quote:Op woensdag 23 november 2011 08:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vraagje: als je als niet-zwangere over een test plast, hoe komt het dan dat ding positief kan worden als je maar lang genoeg wacht? Na een half uur (ofzo) 'geldt' dat ding immers niet meer. Hoe komt het dat er toch twee streepjes verschijnen? Heb je al niet-zwangere ook altijd een ietsiepietsie hormoon? Of heeft het gewoon een hele praktische oorzaak (kleurstof gebruikt in de test ofzo)?
Vroeg ik me ineens af
Hehe, dat is ook weer waarquote:Op woensdag 23 november 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb dat eigenlijk nooit opgemerkt in het verleden ( toen zwangerschaps testen vooral waren om te bevestigen dat ik NIET zwanger was)
Is dat alles? Ik had op een veel spannendere verklaring gehooptquote:Op woensdag 23 november 2011 11:20 schreef Mangostine het volgende:
Volgens mij omdat er dan een indroogstreepje kan ontstaan Coco.
Ik had toen een test van de DA. Heb ik 's avonds gebruikt en toen heb ik 2x 2 streepjes geplast. Geen idee of die test zo gevoelig is of dat het toeval was.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:46 schreef Sopho het volgende:
Sorry KatyM, ik pies vanavond, maar dan zoek ik nog wel een test waar je elke moment van de dag over kan piesen. Vanochtend te blij dat peuter droog de nacht was doorgekomen dat ik de wc doortrok en toen dacht: oh k*t! Ben wat vergeten!
![]()
![]()
Dat een test na een half uur niet betrouwbaar is komt idd door het indrogen. Dan kan de test alsnog positief uitslaan.
ik krijg een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden altijd gevoelige borsten. En tijdens mijn eisprong ook. Dus helaas hoeft het inderdaad nooit wat te betekenen. Fijn he zo'n vrouwenlichaamquote:Op woensdag 23 november 2011 11:54 schreef Nanadu het volgende:
Sopho je houdt het spannen!!! wel goed dat je peuter droog de nacht door is gekomenBen benieuwd wanneer die van mij meer interesse voor het plassen op de w.c gaat krijgen.
Hier geen gevoelige borsten meer, denk dat het er niks mee te maken heeft gehad
quote:Op woensdag 23 november 2011 11:46 schreef Sopho het volgende:
Sorry KatyM, ik pies vanavond, maar dan zoek ik nog wel een test waar je elke moment van de dag over kan piesen. Vanochtend te blij dat peuter droog de nacht was doorgekomen dat ik de wc doortrok en toen dacht: oh k*t! Ben wat vergeten!
![]()
![]()
Dat een test na een half uur niet betrouwbaar is komt idd door het indrogen. Dan kan de test alsnog positief uitslaan.
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sopho, ik wacht in spanning af. Pee Sopho, pee like you've never peed before!
Keihard inderdaad. Precies zoals ik het graag doe heb.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef KatyM het volgende:
![]()
.
Wat fijn dat je gelijk weer zo regelmatig bent, dat is echt mooi. Kan je gewoon weer keihard aan de slag
Nou hequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:34 schreef Mangostine het volgende:
Enfermera, spannend joh! Hopelijk zet het niet door en word je 9 maanden niet meer ongesteld...![]()
Zou wel een bak zijn hè, meteen in de 1e ronde!
Spannend he.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef Sethiwe het volgende:
Barreltje toch niet zo nuchter, haha ben benieuwd welke auto het gaat worden.
Enfermera spannend, klinkt best positief, maar kan ook het ontpillen zijn. Ik heb het zelf ook gehad na 3 weken iets bloed, heel minimaal en daarna weken niets meer. Helaas testen negatief en na 50 dagen ongesteld. Maar goed ik hoop dat het bij jou wel positief uitpakt. Ik ga duimen.
Milka fijn dat het klussen leuk was, nu maar hopen op een mooi sinterklaascadeau.
Het wordt spannend eind van de week met testen, ik ga duimen![]()
.
Voor alle andere damesHoe gaat het bij jullie?
We gaan 't zien... Zoals je kan lezen wil ik mezelf nog niet al te veel hoop gevenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef Nanadu het volgende:
Barreltje heerlijk he hoe je er per moment verschillend in kan staan![]()
Sopho spannened! Morgen testen! hopenlijk begin jij de streepjesregen van eind november/ begin december!
Enferma wie weet is het gewoon in 1 keer raak!
Sethiwe normaal heb ik nooit last van mijn borsten rond mijn menstruatie, mar nu dus al 2 1/2 dag last van pijnlijke borsten. Maar het kan er natuurlijk ook helemaal niks mee te maken hebbenLaat het maar snel weekend zijn dan weet ik meer.
Hahaha XD Lekker vette dingen smothered in chocolate!!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ah, zo te zien (bruinverlies) ben ik ongesteld aan het worden. MooiDan heb ik een goed excuus voor mijn eetbuien van de afgelopen twee dagen
En van het Martijn-zijn-hoofd-eraf-bijten afgelopen zondag.
Bizar genoeg pikt mijn lichaam wel weer zn oude ritme precies opWerd voorheen ook altijd op de dinsdag/woensdag ongesteld. Good job, body
Sopho, ik wacht in spanning af. Pee Sopho, pee like you've never peed before!
Zo is hetquote:Op woensdag 23 november 2011 17:20 schreef Kwisted het volgende:
Sopho, neem in elk geval niet de predictor. Waar de sensitest bij mij met 4weken smiddags 2 streepjes aangaf (en die zijn supergoedkoop via internet) werd die dure predictor dat niet. die koop ik dus niet meer. Ik ben wel heel benieuwd, dus schiet maar eens op. en wat KatyM zegt, niet teveel drinken van tevoren. Dan heb je lekker geconcentreerde pies![]()
Nanadu wanneer ga jij testen?
Coco, fijn als je ongesteld wordt. Dan kun je er weer tegenaan!
Ik ben begonnen met de ovulatiesticks van sensitest. Verwacht mijn eisprong pas in het weekend. Maar door de miskraam weet ik niet of ik regelmatig ben. Dus ik dacht, ik begin maar vast
Oh, jammer... Maar idd, misschien heb je wel te vroeg getestquote:Op woensdag 23 november 2011 18:17 schreef Sopho het volgende:
Helaas begin ik nog niet de regen. Het was negatief. Maar zolang ik niet bloed, hoop ik moed. Misschien te vroeg getest.
Wie wil de regen starten deze ronde?
Oehhhh spannenddd!!!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:02 schreef Mangostine het volgende:
Zonder bij te lezen: afgelopen zaterdag ovulatie, vandaag de hele dag ongesteldheidsbuikpijn, en stevige ook... Vlak na het middaguur druppeltje lichtrood verlies. Nu is de pijn een beetje weggetrokken.
Gisteren algeheel lamlendig. En gevoelige tetten. Mgoed dat laatste heb ik vaker.
Anyroads, ik vind het spannend
Jij hebt ook al een lange cyclus en zo te lezen ook onregelmatig? Vind je dat niet vreselijk lastig? Ik in ieder geval wel!quote:[b]Op woensdag 23 november 2011 19:21 schreef Nanadu het volgende:[/b Tttt
Sopho jammer, maar zoals je zelf al zegt wie weet over een paar dagen wel positief nieuws. Het verschilt echt per persoon hoe snel je het hormoon aanmaakt, bij mij was het bij de eerste ook pas relatief laat te zien.
Kwisted je kan nooit vroeg genoeg beginnen met testen, dan mis je het moment in ieder geval niet!
Ik twijfel nog wanneer ik ga testen, vrijdag is mijn NOD (uitgaande van een cyclus van 37 dagen). Afhankelijk van hoe ik mij voel en hoe ongeduldig ik ben, test ik zondag en anders pas woensdag. Ik wil het graag met ochtendurine doen en zowel maandag als dinsdag moet ik vroeg de deur uit. Maar misschien heb ik daarvoor al duidelijkheid.
Dat dacht ik 5 weken geleden ook!quote:Op woensdag 23 november 2011 17:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he
Oh mennnn dit wordt echt een verhaal wat veel te vaak verteld gaat worden dan
Maar ik hou mezelf (tot ik mag testen) nog even voor de gek met het idee dat mn lichaam nog niet op orde is qua hormonenAnders hou ik het niet vol. En idd, de kans dat het in 1e raak is? Come on.... XD
Done!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef Mangostine het volgende:
Sopho, jij bent gewoon pupo hoor! Even afwachten maar.
Coco, goed dat je cyclus weer present is. Beetje in het oude ritme weer?
Nanadu, ik duim hoor! Spannend.
Mijn NOD is 3 december, mag dat in de OP?
jammer mango!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:11 schreef Mangostine het volgende:
Uhm. Haal mijn NOD er maar weer uit. Ik ben volgens mij ineens weer terug bij mijn oorspronkelijke cyclus van 29 dagen, want vanochtend is het hier doorgebroken.
Zo blijf ik natuurlijk elke keer fout rekenen
Voordeel: ik mag weer even aan de drank, en ben niet ongesteld tijdens het geplande weekendje weg + sauna volgende week
Maar iedereen bedankt voor het duimen! Enne, ben benieuwd wie de eerstvolgende streepjes piest!![]()
Heeft het niet (beperkte) invloed op de vruchtbaarheid?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jammer mango!
maar ehh.. hoe zot dat met die drank dan??
dat eventuele vruchtje is toch nog helemaal niet verbonden met je bloedsomloop??
als het al effect heeft zou je juist denken dat het effect moet hebben voordat je eitje op reis gaat.. ( alhoewel.. die eitjes zijn al jaren geleden gemaakt... daar is ook niks meer aan te doen)
of heb ik nou een lesje biologie gemist??
heheh./.. zo van die dubbele tettenquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:02 schreef Sopho het volgende:
Barreltje, dat wordt misschien wel je tetten erin proppen!![]()
Miss Vanity, jij maakt het ook spannend deze ronde! Houd ons op de hoogte!
Ben wel bang dat ons lijf ons tijdens de zwangerschap heel hard terug pakt...quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:07 schreef Mangostine het volgende:
Nou dames, we moeten maar zo denken: als we zwanger raken, zijn we die lijven van ons wel mooi te slim af geweest!
Mag die anders nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:49 schreef Lindala het volgende:
Ik ben benieuwd. Manlief overigens ook, die staat tijdens het testen over mijn schouder mee te kijken, met zijn gereedschap in aanslag![]()
Haha, herkenbaar... Dat wachten dan hequote:Op vrijdag 25 november 2011 18:02 schreef milka82 het volgende:
*ik wil streepjes*man man,wat duurt het wachten toch weer lang. Nu ik gisteren op kraamvisite ben geweest en mijn schoonzusje op 7 december gaat bevallen rammel ik hier de pan weer uit. Plus het feit dat ik steeds denk ' bij mini duurde het drie maanden,als het nu ook zo was gegaan was ik twaalf weken zwanger geweest. Waarom wil het nu niet' onzekerheid ten top terwijl ik me in principe nergens zorgen over moet maken. Ik zou er meer van moeten genieten want dit wordt nl echt de aller aller laatste keer.....
Heb je al getest? Vind het wel erg spannend namelijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:44 schreef Ashina het volgende:
hier dag 38...nog steeds niks. Maar dan ook helemaal niks! Hoofdpijn is weg, buikpijn en misselijkheid zijn weg....maar ook nog geen....snap er niks meer van
Nou, de verassing is eraf, ik ben vanochtend ongesteld gewordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:55 schreef Sopho het volgende:
Dat wordt een leuke verassing Enfermera! Hier is de cyclus bekend, na 38 dagen zijn de sluizen doorbroken. Dus dat wordt een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Maar is er dan niemand die raak piest deze maand? Dan gaan we volgende maand voor de twee streepjes met kerstballen!
Haha iddquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:18 schreef Nanadu het volgende:
Wat balen Sopho, maar inderdaad op voor een kerstverassing![]()
Enfermera jij ook duidelijkheid, wel balen dat het meteen met zoveel pijn komt![]()
Hier heb ik nog geen duidelijkheidZit een beetje te twijfelen of ik morgen moet gaan testen of toch tot woensdag moet wachten
Op dag 23 heb ik een knalpositieve ovulatietest gehad (teststreep was donkerder dan controlestreep) en zit nu op dag 38. Bij mijn vorige zwangerschap had ik pas een paar dagen later een positieve test, maar aan de andere kant ben ik heel nieuwschierig. Ik ga steeds naar het toilet om te kijken of het al is doorgebroken
Welkom!quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:29 schreef Cooki het volgende:
![]()
ik mag me hier ook melden
![]()
we gaan voor een derde![]()
alleen gaan we daar niet weer 8,5 jaar over doen... (limiet moet nog bepaald worden)
voor nu : NOD 12 dec
stuiterdestuiter...
straks even bijlezen
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:29 schreef Cooki het volgende:
![]()
![]()
alleen gaan we daar niet weer 8,5 jaar over doen... (limiet moet nog bepaald worden)
stuiterdestuiter...
straks even bijlezen
Cookiquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:29 schreef Cooki het volgende:
![]()
![]()
stuiterdestuiter...
straks even bijlezen
Haha nee helaas toch niet, vanochtend ongesteld gewordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:46 schreef Cooki het volgende:
dankje Enfermera, ik ben nog niet bijgelezen, maar ik zag wel dat jij ms de 1e rond raak hebt?spannend!
en 8,5 jaar... nou eigk 8j4mnd9dg![]()
ja das lang ja, ik gaf de moed al bijna op...
en nu mag ik t nog een keer proberen
Haha nope.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:38 schreef Cooki het volgende:
Enfermera, ongesteld is niet leuk..maar tweede ronde is ook mooi
neejoh, rustig aan, maar ja als je eenmaal er voor gaat, wil je t natuurlijk gelijk, vertel mij wat
![]()
nee, hier geen hulp, zelf proberen en als t niet lukt dan heb ik al heel veel geluk met mn twee jongens!
Heu. Apartquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:41 schreef MissVanity het volgende:
Vandaag negatief getest. Had dinsdag ongesteld moeten worden
Wat leuk!quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:09 schreef milka82 het volgende:
Welkom Cooki bij de *wij gaan voor nummer drie -club* Spewey en ik doen al driftig ons best. Heb vandaag eindelijk eens nieuwe kleren gekocht,stelde het steeds uit want ' stel dat ik zo zwanger ben,dan moet ik toch positiekleren aan' Nu vijf maanden verder was ik echt aan iets nieuws toe!
Jammer enfermera.....
Ghehe XDquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef flugeltje het volgende:
Cooks gaat voor het echie neuken![]()
Ik hoop dat het snel lukt beep!
Lief!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:12 schreef Kwisted het volgende:
Cooki, leuk dat je erbij bent. Heel veel succes en plezier bij het maken van jullie 3e kindje. Duurde het bij je zoontjes allebei zo lang voordat het raak was? Respect voor jullie doorzettingsvermogen!
Sopho en Enfe, dikkevoor jullie allebei. Verdorie, de zwemmers hebben niet hard genoeg hun best gedaan voor jullie
Hopelijk niet teveel last van kramp etc.
Nananadu, Sethiwe heeft wel gelijk dat je je niet moet laten opjagen. Dat gezegd te hebben.. pies nou eens over zo'n stickje heen! Je maakt het veel te spannend!![]()
MV, spannend! Klinkt alsof je gewoon hartstikke zwanger bentHopelijk geeft de test binnenkort een 2e streepje aan voor jou. Wordt dat dan jouw eerste kindje?
Het is ondertussen alweer 2 weken geleden dat ik die stomme miskraam heb gehad. Kan niet zeggen dat ik er nog verdrietig om ben, maar wel teleurgesteld met momenten. Moest er gisteren bijvoorbeeld wel aan denken, omdat ik dan de eerste echo zou hebben gehad en we het daarna wilden gaan vertellen.![]()
Volgens de echoscopiste zou ik dit weekend ongeveer mijn eisprong moeten hebben. Ik ben aan het testen met sensi-test, maar tot nu toe alleen héle lichte streepjes, dus nog geen eisprong. Vriend en ik gaan dit weekend héél hard aan de slag om snel weer zwanger te raken. Misschien heel stom, maar na die miskraam wil ik toch gewoon het liefst zo snel mogelijk weer zwanger zijn. Het is net alsof je ervan hebt mogen proeven en het liefst wil je dat gevoel zo snel mogelijk weer hebben.
Dus, wish me luck!
Zo lief allemaal, dankdankdank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:13 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, wat gaaf! Leuk! Tof! Heul stoer!quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:09 schreef milka82 het volgende:
Welkom Cooki bij de *wij gaan voor nummer drie -club* Spewey en ik doen al driftig ons best.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:36 schreef Sethiwe het volgende:
Cooki welkom hier, dat je maar snel door mag met een tweede streepje naar het volgende topic. ik lees daar wel eens mee en zag je er al vaak meekletsen, dus klinkt zo gek om te zeggen dat ik hoop dat je snel doorgaat, want je bent daar al, dus vandaar mijn wens dat je snel door mag met het tweede streepje op de zwangerschapstest
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef flugeltje het volgende:
Cooks gaat voor het echie neuken![]()
Ik hoop dat het snel lukt beep!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:12 schreef Kwisted het volgende:
Cooki, leuk dat je erbij bent. Heel veel succes en plezier bij het maken van jullie 3e kindje. Duurde het bij je zoontjes allebei zo lang voordat het raak was? Respect voor jullie doorzettingsvermogen!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:16 schreef Ashina het volgende:
Welkom cooki!!! succes en natuurlijk heel veel plezier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwisted: i wish you luck![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Succes koekje!
Lekker aan het koekebakken!
Heel veel geluk, ik ga duimen voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh edit: die kerstballenronde lijkt mij wel wat!![]()
![]()
![]()
Nou he!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:16 schreef Ashina het volgende:
Mangodacht dat je dit weekend ging!! Hihi Alsnog een fijn weekend maar dan thuis!!
![]()
Sopho Jammer datdoor is gebroken. Door naar de volgende ronde met kerstballen
![]()
Enfermera jij ook al geen tweede streepjeDan ook maar door voor de kerstballen ronde
Vervelend dat je er zo veel pijn door hebt!! Hopelijk is dat snel weg!!
Nanadu en barreltje maken het spannend!! Ik ben heel benieuwd!!![]()
Welkom cooki!!! succes en natuurlijk heel veel plezier![]()
Missvanity Ook jij maakt het spannend!! Hoop op een tweede streepje voor jullie![]()
Kwisted good luck!!En heel veel plezier
![]()
Hier nog geen tweede streepje (vanmorgen getest ivm met feestje vanavond) Maar denk dat ik ook geen tweede streepje meer ga plassen deze maand.Snap niks meer van mijn lichaam
Laat de
maar komen, dan kunnen ook wij aan de kerstballen ronde mee doen
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:05 schreef Cooki het volgende:
Nanadu en Cocotrimonium, nee, nooit bekend geworden...
Wat een verhaal zeg.. iig heeul veel succes joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh edit: die kerstballenronde lijkt mij wel wat!![]()
![]()
![]()
![]()
Haha idd kerstballennnn![]()
![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILER: nsfw, maar misschien helpt het!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |