abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104710051
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
11 december Freubelot
12 december Cooki
13 december Kwisted
26 december Spewey
12 januari Ashina

designed
Lijnloos
Skoap
Ladyblack (08-2010)
Winks
Fenne
Dananana
frummeltje86 (12-2010)
papillion
Sopho

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 01-12-2011 19:22:02 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_104711476
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 08:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vraagje: als je als niet-zwangere over een test plast, hoe komt het dan dat ding positief kan worden als je maar lang genoeg wacht? Na een half uur (ofzo) 'geldt' dat ding immers niet meer. Hoe komt het dat er toch twee streepjes verschijnen? Heb je al niet-zwangere ook altijd een ietsiepietsie hormoon? Of heeft het gewoon een hele praktische oorzaak (kleurstof gebruikt in de test ofzo :P)?

Vroeg ik me ineens af :)
pi_104711560
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik heb dat eigenlijk nooit opgemerkt in het verleden ( toen zwangerschaps testen vooral waren om te bevestigen dat ik NIET zwanger was :P )
Hehe, dat is ook weer waar :D

Ik weet niet, was laatst iets aan het lezen over testen, en toen stond er dus dat de uitslag op de testen na een half uur niet meer betrouwbaar is.

Maar ik ga me dan dus afvragen waarom dat zo is. En dat kan ik nergens vinden. Waarschijnlijk is het een heel praktische iets hoor, maar het houdt me bezig. Altijd als ik ergens het antwoord niet op vind terwijl het volgens mij iets heel simpels is :') :+
pi_104711928
Volgens mij omdat er dan een indroogstreepje kan ontstaan Coco.
pi_104712043
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:20 schreef Mangostine het volgende:
Volgens mij omdat er dan een indroogstreepje kan ontstaan Coco.
Is dat alles? Ik had op een veel spannendere verklaring gehoopt :')

Ach ja. Thx!
pi_104712080
Nog geen nieuws van Sopho? }:|
pi_104712717
Sorry KatyM :@ , ik pies vanavond, maar dan zoek ik nog wel een test waar je elke moment van de dag over kan piesen. Vanochtend te blij dat peuter droog de nacht was doorgekomen dat ik de wc doortrok en toen dacht: oh k*t! Ben wat vergeten! ~O> :@

Dat een test na een half uur niet betrouwbaar is komt idd door het indrogen. Dan kan de test alsnog positief uitslaan.
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2011 @ 11:54:19 #8
309370 Nanadu
pi_104713015
Sopho je houdt het spannen!!! wel goed dat je peuter droog de nacht door is gekomen ^O^ Ben benieuwd wanneer die van mij meer interesse voor het plassen op de w.c gaat krijgen.

Hier geen gevoelige borsten meer, denk dat het er niks mee te maken heeft gehad :{
pi_104713226
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:46 schreef Sopho het volgende:
Sorry KatyM :@ , ik pies vanavond, maar dan zoek ik nog wel een test waar je elke moment van de dag over kan piesen. Vanochtend te blij dat peuter droog de nacht was doorgekomen dat ik de wc doortrok en toen dacht: oh k*t! Ben wat vergeten! ~O> :@

Dat een test na een half uur niet betrouwbaar is komt idd door het indrogen. Dan kan de test alsnog positief uitslaan.
Ik had toen een test van de DA. Heb ik 's avonds gebruikt en toen heb ik 2x 2 streepjes geplast. Geen idee of die test zo gevoelig is of dat het toeval was.
pi_104714555
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:54 schreef Nanadu het volgende:
Sopho je houdt het spannen!!! wel goed dat je peuter droog de nacht door is gekomen ^O^ Ben benieuwd wanneer die van mij meer interesse voor het plassen op de w.c gaat krijgen.

Hier geen gevoelige borsten meer, denk dat het er niks mee te maken heeft gehad :{
ik krijg een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden altijd gevoelige borsten. En tijdens mijn eisprong ook. Dus helaas hoeft het inderdaad nooit wat te betekenen. Fijn he zo'n vrouwenlichaam ;)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_104714664
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:46 schreef Sopho het volgende:

:D Wat goed dat je er zo niet mee bezig bent dat je het zelfs vergeet :D Niet teveel drinken en dan na 1,5 plassen schijnt best goed te gaan. Ik had goedkope sensitest dipsticks, die deden t goed. Nou we wachten wel hoor ;) Alle tijd *O*
pi_104714950
Ik heb met een kruidvat test (2 voor ¤5) op 3w4d knalpositief getest, in de middag :) Die doen het dus ook prima!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_104716169
Dank jullie wel voor de tips en om half zeven ben ik niet zo fruitig kennelijk om nog te herinneren dat ik een stick eronder dien te houden :D
Ik ga dan wel naar de kruidvat of de DA, wat ik als eerste tegenkom onderweg naar huis.

Stomme signalen van het lijf idd, gevoelige borsten kan vanalles betekenen helaas ook hier. Heb ook al een week of twee in de avond een opgeblazen pens. Kan ook weer vanalles zijn, ik houd me voorlopig als pupo.
pi_104718864
Ah, zo te zien (bruinverlies) ben ik ongesteld aan het worden. Mooi :) Dan heb ik een goed excuus voor mijn eetbuien van de afgelopen twee dagen :D En van het Martijn-zijn-hoofd-eraf-bijten afgelopen zondag.

Bizar genoeg pikt mijn lichaam wel weer zn oude ritme precies op :o Werd voorheen ook altijd op de dinsdag/woensdag ongesteld. Good job, body :)

Sopho, ik wacht in spanning af. Pee Sopho, pee like you've never peed before! O+
pi_104719049
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

Sopho, ik wacht in spanning af. Pee Sopho, pee like you've never peed before! O+
:D :').

Wat fijn dat je gelijk weer zo regelmatig bent, dat is echt mooi. Kan je gewoon weer keihard aan de slag :)
pi_104719198
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef KatyM het volgende:
:D :').

Wat fijn dat je gelijk weer zo regelmatig bent, dat is echt mooi. Kan je gewoon weer keihard aan de slag :)
Keihard inderdaad. Precies zoals ik het graag doe heb. :7

:')
pi_104725164
Sopho, neem in elk geval niet de predictor. Waar de sensitest bij mij met 4weken smiddags 2 streepjes aangaf (en die zijn supergoedkoop via internet) werd die dure predictor dat niet. die koop ik dus niet meer. Ik ben wel heel benieuwd, dus schiet maar eens op. en wat KatyM zegt, niet teveel drinken van tevoren. Dan heb je lekker geconcentreerde pies :P

Nanadu wanneer ga jij testen?

Coco, fijn als je ongesteld wordt. Dan kun je er weer tegenaan!

Ik ben begonnen met de ovulatiesticks van sensitest. Verwacht mijn eisprong pas in het weekend. Maar door de miskraam weet ik niet of ik regelmatig ben. Dus ik dacht, ik begin maar vast O-)
  woensdag 23 november 2011 @ 17:47:30 #18
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104726068
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:34 schreef Mangostine het volgende:
Enfermera, spannend joh! Hopelijk zet het niet door en word je 9 maanden niet meer ongesteld... :D
Zou wel een bak zijn hè, meteen in de 1e ronde!
Nou he :o
Oh mennnn dit wordt echt een verhaal wat veel te vaak verteld gaat worden dan _O-
Maar ik hou mezelf (tot ik mag testen) nog even voor de gek met het idee dat mn lichaam nog niet op orde is qua hormonen :+ Anders hou ik het niet vol. En idd, de kans dat het in 1e raak is? Come on.... XD
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef Sethiwe het volgende:
Barreltje toch niet zo nuchter, haha ben benieuwd welke auto het gaat worden :P.

Enfermera spannend, klinkt best positief, maar kan ook het ontpillen zijn. Ik heb het zelf ook gehad na 3 weken iets bloed, heel minimaal en daarna weken niets meer. Helaas testen negatief en na 50 dagen ongesteld. Maar goed ik hoop dat het bij jou wel positief uitpakt. Ik ga duimen ^O^ .

Milka fijn dat het klussen leuk was, nu maar hopen op een mooi sinterklaascadeau.

Het wordt spannend eind van de week met testen, ik ga duimen ^O^ ^O^.

Voor alle andere dames :* Hoe gaat het bij jullie?
Spannend he. :D Ja ik had het ook, week voordat ik echt ongesteld werd. Ik was eind sept gestopt, toen eind okt 3 dagen bruin bloed en begin november een duidelijke ongesteldheid :7 Magoed, we gaan het zien! :P Lief! :*
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef Nanadu het volgende:
Barreltje heerlijk he hoe je er per moment verschillend in kan staan :P

Sopho spannened! Morgen testen! hopenlijk begin jij de streepjesregen van eind november/ begin december!

Enferma wie weet is het gewoon in 1 keer raak!

Sethiwe normaal heb ik nooit last van mijn borsten rond mijn menstruatie, mar nu dus al 2 1/2 dag last van pijnlijke borsten. Maar het kan er natuurlijk ook helemaal niks mee te maken hebben :? Laat het maar snel weekend zijn dan weet ik meer. :o
We gaan 't zien... Zoals je kan lezen wil ik mezelf nog niet al te veel hoop geven :+ :s)

Oh, en morgen de sleutel van ons huis O+ We hopen half december verhuisd te zijn :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_104727099
Helaas begin ik nog niet de regen. Het was negatief. Maar zolang ik niet bloed, hoop ik moed. Misschien te vroeg getest.

Wie wil de regen starten deze ronde?
  woensdag 23 november 2011 @ 18:31:06 #20
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104727536
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ah, zo te zien (bruinverlies) ben ik ongesteld aan het worden. Mooi :) Dan heb ik een goed excuus voor mijn eetbuien van de afgelopen twee dagen :D En van het Martijn-zijn-hoofd-eraf-bijten afgelopen zondag.

Bizar genoeg pikt mijn lichaam wel weer zn oude ritme precies op :o Werd voorheen ook altijd op de dinsdag/woensdag ongesteld. Good job, body :)

Hahaha XD Lekker vette dingen smothered in chocolate!! ;) Ghihi.
Jeuj! *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 17:20 schreef Kwisted het volgende:
Sopho, neem in elk geval niet de predictor. Waar de sensitest bij mij met 4weken smiddags 2 streepjes aangaf (en die zijn supergoedkoop via internet) werd die dure predictor dat niet. die koop ik dus niet meer. Ik ben wel heel benieuwd, dus schiet maar eens op. en wat KatyM zegt, niet teveel drinken van tevoren. Dan heb je lekker geconcentreerde pies :P

Nanadu wanneer ga jij testen?

Coco, fijn als je ongesteld wordt. Dan kun je er weer tegenaan!

Ik ben begonnen met de ovulatiesticks van sensitest. Verwacht mijn eisprong pas in het weekend. Maar door de miskraam weet ik niet of ik regelmatig ben. Dus ik dacht, ik begin maar vast O-)
Zo is het *O* :D
pi_104728061
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:17 schreef Sopho het volgende:
Helaas begin ik nog niet de regen. Het was negatief. Maar zolang ik niet bloed, hoop ik moed. Misschien te vroeg getest.

Wie wil de regen starten deze ronde?
Oh, jammer... Maar idd, misschien heb je wel te vroeg getest :)

Ik zou m graag beginnen, maar ik ben zelf ongesteld aan t worden :P
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2011 @ 19:21:12 #22
309370 Nanadu
pi_104729627
Sopho jammer, maar zoals je zelf al zegt wie weet over een paar dagen wel positief nieuws. Het verschilt echt per persoon hoe snel je het hormoon aanmaakt, bij mij was het bij de eerste ook pas relatief laat te zien.

Kwisted je kan nooit vroeg genoeg beginnen met testen, dan mis je het moment in ieder geval niet!
Ik twijfel nog wanneer ik ga testen, vrijdag is mijn NOD (uitgaande van een cyclus van 37 dagen). Afhankelijk van hoe ik mij voel en hoe ongeduldig ik ben, test ik zondag en anders pas woensdag. Ik wil het graag met ochtendurine doen en zowel maandag als dinsdag moet ik vroeg de deur uit. Maar misschien heb ik daarvoor al duidelijkheid.
pi_104731760
Zonder bij te lezen: afgelopen zaterdag ovulatie, vandaag de hele dag ongesteldheidsbuikpijn, en stevige ook... Vlak na het middaguur druppeltje lichtrood verlies. Nu is de pijn een beetje weggetrokken.
Gisteren algeheel lamlendig. En gevoelige tetten. Mgoed dat laatste heb ik vaker.
Anyroads, ik vind het spannend :D
pi_104732096
Sopho, jij bent gewoon pupo hoor! Even afwachten maar.

Coco, goed dat je cyclus weer present is. Beetje in het oude ritme weer?

Nanadu, ik duim hoor! Spannend.

Mijn NOD is 3 december, mag dat in de OP? O-)
pi_104732138
oeeh dat klinkt goed mango!! wanneer is je nod?

jet wordt wel weer eens tijd voor wat streepjes. Is alweer te lang geleden voor mijn gevoel
pi_104732170
ahh 3dec dus, ik was tegelijk aan het typen :P
  woensdag 23 november 2011 @ 20:34:15 #27
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104733501
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:02 schreef Mangostine het volgende:
Zonder bij te lezen: afgelopen zaterdag ovulatie, vandaag de hele dag ongesteldheidsbuikpijn, en stevige ook... Vlak na het middaguur druppeltje lichtrood verlies. Nu is de pijn een beetje weggetrokken.
Gisteren algeheel lamlendig. En gevoelige tetten. Mgoed dat laatste heb ik vaker.
Anyroads, ik vind het spannend :D
Oehhhh spannenddd!!! :o

En jouw NOD is 1 dag na die van mij, ben benieuwwddd! Ik duim! *O* :D
pi_104735200
Ook ik heb met 4 weken positief getest met de kruidvat test 2 voor 5 euro (wit klein doosje) was zonder cohtendurine. Las hier altijd al mee maar nooit geregaeerd. inmiddels 10 weken geleden. Dus die test is misschien het proberen waard wanneer je twijfelt
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_104736719
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 23 november 2011 19:21 schreef Nanadu het volgende:[/b Tttt
Sopho jammer, maar zoals je zelf al zegt wie weet over een paar dagen wel positief nieuws. Het verschilt echt per persoon hoe snel je het hormoon aanmaakt, bij mij was het bij de eerste ook pas relatief laat te zien.

Kwisted je kan nooit vroeg genoeg beginnen met testen, dan mis je het moment in ieder geval niet!
Ik twijfel nog wanneer ik ga testen, vrijdag is mijn NOD (uitgaande van een cyclus van 37 dagen). Afhankelijk van hoe ik mij voel en hoe ongeduldig ik ben, test ik zondag en anders pas woensdag. Ik wil het graag met ochtendurine doen en zowel maandag als dinsdag moet ik vroeg de deur uit. Maar misschien heb ik daarvoor al duidelijkheid.
Jij hebt ook al een lange cyclus en zo te lezen ook onregelmatig? Vind je dat niet vreselijk lastig? Ik in ieder geval wel!
Denk je dat je genoeg geduld hebt om tot zondag te wachten? Dat vind ik echt knap! Haha
Ik heb vanmorgen een testje gedaan...maar geen tweede streepje. Ook nog niet ongesteld en nog altijd vlagen van misselijkheid en een klein beetje last van me onderbuik... Het blijft spannend! En het liefst doe ik morgen weer een test hihi. maar nu wacht ik toch echt tot t weekend...
pi_104737676
Zo herkenbaar Ashina. Testen kan best verslavend zijn :@
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2011 @ 21:55:12 #31
309370 Nanadu
pi_104739115
Ashina ja ik heb inderdaad een lange cyclus en vaak ook onregelmatig ;( Ik vind het vaak wel lastig, vooral omdat ik er soms ook onzeker van kan worden of het allemaal wel goed werkt bij mij. Aan de andere kant heb ik al een dochter van 23 maanden dus ik kan wel zwanger worden :Y
Om deze reden ben ik afgelopen maand ook aan de ovulatietesten gegaan en daaruit bleek dat ik wel gewoon een eisprong had, maar dan pas op dag 23. dit heeft mij wel een beetje rust gegeven en dit is dan ook de reden dat ik niet eerder test. Ik ben bang om te vroeg te testen en dan nog geen duidelijkheid te krijgen en dat ik er dan dagen lang over blijf denken. Nu weet ik dat de kans het grootst is dat ik vrijdag of zaterdag ongesteld wordt en wacht ik liever daarop. Snap je hem :D Ik hoop dat jouw test dit weekend gewoon positief wordt! Hoe is jouw cyclus eigenlijk?

Mangostine dat klinkt positief ^O^
pi_104740664
@kwis: Testen is echt verslavend! Ik ben blij dat ik dat niet alleen heb hihi

@nan: ik ben blij te horen dat je al een dochter hebt, het kan dus wel! Was je bij haar ook onregelmatig?
Knap dat je zoveel disipline hebt om te wachten! Ik weet ook dat dat beter is, maar de verleiding om toch te testen is groot! Vooral bij de klachten die ik nu heb. mijn cyclus is sinds een half jaar tussen de 27 en 38 dagen...daarvoor veel langer. Ik ben vorig jaar juni gestopt met de pil. dat wat je zegt van die onzekerheid dat is heel herkenbaar.
Hopelijk kunnen we van t weekend samen een tweedestreepje plassen :)
pi_104740975
quote:
17s.gif Op woensdag 23 november 2011 17:47 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nou he :o
Oh mennnn dit wordt echt een verhaal wat veel te vaak verteld gaat worden dan _O-
Maar ik hou mezelf (tot ik mag testen) nog even voor de gek met het idee dat mn lichaam nog niet op orde is qua hormonen :+ Anders hou ik het niet vol. En idd, de kans dat het in 1e raak is? Come on.... XD

Dat dacht ik 5 weken geleden ook! :+

Enne Sopho, ik hoop op een te vroege test hoor. En hopelijk ook goed nieuws voor mangostine binnenkort! Ik leef met jullie mee *O*
pi_104744567
Nanadu, ashina en mangostine jullie hebben dus al gauw jullie NOD? spannend hoor! Ik duim voor jullie!

Het word inderdaad wel weer eens tijd voor een tweede streepje hier in het topic!

Hier nog helemaal niets, geen symptomen ofzo. Denk niet dat het raak is. Nog even afwachten tot volgende week.
pi_104744930
Coco dat doet je lichaam goed, wel fijn zo'n vaste dag.
Fijn dat je een verklaring hebt voor de eetbuien en mopperbui van zondag.
Hopelijk blijft je lichaam het zo goed doen en zorgt die snel voor een tweede streepje :P.

Sopho balen :* , ik hoop dat je gewoon iets te vroeg getest heb, je verhaal klonk wel echt hoopvol.

Mangostine dat gaat ook spannend worden voor je, klinkt erg positief, nu duimen dat die positiviteit zichtbaar wordt op een zwangerschapstest :)

Kwisted ik vind de streepjes ook al weer even geleden idd, wordt wel tijd voor een streepjesbui, het is tenslotte herfst.

Ashina balen dat de test negatief was. Nu kan je nog wel aan je verslaving werken en nog heel vaak testen :P. Maar zonder gekheid ik hoop dat je gewoon te vroeg was met testen en er snel wel een tweede streep te zien is :* .

Ik vind het testen zelf niet leuk, die 2x dat ik het deed was die negatief. Nu ga ik gewoon net zolang wachten tot die hopelijk wel positief is 8)7 . Heb bewust ook geen testen in huis, ben bang dat ik anders ook veel te veel negatieve testen krijg te zien.

Nanadu voor jou moet ik nog even langer door duimen, omdat je nog even wacht, maar wel spannend, heb je zelf een voorgevoel?

Women het kan gewoon he geen symptomen kan ook betekenen dat je zwanger bent :*

Enfermera veel plezier bij sleuteloverdracht. Veel klusplezier, door de drukte vliegt vast de tijd snel voorbij en kan je ons verrassen met een tweede streepje.
pi_104751496
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef Mangostine het volgende:
Sopho, jij bent gewoon pupo hoor! Even afwachten maar.

Coco, goed dat je cyclus weer present is. Beetje in het oude ritme weer?

Nanadu, ik duim hoor! Spannend.

Mijn NOD is 3 december, mag dat in de OP? O-)
Done!
;)
spannend hoor!

ik vrees steeds meer dat het hier ook niet de eerste keer raak is :P
er rommelt teveel in mijn buikje :{
denk dat er dit weekend meer duidelijkheid is en ik maandag / dinsdag eens ga testen..
pi_104755476
Uhm. Haal mijn NOD er maar weer uit. Ik ben volgens mij ineens weer terug bij mijn oorspronkelijke cyclus van 29 dagen, want vanochtend is het hier doorgebroken.
Zo blijf ik natuurlijk elke keer fout rekenen :')

Voordeel: ik mag weer even aan de drank, en ben niet ongesteld tijdens het geplande weekendje weg + sauna volgende week :D

Maar iedereen bedankt voor het duimen! Enne, ben benieuwd wie de eerstvolgende streepjes piest! *O*
pi_104756052
Balen mangostine :*

Ik duim voor je dat het wel raak is barreltje!
pi_104756296
Jammer Mango. Nu zitten we volgens mij ongeveer bijna precies hetzelfde (:')) qua cyclus. Dus samen op naar de volgende NOD :)

Barreltje, ben benieuwd :)
pi_104758372
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:11 schreef Mangostine het volgende:
Uhm. Haal mijn NOD er maar weer uit. Ik ben volgens mij ineens weer terug bij mijn oorspronkelijke cyclus van 29 dagen, want vanochtend is het hier doorgebroken.
Zo blijf ik natuurlijk elke keer fout rekenen :')

Voordeel: ik mag weer even aan de drank, en ben niet ongesteld tijdens het geplande weekendje weg + sauna volgende week :D

Maar iedereen bedankt voor het duimen! Enne, ben benieuwd wie de eerstvolgende streepjes piest! *O*
jammer mango!
:*

maar ehh.. hoe zot dat met die drank dan??
dat eventuele vruchtje is toch nog helemaal niet verbonden met je bloedsomloop??
als het al effect heeft zou je juist denken dat het effect moet hebben voordat je eitje op reis gaat.. ( alhoewel.. die eitjes zijn al jaren geleden gemaakt... daar is ook niks meer aan te doen)

of heb ik nou een lesje biologie gemist?? :P
pi_104758553
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]

jammer mango!
:*

maar ehh.. hoe zot dat met die drank dan??
dat eventuele vruchtje is toch nog helemaal niet verbonden met je bloedsomloop??
als het al effect heeft zou je juist denken dat het effect moet hebben voordat je eitje op reis gaat.. ( alhoewel.. die eitjes zijn al jaren geleden gemaakt... daar is ook niks meer aan te doen)

of heb ik nou een lesje biologie gemist?? :P
Heeft het niet (beperkte) invloed op de vruchtbaarheid?

Wat mezelf betreft: ik voel me er gewoon niet prettig bij als ik drink als ik zwanger zou kunnen zijn.
pi_104758691
af en toe een drankje lijkt me geen invloed hebben op de vruchtbaarheid... wanneer je er dagelijks meerdere tot je neemt zou het misschien wel kunnen (maar is sowieso niet gezond natuurlijk).

Ik drink ook niet in de 2e helft van mijn cyclus; gewoon voor mijn gevoel niet.
pi_104761380
Mangostine balen dat het is doorgebroken, fijn dat je er een positieve draai aan kan geven :*.

Barreltje dat rommelen kan toch ook een ander gevolg hebben O-).
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2011 @ 19:43:29 #44
309370 Nanadu
pi_104772107
Mangostine balen dat je ongesteld bent geworden. Het maakt het ook niet makkelijker op om te schatten wanneer je vruchtbaar bent.

women wie weet plas je binnenkort wel gewoon twee streepjes?

Sethiwe ik heb eigenlijk geen idee of ik deze week nog ongesteld wordt of niet. Begin van de week dacht ik dat het wel eens raak zou kunnen zijn vanwege de gevoelige borsten, maar hier heb ik al 2 dagen geen last meer van. Op dit moment voel ik verder niks, dus ik denk zelf dat het niet raak is, maar wie weet :? Ik snap trouwens wel goed wat je bedoelt met die negatieve testen, ik heb er zelf ook erg last van dat ik daar niet vrolijk van wordt. Dat is dan ook een reden waarom ik nu zolang wacht met testen.
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2011 @ 21:57:29 #45
309370 Nanadu
pi_104781325
Laatste uur best wel veel krampen in mijn buik en liezen, dus denk niet dat het raak is :(
pi_104785332
Balen Mango,op naar de volgende ronde!
Spannend voor Nanadu,ik dacht bij mijn jongste ook dat ik ongesteld ging worden,krampjes enzo,maar die is inmiddels 21 maanden.
Hier zere tetten en een opgeblazen gevoel..
pi_104793481
Nog geen streepjes hier dus. Jammer Mango, volgende ronde raak hoor!
Barreltje en Nanadu, als het er nog niet is houden we hoop! ^O^

Ashina, ik zet jou ook op PUPO hoor, gewoon te vroeg getest. ;)

Coco, ik hoop dat je snel 2 streepjes hebt en een plakkertje.

Even een lekker ochtend verhaal: gisteravond een pukkel op mijn rug ontdekt. Man gelijk in de zevende hemel. Reden: de vorige zwangerschap zat ik onder de kleine venijdige pukkels. Dus hij is er nu van overtuigd dat het raak is. _O-
  vrijdag 25 november 2011 @ 09:11:26 #48
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104793868
Morguh!

* Barreltje is confused :P
gevoelige tepels, en krampen in mijn buik.. en mijn baarmoedermond is volgens mij ook wat verder naar binnen geschoven, maar dat kan ook wel komen doordat dat spiraaltje er uit is :P

hopen dat de }) niet op de proppen komen, alhoewel, gister ondergoed (M|D :9~ ) geshopt, en het zou toch jammer zijn als ik dat dan de komende maanden niet aan kan ;)

ook nog even bij de maternity bh's gekeken, maar ze hadden mijn maat (of groter ;) ) niet -O-
  vrijdag 25 november 2011 @ 10:00:26 #49
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_104794795
Hoi meiden!
Ik heb een tijdje niet meer gepost omdat de kinderwens bij ons op een laag pitje staat.
Maar ik heb sinds een week ontzettend gespannen borsten en veel steken in mijn baarmoeder. Dit heb ik echt nog nooit gehad :o Ik moet binnen nu en een week ongesteld worden! Spannend :D
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_104796405
Barreltje, dat wordt misschien wel je tetten erin proppen! >:)
Miss Vanity, jij maakt het ook spannend deze ronde! Houd ons op de hoogte!
pi_104798263
Nanadu, ik hoop dat de krampjes de reden hebben die milka aangeeft :*

MissVanity spannend, ik zal voor je duimen ^O^ .

Sopho je man houdt er wel een leuke theorie op na ;)
Maar balen dat je nog geen tweede streepje hebt :*

Barreltje kom je nu elke dag tot maandag of dinsdag zo'n update doen, zodat het voor ons ook steeds spannender wordt :P
  vrijdag 25 november 2011 @ 12:50:19 #52
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104799467
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 11:02 schreef Sopho het volgende:
Barreltje, dat wordt misschien wel je tetten erin proppen! >:)
Miss Vanity, jij maakt het ook spannend deze ronde! Houd ons op de hoogte!
heheh./.. zo van die dubbele tetten }:| :r
pi_104801328
Missvanity welkom terug en hopelijk is het nu wel raak!! *O*

Sopho :D haha die man van jou is er dus ook net zo fanatiek mee bezig!! Lief hoor!! O+

enfer, hoe is het in jullie huisje? Druk aan het klussen(behangen,verfen,poetsen enz bedoel ik ;) )

sethiwe dat je de testen niet in huis hebt is misschien wel beter. Maar ik heb vorig jaar online besteld en ik dacht, ach doe er maar gelijk een heleboel :') misschien wist ik ergens al dat ik ze ook allemaal nodig zou hebben...maar ik ga nu jou methode aanhouden, langer geduld hebben O-)

mango heel veel plezier op je weekendje weg!! geniet ervan!!

hier dag 38...nog steeds niks. Maar dan ook helemaal niks! Hoofdpijn is weg, buikpijn en misselijkheid zijn weg....maar ook nog geen }) ....snap er niks meer van :?
pi_104801423
ow ja en voor iedereen die binnenkort gaat testen *O* *O* *toi*toi*toi*
pi_104801554
Ashina, frustrerend hoor. Ik schommel ook tussen 29 en 37 dagen. Irri als je lichaam je zo voor de gek houdt hè... :*

Heb je nu nog getest?
pi_104801767
Ook duim duim duim naar Ashina! ^O^
Ik denk dat mijn cyclus even de weg kwijt is. Dus dat wordt elke week een testje en wie weet. Stom lijf! :(
Veel plezier Mangostine!
pi_104802067
Ja dankje, maar het is volgend weekend pas, mogen jullie het dan nog es toewensen :+

Nou dames, we moeten maar zo denken: als we zwanger raken, zijn we die lijven van ons wel mooi te slim af geweest! :D
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2011 @ 14:14:34 #58
309370 Nanadu
pi_104802270
Ashina vervelend voor je dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt! En jij ook Sopho, wanneer ga je weer testen?

Hier nog geen }) en ook geen krampjes meer gehad. Ik denk dat ik morgen nog afwacht en anders zondag ga testen? Ben toch wel nieuwschierig :@
pi_104805685
Ik heb weer even bij gelezen ;) Ik heb inmiddels drie ovu testen gedaan en deze waren allen negatief. Zou volgens de telling ergens in de komende zeven dagen ergens een positief resultaat moeten krijgen. Ik hou er overigens wel rekening mee dat dit niet gaat gebeuren, omdat ik nog geen goed zicht heb op mijn cyclus aangezien ik pas met de pil ben gestopt. Ik ben benieuwd. Manlief overigens ook, die staat tijdens het testen over mijn schouder mee te kijken, met zijn gereedschap in aanslag ;)

Sopho, wellicht komt dat tweede streepje nog een dezer dagen :Y En verder voor alle lady's, succes! ^O^
pi_104810108
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:07 schreef Mangostine het volgende:
Nou dames, we moeten maar zo denken: als we zwanger raken, zijn we die lijven van ons wel mooi te slim af geweest! :D
Ben wel bang dat ons lijf ons tijdens de zwangerschap heel hard terug pakt...

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:49 schreef Lindala het volgende:
Ik ben benieuwd. Manlief overigens ook, die staat tijdens het testen over mijn schouder mee te kijken, met zijn gereedschap in aanslag ;)
Mag die anders niet :P.

(Flauwe modus weer uit.)

Nanadu ik hoop dat je zondag een mooie test te zien krijgt.

Ashina wat balen dat het zolang duurt voor je duidelijheid hebt :*
pi_104810743
*ik wil streepjes* *O* man man,wat duurt het wachten toch weer lang. Nu ik gisteren op kraamvisite ben geweest en mijn schoonzusje op 7 december gaat bevallen rammel ik hier de pan weer uit. Plus het feit dat ik steeds denk ' bij mini duurde het drie maanden,als het nu ook zo was gegaan was ik twaalf weken zwanger geweest. Waarom wil het nu niet' onzekerheid ten top terwijl ik me in principe nergens zorgen over moet maken. Ik zou er meer van moeten genieten want dit wordt nl echt de aller aller laatste keer.....

[ Bericht 36% gewijzigd door milka82 op 25-11-2011 18:43:29 ]
  vrijdag 25 november 2011 @ 20:48:51 #62
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104819426
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:02 schreef milka82 het volgende:
*ik wil streepjes* *O* man man,wat duurt het wachten toch weer lang. Nu ik gisteren op kraamvisite ben geweest en mijn schoonzusje op 7 december gaat bevallen rammel ik hier de pan weer uit. Plus het feit dat ik steeds denk ' bij mini duurde het drie maanden,als het nu ook zo was gegaan was ik twaalf weken zwanger geweest. Waarom wil het nu niet' onzekerheid ten top terwijl ik me in principe nergens zorgen over moet maken. Ik zou er meer van moeten genieten want dit wordt nl echt de aller aller laatste keer.....
Haha, herkenbaar... Dat wachten dan he :P

Gister was een onwijze kutdag voor me, weer enorm veel stress op mn werk, maar ook leuk want we kregen de sleutel van ons huis.. 's avonds even toosten op de sleutel, met familie en vrienden enzo. Vrienden van ons hebben een kleintje van 4 maanden O+ zo'n poepie. Mn moeder ook helemaal gek met 'm XD Op een gegeven moment zei ze: Ja. Ik wil er ook 1! :D
XD Maar ze weet -als het goed is- nog helemaal niet dat mn man en ik bezig zijn :9 Hihi. Ohhh kan nu al niet wachten om die blik op hun gezichten te zien als ik het vertel, als het zover is :D *G*
pi_104835691
Dat wordt een leuke verassing Enfermera! Hier is de cyclus bekend, na 38 dagen zijn de sluizen doorbroken. Dus dat wordt een nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Maar is er dan niemand die raak piest deze maand? Dan gaan we volgende maand voor de twee streepjes met kerstballen!
pi_104835813
Jammer Sopho :*

Lijkt er idd op dat het een kerstronde wordt! Waar kan ik me aanmelden? :D
pi_104837010
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:44 schreef Ashina het volgende:
hier dag 38...nog steeds niks. Maar dan ook helemaal niks! Hoofdpijn is weg, buikpijn en misselijkheid zijn weg....maar ook nog geen }) ....snap er niks meer van :?
Heb je al getest? Vind het wel erg spannend namelijk :)
  zaterdag 26 november 2011 @ 12:16:24 #66
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104839069
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 08:55 schreef Sopho het volgende:
Dat wordt een leuke verassing Enfermera! Hier is de cyclus bekend, na 38 dagen zijn de sluizen doorbroken. Dus dat wordt een nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Maar is er dan niemand die raak piest deze maand? Dan gaan we volgende maand voor de twee streepjes met kerstballen!
Nou, de verassing is eraf, ik ben vanochtend ongesteld geworden :+ Auwwwieee. :X Werd om half 5 vanochtend wakker. Eerst twijfelde ik nog even maar met 2 paracetamol kon ik er zelfs niet van slapen. Toen maar tot 7 uur op de bank tv zitten kijken en een wat sterkere pijnstiller ingenomen :') Toen ging het aardig... Nog geslapen tot een uur of 10 daarna. Nouja. :+
Weet iig dat mn cyclus nu anders is dan voor mn pilgebruik, zit nu op 27 dagen (daarvoor, maar dat is al 9 jaar geleden, op 32). :) Ach ja. Nieuwe ronden, nieuwe kansen.... :7
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2011 @ 13:18:59 #67
309370 Nanadu
pi_104840745
Wat balen Sopho, maar inderdaad op voor een kerstverassing ~:)

Enfermera jij ook duidelijkheid, wel balen dat het meteen met zoveel pijn komt :*

Hier heb ik nog geen duidelijkheid :{ Zit een beetje te twijfelen of ik morgen moet gaan testen of toch tot woensdag moet wachten :? Op dag 23 heb ik een knalpositieve ovulatietest gehad (teststreep was donkerder dan controlestreep) en zit nu op dag 38. Bij mijn vorige zwangerschap had ik pas een paar dagen later een positieve test, maar aan de andere kant ben ik heel nieuwschierig. Ik ga steeds naar het toilet om te kijken of het al is doorgebroken :N
  zaterdag 26 november 2011 @ 13:21:16 #68
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104840823
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 13:18 schreef Nanadu het volgende:
Wat balen Sopho, maar inderdaad op voor een kerstverassing ~:)

Enfermera jij ook duidelijkheid, wel balen dat het meteen met zoveel pijn komt :*

Hier heb ik nog geen duidelijkheid :{ Zit een beetje te twijfelen of ik morgen moet gaan testen of toch tot woensdag moet wachten :? Op dag 23 heb ik een knalpositieve ovulatietest gehad (teststreep was donkerder dan controlestreep) en zit nu op dag 38. Bij mijn vorige zwangerschap had ik pas een paar dagen later een positieve test, maar aan de andere kant ben ik heel nieuwschierig. Ik ga steeds naar het toilet om te kijken of het al is doorgebroken :N
Haha idd :P Ach ja, zo ist altijd al geweest, dus dat herken ik wel :) En nu ist voor het goeie doel... gelukkig is het alleen de 1e dag erg vervelend, daarna is het goed te doen. Ben allang blij dat het in het weekend valt, laatst moest ik werken, ik was echt niets waard die dag! XD :')

He, wat lastig joh, die onzekerheid.... En ook totaal geen symptomen verder van je ongesteldheid? Anders gooi je er toch een testje tegenaan....
pi_104840878
Hier vooralsnog ook geen tekenen..
Ik ga vanuit dat mijn cyclus hetzelfde blijft.. Neem aan dat een koperspiraaltje daar geen invloed op had..
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik maandag pas mag testen..
Maar Oehh! wat spannend is het! :-D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_104842562
:W *O* ik mag me hier ook melden *O*
we gaan voor een derde O+
alleen gaan we daar niet weer 8,5 jaar over doen... (limiet moet nog bepaald worden :X )
voor nu : NOD 12 dec
stuiterdestuiter...
straks even bijlezen :Y
  zaterdag 26 november 2011 @ 14:44:41 #71
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104842955
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 14:29 schreef Cooki het volgende:
alleen gaan we daar niet weer 8,5 jaar over doen... (limiet moet nog bepaald worden :X )
stuiterdestuiter...
Welkom! *O*
8,5 jaar? :o Nou idd zeg das wel heul lang! :+
pi_104843011
dankje Enfermera, ik ben nog niet bijgelezen, maar ik zag wel dat jij ms de 1e rond raak hebt? O+ spannend!

en 8,5 jaar... nou eigk 8j4mnd9dg :P
ja das lang ja, ik gaf de moed al bijna op...
en nu mag ik t nog een keer proberen *O*
  zaterdag 26 november 2011 @ 14:48:25 #73
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_104843045
quote:
stuiterdestuiter...
O+ wat cool!!
Ik hoop zoooo voor je dat het gewoon gaat lukken!! :*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_104843105
lief Elmo :Y ik hoop t ook, als is de kans natuurlijk ( :P ) wel ieniemini, maar we gaan ervoor <insert stuitersmiley>
pi_104843195
quote:
stuiterdestuiter...
Cooki *O* Ik ben met je mee aan het stuiteren voor zover dat lukt met toeter
pi_104843653
Wat een geweldig nieuws, Cooki!
pi_104843689
Ja he! zo positief! de kans is klein dat t lukt, maar toch O+
Dank voor jullie succeswensen, ik zal ze nodig hebben ;)
  zaterdag 26 november 2011 @ 15:35:54 #78
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104844293
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 14:46 schreef Cooki het volgende:
dankje Enfermera, ik ben nog niet bijgelezen, maar ik zag wel dat jij ms de 1e rond raak hebt? O+ spannend!

en 8,5 jaar... nou eigk 8j4mnd9dg :P
ja das lang ja, ik gaf de moed al bijna op...
en nu mag ik t nog een keer proberen *O*
Haha nee helaas toch niet, vanochtend ongesteld geworden :P maar dat zal je zo wel lezen ;) Ach ja. Ben pas net begonnen!
Jeutje zeg. Nou idd! Succes joh! :* Ga je gelijk hulp inroepen of niet?
pi_104844372
Enfermera, ongesteld is niet leuk.. -O- maar tweede ronde is ook mooi :P neejoh, rustig aan, maar ja als je eenmaal er voor gaat, wil je t natuurlijk gelijk, vertel mij wat :Y

nee, hier geen hulp, zelf proberen en als t niet lukt dan heb ik al heel veel geluk met mn twee jongens! O+
  zaterdag 26 november 2011 @ 15:47:06 #80
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104844589
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 15:38 schreef Cooki het volgende:
Enfermera, ongesteld is niet leuk.. -O- maar tweede ronde is ook mooi :P neejoh, rustig aan, maar ja als je eenmaal er voor gaat, wil je t natuurlijk gelijk, vertel mij wat :Y

nee, hier geen hulp, zelf proberen en als t niet lukt dan heb ik al heel veel geluk met mn twee jongens! O+
Haha nope. :P heel auwie vooral de 1e dag, dus vandaag speel ik vaatdoek *O* Ach ja. Het gaat iig al beter dan vanochtend! :)

Daaromm. Heb echt totaal geen haast. Haha ja. Gelukkig had ik mn hoop niet al te hoog laten oplopen dus ik ben nu niet teleurgesteld ofzo.

Oh mooi zo! Ja dat is zo he. :D
pi_104845352
Cooki *O* wat leuk!!! Ik hoop op een enorm spoedige voltreffer voor jullie!
  zaterdag 26 november 2011 @ 16:13:32 #82
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104845355
Cooki, wat gaaf! Leuk! Tof! Heul stoer! :Y
  zaterdag 26 november 2011 @ 16:41:03 #83
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_104846090
Vandaag negatief getest. Had dinsdag ongesteld moeten worden :o
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_104846808
Welkom Cooki bij de *wij gaan voor nummer drie -club* Spewey en ik doen al driftig ons best. Heb vandaag eindelijk eens nieuwe kleren gekocht,stelde het steeds uit want ' stel dat ik zo zwanger ben,dan moet ik toch positiekleren aan' Nu vijf maanden verder was ik echt aan iets nieuws toe!
Jammer enfermera.....
pi_104847613
Cooki welkom hier :W , dat je maar snel door mag met een tweede streepje naar het volgende topic. ik lees daar wel eens mee en zag je er al vaak meekletsen, dus klinkt zo gek om te zeggen dat ik hoop dat je snel doorgaat, want je bent daar al, dus vandaar mijn wens dat je snel door mag met het tweede streepje op de zwangerschapstest

Milka zul je net zien, dat je nu kleding hebt gekocht en dan snel zwanger bent >:) . Ik hoop het voor je, niet voor je kleding natuurlijk, maar die wachten gewoon tot na de zwangerschap.

Miss Vanity, wat balen, nu weet je niet goed waar je aan toe bent. Misschien een langzame hcg aanmaak? Of door stress kan menstruatie ook uitblijven. Maar ik hoop voor je dat het door het eerste komt :*

Barretje spannend ben benieuwd, ik ga duimen ^O^.

Enfermera balen dat je ongesteld bent geworden, nu vol frisse moed de volgende ronde in. Straks kan je zeggen dat het in jullie nieuwe huis verwekt is :P.

Nanadu lastig idd wanneer je moet gaan testen, ik kan je niet echt advies geven, maar doe waar je jezelf prettig bij voelt. Laat je niet opjagen of extra lang wachten door de reacties hier :* . Maar ik zag dat je al wel 2 weken na je positieve ovu-test zit, je zou dan toch kunnen testen.
  zaterdag 26 november 2011 @ 17:55:36 #86
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104848209
Cooks gaat voor het echie neuken *O* *O*

Ik hoop dat het snel lukt beep!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104848739
Cooki, leuk dat je erbij bent. Heel veel succes en plezier bij het maken van jullie 3e kindje. Duurde het bij je zoontjes allebei zo lang voordat het raak was? Respect voor jullie doorzettingsvermogen!

Sopho en Enfe, dikke :* voor jullie allebei. Verdorie, de zwemmers hebben niet hard genoeg hun best gedaan voor jullie :( Hopelijk niet teveel last van kramp etc.

Nananadu, Sethiwe heeft wel gelijk dat je je niet moet laten opjagen. Dat gezegd te hebben.. pies nou eens over zo'n stickje heen! Je maakt het veel te spannend! :D

MV, spannend! Klinkt alsof je gewoon hartstikke zwanger bent :) Hopelijk geeft de test binnenkort een 2e streepje aan voor jou. Wordt dat dan jouw eerste kindje?

Het is ondertussen alweer 2 weken geleden dat ik die stomme miskraam heb gehad. Kan niet zeggen dat ik er nog verdrietig om ben, maar wel teleurgesteld met momenten. Moest er gisteren bijvoorbeeld wel aan denken, omdat ik dan de eerste echo zou hebben gehad en we het daarna wilden gaan vertellen. ;(
Volgens de echoscopiste zou ik dit weekend ongeveer mijn eisprong moeten hebben. Ik ben aan het testen met sensi-test, maar tot nu toe alleen héle lichte streepjes, dus nog geen eisprong. Vriend en ik gaan dit weekend héél hard aan de slag om snel weer zwanger te raken. Misschien heel stom, maar na die miskraam wil ik toch gewoon het liefst zo snel mogelijk weer zwanger zijn. Het is net alsof je ervan hebt mogen proeven en het liefst wil je dat gevoel zo snel mogelijk weer hebben.
Dus, wish me luck! :)
  zaterdag 26 november 2011 @ 18:29:07 #88
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104849278
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 16:41 schreef MissVanity het volgende:
Vandaag negatief getest. Had dinsdag ongesteld moeten worden :o
Heu. Apart :?
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:09 schreef milka82 het volgende:
Welkom Cooki bij de *wij gaan voor nummer drie -club* Spewey en ik doen al driftig ons best. Heb vandaag eindelijk eens nieuwe kleren gekocht,stelde het steeds uit want ' stel dat ik zo zwanger ben,dan moet ik toch positiekleren aan' Nu vijf maanden verder was ik echt aan iets nieuws toe!
Jammer enfermera.....
Wat leuk! :D *O*

Ja idd. Ach. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef flugeltje het volgende:

Ghehe XD *G* :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:12 schreef Kwisted het volgende:
Cooki, leuk dat je erbij bent. Heel veel succes en plezier bij het maken van jullie 3e kindje. Duurde het bij je zoontjes allebei zo lang voordat het raak was? Respect voor jullie doorzettingsvermogen!

Sopho en Enfe, dikke :* voor jullie allebei. Verdorie, de zwemmers hebben niet hard genoeg hun best gedaan voor jullie :( Hopelijk niet teveel last van kramp etc.

Nananadu, Sethiwe heeft wel gelijk dat je je niet moet laten opjagen. Dat gezegd te hebben.. pies nou eens over zo'n stickje heen! Je maakt het veel te spannend! :D

MV, spannend! Klinkt alsof je gewoon hartstikke zwanger bent :) Hopelijk geeft de test binnenkort een 2e streepje aan voor jou. Wordt dat dan jouw eerste kindje?

Het is ondertussen alweer 2 weken geleden dat ik die stomme miskraam heb gehad. Kan niet zeggen dat ik er nog verdrietig om ben, maar wel teleurgesteld met momenten. Moest er gisteren bijvoorbeeld wel aan denken, omdat ik dan de eerste echo zou hebben gehad en we het daarna wilden gaan vertellen. ;(
Volgens de echoscopiste zou ik dit weekend ongeveer mijn eisprong moeten hebben. Ik ben aan het testen met sensi-test, maar tot nu toe alleen héle lichte streepjes, dus nog geen eisprong. Vriend en ik gaan dit weekend héél hard aan de slag om snel weer zwanger te raken. Misschien heel stom, maar na die miskraam wil ik toch gewoon het liefst zo snel mogelijk weer zwanger zijn. Het is net alsof je ervan hebt mogen proeven en het liefst wil je dat gevoel zo snel mogelijk weer hebben.
Lief! :*
Ja, helaas is bij mij de kramp altijd hopeloos. Maargoed, morgen zal ik me wel beter voelen!

En nog een dikke :* voor je joh! Idd lastig dat je er bij zulke punten nog aan terugdenkt he... Heeeeeel veel succes of course!
pi_104849302
quote:
Héél veel geluk!
pi_104850750
Mango :') dacht dat je dit weekend ging!! Hihi Alsnog een fijn weekend maar dan thuis!! :D

Sopho Jammer dat }) door is gebroken. Door naar de volgende ronde met kerstballen :)

Enfermera jij ook al geen tweede streepje :X Dan ook maar door voor de kerstballen ronde ;)
Vervelend dat je er zo veel pijn door hebt!! Hopelijk is dat snel weg!!

Nanadu en barreltje maken het spannend!! Ik ben heel benieuwd!! *O*

Welkom cooki!!! succes en natuurlijk heel veel plezier ^O^

Missvanity Ook jij maakt het spannend!! Hoop op een tweede streepje voor jullie *O*

Kwisted good luck!! ^O^ En heel veel plezier ;)

Hier nog geen tweede streepje (vanmorgen getest ivm met feestje vanavond) Maar denk dat ik ook geen tweede streepje meer ga plassen deze maand. -O- Snap niks meer van mijn lichaam }:| Laat de }) maar komen, dan kunnen ook wij aan de kerstballen ronde mee doen :)
pi_104851516
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 november 2011 16:13 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, wat gaaf! Leuk! Tof! Heul stoer! :Y
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:09 schreef milka82 het volgende:
Welkom Cooki bij de *wij gaan voor nummer drie -club* Spewey en ik doen al driftig ons best.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:36 schreef Sethiwe het volgende:
Cooki welkom hier :W , dat je maar snel door mag met een tweede streepje naar het volgende topic. ik lees daar wel eens mee en zag je er al vaak meekletsen, dus klinkt zo gek om te zeggen dat ik hoop dat je snel doorgaat, want je bent daar al, dus vandaar mijn wens dat je snel door mag met het tweede streepje op de zwangerschapstest
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef flugeltje het volgende:
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:16 schreef Ashina het volgende:
Zo lief allemaal, dankdankdank! O+
en ff korte info voor wie wil:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwisted: i wish you luck O+ :*
  zaterdag 26 november 2011 @ 19:40:48 #92
320828 Ashina
Ashina
pi_104851559
Nou....met dat ik t vorige bericht aan t typen ben, is de hel los gebroken!
op naar de kerstballen ronde dus.
Maar nu eerst een lekker drankje op een leuk feestje! :)
  zaterdag 26 november 2011 @ 19:41:06 #93
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104851573
Succes koekje!

Lekker aan het koekebakken!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 26 november 2011 @ 19:44:12 #94
263835 -Caroline-
pi_104851697
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Succes koekje!

Lekker aan het koekebakken!
:D O+ :Y)
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2011 @ 19:45:34 #95
309370 Nanadu
pi_104851754
Ashina wat balen die onzekerheid van je lichaam. Ik weet maar al te goed hoe dat voelt, maar houdt moed. Bij mijn eerste was ik inderdaad ook heel onregelmatig ongesteld (veel erger als nu, toen zaten er cyclussen tussen van 40+ dagen) en toen was het in de 7de ronde toch raak. Terwijl ik het bericht aan het typen was zie ik dat het is losgebroken, balen :(

Cooki welkom hier!!! En ik hoop op een wonder voor je en ook al is de kans misschien klein, er is een kans! Is er ooit een reden gevonden waarom de tweede zo lang op zich heeft laten wachten?

Kwisted het lijkt mij inderdaad confronterend op sommige momenten en ik hoop echt dat het heel snel weer raak is :*

Sethiwe hoe is het verder met jou?

ik denk dat ik er morgenochtend toch een test tegenaan gooi. Ik word gek van die onzekerheid 8)7 Dus duimen op een positieve test morgen! Barretje voor jou hoop ik op een positieve test maandag ^O^
  zaterdag 26 november 2011 @ 19:52:57 #96
294490 Cocotrimonium
pi_104852110
Cooki, welkom! Wat apart dat het bij de eerst zo snel ging en dat het daarna zo lang duurde. Wat Nanadu al vraagt hierboven: is daar ooit een verklaring voor gevonden?

@ Kwisted: herkenbaar hoor. Ik ben heel soms nog steeds even flink teleurgesteld (en het is vandaag vijf weken geleden).

Ashina, jammer. Op naar de volgende ronde :)

@Nanadu: morgenvroeg dus testen? Ik ga voor je duimen *O*

Mijn nod is nu 20 december (uitgaande van 28 dagen). Dus wie weet :s)
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:02:27 #97
355758 Sethiwe
pi_104852523
quote:
Heel veel geluk, ik ga duimen voor je.
Het is nog maar net, dat je van een hoogtepunt (zwangerschap) een dieptepunt raakt (miskraam). Geef het ook even de tijd om het te verwerken, dus als je af en toe teleurgesteld bent, is het toch aller begrijpelijkst :* .

Ashina balen :*, hopelijk heb je er niet zoveel last van vanavond met het feestje Kun je wel meedoen met de ~:)streepjes.

Nanadu ik ga zeker voor je duimen ^O^.

Coco jij kan ook voor een ~:)streepje.

Dank je nanadu voor het vragen. Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb geen idee wat mijn cyclus deze keer gaat doen. Had gehoopt op een cyclus van 29 dagen, net als de voorgaande. Maar ik heb nu nog geen zere borsten, terwijl ik dat de vorige 2 keer al 2 weken van tevoren had. Dus ik heb of een lange cyclus, of ik krijg geen zere borsten meer, of ik heb geluk :). Maar goed ik wacht maar af wat er gaat gebeuren. Op basis van 29 dagen zou mijn NOD 5 december zijn, maar ik verwacht zelf een langere cyclus.
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:05:49 #98
263835 -Caroline-
pi_104852681
Nanadu en Cocotrimonium, nee, nooit bekend geworden... :?
SPOILER
oh edit: die kerstballenronde lijkt mij wel wat! :Y ~:) *O*
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:30:09 #99
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_104853732
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:16 schreef Ashina het volgende:
Mango :') dacht dat je dit weekend ging!! Hihi Alsnog een fijn weekend maar dan thuis!! :D

Sopho Jammer dat }) door is gebroken. Door naar de volgende ronde met kerstballen :)

Enfermera jij ook al geen tweede streepje :X Dan ook maar door voor de kerstballen ronde ;)
Vervelend dat je er zo veel pijn door hebt!! Hopelijk is dat snel weg!!

Nanadu en barreltje maken het spannend!! Ik ben heel benieuwd!! *O*

Missvanity Ook jij maakt het spannend!! Hoop op een tweede streepje voor jullie *O*

Kwisted good luck!! ^O^ En heel veel plezier ;)

Hier nog geen tweede streepje (vanmorgen getest ivm met feestje vanavond) Maar denk dat ik ook geen tweede streepje meer ga plassen deze maand. -O- Snap niks meer van mijn lichaam }:| Laat de }) maar komen, dan kunnen ook wij aan de kerstballen ronde mee doen :)
Nou he! :( En er moesten nog wel zoveel streepjes komen deze keer! Pft. :{w Haha precies, kerstcadeautje XD ^^ lol. Thanks! :*
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:05 schreef Cooki het volgende:
Nanadu en Cocotrimonium, nee, nooit bekend geworden... :?
SPOILER
oh edit: die kerstballenronde lijkt mij wel wat! :Y ~:) *O*
Wat een verhaal zeg.. iig heeul veel succes joh! :*
Haha idd kerstballennnn *O* :D O~) >:O
  zaterdag 26 november 2011 @ 22:11:55 #100
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_104858464
sorry, ik googelde op gebreide kerstbal omdat ik dacht ik gooi wat wintercheer het topic in, maar toen kwam ik deze tegen

SPOILER: nsfw, maar misschien helpt het!
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')