Hi Wijffiequote:Op woensdag 23 november 2011 13:53 schreef Incantrix het volgende:
Nekplooi is 11 mm, dat is extreem te noemen. Down is het ws niet, de 3 afwijkingen. Waar nu aan wordt gedacht zijn niet met het leven verenigbaar. Morgen vlokkentest, mits ik niet moet worden opgenomen vanwege vochttekort, want daar ben ik net ook op gemeten..
*jank*
Thnx voor alle liefs hier, wordt erg gewaardeerd
Aan de ene kant een hele goede doordachte reactie. Aan de andere kant ook wel een beetje makkelijk voor haar zo, lijkt het. Maar dit is gewoon fijne feedback. Nu kun je dus mooi 2 uur minder werken per dag. Of je gaat de laatste 2 a 3 uur thuiswerken? Of lukt dat niet?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:43 schreef flugeltje het volgende:
Tja, het voelt nu zo triviaal allemaal, vandaar dat ik het nog niet gemeld had.
Gesprek ging gewoon goed, ze wilde geen afspraken met me maken over uur en tijd omdat ze vind dat ik zelf moet bepalen tot hoe ver ik kan en ga. Moest daar zelfstandig m'n beslissing in nemen per keer, vond ze ook een mooi ontwikkelpunt dat ik m'n grenzen zelf eens zou leggen ipv een ander het voor me te laten doen...
Ik werk sowieso al 2 dagen per week thuis. Ik ga m'n werkdag maar verkorten en wat langer pauze nemen tussendoor... Voor vandaag vind ik half vier een mooi strevenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:48 schreef KatyM het volgende:
[..]
Aan de ene kant een hele goede doordachte reactie. Aan de andere kant ook wel een beetje makkelijk voor haar zo, lijkt het. Maar dit is gewoon fijne feedback. Nu kun je dus mooi 2 uur minder werken per dag. Of je gaat de laatste 2 a 3 uur thuiswerken? Of lukt dat niet?
Mooie reactie!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:43 schreef flugeltje het volgende:
Tja, het voelt nu zo triviaal allemaal, vandaar dat ik het nog niet gemeld had.
Gesprek ging gewoon goed, ze wilde geen afspraken met me maken over uur en tijd omdat ze vind dat ik zelf moet bepalen tot hoe ver ik kan en ga. Moest daar zelfstandig m'n beslissing in nemen per keer, vond ze ook een mooi ontwikkelpunt dat ik m'n grenzen zelf eens zou leggen ipv een ander het voor me te laten doen...
Goed voornemen, echt aan houden dan he!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik werk sowieso al 2 dagen per week thuis. Ik ga m'n werkdag maar verkorten en wat langer pauze nemen tussendoor... Voor vandaag vind ik half vier een mooi strevenAl komt er toch niet veel uit m'n handen nu moet ik toegeven, ik moet steeds aan Inca denken...
Dit dus!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef KatyM het volgende:
[..]
Goed voornemen, echt aan houden dan he!
dat vind ik een goeie tip Oreaquote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef Orea het volgende:
... maar begin bijv. met een half uurtje per dag en kijk hoe dat gaat. Gaat dat niet hoog je het op naar een uur. En zo verder.
Ja, maar vond het beetje vervelend om nu te gaan posten na zoveel reacties op Inca nu in eens blij te komen doen dat het bij mij er wel allemaal goed uitzagquote:Op woensdag 23 november 2011 14:55 schreef PureEvil het volgende:
MissJones, jij moest vandaag toch ook voor een echo?
Doe niet zo gek! Ik ben superblij voor je!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:56 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Ja, maar vond het beetje vervelend om nu te gaan posten na zoveel reacties op Inca nu in eens blij te komen doen dat het bij mij er wel allemaal goed uitzag
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:56 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Ja, maar vond het beetje vervelend om nu te gaan posten na zoveel reacties op Inca nu in eens blij te komen doen dat het bij mij er wel allemaal goed uitzag
+1quote:Op woensdag 23 november 2011 15:03 schreef Roosje84 het volgende:
[..], hoewel ik je terughoudendheid heel goed begrijp.
Dat komt wel goed, mensen moeten wat meer zelf gaan doen en wat langer wachten op resultaat... Collega is bijna weer fulltime aan de slag en wat ons niet lukt is jammer...quote:Op woensdag 23 november 2011 15:03 schreef Cooki het volgende:
Flugeltje, o, dat scheelt nogal.. krijg je ook een soort taakverlichting dan.. anders moet je wel heel veel werk in die uren proppen...en als je denkt waar bemoei je je mee? goed bedoeld
en ik herken dingen
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:15 schreef Incantrix het volgende:
Mijn zegeningen (Stef bestaat) en ben blij dat ik thuis mag slapen..
wat zij zegt.....quote:Op woensdag 23 november 2011 15:16 schreef Lijnloos het volgende:
[..]Ik hoop dat je een beetje kunt slapen meid... misschien nog een hulpje om te kunnen slapen krijgen?
Weet ik eigenlijk niet, maar ik ben nog steeds hondsmoe van de zwangerschap, dus denk dat slapen wel luktquote:Op woensdag 23 november 2011 15:16 schreef Lijnloos het volgende:
[..]Ik hoop dat je een beetje kunt slapen meid... misschien nog een hulpje om te kunnen slapen krijgen?
Die komt dinsdag!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:19 schreef covie het volgende:
Krijg je dan morgen ook gelijk de uitslag? Of duurt dat ook weer een paar dagen?
+1quote:Op woensdag 23 november 2011 15:41 schreef covie het volgende:
Flugel zo te horen weet je baas dus wel dat je te ver gaat en echt je grenzen opzoekt!
Dus luister naar jezelf en voel je niet beschaamd!!!![]()
MJ heeeeel fijn voor je dat het goed is.
nope, ga er maar vanuit dat zolang ik nog geen update post er niets aan de hand is. Ik vond het alleen zo erg van Inca, dat ik gewoon even moest reageren.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:59 schreef octopussy het volgende:
Ik gooi er toch wat jompels in voor MJ![]()
voor de goede echo.
SD, hoe is het met je liefje? Is er al iets aan de gang?
Evenstar, hoe gaat het met jou?
+1quote:Op woensdag 23 november 2011 15:17 schreef flugeltje het volgende:
Inca
Ik weet dat de kans maar klein is dat er niets mis is, maar toch ga ik duimen voor die mogelijkheid... Simpelweg omdat ik jou zo dat wonder gun...
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:26 schreef oeke het volgende:
Asy, wat tof, nog een jongetje!![]()
Allemaal jongetjes! Dan moet ik wel een meiske in mijn buik hebben boksen, niet?![]()
Nee, er is hier niets aan de gang. Alleen het feit dat ik nog steeds slijmprop aan het verliezen ben laat nog zien dat ik maandag gestript ben.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:59 schreef octopussy het volgende:
Ik gooi er toch wat jompels in voor MJ![]()
voor de goede echo.
SD, hoe is het met je liefje? Is er al iets aan de gang?
Evenstar, hoe gaat het met jou?
Het maakt mij echt helemaal niks uit, ik vind het allebei super! De ene keer hoop ik op een meisje, de andere keer op een jongetje, het is me om het evenquote:Op woensdag 23 november 2011 16:47 schreef covie het volgende:
Kennen jullie het dat als mensen vragen wat je wilt, en je zegt "het maakt me niet uit" dat ze dat dan bijna niet geloven?
Maar dit is mijn eerste en ik vind allebei zo leueuk!![]()
Bij een 2e kan ik me voorstellen dat het leuk is om er ook één van het andere geslacht te hebben. Aan de andere kant zijn er ook zoveel voordelen om 2 meisjes of 2 jongetjes te hebben.
(Overigens mijn vriend heeft wel een beetje voorkeur maar dat snap ik ook wel weer ivm zijn hobby's)
Nou idd...quote:Op woensdag 23 november 2011 15:53 schreef jaantje_ het volgende:
Ik heb zojuist gebeld naar de verloskundige dat wij toch een combinatietest willen laten doen. Ik vond het eerst niet zo nodig, lief wilde het eigenlijk liever wel. Maar het verhaal van Inca heeft me toch wel overtuigd.
Nou, niet allemaalquote:Op woensdag 23 november 2011 16:26 schreef oeke het volgende:
Asy, wat tof, nog een jongetje!![]()
Allemaal jongetjes! Dan moet ik wel een meiske in mijn buik hebben boksen, niet?![]()
Ik kan het niet beter zeggenquote:Op woensdag 23 november 2011 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil geloof ik heel hard vloeken, maar ik denk dat ik beter stil kan blijven.
Ik hoop, ik duim en ik wens...
Oh wat raar,,, ik heb hem geupload via imagedump.nlquote:Op woensdag 23 november 2011 19:11 schreef NotTheSame het volgende:
Rayen![]()
![]()
![]()
![]()
!
TimeJumper, ik krijg bij de 2e foto een foutmelding van ImageShack...
Je moet hoop hebben, Claudia! Iedereen moet hoop hebben. Er is niks zeker voor de uitslag van de vlokkentest er is.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:29 schreef Claudia_x het volgende:
Mag ik nog hoop hebben voor jullie? Of klamp je je liever nergens aan vast?
Ja hielprik is na een dag of 5 geloof ik, bitterend. Wel doen hoor! Zo hebben ze bij Jesper opgespoord dat hij CHT heeft. (Schildklierafwijking) En zo konden we dus op tijd met de behandeling beginnen. En ze kunnen er nog veel meer ernstige ziektes mee opsporen, waarbij het bij sommige ook belangrijk is om meteen stappen te ondernemen.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:52 schreef bitterend het volgende:
Hebben jullie ukkies allemaal de hielprik gehad? ik kreeg hier een folder over....zo sneu! prikken in zo'n kleintje(de vaccinaties is pas met een paar maanden toch? hielprik is paar dagen dacht ik)
Nee hoor, geen last van gelukkig. Hij heeft alleen geen schildklier. Daardoor maakt zijn lichaam dus niet zelf het schildklierhormoon aan. En dat hormoon is heel belangrijk voor lichamelijke (motorische) en geestelijke groei. En ook voor je stofwisseling. Daarom krijgt hij elke dag het hormoon door ons toegediend. (Tabletjes die we verpulveren en oplossen en dan in zijn mondje spuiten, later kan hij de pilletjes gewoon slikken). En dat moet hij zijn hele leven blijven nemen.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:56 schreef bitterend het volgende:
Fee-nix oh wist niet dat Jesper ziek was? heeft ie er veel last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |