quote:Op woensdag 23 november 2011 15:15 schreef Incantrix het volgende:
Mijn zegeningen (Stef bestaat) en ben blij dat ik thuis mag slapen..
wat zij zegt.....quote:Op woensdag 23 november 2011 15:16 schreef Lijnloos het volgende:
[..]Ik hoop dat je een beetje kunt slapen meid... misschien nog een hulpje om te kunnen slapen krijgen?
Weet ik eigenlijk niet, maar ik ben nog steeds hondsmoe van de zwangerschap, dus denk dat slapen wel luktquote:Op woensdag 23 november 2011 15:16 schreef Lijnloos het volgende:
[..]Ik hoop dat je een beetje kunt slapen meid... misschien nog een hulpje om te kunnen slapen krijgen?
Die komt dinsdag!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:19 schreef covie het volgende:
Krijg je dan morgen ook gelijk de uitslag? Of duurt dat ook weer een paar dagen?
+1quote:Op woensdag 23 november 2011 15:41 schreef covie het volgende:
Flugel zo te horen weet je baas dus wel dat je te ver gaat en echt je grenzen opzoekt!
Dus luister naar jezelf en voel je niet beschaamd!!!![]()
MJ heeeeel fijn voor je dat het goed is.
nope, ga er maar vanuit dat zolang ik nog geen update post er niets aan de hand is. Ik vond het alleen zo erg van Inca, dat ik gewoon even moest reageren.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:59 schreef octopussy het volgende:
Ik gooi er toch wat jompels in voor MJ![]()
voor de goede echo.
SD, hoe is het met je liefje? Is er al iets aan de gang?
Evenstar, hoe gaat het met jou?
+1quote:Op woensdag 23 november 2011 15:17 schreef flugeltje het volgende:
Inca
Ik weet dat de kans maar klein is dat er niets mis is, maar toch ga ik duimen voor die mogelijkheid... Simpelweg omdat ik jou zo dat wonder gun...
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:26 schreef oeke het volgende:
Asy, wat tof, nog een jongetje!![]()
Allemaal jongetjes! Dan moet ik wel een meiske in mijn buik hebben boksen, niet?![]()
Nee, er is hier niets aan de gang. Alleen het feit dat ik nog steeds slijmprop aan het verliezen ben laat nog zien dat ik maandag gestript ben.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:59 schreef octopussy het volgende:
Ik gooi er toch wat jompels in voor MJ![]()
voor de goede echo.
SD, hoe is het met je liefje? Is er al iets aan de gang?
Evenstar, hoe gaat het met jou?
Het maakt mij echt helemaal niks uit, ik vind het allebei super! De ene keer hoop ik op een meisje, de andere keer op een jongetje, het is me om het evenquote:Op woensdag 23 november 2011 16:47 schreef covie het volgende:
Kennen jullie het dat als mensen vragen wat je wilt, en je zegt "het maakt me niet uit" dat ze dat dan bijna niet geloven?
Maar dit is mijn eerste en ik vind allebei zo leueuk!![]()
Bij een 2e kan ik me voorstellen dat het leuk is om er ook één van het andere geslacht te hebben. Aan de andere kant zijn er ook zoveel voordelen om 2 meisjes of 2 jongetjes te hebben.
(Overigens mijn vriend heeft wel een beetje voorkeur maar dat snap ik ook wel weer ivm zijn hobby's)
Nou idd...quote:Op woensdag 23 november 2011 15:53 schreef jaantje_ het volgende:
Ik heb zojuist gebeld naar de verloskundige dat wij toch een combinatietest willen laten doen. Ik vond het eerst niet zo nodig, lief wilde het eigenlijk liever wel. Maar het verhaal van Inca heeft me toch wel overtuigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |