Hi Wijffiequote:Op woensdag 23 november 2011 13:53 schreef Incantrix het volgende:
Nekplooi is 11 mm, dat is extreem te noemen. Down is het ws niet, de 3 afwijkingen. Waar nu aan wordt gedacht zijn niet met het leven verenigbaar. Morgen vlokkentest, mits ik niet moet worden opgenomen vanwege vochttekort, want daar ben ik net ook op gemeten..
*jank*
Thnx voor alle liefs hier, wordt erg gewaardeerd
Aan de ene kant een hele goede doordachte reactie. Aan de andere kant ook wel een beetje makkelijk voor haar zo, lijkt het. Maar dit is gewoon fijne feedback. Nu kun je dus mooi 2 uur minder werken per dag. Of je gaat de laatste 2 a 3 uur thuiswerken? Of lukt dat niet?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:43 schreef flugeltje het volgende:
Tja, het voelt nu zo triviaal allemaal, vandaar dat ik het nog niet gemeld had.
Gesprek ging gewoon goed, ze wilde geen afspraken met me maken over uur en tijd omdat ze vind dat ik zelf moet bepalen tot hoe ver ik kan en ga. Moest daar zelfstandig m'n beslissing in nemen per keer, vond ze ook een mooi ontwikkelpunt dat ik m'n grenzen zelf eens zou leggen ipv een ander het voor me te laten doen...
Ik werk sowieso al 2 dagen per week thuis. Ik ga m'n werkdag maar verkorten en wat langer pauze nemen tussendoor... Voor vandaag vind ik half vier een mooi strevenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:48 schreef KatyM het volgende:
[..]
Aan de ene kant een hele goede doordachte reactie. Aan de andere kant ook wel een beetje makkelijk voor haar zo, lijkt het. Maar dit is gewoon fijne feedback. Nu kun je dus mooi 2 uur minder werken per dag. Of je gaat de laatste 2 a 3 uur thuiswerken? Of lukt dat niet?
Mooie reactie!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:43 schreef flugeltje het volgende:
Tja, het voelt nu zo triviaal allemaal, vandaar dat ik het nog niet gemeld had.
Gesprek ging gewoon goed, ze wilde geen afspraken met me maken over uur en tijd omdat ze vind dat ik zelf moet bepalen tot hoe ver ik kan en ga. Moest daar zelfstandig m'n beslissing in nemen per keer, vond ze ook een mooi ontwikkelpunt dat ik m'n grenzen zelf eens zou leggen ipv een ander het voor me te laten doen...
Goed voornemen, echt aan houden dan he!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik werk sowieso al 2 dagen per week thuis. Ik ga m'n werkdag maar verkorten en wat langer pauze nemen tussendoor... Voor vandaag vind ik half vier een mooi strevenAl komt er toch niet veel uit m'n handen nu moet ik toegeven, ik moet steeds aan Inca denken...
Dit dus!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef KatyM het volgende:
[..]
Goed voornemen, echt aan houden dan he!
dat vind ik een goeie tip Oreaquote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef Orea het volgende:
... maar begin bijv. met een half uurtje per dag en kijk hoe dat gaat. Gaat dat niet hoog je het op naar een uur. En zo verder.
Ja, maar vond het beetje vervelend om nu te gaan posten na zoveel reacties op Inca nu in eens blij te komen doen dat het bij mij er wel allemaal goed uitzagquote:Op woensdag 23 november 2011 14:55 schreef PureEvil het volgende:
MissJones, jij moest vandaag toch ook voor een echo?
Doe niet zo gek! Ik ben superblij voor je!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:56 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Ja, maar vond het beetje vervelend om nu te gaan posten na zoveel reacties op Inca nu in eens blij te komen doen dat het bij mij er wel allemaal goed uitzag
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:56 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Ja, maar vond het beetje vervelend om nu te gaan posten na zoveel reacties op Inca nu in eens blij te komen doen dat het bij mij er wel allemaal goed uitzag
+1quote:Op woensdag 23 november 2011 15:03 schreef Roosje84 het volgende:
[..], hoewel ik je terughoudendheid heel goed begrijp.
Dat komt wel goed, mensen moeten wat meer zelf gaan doen en wat langer wachten op resultaat... Collega is bijna weer fulltime aan de slag en wat ons niet lukt is jammer...quote:Op woensdag 23 november 2011 15:03 schreef Cooki het volgende:
Flugeltje, o, dat scheelt nogal.. krijg je ook een soort taakverlichting dan.. anders moet je wel heel veel werk in die uren proppen...en als je denkt waar bemoei je je mee? goed bedoeld
en ik herken dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |