Ben Holmstromquote:Op woensdag 23 november 2011 00:45 schreef emokid het volgende:
Had een mooie titel verzonnen! Iets als Sid-sational Crosby is back of zoiets.
Wie is dat overigens? Kan in de roster van de Flyers geen #34 vinden.. Over Flyers gesproken: dit weekend is het Rangers-Flyers voor als je niet op de winter classic kunt wachten.. en over winter classic gesproken. Het is straks weer tijd voor HBO's Road to Winter Classic. Die van vorig jaar vond ik erg tof.
Dan ben je toch echt te laat, vriendquote:Op woensdag 23 november 2011 10:50 schreef emokid het volgende:
Ik zat erover na te denken om Fleischman te signen en volgens mij was/is Versteeg ook FA maar dit gaan ze niet volhouden gok ik.
Goed bezig.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:22 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Dan ben je toch echt te laat, vriend
Beide spelers staan bij mij op de loonlijst
12 november Versteeg gecontracteerd en op 17 november volgde zijn teamgenoot Fleischmann.
Hetgeen ik ook wel kan gebruikenquote:Op woensdag 23 november 2011 12:43 schreef emokid het volgende:
[..]
Goed bezig.tevens goed voor je +/-..
Ik kom langzaam maar zeker ook dichter bij. Nu nog maar 5 punten achterstand op de 1e plekquote:Op donderdag 24 november 2011 11:57 schreef Katth het volgende:
Het is stuivertje wisselen voor de 1e plek
Blijf van mn punten af! Ik heb ze hard nodigquote:Op donderdag 24 november 2011 12:17 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik kom langzaam maar zeker ook dichter bij. Nu nog maar 5 punten achterstand op de 1e plek
Daarbij heb ik nu ook Crosby tot mijn beschikking, wat waarschijnlijk (als hij fit blijft) geen verslechtering zal zijn.
Vooral in de +/- zit nog veel rek. 2 weken terug stond ik op -25 en bijna 20 punten achter op de één-na-laatste plek in die categorie, maar nu sta ik zelf op -9 en is het verschil met de volgende nog maar 2 punten
Ik denk sowieso dat je met Crosby een wapen in huis hebt, maar de roest van een speler na lang niet spelen zie je vaak pas na 3/4 wedstrijden verschijnen. Ik gun het hem verder wel, het blijft gewoon mooi om te zien hoe hij speelt.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:17 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik kom langzaam maar zeker ook dichter bij. Nu nog maar 5 punten achterstand op de 1e plek
Daarbij heb ik nu ook Crosby tot mijn beschikking, wat waarschijnlijk (als hij fit blijft) geen verslechtering zal zijn.
Ik doorbreek de 4e plaats niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:57 schreef Katth het volgende:
Het is stuivertje wisselen voor de 1e plek
Ben eigenlijk blij dat ik em dit jaar niet heb als goalie.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:42 schreef nyny83 het volgende:
Maargoed dat ik Hiller gebencht had.862 save percentage en 4 GAA
Ward zou ik zeker opstellen als hij start. Winnipeg is bepaald geen hoogvlieger en de Bruins natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:27 schreef BusterPosey het volgende:
Hmm, lastige keuze qua goalies vanavond.
Vokoun vs. NY Rangers
Howard vs. Boston
Ward vs. Winnipeg
Ik hou het voorlopig maar op Vokoun en Howard, maar ik twijfel hardop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuvirth speelt, dus zeker Ward opstellen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:27 schreef BusterPosey het volgende:
Hmm, lastige keuze qua goalies vanavond.
Vokoun vs. NY Rangers
Howard vs. Boston
Ward vs. Winnipeg
Ik hou het voorlopig maar op Vokoun en Howard, maar ik twijfel hardop.
De tranen stonden bijna op mijn wangen.....quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:24 schreef emokid het volgende:
Meanwhile, in California.. Blackhawks 6-5 Ducks. Het stond in de 3rd nog 2-4 voor Ducks..
Hiller was ook weer fantastisch zag ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 03:35 schreef maartena het volgende:
[..]
De tranen stonden bijna op mijn wangen.....
Ducks, staan ze al laatste?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ward zou ik zeker opstellen als hij start. Winnipeg is bepaald geen hoogvlieger en de Bruins natuurlijk wel.
Uiteindelijk was ik niet meer in staat om veel te veranderen aangezien ik gisteren een feestje had, maar uiteindelijk blij dat ik Howard tegen de Bruins heb laten staan. Ward had ik gebenched, maar die heeft ook niet kunnen winnen, al heeft hij het niet slecht gedaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef Katth het volgende:
[..]
Neuvirth speelt, dus zeker Ward opstellen.
Doe je goed inderdaad. Ik begin me enige zorgen over Vokoun en de Caps te maken. Had ik toch wat meer van verwacht in verdedigende zin. Over het hele seizoen heeft Vokoun nu een GAA van 2.82 en een save % van .905%. Had ik allebei wat beter verwacht.quote:Op zondag 27 november 2011 12:17 schreef emokid het volgende:
It's raining shutouts. 8 punten nu uit die categorie en 4 punten achter #3. Posey's Pack, watch out..
Echt dramatisch inderdaad.. en dan hoorde ik nog dat Price een fine gaat krijgen vanwege zijn gedrag?! Best raar, maar goed, een punt over houden aan de Pens is niet zo erg als je de Habs bent. Overigens wel mijn favoriete team een beetje.. komt vooral door Price.quote:Op zondag 27 november 2011 14:08 schreef Katth het volgende:
Wel slecht van die refs dat ze het spel niet doodfloten, Price had de puck duidelijk tussen pad en glove en de ref stond achter Price, dus die had sowieso af moeten fluiten omdat hij geen zicht meer op de puck had.
Terwijl je Roster best goed is, je hebt gewoon Lecavalier op de bank.. op basis van in het verleden behaalde resultaten zou het niet moeten. Hiller laat het vooral afweten denk ik.quote:Op zondag 27 november 2011 16:31 schreef nyny83 het volgende:
Mijn god wat een fantasy season voor mijAlsof het nog niet erg genoeg is dat mijn goalies zo'n beetje elke strandbal nog door zouden laten, laten ook mijn andere spelers het weer eens afweten. Al mijn spelers opgesteld en met 35 shots on goal niet 1x weten te scoren.
Lecavelier zit nu gewoon even op de bank omdat ie niet speelt die speelronde en dat het makkelijkste uitkwam (hij stond op F en daar heb ik games over). Als Lecavelier speelt stel ik hem in principe gewoon op.quote:Op zondag 27 november 2011 16:40 schreef emokid het volgende:
[..]
Echt dramatisch inderdaad.. en dan hoorde ik nog dat Price een fine gaat krijgen vanwege zijn gedrag?! Best raar, maar goed, een punt over houden aan de Pens is niet zo erg als je de Habs bent. Overigens wel mijn favoriete team een beetje.. komt vooral door Price.
[..]
Terwijl je Roster best goed is, je hebt gewoon Lecavalier op de bank.. op basis van in het verleden behaalde resultaten zou het niet moeten. Hiller laat het vooral afweten denk ik.
McDonagh is best een geinige signing geweest voor mij. Heeft tot nu toe in elke wedstrijd een assist en eindigt positief in de -/+..
Wie is overigens de meest overpaid speler in de NHL volgens jullie? Mijn stem gaat uit naar Scott "Al 42 wedstrijden niet gescoord" Gomez. 7 miljoen in de cap.Kovalchuk komt in de buurt.
Net ook ff gekeken maar ik moet bekennen dat ik er geen reet aan vind. Geen van beide teams heeft echt mijn sympathie, ze spelen niet bijster goed hockey en ze staan in het begin van het seizoen beide een beetje rond de 13e plek in de conference dus het is ook niet echt een topwedstrijd. Al met al kan ik mn aandacht er niet bij houden en doe ik liever andere dingen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:10 schreef emokid het volgende:
en weer zit ik naar de Canes te kijken. Opnieuw tegen de Sens. Die generaal/kolonel typetjes die vooraf volksliederen gaan zingen in zo'n pavarotti stem.damn, zo fout..
Interessant detail aan deze wedstrijd: Nikita Filatov is opgeroepen uit de AHL, maar het is nu wel zijn 4e wedstrijd uit 4 dagen..
Staal is een hele goede speler, maar hij heeft een matig team om zich heen. Kijk zijn cijfers maar, hij haalt altijd wel rond de 1:1 in punten en dat terwijl de Hurricanes al jaren geen hoogvliegers meer zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 00:11 schreef emokid het volgende:
Haha, ik kijk ook niet meer. Ik vind Skinner en Alfredsson echt tof maar verder is er niets dat mij aantrekt. Staal is ook niet meer de oude.
Flames - Wild erop gezet. Boogaard tribute nu bezig.. Van beide teams nog nooit een hele wedstrijd gezien.
Een beetje het Iginla probleem..quote:Op maandag 28 november 2011 00:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Staal is een hele goede speler, maar hij heeft een matig team om zich heen. Kijk zijn cijfers maar, hij haalt altijd wel rond de 1:1 in punten en dat terwijl de Hurricanes al jaren geen hoogvliegers meer zijn.
Ik ook niet... maarja tis de makkelijkste weg he.quote:Op maandag 28 november 2011 14:42 schreef Katth het volgende:
The Washington Capitals have named Dale Hunter the team’s head coach, replacing Bruce Boudreau.
http://capitals.nhl.com/club/news.htm?id=603491&navid=DL|WSH|home
Die had ik niet verwacht...
Tis net als bij een voetbalclub he. Loopt het niet flikker je de trainer eruit. Is goedkoper dan de selectie vervangen.quote:Op maandag 28 november 2011 14:53 schreef Katth het volgende:
Ik weet gewoon niet of dit de oplossing is, laten we het hopen. Het team heeft genoeg potentie, maar ze zijn alleen zo lui als een lamme aap.
Laat wel zien waar de ambities van de club liggen.
twitter:ESPN_NHL twitterde op maandag 28-11-2011 om 17:29:19RT @TarikElBashir: GMGM says change was made b/c players were not responding to Boudreau. reageer retweet
twitter:TarikElBashir twitterde op maandag 28-11-2011 om 16:59:43Coaches in the NHL have the shortest coaching lifespan among Big 4. Just 2.3 seasons, according to this: http://t.co/gM0SW73H reageer retweet
Interessant stukje: For Dale Hunter to succeed, he needs to do it old schooltwitter:DownGoesBrown twitterde op maandag 28-11-2011 om 16:29:42"So once you fire Paul Maurice, you get back to the playoffs pretty quickly, right?" - Hurricanes players. "Well, um...." - Tomas Kaberle. reageer retweet
Eens.quote:Op maandag 28 november 2011 17:52 schreef Katth het volgende:
Weet ook niet of Backstrom wel het type ervoor is, lijkt mij eerlijk gezegd niet. Vind ik Brooks Laich een betere.
Nauwelijks. Voor zo'n wedstrijd hoef je je spelers niet te motiveren, dat gebeurt vanzelf welquote:Op maandag 28 november 2011 18:27 schreef Katth het volgende:
Grote test donderdag voor Dale Hunter: Caps vs Pens
Oei.quote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef emokid het volgende:
Pronger een maand eruit. Hoop dat hij de winter classic haalt..
Ik heb het al vaker gezegd: de Sharks halen het beste in de goalie van de tegenstander naar boven. Vooral in de playoffs.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:47 schreef emokid het volgende:
Quick heeft gewoon een shutout op 33 saves.. tegen de Sharks nog wel. Hij leidt nu de dans in de categorie met 4, de rest komt pas op 3. Als hij net zo goed is tijdens de play-offs dan komen ze zeker ver.
Blues zijn inderdaad goed op dreef de laatste tijd, na een slecht begin van het seizoen.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:13 schreef Katth het volgende:
Caps gisteren maar 19 shots on goal, vond de Blues best goed spelen.
Smith heeft bij Tampa 3 jaar de kans gehad. Heeft met matige concurrentie niet eens duidelijk de nummer 1 positie in goal gepakt en toen hij die in de schoot geworpen kreeg overtuigde hij ook niet bepaald. Hij had zijn kansen gehad daar in Tampa. Leuk dat hij het nu goed doet bij Phoenix, maar ik kan alleen maar achter de beslissing van Stevie Y staan.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:52 schreef emokid het volgende:
Ik vind Smith ook wel redelijk goed trouwens, gisteren 4-1 in Chicago. Had Tampa hem beter kunnen houden. Smith is the only goaltender in history to record a shutout, score a goal and receive a fighting major in the same game.
Waarom hebben ze die matige goalie niet vervangen? Ik bedoel, Roloson..quote:Op woensdag 30 november 2011 10:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Smith heeft bij Tampa 3 jaar de kans gehad. Heeft met matige concurrentie niet eens duidelijk de nummer 1 positie in goal gepakt en toen hij die in de schoot geworpen kreeg overtuigde hij ook niet bepaald. Hij had zijn kansen gehad daar in Tampa. Leuk dat hij het nu goed doet bij Phoenix, maar ik kan alleen maar achter de beslissing van Stevie Y staan.
Tampa had nou ook niet de meest betrouwbare verdediging ervoor staan. Iedereen vindt Vokoun een goede goaltender, maar als de verdediging ruk is ga je goals weggeven. Net zoals het bij de Caps nu is.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Smith heeft bij Tampa 3 jaar de kans gehad. Heeft met matige concurrentie niet eens duidelijk de nummer 1 positie in goal gepakt en toen hij die in de schoot geworpen kreeg overtuigde hij ook niet bepaald. Hij had zijn kansen gehad daar in Tampa. Leuk dat hij het nu goed doet bij Phoenix, maar ik kan alleen maar achter de beslissing van Stevie Y staan.
ondanks de rukverdediging van de Caps zijn Vokoun's cijfers matig, maar niet echt slecht. Dat was bij Smith wel anders, die haalde niet eens .900.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:07 schreef Katth het volgende:
[..]
Tampa had nou ook niet de meest betrouwbare verdediging ervoor staan. Iedereen vindt Vokoun een goede goaltender, maar als de verdediging ruk is ga je goals weggeven. Net zoals het bij de Caps nu is.
twitter:TSNBobMcKenzie twitterde op woensdag 30-11-2011 om 19:33:27Tampa Bay expected to announce today a multi-year contract extension for defenceman Victor Hedman. reageer retweet
twitter:TSNBobMcKenzie twitterde op woensdag 30-11-2011 om 19:45:45Nothing official yet, but I'm hearing Hedman's extension will be around five years at around $4M per year, give or take $100K. reageer retweet
quote:Op donderdag 1 december 2011 07:01 schreef maartena het volgende:
* maartena heeft een puck gesigneerd door George Parros
Dus hij heeft 2 dagen zonder werk gezeten, knap hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 07:41 schreef maartena het volgende:
http://ducks.nhl.com/club/news.htm?id=604085&navid=DL
Ducks krijgen een nieuwe head coach...... en ze winnen ook nog eens met 4-1 vandaag
Yes, helaas ga ik niet kijken vannacht. Letang en Michalek spelen niet mee voor de Pens, had ik al gelezen.quote:
Ah, echt? Speelt Letang vanwege de hit van Pacioretty niet mee?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:36 schreef Katth het volgende:
[..]
Yes, helaas ga ik niet kijken vannacht. Letang en Michalek spelen niet mee voor de Pens, had ik al gelezen.
Ik hoop dat ik kan opblijven.. Lijkt mij best een toffe wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:11 schreef maartena het volgende:
Vanavond Philly @ Anaheim, eerste wedstrijd onder de nieuwe coach.... ben benieuwd.
Ik ook! Denk dat ze deze wel even pakken voor Bruce. Ben je blij met hem als coach btw of had je liever iemand anders gezien? Ik denk dat ze aan hem een hele goede motivator hebben, en dat lijken ze nodig te hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:11 schreef maartena het volgende:
Vanavond Philly @ Anaheim, eerste wedstrijd onder de nieuwe coach.... ben benieuwd.
Ja hoor, ik kan er mee leven. Het was duidelijk dat de Ducks aan vernieuwing toe waren, Carlyle kreeg het gewoon niet meer voor elkaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef nyny83 het volgende:
Ik ook! Denk dat ze deze wel even pakken voor Bruce. Ben je blij met hem als coach btw of had je liever iemand anders gezien? Ik denk dat ze aan hem een hele goede motivator hebben, en dat lijken ze nodig te hebben.
Sowieso, de Ducks moeten eerst de playoffs maar weer eens halenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:33 schreef Katth het volgende:
Welk team zou niet blij zijn met Bruce? Het is dat hij geen playoff succes heeft kunnen behalen, maar voor de rest heeft hij volgens mij niet veel fout gedaan. En het niet behalen van playoff succes reken ik niet eens hem aan, maar de spelers.
Lastig dit jaar. Maar in 2007 stonden we aan het begin van het seizoen ook redelijk onderdaan, en haalden we toch een cup binnen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:09 schreef nyny83 het volgende:
Sowieso, de Ducks moeten eerst de playoffs maar weer eens halen
2 goals in 16 wedstrijden.. maar misschien schittert hij wel in de play-offs zoals vorig seizoen.quote:
Wat dacht je van:quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:26 schreef emokid het volgende:
Werd eens tijd dat iemand Eberle oppikte..
HAd niet gezien dat jij hem al had opgepikt en hij stond niet op de eerste pagina, vandaar mijn vergissingquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:40 schreef Katth het volgende:
Eberle staat hoger in de ranking dan die spelers, hoewel ik wel zat te twijfelen tussen hem en Vrbata.
Semin met een mysterieuze schouderblessure, terwijl hij wel de training 's ochtends meemaakte. Zou het echt een blessure zijn, of is er meer aan de hand?quote:
Zie ik goed dat Dallas een PP krijgt en er twee Islanders in de box zitten? Referees zijn weer goed bezig.quote:Op zondag 4 december 2011 12:51 schreef Katth het volgende:
Fistric mag zich ook nog wel gaan verantwoorden.
Ja, ref staat er precies achter en moet toch zien dat Fistric helemaal van het ijs afkomt met die check. Had gewoon een charging major moeten zijn met eventueel misconduct.quote:Op zondag 4 december 2011 13:02 schreef emokid het volgende:
[..]
Zie ik goed dat Dallas een PP krijgt en er twee Islanders in de box zitten? Referees zijn weer goed bezig.
Dit keer gelukkig wel een goede reactie van de Sabres, Miller zelf vooropquote:
Ik zal wel iedereen over me heen krijgen hier hoor, maar wat moest hij dan doen? Hij kreeg een duw van die verdediger terwijl hij flink hard richting het doel gaat. Ik zie niet hoe hij hem had kunnen ontwijken.quote:
Volgens mij valt die duw nog wel mee en als speler neem je risico als je met zo'n snelheid de crease in knalt. Daarnaast hit hij Miller ook nog eens met beide schaatsen van het ijs af, dus geeft maar weer aan met wat voor snelheid het gaat. Hij doet dus ook compleet 0,0 om af te remmen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik zal wel iedereen over me heen krijgen hier hoor, maar wat moest hij dan doen? Hij kreeg een duw van die verdediger terwijl hij flink hard richting het doel gaat. Ik zie niet hoe hij hem had kunnen ontwijken.
Dit is geweldig.quote:
Als ik het zo zie wil hij hard richting het net om er voorlangs te schaatsen. Vervolgens wordt hij ongeveer anderhalve meter voor het doel geraakt waardoor dat niet meer lukt. Ik wee tniet hoe snel jij kan remmen op schaatsen, maar op zo'n afstand en met zo'n snelheid was het waarschijnlijk de beste schaatser in de NHL niet gelukt, laat staat fucking Tootoo. Tuurlijk is dit een charging pentalty waard, misschien zelfs een game misconduct, maar ik denk niet dat dit een bewuste actie was dus wmb geen langdurige schorsing.quote:Op zondag 4 december 2011 20:12 schreef Katth het volgende:
[..]
Volgens mij valt die duw nog wel mee en als speler neem je risico als je met zo'n snelheid de crease in knalt. Daarnaast hit hij Miller ook nog eens met beide schaatsen van het ijs af, dus geeft maar weer aan met wat voor snelheid het gaat. Hij doet dus ook compleet 0,0 om af te remmen.
Ik ben het met je eens hoor, Tootoo kon niet erg veel op dat moment, hij kon hooguit meer naar links maar dan vloog hij met het doel mee en waarschijnlijk ook Miller.quote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als ik het zo zie wil hij hard richting het net om er voorlangs te schaatsen. Vervolgens wordt hij ongeveer anderhalve meter voor het doel geraakt waardoor dat niet meer lukt. Ik wee tniet hoe snel jij kan remmen op schaatsen, maar op zo'n afstand en met zo'n snelheid was het waarschijnlijk de beste schaatser in de NHL niet gelukt, laat staat fucking Tootoo. Tuurlijk is dit een charging pentalty waard, misschien zelfs een game misconduct, maar ik denk niet dat dit een bewuste actie was dus wmb geen langdurige schorsing.
Eens. Hij probeert voorlangs te gaan, maar haalt dat net niet doordat hij tegengehouden wordt door de verdediger.quote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als ik het zo zie wil hij hard richting het net om er voorlangs te schaatsen. Vervolgens wordt hij ongeveer anderhalve meter voor het doel geraakt waardoor dat niet meer lukt. Ik wee tniet hoe snel jij kan remmen op schaatsen, maar op zo'n afstand en met zo'n snelheid was het waarschijnlijk de beste schaatser in de NHL niet gelukt, laat staat fucking Tootoo. Tuurlijk is dit een charging pentalty waard, misschien zelfs een game misconduct, maar ik denk niet dat dit een bewuste actie was dus wmb geen langdurige schorsing.
In dit plaatje kun je toch Columbus of Detroit naar East verhuizen?quote:Op maandag 5 december 2011 09:56 schreef emokid het volgende:
Report: Players don’t want major realignment
[ afbeelding ]
Dit ziet er wel ideaal uit overigens, vooral voor Winnipeg, Detroit, Minnesota en Dallas. Minnesota reist van alle teams het meest. Ik weet alleen niet hoe dat met play-offs zal gaan omdat West nu 16 teams heeft en East 14.
quote:http://prohockeytalk.nbcs(...)r-about-realignment/
Realignment talk is going to dominate NHL discussion today and tomorrow and with the latest proposal being leaked out and discussed, there’s a few things to keep in mind while the Board of Governors meet in Pebble Beach to figure out which direction the league heads in.
1. Rivalries
The playoffs always help make a rivalry real. The NHL adopted an unbalanced schedule to force rivalries to happen and while that’s been nice, it hasn’t paid off. Going back to a balanced schedule and a playoff format with the top four teams in each conference facing each other first in the first two rounds is the right way to make it happen. Old hate becomes new hate and new hate is good for business.
2. The Phoenix Situation
This could be the final year we see the Coyotes play in Glendale. Deciding on realignment without knowing where the Coyotes could land next is tricky. Elliotte Friedman reports that their next location could be any of Seattle, Quebec City, Kansas City, or Las Vegas. If they move to Seattle or Vegas, fine. Kansas City or Quebec could create headaches. The NHL better have a backup plan for where the Coyotes can switch to just in case.
3. Detroit and Columbus and Nashville and Dallas
These four teams all want their travel problems alleviated. Detroit and Columbus want to be with more easterly teams, Nashville wants something similar, while Dallas wants to be lumped in with the Central Division teams for travel purposes. If they’re going to do radical realignment, getting all of these teams what they want is difficult but there’s got to be compromise. Will the balanced schedule be enough?
4. Plan C is for “cop out”
If none of the radical proposals work out, the one move that will end up playing out is seeing Winnipeg swapped out with either Detroit or Columbus. If this is the one move that’s made, that’s a big failure for the Board of Governors. If selfish needs and petty desires get in the way of fixing things up, they should feel ashamed. They’ll also have to hear a lot from Columbus/Detroit and Dallas management at the very least. Who wants to listen to a cranky Mike Ilitch anyway?
5. Embrace being different
Fans seem to want things to be somewhat the same but just a little bit different. The NHL isn’t like the other major sports and should embrace being different. Hockey’s uniqueness makes it special. A four conference format? Have at it. Divisional/Conference playoffs to decide who goes to the NHL final four? Go for it, it worked in the 80s. Doing things old school is all the rage as it is, having the league embrace it would be beautiful.
are you kidding mequote:
Ging mij alleen nog even om Central en Northwest Division. Het kan overigens geen kwaad om een Atlantic/northeast division team toe te voegen voor de Florida teams. Zij reizen toch al zo ver naar Washington, kun je gelijk de volgende division match erbij doen in bijv Philadelphia.quote:Op maandag 5 december 2011 17:13 schreef Saviola het volgende:
[..]
are you kidding me? de 2 meest zuidelijke teams bij de Northeast voegen
Kan ook, die lijkt heel erg op mijn oplossing.quote:Op maandag 5 december 2011 18:32 schreef maartena het volgende:
Een eenvoudige oplossing zou kunnen zijn:
Winnipeg Jets: Southeast ----> Nortwest.
Minnesota Wild: Northwest -----> Central.
Nashville Predators: Central -----> Southeast.
Dat zou inderdaad tof zijn, met een expansion draft die ook voor Minnesota en Columbus gehouden werd.quote:Op maandag 5 december 2011 18:44 schreef maartena het volgende:
Het zou ook mooi zijn als de NHL een 4 x 4 formaat krijgt..... dus 32 teams in totaal (dus inderdaad: 2 teams erbij), en 4 divisions in de eastern, 4 in de western.
Met een potentiele verhuizing Phoenix ---> Quebeq City, en dan twee teams erbij, bijvoorbeeld in Seattle en Kansas City, kun je vrij goede "regionale" divisies maken waar de teams niet al TE ver hoeven te reizen.
De geruchten gaan dat de elk van de 4 conferences hun eigen kampioen via play-offs verkrijgen, de eerste 4 (1v4 & 2v3; dan die winnaars tegen elkaa) plaatsen zich dan voor de play-offs.quote:Op maandag 5 december 2011 09:56 schreef emokid het volgende:
Report: Players don’t want major realignment
[ afbeelding ]
Dit ziet er wel ideaal uit overigens, vooral voor Winnipeg, Detroit, Minnesota en Dallas. Minnesota reist van alle teams het meest. Ik weet alleen niet hoe dat met play-offs zal gaan omdat West nu 16 teams heeft en East 14.
In de NFL spelen de teams in deze opzet slechts 2 keer tegen elkaar, in de NHL zijn er veel meer wedstrijden tussen divisie-genoten, dus dat betekent een heleboel wedstrijden tegen de zelfde 3 teams. Het zou ook moeten uitkomen met de 82 wedstrijden en het feit dat ze tegen elk ander team uit en thuis spelen. De 4-divisie opzet zou beteken 2 wedstrijden (uit en thuis) tegen niet divisie genoten en de rest binnen de divisie, met een onderverdeling 4*4*2 wordt het misschien iets lastiger om een goede wedstrijdverdeling tussen divisie/conference/andere conference te vinden. Uit symmetrie overwegingen kan het natuurlijk wel 8*4 worden wat relatief op hetzelfde neerkomt.quote:Op maandag 5 december 2011 18:44 schreef maartena het volgende:
Het zou ook mooi zijn als de NHL een 4 x 4 formaat krijgt..... dus 32 teams in totaal (dus inderdaad: 2 teams erbij), en 4 divisions in de eastern, 4 in de western.
Juist in de western conferences is het lastiger om de playoffs te halen omdat er meer teams zijn. Top4 halen met 7 teams is een stuk makkelijker dan top4 halen met 8 teams.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:05 schreef emokid het volgende:
Oke, dat Florida en Tampa er nog in zitten kan nu alleen nog maar economische redenen hebben. Wellicht omdat zij relatief de leegste stadions hebben, kunnen ze die nu opvullen met wedstrijden tegen een paar van 'the original six'.
Is het nu echter niet 'makkelijker' voor een Conference C of D de play-offs te bereiken? Er is nu geen sprake van een puntenaantal die andere divisies kan overschrijden. In de Pacific had je bijv 5 teams die zich plaatsten voor de play-offs en uit een andere division slechts 2. Nu is dat niet meer het geval.
Isles zijn nu bijv. vrijwel kansloos geworden (voor zover ze dat al niet waren).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:51 schreef emokid het volgende:
Ja, bedoel ik. In West vallen nu meer teams af in de strijd om de play-offs. Maar goed, nu maken franchises uit Conference B wel kans om eens de play-offs te bereiken. Als je er vanuit gaat dat Detroit en Chicago bovenaan eindigen, kunnen de 'mindere' franchises als Nashville en Minnesota zich daarbij voegen of zelfs Winnipeg in de toekomst. (ze moeten dan nog wel tegen Chicago en Detroit maar toch)Haha ik had even een opleving en stond vijfde, maar nu sta ik weer op mijn oude 7e positieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit frustratie gister 2 goalies eruit getieft, wat een mongols.
Vicariously I live while the whole world dies
Ik ook. Zeker als ze het zo makkelijk hadden kunnen houden met het voorstel wat ik deed of het voorstel dat maartena postte.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:39 schreef Katth het volgende:
Vind het maar vaag die nieuwe conference make-up.
6 keer tegen Rangers, Pens en Flyers. Mooier kan het niet worden voor de Caps.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:39 schreef Katth het volgende:
Vind het maar vaag die nieuwe conference make-up.
Mja, klopt wel dat de Caps grotere rivalries hebben buiten hun huidige division, maar snap niet waarom er in het Westen 16 teams spelen en Oosten maar 14... Dat is toch niet eerlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:56 schreef emokid het volgende:
[..]
6 keer tegen Rangers, Pens en Flyers. Mooier kan het niet worden voor de Caps.
Aan de andere kant..... als de Phoenix Coyotes nu verhuizen naar bijv Quebeq City, dan hoeft er weinig te veranderen:quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:40 schreef nyny83 het volgende:
Ik ook. Zeker als ze het zo makkelijk hadden kunnen houden met het voorstel wat ik deed of het voorstel dat maartena postte.
In de MLB is er eenzelfde afwijking, American League heeft 14, National League heeft 16.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:20 schreef Katth het volgende:
Mja, klopt wel dat de Caps grotere rivalries hebben buiten hun huidige division, maar snap niet waarom er in het Westen 16 teams spelen en Oosten maar 14... Dat is toch niet eerlijk.
Als de Sharks evenveel wedstrijden als Minnesota hebben gespeeld (en die ook winnen) staan ze gedeeld eerste. Komt wel goed met ze.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:50 schreef Katth het volgende:
Het gaat echt dramatisch met onze teams, de Sharks staan ook 9e, maar hebben wel flink minder wedstrijden gespeeld.
Uiteraard winnen ze ze niet allemaal, maar vooralsnog maak ik me geen zorgen dat we de playoffs missen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:56 schreef emokid het volgende:
[..]
Als de Sharks evenveel wedstrijden als Minnesota hebben gespeeld (en die ook winnen) staan ze gedeeld eerste. Komt wel goed met ze.
Ik ben heel erg benieuwd hoe Minnesota dit vol gaat houden.
Het kan heel raar lopen met trades. Ik was er niet 'bij' toen maar ik lees dat hij bij de Rangers al een twijfelgeval was. Hoe je hem dan zo'n megacontract kunt geven snap ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:24 schreef Saviola het volgende:
True, het is geen NHL'er meer, maar AHL of Europa zou ie uitstekende stats halen.
Toch knap dat ze die rode lijn tussen geel en blauw weten te passen.quote:
De nieuwe opzet laat het inderdaad makkelijker toe om te schuiven, maar het laat ook heel duidelijk twee plekken open voor NIEUWE NHL teams. Goed, dat kan best jaren duren of zo natuurlijk voordat een compleet nieuw team vormt (zeker in de huidige economie), maar als het gebeurd is het dus heel makkelijk schuiven en passen. 8-8-7-7 wordt dan 8-8-8-7, en uiteindelijk 8-8-8-8.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:19 schreef Wackyduck het volgende:
Toch knap dat ze die rode lijn tussen geel en blauw weten te passen.![]()
Maar het is inderdaad een opzet waarin het veel makkelijker is om met teams te schuiven dan in de 6*5 opzet. Ik verwacht ook dat de NHL wel wat verplaatsingen in gedachten heeft, wat precies kunnen we alleen maar raden, maar de komende jaren verwacht ik wel wat beweging.
Als Hiller nu ineens wel gaat presteren stuur ik een huurmoordenaar op hem afquote:Op woensdag 7 december 2011 10:26 schreef BusterPosey het volgende:
Heb Ward toch maar ingeruild voor Hiller. Ik had hem de laatste week veel op de bank zitten en dacht het gisteren maar weer eens met Ward te proberen, aangezien ze tegen de Flames moesten.
Krijgt hij 7 goals tegen, weer een loss. Mijn vertrouwen in de Canes is toch nog net iets lager dan in de Ducks.
Hopen dat het goed uitpakt.
Zo lang je hem maar niet naar mij stuurt, vind ik alles bestquote:Op woensdag 7 december 2011 10:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als Hiller nu ineens wel gaat presteren stuur ik een huurmoordenaar op hem af
De vraag is of dat aan Pekka of aan zijn team ligt. Ik heb hem eerlijk gezegd niet zien spelen dit seizoen, maar bij Hiller zag ik regelmatig wel wat foutjes. Weet niet of dat bij Pekka ook zo is.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:19 schreef Katth het volgende:
Pekka Rinne stelt ook zwaar teleur op dit moment.
Preds stellen teleur dat klopt en Rinne heeft echt wel goede dingen laten zien, maar hij is laatst ook 2 keer gepulled in korte tijd. Zijn save% is nog wel redelijk, maar zijn GAA en wins dramatisch.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
De vraag is of dat aan Pekka of aan zijn team ligt. Ik heb hem eerlijk gezegd niet zien spelen dit seizoen, maar bij Hiller zag ik regelmatig wel wat foutjes. Weet niet of dat bij Pekka ook zo is.
In ieder geval hebben de Ducks gisteren gewonnen.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:53 schreef nyny83 het volgende:
Als Hiller nu ineens wel gaat presteren stuur ik een huurmoordenaar op hem af
De twee goalies die ik nu gehaald heb ook, en samen maar 1 goal doorgelaten en een gecombineerd save percentage van 97,5 ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef maartena het volgende:
[..]
In ieder geval hebben de Ducks gisteren gewonnen.
Voor mij is de reistijd iets te grootquote:Op woensdag 7 december 2011 20:45 schreef Katth het volgende:
http://video.nhl.com/videocenter/console?catid=53&id=140490
Waar kan ik solliciteren?
Toronto is een mooie stadquote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Voor mij is de reistijd iets te groot
twitter:TSNBobMcKenzie twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 17:37:56CAR trades Kaberle to MTL for Spacek, as per @darrendreger. reageer retweet
Mjah na een slechte periode heeft McLellan het boeltje even wakker geschud.quote:
Tof.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:42 schreef Maravilla het volgende:
Yeah! 4 januari naar Boston tegen New Jersey.
In New Jersey, Prudential Center.quote:
Het is in New Jersey hoor, no worries. Zie http://www.nhl.com/schedules/20112012.html#?navid=nav-sch-sea. Het is altijd het tweede team dat thuis speelt. Dus Boston *at* New Jersey.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:10 schreef Maravilla het volgende:
[..]
In New Jersey, Prudential Center.Schijnt best goed te doen te zijn vanuit New York, waar ik dan een weekje ben. Ben benieuwd! Is de enige van de 4 major sports die ik nog mis op het lijstje.
Edit; al schiet ik nu een beetje in de stress.. Wikipedia zegt dat het in Boston gespeeld wordt, terwijl m'n ticketmaster order New Jersey aangeeft.![]()
I know, maar op Wikipedia staat TD Garden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:16 schreef emokid het volgende:
[..]
Het is in New Jersey hoor, no worries. Zie http://www.nhl.com/schedules/20112012.html#?navid=nav-sch-sea. Het is altijd het tweede team dat thuis speelt. Dus Boston *at* New Jersey.
Dan edit je Wikipedia toch even met de JUISTE informatie?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:40 schreef Maravilla het volgende:
I know, maar op Wikipedia staat TD Garden.
Ik zit op 4 Januari ook bij een Hockey wedstrijd trouwens..... Sharks @ Ducks in Anaheim.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:42 schreef Maravilla het volgende:
Yeah! 4 januari naar Boston tegen New Jersey.
Heeft Hiller z'n visvergunning al aangevraagd/verlengd ?quote:Op maandag 12 december 2011 16:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik zit op 4 Januari ook bij een Hockey wedstrijd trouwens..... Sharks @ Ducks in Anaheim.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Heeft Hiller z'n visvergunning al aangevraagd/verlengd ?
Dat wordt een warm welkom in Washington voor Jagrquote:
Jagr en de Flyers lachen toch weer het laatst...quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:44 schreef Katth het volgende:
Nog eentje
[ afbeelding ]
Oke twee:
[ afbeelding ]
Ik tart het noodlot en stel vanavond Jonas Hiller voor het eerst op in mijn fantasy-teamquote:Op woensdag 14 december 2011 16:26 schreef maartena het volgende:
Ducks zijn gezakt tot de 30e plaats....
Ja, ik had ook laatste kunnen schrijven....
En het ligt toch echt niet bepaald aan Heatley!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:14 schreef emokid het volgende:
Je bedoelt.. wat is dat met de Minnesota Wild.
Ducks winnen met 4-1quote:Op woensdag 14 december 2011 21:13 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik tart het noodlot en stel vanavond Jonas Hiller voor het eerst op in mijn fantasy-team![]()
Thuis tegen de struggling Coyotes. Dat wordt 2 vingers in de neus voor Hiller![]()
Nu maar niet hopen op een jinx![]()
twitter:CanadiensMTL twitterde op zaterdag 17-12-2011 om 15:56:29The Canadiens have announced that Jacques Martin has been relieved of this duties. reageer retweet
wow inderdaad.... ik kan me geen seizoen herinneren dat er zoveel coaches uitvlogen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:03 schreef Katth het volgende:
Er rollen veel kopjes in de NHL:twitter:CanadiensMTL twitterde op zaterdag 17-12-2011 om 15:56:29The Canadiens have announced that Jacques Martin has been relieved of this duties. reageer retweet
Bruins schatte ik vooraf ook al in als wederom een titelkandidaat. Sterk team weer hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:38 schreef Katth het volgende:
Flyers krijgen potje smeer, Bruins staan al met 5-0 voor halverwege 2e periode.
De Kings zijn ook aardig afgestraft door de Wings (8-2)quote:Op zondag 18 december 2011 03:25 schreef emokid het volgende:
Penguins staan nu 3-8 voor, Malkin hattrick. Ik weet niet welke oorwassing erger is, die van Boston of deze..
Nog 7 hele lange minuten te gaan voor Buffalo.
Netjes. Ik zak steeds verder weg. Rampzalig in 2 dagen van 3e naar 6e.. D. Brown pakt nu wel eindelijk punten dus misschien wordt het nog wat met hem.. Skinner en Letang zijn out en Miller zuigt hard. Ik baal dat Elliott niet meer kansen krijgt want hij heeft mij gered tot nu toe..quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:11 schreef Katth het volgende:
Wow, goed avondje voor mij gisteren in de fantasy league. 4 goals, 4 assists, 26 PIMS en 5 PPP.
Nee echtquote:Op dinsdag 20 december 2011 04:31 schreef Doler12 het volgende:
Fucking Ducks zuigen dit jaar grrrrrrrr
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef emokid het volgende:
Sinds wanneer is Filppula FA bij ons? Zag daar geen melding over in de trade activity.. heb hem in ieder geval toegevoegd. Moet echt nodig iets veranderen.
Klopt, hij is nooit gedraft. Ik heb hem ook nog even op het oog gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |