De tranen stonden bijna op mijn wangen.....quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:24 schreef emokid het volgende:
Meanwhile, in California.. Blackhawks 6-5 Ducks. Het stond in de 3rd nog 2-4 voor Ducks..
Hiller was ook weer fantastisch zag ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 03:35 schreef maartena het volgende:
[..]
De tranen stonden bijna op mijn wangen.....
Ducks, staan ze al laatste?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ward zou ik zeker opstellen als hij start. Winnipeg is bepaald geen hoogvlieger en de Bruins natuurlijk wel.
Uiteindelijk was ik niet meer in staat om veel te veranderen aangezien ik gisteren een feestje had, maar uiteindelijk blij dat ik Howard tegen de Bruins heb laten staan. Ward had ik gebenched, maar die heeft ook niet kunnen winnen, al heeft hij het niet slecht gedaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef Katth het volgende:
[..]
Neuvirth speelt, dus zeker Ward opstellen.
Doe je goed inderdaad. Ik begin me enige zorgen over Vokoun en de Caps te maken. Had ik toch wat meer van verwacht in verdedigende zin. Over het hele seizoen heeft Vokoun nu een GAA van 2.82 en een save % van .905%. Had ik allebei wat beter verwacht.quote:Op zondag 27 november 2011 12:17 schreef emokid het volgende:
It's raining shutouts. 8 punten nu uit die categorie en 4 punten achter #3. Posey's Pack, watch out..
Echt dramatisch inderdaad.. en dan hoorde ik nog dat Price een fine gaat krijgen vanwege zijn gedrag?! Best raar, maar goed, een punt over houden aan de Pens is niet zo erg als je de Habs bent. Overigens wel mijn favoriete team een beetje.. komt vooral door Price.quote:Op zondag 27 november 2011 14:08 schreef Katth het volgende:
Wel slecht van die refs dat ze het spel niet doodfloten, Price had de puck duidelijk tussen pad en glove en de ref stond achter Price, dus die had sowieso af moeten fluiten omdat hij geen zicht meer op de puck had.
Terwijl je Roster best goed is, je hebt gewoon Lecavalier op de bank.. op basis van in het verleden behaalde resultaten zou het niet moeten. Hiller laat het vooral afweten denk ik.quote:Op zondag 27 november 2011 16:31 schreef nyny83 het volgende:
Mijn god wat een fantasy season voor mijAlsof het nog niet erg genoeg is dat mijn goalies zo'n beetje elke strandbal nog door zouden laten, laten ook mijn andere spelers het weer eens afweten. Al mijn spelers opgesteld en met 35 shots on goal niet 1x weten te scoren.
Lecavelier zit nu gewoon even op de bank omdat ie niet speelt die speelronde en dat het makkelijkste uitkwam (hij stond op F en daar heb ik games over). Als Lecavelier speelt stel ik hem in principe gewoon op.quote:Op zondag 27 november 2011 16:40 schreef emokid het volgende:
[..]
Echt dramatisch inderdaad.. en dan hoorde ik nog dat Price een fine gaat krijgen vanwege zijn gedrag?! Best raar, maar goed, een punt over houden aan de Pens is niet zo erg als je de Habs bent. Overigens wel mijn favoriete team een beetje.. komt vooral door Price.
[..]
Terwijl je Roster best goed is, je hebt gewoon Lecavalier op de bank.. op basis van in het verleden behaalde resultaten zou het niet moeten. Hiller laat het vooral afweten denk ik.
McDonagh is best een geinige signing geweest voor mij. Heeft tot nu toe in elke wedstrijd een assist en eindigt positief in de -/+..
Wie is overigens de meest overpaid speler in de NHL volgens jullie? Mijn stem gaat uit naar Scott "Al 42 wedstrijden niet gescoord" Gomez. 7 miljoen in de cap.Kovalchuk komt in de buurt.
Net ook ff gekeken maar ik moet bekennen dat ik er geen reet aan vind. Geen van beide teams heeft echt mijn sympathie, ze spelen niet bijster goed hockey en ze staan in het begin van het seizoen beide een beetje rond de 13e plek in de conference dus het is ook niet echt een topwedstrijd. Al met al kan ik mn aandacht er niet bij houden en doe ik liever andere dingen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:10 schreef emokid het volgende:
en weer zit ik naar de Canes te kijken. Opnieuw tegen de Sens. Die generaal/kolonel typetjes die vooraf volksliederen gaan zingen in zo'n pavarotti stem.damn, zo fout..
Interessant detail aan deze wedstrijd: Nikita Filatov is opgeroepen uit de AHL, maar het is nu wel zijn 4e wedstrijd uit 4 dagen..
Staal is een hele goede speler, maar hij heeft een matig team om zich heen. Kijk zijn cijfers maar, hij haalt altijd wel rond de 1:1 in punten en dat terwijl de Hurricanes al jaren geen hoogvliegers meer zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 00:11 schreef emokid het volgende:
Haha, ik kijk ook niet meer. Ik vind Skinner en Alfredsson echt tof maar verder is er niets dat mij aantrekt. Staal is ook niet meer de oude.
Flames - Wild erop gezet. Boogaard tribute nu bezig.. Van beide teams nog nooit een hele wedstrijd gezien.
Een beetje het Iginla probleem..quote:Op maandag 28 november 2011 00:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Staal is een hele goede speler, maar hij heeft een matig team om zich heen. Kijk zijn cijfers maar, hij haalt altijd wel rond de 1:1 in punten en dat terwijl de Hurricanes al jaren geen hoogvliegers meer zijn.
Ik ook niet... maarja tis de makkelijkste weg he.quote:Op maandag 28 november 2011 14:42 schreef Katth het volgende:
The Washington Capitals have named Dale Hunter the team’s head coach, replacing Bruce Boudreau.
http://capitals.nhl.com/club/news.htm?id=603491&navid=DL|WSH|home
Die had ik niet verwacht...
Tis net als bij een voetbalclub he. Loopt het niet flikker je de trainer eruit. Is goedkoper dan de selectie vervangen.quote:Op maandag 28 november 2011 14:53 schreef Katth het volgende:
Ik weet gewoon niet of dit de oplossing is, laten we het hopen. Het team heeft genoeg potentie, maar ze zijn alleen zo lui als een lamme aap.
Laat wel zien waar de ambities van de club liggen.
twitter:ESPN_NHL twitterde op maandag 28-11-2011 om 17:29:19RT @TarikElBashir: GMGM says change was made b/c players were not responding to Boudreau. reageer retweet
twitter:TarikElBashir twitterde op maandag 28-11-2011 om 16:59:43Coaches in the NHL have the shortest coaching lifespan among Big 4. Just 2.3 seasons, according to this: http://t.co/gM0SW73H reageer retweet
Interessant stukje: For Dale Hunter to succeed, he needs to do it old schooltwitter:DownGoesBrown twitterde op maandag 28-11-2011 om 16:29:42"So once you fire Paul Maurice, you get back to the playoffs pretty quickly, right?" - Hurricanes players. "Well, um...." - Tomas Kaberle. reageer retweet
Eens.quote:Op maandag 28 november 2011 17:52 schreef Katth het volgende:
Weet ook niet of Backstrom wel het type ervoor is, lijkt mij eerlijk gezegd niet. Vind ik Brooks Laich een betere.
Nauwelijks. Voor zo'n wedstrijd hoef je je spelers niet te motiveren, dat gebeurt vanzelf welquote:Op maandag 28 november 2011 18:27 schreef Katth het volgende:
Grote test donderdag voor Dale Hunter: Caps vs Pens
Oei.quote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef emokid het volgende:
Pronger een maand eruit. Hoop dat hij de winter classic haalt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |