Aan de andere kant..... als de Phoenix Coyotes nu verhuizen naar bijv Quebeq City, dan hoeft er weinig te veranderen:quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:40 schreef nyny83 het volgende:
Ik ook. Zeker als ze het zo makkelijk hadden kunnen houden met het voorstel wat ik deed of het voorstel dat maartena postte.
In de MLB is er eenzelfde afwijking, American League heeft 14, National League heeft 16.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:20 schreef Katth het volgende:
Mja, klopt wel dat de Caps grotere rivalries hebben buiten hun huidige division, maar snap niet waarom er in het Westen 16 teams spelen en Oosten maar 14... Dat is toch niet eerlijk.
Als de Sharks evenveel wedstrijden als Minnesota hebben gespeeld (en die ook winnen) staan ze gedeeld eerste. Komt wel goed met ze.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:50 schreef Katth het volgende:
Het gaat echt dramatisch met onze teams, de Sharks staan ook 9e, maar hebben wel flink minder wedstrijden gespeeld.
Uiteraard winnen ze ze niet allemaal, maar vooralsnog maak ik me geen zorgen dat we de playoffs missen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:56 schreef emokid het volgende:
[..]
Als de Sharks evenveel wedstrijden als Minnesota hebben gespeeld (en die ook winnen) staan ze gedeeld eerste. Komt wel goed met ze.
Ik ben heel erg benieuwd hoe Minnesota dit vol gaat houden.
Het kan heel raar lopen met trades. Ik was er niet 'bij' toen maar ik lees dat hij bij de Rangers al een twijfelgeval was. Hoe je hem dan zo'n megacontract kunt geven snap ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:24 schreef Saviola het volgende:
True, het is geen NHL'er meer, maar AHL of Europa zou ie uitstekende stats halen.
Toch knap dat ze die rode lijn tussen geel en blauw weten te passen.quote:
De nieuwe opzet laat het inderdaad makkelijker toe om te schuiven, maar het laat ook heel duidelijk twee plekken open voor NIEUWE NHL teams. Goed, dat kan best jaren duren of zo natuurlijk voordat een compleet nieuw team vormt (zeker in de huidige economie), maar als het gebeurd is het dus heel makkelijk schuiven en passen. 8-8-7-7 wordt dan 8-8-8-7, en uiteindelijk 8-8-8-8.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:19 schreef Wackyduck het volgende:
Toch knap dat ze die rode lijn tussen geel en blauw weten te passen.![]()
Maar het is inderdaad een opzet waarin het veel makkelijker is om met teams te schuiven dan in de 6*5 opzet. Ik verwacht ook dat de NHL wel wat verplaatsingen in gedachten heeft, wat precies kunnen we alleen maar raden, maar de komende jaren verwacht ik wel wat beweging.
Als Hiller nu ineens wel gaat presteren stuur ik een huurmoordenaar op hem afquote:Op woensdag 7 december 2011 10:26 schreef BusterPosey het volgende:
Heb Ward toch maar ingeruild voor Hiller. Ik had hem de laatste week veel op de bank zitten en dacht het gisteren maar weer eens met Ward te proberen, aangezien ze tegen de Flames moesten.
Krijgt hij 7 goals tegen, weer een loss. Mijn vertrouwen in de Canes is toch nog net iets lager dan in de Ducks.
Hopen dat het goed uitpakt.
Zo lang je hem maar niet naar mij stuurt, vind ik alles bestquote:Op woensdag 7 december 2011 10:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als Hiller nu ineens wel gaat presteren stuur ik een huurmoordenaar op hem af
De vraag is of dat aan Pekka of aan zijn team ligt. Ik heb hem eerlijk gezegd niet zien spelen dit seizoen, maar bij Hiller zag ik regelmatig wel wat foutjes. Weet niet of dat bij Pekka ook zo is.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:19 schreef Katth het volgende:
Pekka Rinne stelt ook zwaar teleur op dit moment.
Preds stellen teleur dat klopt en Rinne heeft echt wel goede dingen laten zien, maar hij is laatst ook 2 keer gepulled in korte tijd. Zijn save% is nog wel redelijk, maar zijn GAA en wins dramatisch.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
De vraag is of dat aan Pekka of aan zijn team ligt. Ik heb hem eerlijk gezegd niet zien spelen dit seizoen, maar bij Hiller zag ik regelmatig wel wat foutjes. Weet niet of dat bij Pekka ook zo is.
In ieder geval hebben de Ducks gisteren gewonnen.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:53 schreef nyny83 het volgende:
Als Hiller nu ineens wel gaat presteren stuur ik een huurmoordenaar op hem af
De twee goalies die ik nu gehaald heb ook, en samen maar 1 goal doorgelaten en een gecombineerd save percentage van 97,5 ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef maartena het volgende:
[..]
In ieder geval hebben de Ducks gisteren gewonnen.
Voor mij is de reistijd iets te grootquote:Op woensdag 7 december 2011 20:45 schreef Katth het volgende:
http://video.nhl.com/videocenter/console?catid=53&id=140490
Waar kan ik solliciteren?
Toronto is een mooie stadquote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Voor mij is de reistijd iets te groot
twitter:TSNBobMcKenzie twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 17:37:56CAR trades Kaberle to MTL for Spacek, as per @darrendreger. reageer retweet
Mjah na een slechte periode heeft McLellan het boeltje even wakker geschud.quote:
Tof.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:42 schreef Maravilla het volgende:
Yeah! 4 januari naar Boston tegen New Jersey.
In New Jersey, Prudential Center.quote:
Het is in New Jersey hoor, no worries. Zie http://www.nhl.com/schedules/20112012.html#?navid=nav-sch-sea. Het is altijd het tweede team dat thuis speelt. Dus Boston *at* New Jersey.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:10 schreef Maravilla het volgende:
[..]
In New Jersey, Prudential Center.Schijnt best goed te doen te zijn vanuit New York, waar ik dan een weekje ben. Ben benieuwd! Is de enige van de 4 major sports die ik nog mis op het lijstje.
Edit; al schiet ik nu een beetje in de stress.. Wikipedia zegt dat het in Boston gespeeld wordt, terwijl m'n ticketmaster order New Jersey aangeeft.![]()
I know, maar op Wikipedia staat TD Garden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:16 schreef emokid het volgende:
[..]
Het is in New Jersey hoor, no worries. Zie http://www.nhl.com/schedules/20112012.html#?navid=nav-sch-sea. Het is altijd het tweede team dat thuis speelt. Dus Boston *at* New Jersey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |