Ik heb het al vaker gezegd: de Sharks halen het beste in de goalie van de tegenstander naar boven. Vooral in de playoffs.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:47 schreef emokid het volgende:
Quick heeft gewoon een shutout op 33 saves.. tegen de Sharks nog wel. Hij leidt nu de dans in de categorie met 4, de rest komt pas op 3. Als hij net zo goed is tijdens de play-offs dan komen ze zeker ver.
Blues zijn inderdaad goed op dreef de laatste tijd, na een slecht begin van het seizoen.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:13 schreef Katth het volgende:
Caps gisteren maar 19 shots on goal, vond de Blues best goed spelen.
Smith heeft bij Tampa 3 jaar de kans gehad. Heeft met matige concurrentie niet eens duidelijk de nummer 1 positie in goal gepakt en toen hij die in de schoot geworpen kreeg overtuigde hij ook niet bepaald. Hij had zijn kansen gehad daar in Tampa. Leuk dat hij het nu goed doet bij Phoenix, maar ik kan alleen maar achter de beslissing van Stevie Y staan.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:52 schreef emokid het volgende:
Ik vind Smith ook wel redelijk goed trouwens, gisteren 4-1 in Chicago. Had Tampa hem beter kunnen houden. Smith is the only goaltender in history to record a shutout, score a goal and receive a fighting major in the same game.
Waarom hebben ze die matige goalie niet vervangen? Ik bedoel, Roloson..quote:Op woensdag 30 november 2011 10:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Smith heeft bij Tampa 3 jaar de kans gehad. Heeft met matige concurrentie niet eens duidelijk de nummer 1 positie in goal gepakt en toen hij die in de schoot geworpen kreeg overtuigde hij ook niet bepaald. Hij had zijn kansen gehad daar in Tampa. Leuk dat hij het nu goed doet bij Phoenix, maar ik kan alleen maar achter de beslissing van Stevie Y staan.
Tampa had nou ook niet de meest betrouwbare verdediging ervoor staan. Iedereen vindt Vokoun een goede goaltender, maar als de verdediging ruk is ga je goals weggeven. Net zoals het bij de Caps nu is.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Smith heeft bij Tampa 3 jaar de kans gehad. Heeft met matige concurrentie niet eens duidelijk de nummer 1 positie in goal gepakt en toen hij die in de schoot geworpen kreeg overtuigde hij ook niet bepaald. Hij had zijn kansen gehad daar in Tampa. Leuk dat hij het nu goed doet bij Phoenix, maar ik kan alleen maar achter de beslissing van Stevie Y staan.
ondanks de rukverdediging van de Caps zijn Vokoun's cijfers matig, maar niet echt slecht. Dat was bij Smith wel anders, die haalde niet eens .900.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:07 schreef Katth het volgende:
[..]
Tampa had nou ook niet de meest betrouwbare verdediging ervoor staan. Iedereen vindt Vokoun een goede goaltender, maar als de verdediging ruk is ga je goals weggeven. Net zoals het bij de Caps nu is.
twitter:TSNBobMcKenzie twitterde op woensdag 30-11-2011 om 19:33:27Tampa Bay expected to announce today a multi-year contract extension for defenceman Victor Hedman. reageer retweet
twitter:TSNBobMcKenzie twitterde op woensdag 30-11-2011 om 19:45:45Nothing official yet, but I'm hearing Hedman's extension will be around five years at around $4M per year, give or take $100K. reageer retweet
quote:Op donderdag 1 december 2011 07:01 schreef maartena het volgende:
* maartena heeft een puck gesigneerd door George Parros
Dus hij heeft 2 dagen zonder werk gezeten, knap hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 07:41 schreef maartena het volgende:
http://ducks.nhl.com/club/news.htm?id=604085&navid=DL
Ducks krijgen een nieuwe head coach...... en ze winnen ook nog eens met 4-1 vandaag
Yes, helaas ga ik niet kijken vannacht. Letang en Michalek spelen niet mee voor de Pens, had ik al gelezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |