Daar lijkt het wel op ja. Echt fantastisch dat hij dit gewoon nog kan. Nu zwaar favoriet voor de titel lijkt me.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef TheGeneral het volgende:
Ik blijf erbij, ook op deze leeftijd, als Federer zo speelt, wint niemand van hem. Ook Djokovic niet. Nu is het probleem dat hij dit juist niet zo heel vaak meer laat zien, maar op deze momenten is hij onklopbaar, hoe goed de tegenstander ook speelt.
Klopt, dat breekt hem vaak enorm op tegen Nadal. Op RG 2008 had hij geloof ik 1 uit 17 en op Wimbledon 2 uit 19 als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:20 schreef kevin_ het volgende:
4/6 breakpoints Federer. Dat is ook voor het eerst volgens mij. Meestal staat er 2/16 of zoiets.
2007 zal dat zijn, 2008 had hij niet veel te vertellenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, dat breekt hem vaak enorm op tegen Nadal. Op RG 2008 had hij geloof ik 1 uit 17 en op Wimbledon 2 uit 19 als ik me niet vergis.
Eigenlijk zag je het in de SF van RG al, hij was de eerste die Djoko kon kloppen na een maand of 6. Nadal had het al tig keer geprobeerd, maar zonder al teveel succes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef TheGeneral het volgende:
Ik blijf erbij, ook op deze leeftijd, als Federer zo speelt, wint niemand van hem. Ook Djokovic niet. Nu is het probleem dat hij dit juist niet zo heel vaak meer laat zien en zeker niet een hele partij lang, maar op deze momenten is hij onklopbaar, hoe goed de tegenstander ook speelt.
Djokovic zijn 2011 beste wedstrijden op niet indoor hard of gras zie ik wel beiden kanten op gaan hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef TheGeneral het volgende:
Ik blijf erbij, ook op deze leeftijd, als Federer zo speelt, wint niemand van hem. Ook Djokovic niet. Nu is het probleem dat hij dit juist niet zo heel vaak meer laat zien, maar op deze momenten is hij onklopbaar, hoe goed de tegenstander ook speelt.
Hoe gaat Nadal van Djokovic winnen in de SF?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:22 schreef jojomen4 het volgende:
Zondag hopelijk een herkansing voor Rafa. Dan is die hopelijk een beetje herstelt van de voedsel vergiftiging.
Met z'n ogen dicht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe gaat Nadal van Djokovic winnen in de SF?
Laten we vooral eerst even kijken of Nadal van Tsonga wint. 50/50 wedstrijd lijkt me dat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe gaat Nadal van Djokovic winnen in de SF?
En Tsonga heeft het voordeel dat hij een set van Federer heeft gepakt. En in straight sets heeft gewonnen van Fish.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Laten we vooral eerst even kijken of Nadal van Tsonga wint. 50/50 wedstrijd lijkt me dat.
Dat maakt natuurlijk helemaal geen kut uit. De speler die die wedstrijd wint is gewoon door met 2 winstpartijen, de verliezer heeft gewoon 1 winst partij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En Tsonga heeft het voordeel dat hij een set van Federer heeft gepakt. En in straight sets heeft gewonnen van Fish.
Ja, ik twijfel nu. Zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
2007 zal dat zijn, 2008 had hij niet veel te vertellen(RG)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |