SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed ie in de Roland Garros finale ook, de vraag is altijd of hij het vasthoudt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef TheGeneral het volgende:
Fedje speelt als een baas voorlopig
Dat is waar. Maar dat was op gravel. Ik zeg ook niet dat deze partij al voorbij is, daarom zei ik ook 'voorlopig'quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef Salamando het volgende:
[..]
Deed ie in de Roland Garros finale ook, de vraag is altijd of hij het vasthoudt.
Federer slaat ook wel erg vlak vind ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:47 schreef kevin_ het volgende:
Ik vind Nadal maar traag. De baan is traag als stront en nog komt hij vaak te laat voor zijn backhand.
Nergens, tenzij je uitgebreid tv-pakket hebt? Het is op Skysports 4 oid van Groot-Brittannie en BBC HD. Geen idee of dat te ontvangen is hier, ik heb t in ieder geval nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:51 schreef WillieW het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Op welke zender is deze wedstrijd te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |