SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed ie in de Roland Garros finale ook, de vraag is altijd of hij het vasthoudt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef TheGeneral het volgende:
Fedje speelt als een baas voorlopig
Dat is waar. Maar dat was op gravel. Ik zeg ook niet dat deze partij al voorbij is, daarom zei ik ook 'voorlopig'quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef Salamando het volgende:
[..]
Deed ie in de Roland Garros finale ook, de vraag is altijd of hij het vasthoudt.
Federer slaat ook wel erg vlak vind ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:47 schreef kevin_ het volgende:
Ik vind Nadal maar traag. De baan is traag als stront en nog komt hij vaak te laat voor zijn backhand.
Nergens, tenzij je uitgebreid tv-pakket hebt? Het is op Skysports 4 oid van Groot-Brittannie en BBC HD. Geen idee of dat te ontvangen is hier, ik heb t in ieder geval nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:51 schreef WillieW het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Op welke zender is deze wedstrijd te zien?
Het is niet op BBC HD.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nergens, tenzij je uitgebreid tv-pakket hebt? Het is op Skysports 4 oid van Groot-Brittannie en BBC HD. Geen idee of dat te ontvangen is hier, ik heb t in ieder geval niet
En sport1 maar fijn zeggen: "Wij zijn er vanavond ook LIVE bij." Hebben ze gvd overal voetbal op gezetquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nergens, tenzij je uitgebreid tv-pakket hebt? Het is op Skysports 4 oid van Groot-Brittannie en BBC HD. Geen idee of dat te ontvangen is hier, ik heb t in ieder geval niet
O dacht dat dat op atpworldtour.com ergens stond. Sorry.quote:
De middag wedstrijden zijn op BBC2 en op BBC HD.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
O dacht dat dat op atpworldtour.com ergens stond. Sorry.
Maarrr Federer alweer de break gemaakt.![]()
Breken is moeilijk als je tegenstander zijn games op love wintquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is maar 1 break. Bij een dubbele break is het wel voorbij.
Geen unibet? Die doet het perfect.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
De schokkerigheid van mijn stream vloekt met het vloeiende spel van Federer.
Je hoeft maar 1 mindere game te hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Breken is moeilijk als je tegenstander zijn games op love wint
Het ging ook zo makkelijk, tot Fed faalde om die 1e set uit te serveren. Daarna was het toch een stuk minder.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Wat gaat het makkelijk zo zeg. Waarom ging het niet zo in de RG-finale dit jaar.Of was ik toen voor Nadal?
Nou ja, ik weet het allemaal niet meer.
Ja, die kan ik gelukkig wel kijken op BBC 2.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
De middag wedstrijden zijn op BBC2 en op BBC HD.
En zo'n mindere game heeft Federer helaas iets te vaakquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 mindere game te hebben natuurlijk.
Ja, nu gaat het geniaal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het ging ook zo makkelijk, tot Fed faalde om die 1e set uit te serveren. Daarna was het toch een stuk minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |