Ditquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef ValHallen het volgende:
Echte bazen doen wat ze leuk vinden en geven geen kont om een hoog salaris.
Vrouwen horen happy te worden van shoppen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ditdaarom cultuursector ! Ook al eindig ik arm, als ik maar happy ben
Eckte bazen leren niet.... die werken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef ValHallen het volgende:
Echte bazen doen wat ze leuk vinden en geven geen kont om een hoog salaris.
Hiquote:
Word ik ook, hoe goedkoper hoe beterquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vrouwen horen happy te worden van shoppen!
Dat zeggen ze altijd over Filosofie, maar als je het leuk vindt, dan kom je gewoon ver. Met filosofie kan je docent worden, in een denkgroep gaan zitten, de politiek in en dat spreekt me allemaal aan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Filosofie.
Je hebt dan veel alternativo's, maar er kunnen wel leuke tussen zitten. Maar niet die met dikke tieten, strak lijffie en lekker laag make uppie, maar misschien vind je dat niet zo erg.
Maar toch hè.
Volgens mij verdien je dan met wo nog minder dan ik doe nu. En op een gegeven moment heb je toch van die snaveltjes die gevoerd moeten worden.
Zo zie ik Naat ook eindigen overigens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
Ik eindig volgens mij fucking arm.
Als mislukt radio DJ die nooit verder kwam dan koffiebrenger bij Radio 6.
Zoiets.
Maar Naat, no offence, maar voor de politiek heb je ook een flinke dosis charisma nodig.. Enzo. Socializen en netwerken op feestjes en borrels.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd over Filosofie, maar als je het leuk vindt, dan kom je gewoon ver. Met filosofie kan je docent worden, in een denkgroep gaan zitten, de politiek in en dat spreekt me allemaal aan.
INFADELSquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef ValHallen het volgende:
Dit was de hipstermuziek van 2006. Naat zou dit moeten diggen.
Wat denk je dat ik nu doe?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar Naat, no offence, maar voor de politiek heb je ook een flinke dosis charisma nodig.. Enzo. Socializen en netwerken op feestjes en borrels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |