http://ajax1.nl/archief/vermoedelijke-opstelling-ajax-tegen-lyon/quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat las ik al ja
Zie nergens een opstelling
3 punten, moet kunnen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:25 schreef Olep het volgende:
[..]
http://ajax1.nl/archief/vermoedelijke-opstelling-ajax-tegen-lyon/
Is de vermoedelijke opstelling, maar ik ga er van uit dat het daar op lijkt.
Grappige mod.quote:
quote:Mativ:
22 november 2011 om 17:41
Ik zie toch liever een Lukoki op links dan Ebecilio.
– Cillessen
- Van der wiel – Vertonghen – Ooijer – Alderweireld
– Enoh
– Anita – Janssen
– Eriksen
- Lukoki – Lodeiro – Sulejmani
Messi hebben ze anders wel gekocht hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar die hoeven dan ook geen jeugdspelers te kopen heh,
Miljoentjes..quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat weet jij, dat weet ik, maar onder invloed van die miljoentjes gaan ze toch echt.
Bovendien zijn er genoeg clubs die veel geld hebben die wel een goeie jeugdopleiding hebben. Zie barcelona.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:45 schreef Smoofie het volgende:
Net zoals Bruma, hij had bijv. bij Feye of Ajax al 100 wedstrijden achter de rug nu, CL en EL ervaring. Nu heeft hij 3 wedstrijden voor Chelsea en een paar voor HSV...geen CL of EL. Zó zeg..
Sjeker, sjeker! al kan ik ook wel genieten van een 1-1, des te frustrerender voor Lyoooon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:07 schreef ajacied4lf het volgende:
KAMIOENEN!Vandaag Lyon kapotspelen!
enquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!
Bruma bij Ajax?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:45 schreef Smoofie het volgende:
Net zoals Bruma, hij had bijv. bij Feye of Ajax al 100 wedstrijden achter de rug nu, CL en EL ervaring. Nu heeft hij 3 wedstrijden voor Chelsea en een paar voor HSV...geen CL of EL. Zó zeg..
12.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef Saekerhett het volgende:
Vermeer op goal
Hoeveel blunders zou die vanavond maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |