SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Zou jij niet stoppen met FOK! ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef honkeytonk het volgende:
Ajax wint van Lyon door een magistraal doelpunt van keeper Kenneth Vermeer in de 92e minuut. Hij heeft een fantastisch schot van Lyon gehouden en heeft de bal klemvast. Hij ziet een gaatje, dus legt de bal voor zijn voeten, rent 90 meter het veld over en schiet de bal genadeloos in de kruising.
Iemand een wedje leggen hierop?
Verdediging staat in de CL meestal wel aardig goed, maar vraag me af of ze wel wat kunnen uitrichten tegen de verdediging van Lyon. Ebecilio, Lodeiro als spits. Het is niet geweldig allemaal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:39 schreef Komakie het volgende:
Ik ben benieuwd naar vanavond. Misschien dat ze in CL juist er wel weer voor kunnen gaan.
Lodeiro gaat er één scoren, mark my words!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verdediging staat in de CL meestal wel aardig goed, maar vraag me af of ze wel wat kunnen uitrichten tegen de verdediging van Lyon. Ebecilio, Lodeiro als spits. Het is niet geweldig allemaal.
Nee bij Lyon volgens ze wel hun man. Oh oh oh wat was Nac slecht zaterdag, wat het gelijkspel nog ernstiger maakt overigensquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Lodeiro gaat er één scoren, mark my words!
Het word overigens 2-1 voor lyon
quote:
quote:
Jij denkt het tegen Lyon wel met 8 man te kunnen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee bij Lyon volgens ze wel hun man. Oh oh oh wat was Nac slecht zaterdag, wat het gelijkspel nog ernstiger maakt overigens. Geef mij vanavond maar een 4-2-2 met paar counters op snelheid, Sulejmani!
![]()
4-2-2quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee bij Lyon volgens ze wel hun man. Oh oh oh wat was Nac slecht zaterdag, wat het gelijkspel nog ernstiger maakt overigens. Geef mij vanavond maar een 4-2-2 met paar counters op snelheid, Sulejmani!
![]()
dat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:56 schreef Chase_Utley het volgende:
Waarom reageren jullie überhaupt op die kansloze Utrecht troll?
Eindelijk wat? Je komt eindelijk tot inziens dat smoofie de ware voor je is?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eindelijk wat? Je komt eindelijk tot inziens dat smoofie de ware voor je is?
Ik geloof er niet in. Denk 2-0 zonder zelf kans op meer te hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:09 schreef Olep het volgende:
Wat een gezeik.
Hebben we vertrouwen in vanavond?
Lodessiquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:13 schreef HeatWave het volgende:
Kans is gewoon heel groot dat dit middelmatige Ajax het niet gaat redden, komop man, alles en iedereen is stuk.
Ajax maakt alleen kans als ze 1000% geconcentreerd zijn en voor de verandering wel eens de kansjes erin rammen... Maar ja, wie moet dat doen?
Hooguit een x2 of dnb...quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:12 schreef Salt_Seafood het volgende:
Voor winst Ajax krijg je nu 5 maal je inzet bij de bookmakers. Zou er bijna wat op zetten!
Gelukkig wel ja.quote:
Oh gelukkig staat er nu geen druk op hem.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja hij moet bewijzen dat die fouten incidenten waren aldus de boer
Dus zondag staat cilletje er gewoon in.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja hij moet bewijzen dat die fouten incidenten waren aldus de boer
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh gelukkig staat er nu geen druk op hem.
Ook belachelijk, een miljonair die je al 2 keer de wedstrijd kost het handje boven het hoofd houden. Gewoon ernaast zetten, leert ie misschien eens dat een keeper van 1,30 niet 5 meter voor zijn goal moet gaan staan.quote:
10 meterquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook belachelijk, een miljonair die je al 2 keer de wedstrijd kost het handje boven het hoofd houden. Gewoon ernaast zetten, leert ie misschien eens dat een keeper van 1,30 niet 5 meter voor zijn goal moet gaan staan.
Ik had niet anders verwacht van de Boer. Gewoon er voor zorgen dat Vermeer niks te doen krijgt vanavond.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook belachelijk, een miljonair die je al 2 keer de wedstrijd kost het handje boven het hoofd houden. Gewoon ernaast zetten, leert ie misschien eens dat een keeper van 1,30 niet 5 meter voor zijn goal moet gaan staan.
Cillessen heb ik in zijn anderhalf jaar durende carriere al meer blunders zien maken dan Vermeer. Ook vorig jaar toen hij de Nederlandse Messi was en elke degelijke redding een half nieuwsitem was maakte hij fouten. Om over zijn paar wedstrijden bij Nec dit seizoen en zijn bekeroptreden nog maar niet te spreken. Ik zeg niet dat Vermeer de juiste oplossing is maar de 4+ miljoen voor Cillessen die overigens ook al 22 is zal ik echt nooit begrijpenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus zondag staat cilletje er gewoon in.
Tja, wie weet kunnen de heertjes zich vandaag wel weer opladen en geconcentreerd blijven, dat kan je natuurlijk niet verwachten thuis tegen NAC, wat denk ik eigenlijk wel? Arme jongensquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van de Boer. Gewoon er voor zorgen dat Vermeer niks te doen krijgt vanavond.
Wow.. een ajacied met wat realisme! Alert the mediaquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cillessen heb ik in zijn anderhalf jaar durende carriere al meer blunders zien maken dan Vermeer. Ook vorig jaar toen hij de Nederlandse Messi was en elke degelijke redding een half nieuwsitem was maakte hij fouten. Om over zijn paar wedstrijden bij Nec dit seizoen en zijn bekeroptreden nog maar niet te spreken. Ik zeg niet dat Vermeer de juiste oplossing is maar de 4+ miljoen voor Cillessen die overigens ook al 22 is zal ik echt nooit begrijpen
Hoeveel kostte Tyton ook alweer?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wow.. een ajacied met wat realisme! Alert the media![]()
All kidding aside, eens.. 4 miljoen vind ik erg veel geld voor zo'n jonge keeper die (ook) blundert.
Je zegt nou wel jonge keeper, maar in werkelijkheid is hij maar 3 jaar jonger dan Vermeer zelfsquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wow.. een ajacied met wat realisme! Alert the media![]()
All kidding aside, eens.. 4 miljoen vind ik erg veel geld voor zo'n jonge keeper die (ook) blundert.
Terechte klacht. Ik zal beginnen mijn dreigbrieven monopolie uit te breiden van ten have/olfer/romer naar Vermeer en F.Boer/.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Elke keeper maakt wel eens een blunder, dat is op te vangen. Vermeer was in 2 (TWEE!!) wedstrijden verantwoordelijk voor 5 tegengoals, tief toch op met me. Dat is gewoon niet acceptabel.
Dat klopt, maar sommige mensen doen hier al maanden lang of Cillessen DE oplossing is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Elke keeper maakt wel eens een blunder, dat is op te vangen. Vermeer was in 2 (TWEE!!) wedstrijden verantwoordelijk voor 5 tegengoals, tief toch op met me. Dat is gewoon niet acceptabel.
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt, maar sommige mensen doen hier al maanden lang of Cillessen DE oplossing is.
We hebben niet veel anders, ja, verhoeven, maar dat is het ook niet. Dan maar Cillissen, slechter kan gewoon niet, puur ook omdat vermeer nu echt bij elke bal 7 kleuren schijt om maar geen fout te maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt, maar sommige mensen doen hier al maanden lang of Cillessen DE oplossing is.
Ja, die 3 invalbeurten per jaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:24 schreef opgebaarde het volgende:
Vermeer was ten tijden van Stekelenburg nog een koning
WE GAAN WINNEN!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
AFCA![]()
Ookal ben ik pessimistisch. Ik zeg een 1-1
Nog ff en je begin weer over Lodeiroquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:25 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer is ook geen held in hoge ballen.
Heb veel geld staan op lyon, dus hoop het niet.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lodessi
Loarez
Lonaldo
Lodersie
Lobben
....
Lodeiro
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog ff en je begin weer over Lodeiro. Tijd voor een Voe momentje jullie winden mij veelte veel op.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog ff en je begin weer over Lodeiro. Tijd voor een Voe momentje ik wind me straks nog echt op.
Gast echt, waarom krijg jij nog geen ban na al je trolls en ik wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:31 schreef Paul het volgende:
Ik denk 2-0 door blunders Vermeer, als ik nog wat mag zeggen
twee blunders zijn niet onrealistischquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:31 schreef Paul het volgende:
ga wegquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:31 schreef Paul het volgende:
Omdat je zwart bent, wat dacht je dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast echt, waarom krijg jij nog geen ban na al je trolls en ik wel.
Lolque?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Heb veel geld staan op lyon, dus hoop het niet.
Ben Ajaccied dus zie het gewoon niet gebeuren.
Ik zeg alleen maar wat ik denk van de uitslagquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast echt, waarom krijg jij nog geen ban na al je trolls en ik wel.
Hoort in het wedstrijdtopic. Nu wegwezenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat ik denk van de uitslag
Je ziet toch hoe ze de afgelopen weken/maanden gespeeld hebben. Ze winnen nooit en dan ook echt nooit.quote:
Ja, al 100x, flikker op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat ik denk van de uitslag
Je bent Ajacied en hoopt dat ze verliezen? Lyon speelt ook slecht trouwens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Je ziet toch hoe ze de afgelopen weken/maanden gespeeld hebben. Ze winnen nooit en dan ook echt nooit.
Lyon is op zich in een fantastische vorm..quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Je ziet toch hoe ze de afgelopen weken/maanden gespeeld hebben. Ze winnen nooit en dan ook echt nooit.
Ja want als Lyon wint win ik veel geld.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je bent Ajacied en hoopt dat ze verliezen? Lyon speelt ook slecht trouwens.
Nee Ajaccieden in het eerste laten debuteren in deze wedstrijd is lekker..quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:35 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Lyon is op zich in een fantastische vorm..
Ja, wel kut voor Lyon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:37 schreef FireFox1 het volgende:
Wordt een pak slaag vanavond... helaas!
Bij een 0-2 voorsprong kan dat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:37 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja want als Lyon wint win ik veel geld.
[..]
Nee Ajaccieden in het eerste laten debuteren in deze wedstrijd is lekker..
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben niet veel anders, ja, verhoeven, maar dat is het ook niet.
Leuk verhaaltje wel jammer alleen dat het onrealistisch is omdat de wereld in 2012 al vergaat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even een plaatje van deze cultheld. Over een jaar of 30 vertelt hij zijn kleinkinderen: "Opa heeft nog voor Ajax gespeeld." Nee, zeggen ze dan, dat kan niet. Opa is veel te dik. Jeroen pakt de fotoboeken uit de kast en bewijst het tegendeel: "Kijk maar." Maar opa, wij dachten dat Ajax vroeger een topclub was..?
Klopt. Ik heb de datum al: 16-3. Voor die tijd je pensioen opnemen (als je dat hebt opgebouwd) en een rubberbootje vol blikvoer kopen. Zit je goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje wel jammer alleen dat het onrealistisch is omdat de wereld in 2012 al vergaat.
Jij bent ook een vieze troller =(quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:45 schreef Geo3kant het volgende:
Everything is gonna be alright but not tonight.
Dan ben je nog vrij mild. Door ons sterk geslonken fitte selectie, maken de spelers op de 2e plan het absoluut niet waar. Kom op nou, Lodeiro in de spitsquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb de datum al: 16-3. Voor die tijd je pensioen opnemen (als je dat hebt opgebouwd) en een rubberbootje vol blikvoer kopen. Zit je goed.![]()
Vanavond 60-40 kans op een overwinning van Lyon. Ze hebben de afgelopen 2 wedstrijden in de competitie met 2-1 verloren, dus iets goed te maken. En die Gomis kan natuurlijk niet blijven missen...
Mag ik dit even quoten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:48 schreef handboek het volgende:
He stelletje pessimisten, we gaan gewoon winnen vanavond!!
Het wordt een AC milaantje uitquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:48 schreef handboek het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:48 schreef handboek het volgende:
Ga Twente supporten hond.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan ben je nog vrij mild. Door ons sterk geslonken fitte selectie, maken de spelers op de 2e plan het absoluut niet waar. Kom op nou, Lodeiro in de spits![]()
Neem daarnaast nog een blunderende achterhoede + keeper, en we mogen in ons vingers knijpen als het een gelijkspel wordt.
quote:AFC AJAX NV
Nadere aankondiging met betrekking tot de ALGEMENE VERGADERING VAN AANDEELHOUDERS te houden op maandag 12 december 2011, aanvang 14.00 uur
in het conferentie centrum Amstelborgh Borchland, Borchlandseweg 6-12, Amsterdam
Aan de agenda van de vergadering is een agendapunt toegevoegd:
- Kennisgeving van de voorgenomen benoeming van twee leden van de Directie, te weten de heer Louis van Gaal en de heer Martin Sturkenboom
Dit ingelaste agendapunt is niet ter stemming maar ter bespreking en zal worden behandeld voor aanvang van de rondvraag. De toelichting met betrekking tot het ingelaste agendapunt zal zo spoedig mogelijk, voorafgaand aan de vergadering, op de website van de vennootschap worden geplaatst.
Amsterdam, 17 november 2011
De Raad van Commissarissen en de Directie
Kom op nou, Ajax zit in mijn hart, maar wees eens realistisch voor een keer.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom op nou, Ajax zit in mijn hart, maar wees eens realistisch voor een keer.
Ik wordt helemaal gek als Ajax dit winnend weet af te sluiten, en zelfs bij een gelijkspel sta ik te juichen, maar er zijn gewoon teveel basisspelers geblesseerd. Met de ideale 11 had je hier een hele goede kans gemaakt, maar nu niet.
Een 3e plek in de groupfase is zo gek nog niet
Geld gepakt, en dan proberen via de EL zo hoog mogelijk weten te eindigen
Ik snap je optimisme als "ware" supporter, maar wat denk jij in alle eerlijkheid hoe het vanavond gaat eindigen?quote:
De fans van Ajax hebben al een tijdje een écht goede wedstrijd met dito resultaat te goed. Zal je net zien dat het eruit komt als je het niet verwacht...quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan ben je nog vrij mild. Door ons sterk geslonken fitte selectie, maken de spelers op de 2e plan het absoluut niet waar. Kom op nou, Lodeiro in de spits![]()
Neem daarnaast nog een blunderende achterhoede + keeper, en we mogen in ons vingers knijpen als het een gelijkspel wordt.
Ik denk aan Ajax - Twente vorig jaar, aan Ac Milan - Ajax vorig jaar ..quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap je optimisme als "ware" supporter, maar wat denk jij in alle eerlijkheid hoe het vanavond gaat eindigen?
Ik hoop het *fingers crossed*quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De fans van Ajax hebben al een tijdje een écht goede wedstrijd met dito resultaat te goed. Zal je net zien dat het eruit komt als je het niet verwacht...
Maar lieve jongen, toen hadden we een vrijwel fitte selectie. Er zijn nu 6 basisspelers geblesseerd. Hoe is dit in godsnaam op te vangen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk aan Ajax - Twente vorig jaar, aan Ac Milan - Ajax vorig jaar ..
AC Milan dat er niks meer om gaf.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk aan Ajax - Twente vorig jaar, aan Ac Milan - Ajax vorig jaar ..
Exact. Alleen Ajax - Twente was Ajax waardig. Tijdens die wedstrijd heb ik alles voorbij zien komen wat Ajax zo mooi maakt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
AC Milan dat er niks meer om gaf.
toen speelden ze ook nog eens thuis in een ware hel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Exact. Alleen Ajax - Twente was Ajax waardig. Tijdens die wedstrijd heb ik alles voorbij zien komen wat Ajax zo mooi maakt.
Daarom, er zijn zoveel factoren waarom we het ergste moeten vrezen. Maar nogmaals, ik hoop dat Ajax álles geeft wat in hun zit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:05 schreef vincerusso het volgende:
[..]
toen speelden ze ook nog eens thuis in een ware hel.
nu gaan ze de hel van Gerland tegemoet
dat doen ze ook wel. maar bij sommige straalt de onkunde er gewoon vanaf en die kunnen ook niet beter (enoh, vermeer, sulejmani, egocilio)quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom, er zijn zoveel factoren waarom we het ergste moeten vrezen. Maar nogmaals, ik hoop dat Ajax álles geeft wat in hun zit.
Gezien het aantal blessures en het feit dat de spelers vaak een eind terugzakken in de tweede helft (en aan het eind tegen NAC gewoon moe waren), zou Frank toch eens moeten kijken naar zijn trainingsintensiteit. Vooral Sulejmani is na de rust vaak geen schim meer van zichzelf...quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat doen ze ook wel. maar bij sommige straalt de onkunde er gewoon vanaf en die kunnen ook niet beter (enoh, vermeer, sulejmani, egocilio)
Fok!-users wordt standaard de toegang geweigerd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:13 schreef Ferdii het volgende:
Als je nou Ff een paar aandeeltjes koopt, mag je dan ook bij ode vergadering komen? Of alleen de grootste aandeelhouders?
Opzich wel lache om nu mee te rellen
tja sinds Lindeman weg is gaat het nu uitstekend met de heer Wormhoudt aan het roer...quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Gezien het aantal blessures en het feit dat de spelers vaak een eind terugzakken in de tweede helft (en aan het eind tegen NAC gewoon moe waren), zou Frank toch eens moeten kijken naar zijn trainingsintensiteit. Vooral Sulejmani is na de rust vaak geen schim meer van zichzelf...
Dat kloptquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:14 schreef Tarado het volgende:
Gisteren naar LAF gekeken met Vanenburg die zei dat het elftal in ik meen '83 waarin hij oa speelde met Cruijff, Lerby, Olsen, Koeman, Van Basten en Rijkaard makkelijk met 7-0 zou winnen van het huidige Ajax, ik vrees dat hij daar helemaal gelijk in heeft
Die man kun je niet alleen de schuld geven. Frank zal ook zijn eigen schema's onder de loep moeten nemen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja sinds Lindeman weg is gaat het nu uitstekend met de heer Wormhoudt aan het roer...
Waarom moet ik als fan realistisch zijn over de uitslag vanavond. De feiten zijn 2 ploegen uit vorm waar Ajax voldoende heeft aan 1-1, en ik zie vanavond wel of het een frustrerend avondje wordt of niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom op nou, Ajax zit in mijn hart, maar wees eens realistisch voor een keer.
Ik wordt helemaal gek als Ajax dit winnend weet af te sluiten, en zelfs bij een gelijkspel sta ik te juichen, maar er zijn gewoon teveel basisspelers geblesseerd. Met de ideale 11 had je hier een hele goede kans gemaakt, maar nu niet.
Een 3e plek in de groupfase is zo gek nog niet
Geld gepakt, en dan proberen via de EL zo hoog mogelijk weten te eindigen
QFTquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom moet ik als fan realistisch zijn over de uitslag vanavond. De feiten zijn 2 ploegen uit vorm waar Ajax voldoende heeft aan 1-1, en ik zie vanavond wel of het een frustrerend avondje wordt of niet.
Of het aan clubliefde lag weet ik niet, de verschillen in salaris met het buitenland waren toen kleiner en spelers gingen op een oudere leeftijd weg, uiteraard is de meest belangrijke factor het Bosman arrest maar waar het me meer om ging is dat de spelers toen technisch veel beter waren dan ze nu zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat kloptDat Ajax (en ook van '95) maken de huidige generatie compleet in. Maar vergeet 1 ding niet: Toen bestond er nog clubliefde en er was nog geen Bosman-arrest. Dat heeft in mijn ogen de hele transfermarkt verziekt.
die 2 werken toch samen ? Wormhoudt maakt toch die mooie schematjes ? altijd als die man er is komen de blessures aan de lopende bandquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Die man kun je niet alleen de schuld geven. Frank zal ook zijn eigen schema's onder de loep moeten nemen.
Als cruijff's plan doorgaat zullen we in de toekomst hopelijk gewoon weer technische spelers opleidenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of het aan clubliefde lag weet ik niet, de verschillen in salaris met het buitenland waren toen kleiner en spelers gingen op een oudere leeftijd weg, uiteraard is de meest belangrijke factor het Bosman arrest maar waar het me meer om ging is dat de spelers toen technisch veel beter waren dan ze nu zijn.
Met het plan van Cruijff krijgt Ajax een geweldige jeugdopleiding alwaar spelertjes voor hun 18e verjaardag door Manchester City worden weggeplukt en ze nooit het 1e van ajax zullen halenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat kloptDat Ajax (en ook van '95) maken de huidige generatie compleet in. Maar vergeet 1 ding niet: Toen bestond er nog clubliefde en er was nog geen Bosman-arrest. Dat heeft in mijn ogen de hele transfermarkt verziekt.
Nee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Met het plan van Cruijff krijgt Ajax een geweldige jeugdopleiding alwaar spelertjes voor hun 18e verjaardag door Manchester City worden weggeplukt en ze nooit het 1e van ajax zullen halen.
Rond die tijd was Ajax toch de beste club ter wereld, dus waarom verkassen? Bosman of geen Bosman.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of het aan clubliefde lag weet ik niet, de verschillen in salaris met het buitenland waren toen kleiner en spelers gingen op een oudere leeftijd weg, uiteraard is de meest belangrijke factor het Bosman arrest maar waar het me meer om ging is dat de spelers toen technisch veel beter waren dan ze nu zijn.
ja jochie , zij waren al geplaatst . denk je nou serieus dat ze er wat om gaven als ze een slappe ronaldinho lieten spelen ? of die draak van een yepes ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:22 schreef msnk het volgende:
Ik blijf het lachwekkend vinden dat er mensen zijn die denken dat Milan het niet erg vond om te verliezenWant ja, thuis verliezen, dat is natuurlijk geen probleem
![]()
![]()
![]()
En dat ze uiteindelijk Zlatan er nog inbrachten was natuurlijk ook geen teken dat ze het erg vonden, ze wilden hem gewoon een stukje laten rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |