Cillessen heb ik in zijn anderhalf jaar durende carriere al meer blunders zien maken dan Vermeer. Ook vorig jaar toen hij de Nederlandse Messi was en elke degelijke redding een half nieuwsitem was maakte hij fouten. Om over zijn paar wedstrijden bij Nec dit seizoen en zijn bekeroptreden nog maar niet te spreken. Ik zeg niet dat Vermeer de juiste oplossing is maar de 4+ miljoen voor Cillessen die overigens ook al 22 is zal ik echt nooit begrijpenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus zondag staat cilletje er gewoon in.
Tja, wie weet kunnen de heertjes zich vandaag wel weer opladen en geconcentreerd blijven, dat kan je natuurlijk niet verwachten thuis tegen NAC, wat denk ik eigenlijk wel? Arme jongensquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van de Boer. Gewoon er voor zorgen dat Vermeer niks te doen krijgt vanavond.
Wow.. een ajacied met wat realisme! Alert the mediaquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cillessen heb ik in zijn anderhalf jaar durende carriere al meer blunders zien maken dan Vermeer. Ook vorig jaar toen hij de Nederlandse Messi was en elke degelijke redding een half nieuwsitem was maakte hij fouten. Om over zijn paar wedstrijden bij Nec dit seizoen en zijn bekeroptreden nog maar niet te spreken. Ik zeg niet dat Vermeer de juiste oplossing is maar de 4+ miljoen voor Cillessen die overigens ook al 22 is zal ik echt nooit begrijpen
Hoeveel kostte Tyton ook alweer?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wow.. een ajacied met wat realisme! Alert the media![]()
All kidding aside, eens.. 4 miljoen vind ik erg veel geld voor zo'n jonge keeper die (ook) blundert.
Je zegt nou wel jonge keeper, maar in werkelijkheid is hij maar 3 jaar jonger dan Vermeer zelfsquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wow.. een ajacied met wat realisme! Alert the media![]()
All kidding aside, eens.. 4 miljoen vind ik erg veel geld voor zo'n jonge keeper die (ook) blundert.
Terechte klacht. Ik zal beginnen mijn dreigbrieven monopolie uit te breiden van ten have/olfer/romer naar Vermeer en F.Boer/.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Elke keeper maakt wel eens een blunder, dat is op te vangen. Vermeer was in 2 (TWEE!!) wedstrijden verantwoordelijk voor 5 tegengoals, tief toch op met me. Dat is gewoon niet acceptabel.
Dat klopt, maar sommige mensen doen hier al maanden lang of Cillessen DE oplossing is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Elke keeper maakt wel eens een blunder, dat is op te vangen. Vermeer was in 2 (TWEE!!) wedstrijden verantwoordelijk voor 5 tegengoals, tief toch op met me. Dat is gewoon niet acceptabel.
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt, maar sommige mensen doen hier al maanden lang of Cillessen DE oplossing is.
We hebben niet veel anders, ja, verhoeven, maar dat is het ook niet. Dan maar Cillissen, slechter kan gewoon niet, puur ook omdat vermeer nu echt bij elke bal 7 kleuren schijt om maar geen fout te maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt, maar sommige mensen doen hier al maanden lang of Cillessen DE oplossing is.
Ja, die 3 invalbeurten per jaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:24 schreef opgebaarde het volgende:
Vermeer was ten tijden van Stekelenburg nog een koning
WE GAAN WINNEN!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
AFCA![]()
Ookal ben ik pessimistisch. Ik zeg een 1-1
Nog ff en je begin weer over Lodeiroquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:25 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer is ook geen held in hoge ballen.
Heb veel geld staan op lyon, dus hoop het niet.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lodessi
Loarez
Lonaldo
Lodersie
Lobben
....
Lodeiro
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog ff en je begin weer over Lodeiro. Tijd voor een Voe momentje jullie winden mij veelte veel op.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog ff en je begin weer over Lodeiro. Tijd voor een Voe momentje ik wind me straks nog echt op.
Gast echt, waarom krijg jij nog geen ban na al je trolls en ik wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:31 schreef Paul het volgende:
Ik denk 2-0 door blunders Vermeer, als ik nog wat mag zeggen
twee blunders zijn niet onrealistischquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:31 schreef Paul het volgende:
ga wegquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:31 schreef Paul het volgende:
Omdat je zwart bent, wat dacht je dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast echt, waarom krijg jij nog geen ban na al je trolls en ik wel.
Lolque?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Heb veel geld staan op lyon, dus hoop het niet.
Ben Ajaccied dus zie het gewoon niet gebeuren.
Ik zeg alleen maar wat ik denk van de uitslagquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast echt, waarom krijg jij nog geen ban na al je trolls en ik wel.
Hoort in het wedstrijdtopic. Nu wegwezenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat ik denk van de uitslag
Je ziet toch hoe ze de afgelopen weken/maanden gespeeld hebben. Ze winnen nooit en dan ook echt nooit.quote:
Ja, al 100x, flikker op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat ik denk van de uitslag
Je bent Ajacied en hoopt dat ze verliezen? Lyon speelt ook slecht trouwens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Je ziet toch hoe ze de afgelopen weken/maanden gespeeld hebben. Ze winnen nooit en dan ook echt nooit.
Lyon is op zich in een fantastische vorm..quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Je ziet toch hoe ze de afgelopen weken/maanden gespeeld hebben. Ze winnen nooit en dan ook echt nooit.
Ja want als Lyon wint win ik veel geld.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je bent Ajacied en hoopt dat ze verliezen? Lyon speelt ook slecht trouwens.
Nee Ajaccieden in het eerste laten debuteren in deze wedstrijd is lekker..quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:35 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Lyon is op zich in een fantastische vorm..
Ja, wel kut voor Lyon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:37 schreef FireFox1 het volgende:
Wordt een pak slaag vanavond... helaas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |