abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 november 2011 @ 15:14:33 #1
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104676639
Ik ben behoorlijk kritisch als ik naar mezelf, mijn prestaties en mijn karaktereigenschappen kijk. Te dit, te dat, maar ik heb een trekje ontdekt waar ik heel blij mee ben. Misschien, als ik het deel, kan het een eye-opener voor anderen zijn. Ik hoop het!

Onlangs realiseerde ik me dat ik al zes jaar op rij hetzelfde ensemble draag op mijn vaders verjaardag. Ik moest er zelf om lachen. Toen ik er dieper over na ging denken, bedacht ik: hé, wat fijn eigenlijk dat ik nooit zin heb om te winkelen en blij ben met de (weliswaar tamelijk kostbare maar dat doet er niet toe) kleding die ik al jaaaaaaren heb. Mijn autootje is inmiddels 17 jaar oud en heeft zijn APK weer op zak. Heerlijk, ik wíl niet eens een nieuwe, zoveel herinneringen aan deze bak! Dan mijn horloge. Ik houd mijn sieraden altijd om, ook tijdens douchen, badderen etc.. Ik had het ding al jaaaaaaaaren. En nu is hij stuk en niet meer te maken. Ik vind het echt jammer, want ik vond hem mooi en praktisch. Ik moet een nieuwe kopen en wil graag dezelfde weer terug maar.............allang uit het assortiment natuurlijk. Too bad.

De essentie zit hem in de manier waarop je in het leven staat. Ik ben zelf een vrouw (sorry maar krijg het niet aangepast) en zie veel soort- en leeftijdsgenoten met telkens iets anders.Kennelijk hebben ze dit nodig om op een bepaalde manier gelukkig te zijn. Ik houd me al jaren niet met mode bezig omdat ik een bepaald gezicht heb waar eigenlijk alleen klassieke kleding bij past. Mijn haar draag ik ook al 20 jaar hetzelfde en ik heb nauwelijks rimpels.

Ondanks minder plezierige gebeurtenissen in mijn leven ben ik heel gelukkig met deze trek. Ik kijk met onbegrijpende ogen naar al die graaiende leeftijdsgenoten die nooit genoeg hebben en wens ze dezelfde rust toe die ik hierin heb.

Zomaar iets ter overweging ;-)

P.S. Ik kan me wel ernstig te buiten gaan aan chocolade, drop en ijs, dus niet alles is onder controle ;-)
Never Judge A Book By Its Cover
  Forum Admin dinsdag 22 november 2011 @ 15:20:03 #2
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_104676779
Verandering kan ook verfrissend zijn.
pi_104677152
Ik ben een heel gelukkig mens en heb zeker wel genoeg, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk kan vinden om te winkelen of eens wat anders te dragen, eten, gebruiken dan ik gewend ben. Je kunt het als een goed punt zien, maar het geeft ook een zekere starheid aan. En zoals Opa.Bakkebaard hierboven terecht aangeeft; verandering kan ook verfrissend zijn :)

Ik heb ook rust in mezelf, hoor :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 22 november 2011 @ 15:45:44 #4
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104677692
Helemaal mee eens, maar ik voel me er goed bij en waarom zou je iets veranderen wat je een goed gevoel geeft? Goed beter best? Dat is het 'm nu net: het leven, onze maatschappij is al zo hectisch en veranderlijk op zich, dat het mij persoonlijk een goed gevoel geeft niet aan <die> gekte mee te hoeven doen om me gelukkig te voelen. Maar wij eten elke dag wat anders hoor, ik koop wat ik nodig heb en soms meer dan dat (maar dan wel het liefst voor een ander), we gaan op vakantie waar we op het moment zelf zin in hebben.........dus een starre persoonlijkheid heb/ben ik geloof ik niet. Ik ben gewoon tevreden en dat voelt goed!
pi_104677787
Ik zou niks veranderen als je zo tevreden bent. Dus zeker geen nieuwe honden of kinderen aanschaffen. *)
Veranderingen zijn namelijk doodeng en ik denk niet dat jij die spanning aankunt. ;)

Wat vind je psychiater er trouwens van?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104677925
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:45 schreef kalinka het volgende:
Helemaal mee eens, maar ik voel me er goed bij en waarom zou je iets veranderen wat je een goed gevoel geeft? Goed beter best? Dat is het 'm nu net: het leven, onze maatschappij is al zo hectisch en veranderlijk op zich, dat het mij persoonlijk een goed gevoel geeft niet aan <die> gekte mee te hoeven doen om me gelukkig te voelen. Maar wij eten elke dag wat anders hoor, ik koop wat ik nodig heb en soms meer dan dat (maar dan wel het liefst voor een ander), we gaan op vakantie waar we op het moment zelf zin in hebben.........dus een starre persoonlijkheid heb/ben ik geloof ik niet. Ik ben gewoon tevreden en dat voelt goed!
Uit de OP maak ik op, maar misschien begrijp ik je verkeerd, dat je jouw state of mind beter vindt, want je 'gunt die rust iedereen'. Voor mij hoef je niet te veranderen, hoor, maar waarom zouden anderen dat wel moeten omdat jij denkt dat jouw manier beter is? :)
  dinsdag 22 november 2011 @ 16:09:16 #7
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104678624
Dat ik anderen mijn gevoel gún, wil niet zeggen dat zij van mij zouden moeten veránderen! Dat is wel een heel bijzondere interpretatie.

Golfer, kijk vooral niet meer naar hoe het heurt (of erger: lees het boek) want je zou elke spiegel voortaan vermijden
pi_104678764
Je hele stuk staat bol van de oordelen over anderen, je graaiende leeftijdsgenoten die kennelijk van alles nodig hebben om gelukkig te zijn. Klinkt al met al niet heel aardig, vind ik.

Anyway, het maakt mij verder niet heel veel uit. Ik zit namelijk heel prima in mijn niet meer zo heel jonge vel en voel me niet aangesproken. Tegelijkertijd zie ik dat ook niet bij mijn leeftijdsgenoten, dus ik vraag me af of een van ons beiden het niet goed ziet, of dat je misschien wel een heel ander soort mensen om je heen hebt ;)
pi_104679502
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:14 schreef kalinka het volgende:
P.S. Ik kan me wel ernstig te buiten gaan aan chocolade, drop en ijs, dus niet alles is onder controle ;-)
Bij chocola valt nog wel het een en ander te wensen.
(2x pdf)
Farts are jazz to assholes
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2011 @ 16:34:58 #10
137949 Disana
pi_104679656
Ik vind dit een nogal geforceerd standpunt als ik meeneem wat je in je andere topic schrijft: dat je gezonde mensen wel eens benijdt. Het is alsof je krampachtig op zoek bent gegaan naar waar jij dan wel superieur in bent.

Maar het leven is geen competitie.
pi_104680499
quote:

Migraine triggers ;)
  dinsdag 22 november 2011 @ 17:13:13 #12
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104681237
Interessante reacties. Ik houd van dit soort discussies, en het is goed om eens op je vingers getikt te worden.
Ik kan me indenken dat ik krampachtig, zelfs dominant (ook al is dit niet expliciet geopperd) overkom. Misschien zou ik me zelf ook niet aan die indruk kunnen onttrekken wanneer ik mijn eigen schrijfsel door de ogen van een ander zou bezien.

Wat ik spijtig vind, is dat er kennelijk niemand is, die mijn (goede) bedoeling ziet; zeker in deze tijd van het jaar kan het allemaal niet op. Veel mensen draaien gewoon door. In de winkels zie je agressief gedrag ivm geld?- tijd?- nood......
Het is daarom dat ik uitgerekend NU dit topic heb geplaatst. Natuurlijk, koopverslaving is een ziekte, maar copieeërgedrag (dat wil ik ook hebben of zijn).......is dat niet iets wat steeds erger wordt als je je er eenmaal in laat meeslepen? Ik denk van wel en ik ben blij dat ik daar vrij van ben. Ik heb legio kwalijke eigenschappen, tekortkomingen etc etc, maar met deze ben ik gewoon blij. En dat ik het spijtig vind dat anderen meegaan met de massa, is een zelfde aantijging (voor zover daar sprake van is) als dat ik dat niet doe! Leven en laten leven, soms kunnen we van elkaar leren, dat is toch ok!?
  dinsdag 22 november 2011 @ 17:16:20 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104681372
Je komt bij mij over als een echt gevalletje borderline. Maar goed, dat is slechts mijn mening. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104681421
Ik zie dat gedrag wat jij noemt helemaal niet zo veel om me heen. Ik herken het dus gewoon echt niet,en ik vraag me dus afof het werkelijk iets is dat je ziet, of dat je meent te zien om vooral maar erg blij met jezelf te kunnen zijn.
pi_104681433
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik zie dat gedrag wat jij noemt helemaal niet zo veel om me heen. Ik herken het dus gewoon echt niet,en ik vraag me dus afof het werkelijk iets is dat je ziet, of dat je meent te zien om vooral maar erg blij met jezelf te kunnen zijn.
Dat dus.
pi_104681465
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:17 schreef miss_sly het volgende:
Dat is op zich niet helemaal objectief, het kan natuurlijk aan je vrienden liggen. Soort zoekt soort.
pi_104681515
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:18 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Dat is op zich niet helemaal objectief, het kan natuurlijk aan je vrienden liggen. Soort zoekt soort.
Nou ja, dat zeg ik al in een eerdere post :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 16:13 schreef miss_sly het volgende:
Je hele stuk staat bol van de oordelen over anderen, je graaiende leeftijdsgenoten die kennelijk van alles nodig hebben om gelukkig te zijn. Klinkt al met al niet heel aardig, vind ik.

Anyway, het maakt mij verder niet heel veel uit. Ik zit namelijk heel prima in mijn niet meer zo heel jonge vel en voel me niet aangesproken. Tegelijkertijd zie ik dat ook niet bij mijn leeftijdsgenoten, dus ik vraag me af of een van ons beiden het niet goed ziet, of dat je misschien wel een heel ander soort mensen om je heen hebt ;)
pi_104681571
Mannen zijn meestal niet zo heel goed in meerdere dingen tegelijkertijd doen :@
  dinsdag 22 november 2011 @ 17:22:36 #19
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104681600
Ik ben een mensa mens, dus zou heel goed kunnen. Spijtig dat hier zoveel etiketten uitgedeeld worden. Had een ander niveau verwacht in de context van zelfconfrontatie. Ik ben de laatste, herhaaldelijk vermeld, die zichzelf tot een ander niveau tilt. Dat wordt helaas over het hoofd gezien.
  dinsdag 22 november 2011 @ 17:24:42 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104681698
Mensa, als in de zin van die hoogbegaaftenclub? :')
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2011 @ 17:26:36 #21
137949 Disana
pi_104681772
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:24 schreef golfer het volgende:
Mensa, als in de zin van die hoogbegaaftenclub? :')
Je weet toch dat een hoog IQ niets zegt over iemands EQ? ;)
  dinsdag 22 november 2011 @ 17:35:17 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104682103
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:26 schreef Disana het volgende:

Je weet toch dat een hoog IQ niets zegt over iemands EQ? ;)
Dat is zo, inderdaad. :')
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 22 november 2011 @ 17:40:17 #23
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104682305
t=d en idd, het één ligt niet in het verlengde van het ander doch sluit het ook niet uit. Ik classificeer niemand, ook mezelf niet. Zou prettig zijn als dat eens geZIEN werd.
pi_104682334
Ow ... nog een Kalinka topic :o

Ik dacht dat Chocolade juist heel slecht was voor mensen met migraine?
In dit topic ben je heeeeeeeeel gelukkig en in dat andere topic juist weer niet?

Hmmmmmmmmmm (8>
pi_104682383
IQ-tests zelf zeggen ook niet veel. Ik heb tests mogen maken waar ik -afgezet tegen een academische controlegroep- op sommige punten de schaal uit vloog. Op grond daarvan zou mijn levensloop toch geheel anders moeten zijn verlopen dan die is verlopen.
Farts are jazz to assholes
pi_104682423
Ik doe ook al jaaaaaaaaaren niet meer mee aan de mode maar ik heb lekker wel
een paar nieuwe kleertjes gekocht omdat ik kilo's ben afgevallen *O* en ik heb er
een nieuwe hobby bij, antieke sieraden opkopen van Marktplaats, misschien kan je daar
dat horloge wel vinden :P
  dinsdag 22 november 2011 @ 17:57:36 #27
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104682895
@Trabant: klopt, er werd echter vaag "geïnformeerd" naar mijn achtergrond. Inkoppertje voor jou, niet voor iedereen.
@ Fvhlu: ik verzamel ook bijzonderheden, maar al kan ik 3 jaar niets vinden, dan is dat maar zo. De migraine-triggers zoals die vroeger bekend stonden, zijn inmiddels al jaren achterhaald. I Love Chocolate ;-))
Ik ben een gelukkig mens met momenteel twijfels over levensbepalende beslissingen. Omdat ik doorgaans heel doortastend ben en (dus) geen twijfelaar, brengen deze specifieke twijfels nogal wat teweeg. Ik kan het één echter toch redelijk goed los zien van het ander, vandaar verschillende posts. Ondertussen potje koken, woordjes leggen..........ben denk ik een vrij normaal mens al wordt her en der anders gesuggereerd ;-)
  dinsdag 22 november 2011 @ 17:58:14 #28
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104682910
N.B, Proficiat met je gewichtsverlies!! Geniet ervan, fijn!
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2011 @ 17:59:02 #29
137949 Disana
pi_104682936
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef kalinka het volgende:
t=d en idd, het één ligt niet in het verlengde van het ander doch sluit het ook niet uit. Ik classificeer niemand, ook mezelf niet. Zou prettig zijn als dat eens geZIEN werd.
Met elke post kom je dwingender en veroordelender over. Ik weet niet of dat een bekend patroon voor je is, maar vraag me wel af wat dat je oplevert. Wat dondert het nou dat jij weinig spullen koopt en een ander wel? Iedereen heeft zo zijn bezigheden en voorkeuren, daar valt moeilijk een oordeel over te vellen.
pi_104682949
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:58 schreef kalinka het volgende:
N.B, Proficiat met je gewichtsverlies!! Geniet ervan, fijn!
Thanks, was maar een paar kilo heur :') stelt niet veel voor
  dinsdag 22 november 2011 @ 18:48:41 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104684947
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef kalinka het volgende:
Ik classificeer niemand, ook mezelf niet. Zou prettig zijn als dat eens geZIEN werd.
Je 2 verschillende persoonlijkheden zijn het ook allebei eens met deze post? :')
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 22 november 2011 @ 18:54:29 #32
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104685215
quote:
Ik ben behoorlijk kritisch als ik naar mezelf, mijn prestaties en mijn karaktereigenschappen kijk. Te dit, te dat, maar ik heb een trekje ontdekt waar ik heel blij mee ben. Misschien, als ik het deel, kan het een eye-opener voor anderen zijn. Ik hoop het!

Onlangs realiseerde ik me dat ik al zes jaar op rij hetzelfde ensemble draag op mijn vaders verjaardag. Ik moest er zelf om lachen. Toen ik er dieper over na ging denken, bedacht ik: hé, wat fijn eigenlijk dat ik nooit zin heb om te winkelen en blij ben met de (weliswaar tamelijk kostbare maar dat doet er niet toe) kleding die ik al jaaaaaaren heb. Mijn autootje is inmiddels 17 jaar oud en heeft zijn APK weer op zak. Heerlijk, ik wíl niet eens een nieuwe, zoveel herinneringen aan deze bak! Dan mijn horloge. Ik houd mijn sieraden altijd om, ook tijdens douchen, badderen etc.. Ik had het ding al jaaaaaaaaren. En nu is hij stuk en niet meer te maken. Ik vind het echt jammer, want ik vond hem mooi en praktisch. Ik moet een nieuwe kopen en wil graag dezelfde weer terug maar.............allang uit het assortiment natuurlijk. Too bad.

De essentie zit hem in de manier waarop je in het leven staat. Ik ben zelf een vrouw (sorry maar krijg het niet aangepast) en zie veel soort- en leeftijdsgenoten met telkens iets anders.Kennelijk hebben ze dit nodig om op een bepaalde manier gelukkig te zijn. Ik houd me al jaren niet met mode bezig omdat ik een bepaald gezicht heb waar eigenlijk alleen klassieke kleding bij past. Mijn haar draag ik ook al 20 jaar hetzelfde en ik heb nauwelijks rimpels.

Ondanks minder plezierige gebeurtenissen in mijn leven ben ik heel gelukkig met deze trek. Ik kijk met onbegrijpende ogen naar al die graaiende leeftijdsgenoten die nooit genoeg hebben en wens ze dezelfde rust toe die ik hierin heb.

Zomaar iets ter overweging ;-)

Op de chocolade, drop en ijs na staan we hierin dus lijnrecht tegenover mekaar.

Gelukkig maar, mijn leven is prima zo!!
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:10:38 #33
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104685936
Topic is wat mij betreft gesloten. Ik ga me de moeite besparen nader uit te blijven leggen wat zo eenvoudig is. Soit.
  dinsdag 22 november 2011 @ 20:19:45 #34
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104689517
:D
En jij vindt dat je geen 'starre persoonlijkheid' hebt?

Je raakt al van slag als er iemand met een andere mening tegenover je staat.
Dat heet nu gewoon kleinzielig van geest of gewoon helemaal niks gewend..
Leuk dit _O-
  Moderator dinsdag 22 november 2011 @ 21:12:21 #35
184769 crew  Deisyy
pi_104693055
Bedoelde TS niet gewoon dat ze een mensenmens is? O-)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_104694690
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Thanks, was maar een paar kilo heur :') stelt niet veel voor
Bescheidenheid siert de mens... :)
pi_104703655
quote:

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

In dit topic ben je heeeeeeeeel gelukkig en in dat andere topic juist weer niet?

Hmmmmmmmmmm (8>
:D Wilde net hetzelfde schrijven. Daarbij, denk je dat je naar je beeldscherm kan gaan turen áls je migraine hebt?
:N No way...
pi_104703746
José :{
pi_104703813
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Met elke post kom je dwingender en veroordelender over. Ik weet niet of dat een bekend patroon voor je is, maar vraag me wel af wat dat je oplevert. Wat dondert het nou dat jij weinig spullen koopt en een ander wel? Iedereen heeft zo zijn bezigheden en voorkeuren, daar valt moeilijk een oordeel over te vellen.
Dat heet volgens mij ook afgunst, het niet kunnen hebben dat anderen gelukkig zijn met hun leven en je daar druk over maken :)
pi_104703958
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef Aleandra het volgende:
En jij vindt dat je geen 'starre persoonlijkheid' hebt?

Je raakt al van slag als er iemand met een andere mening tegenover je staat.
Dat heet nu gewoon kleinzielig van geest of gewoon helemaal niks gewend..
Leuk dit _O-
Zwart-Wit borderline :D
Ze is zielsgelukkig met zichzelf, haar man die de hond uitlaat en daarna braaf gaat werken, de hond die zichzelf uitlaat in de tuin terwijl zij op haar kamertje van 20 vierkante meter vanuit haar bed met enorme hoofdpijn ligt te internetten onderwijl af en toe sms't naar lieve buren en familie die haar van haar boodschappen kunnen voorzien en haar huishouden doen .
pi_104704200
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:10 schreef kalinka het volgende:
Topic is wat mij betreft gesloten. Ik ga me de moeite besparen nader uit te blijven leggen wat zo eenvoudig is. Soit.
Je laat je toch niet wegjagen van je eigen topic?
Ik ben anti materialistisch, koop nooit wat nieuws. Maak zelf wel dingen van oude troep. Ik mag wel graag creatief bezig zijn. Maar kleding, sieraden, kapsel, etcetera, zegt me allemaal niks.
Ieder zijn ding toch?
Maar ik denk wel dat ik, in moeilijke tijden, verder kom dan menig ander.
  woensdag 23 november 2011 @ 00:39:00 #42
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104705000
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 00:04 schreef Gentileschi het volgende:

[..]

Zwart-Wit borderline :D
Ze is zielsgelukkig met zichzelf, haar man die de hond uitlaat en daarna braaf gaat werken, de hond die zichzelf uitlaat in de tuin terwijl zij op haar kamertje van 20 vierkante meter vanuit haar bed met enorme hoofdpijn ligt te internetten onderwijl af en toe sms't naar lieve buren en familie die haar van haar boodschappen kunnen voorzien en haar huishouden doen .
Prima toch dat ze gelukkig is met der leven.
En mooi toch dat JellieV leuke dingen kan maken van oud gerij. Zou willen dat ik het kon
Maar is toch ook mooi dat ik gelukkig ben met mijn leven,
Net wat JellieV zegt. Ieder zijn ding
pi_104705176
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 00:39 schreef Aleandra het volgende:

[..]

Prima toch dat ze gelukkig is met der leven.

Ieder zijn ding
Idd, leven en laten leven en niet gaan kijken hoe anderen het doen.
  woensdag 23 november 2011 @ 00:57:08 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104705414
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 00:04 schreef Gentileschi het volgende:
borderline :D
.
Die conclusie had deze zelfbenoemde intellectueel vanmiddag al getrokken. Hoe overduidelijk kunnen ze zijn. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:45 schreef golfer het volgende:

Vandaar mijn amateur-diagnose 'borderline'. :')
Wat denken jullie. komt zij en haar andere persoonlijkheden nog een keer terug met nog zo'n briljant topic? :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_104705520
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 00:57 schreef golfer het volgende:

Wat denken jullie. komt zij en haar andere persoonlijkheden nog een keer terug met nog zo'n briljant topic? :')
:Y
Morgenmiddag verschijnt er wederom een topic over een onderwerp met een mening die totaal weer lijnrecht tegenover "haar"eerdere mening staat.
  woensdag 23 november 2011 @ 01:16:54 #46
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104705785
Zal vast wel.
Maar gaat dat topic over hoe lekker chocolade, drop en ijs kunnen zijn,dan sta ik achter haar. :9
pi_104754410
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 00:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Laat die verknipte FOK-vervuiler maar wegblijven! :W
  donderdag 24 november 2011 @ 12:23:23 #48
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_104755790
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Hmmmmmmmmmm (8>
Oh nu begint het me te dagen. Zat echt met stijgende verbazing te lezen hoe TS hier wordt aangevallen en er zelfs gesmeten wordt met borderline syndroom alleen omdat ze tevreden is met wat ze heeft.

Dat meelopen in rages en trends herken ik alleen van de basisschool. Toen moest je Nikes of NB's hebben anders hoorde je er niet bij. Vanaf de middelbare was het over. Ben tevreden, loop ook niet in mode maar het liefst in klassieke kleding omdat je het dan wat duurder kunt aanschaffen en het tijdloos is.

Dat graaien herken ik alleen vlak voor de Kerst. Als ik bijv. in de Appie sta en mensen doen alsof de hongerwinter aangebroken is. Dan heb ik altijd de neiging om te zeggen, met kerst eten we Chili con carne.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_104760894
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef Staal het volgende:

[..]

Oh nu begint het me te dagen. Zat echt met stijgende verbazing te lezen hoe TS hier wordt aangevallen en er zelfs gesmeten wordt met borderline syndroom alleen omdat ze tevreden is met wat ze heeft.

Dat meelopen in rages en trends herken ik alleen van de basisschool. Toen moest je Nikes of NB's hebben anders hoorde je er niet bij. Vanaf de middelbare was het over. Ben tevreden, loop ook niet in mode maar het liefst in klassieke kleding omdat je het dan wat duurder kunt aanschaffen en het tijdloos is.

Dat graaien herken ik alleen vlak voor de Kerst. Als ik bijv. in de Appie sta en mensen doen alsof de hongerwinter aangebroken is. Dan heb ik altijd de neiging om te zeggen, met kerst eten we Chili con carne.
Ik was eerst ''in dat andere topic'' heel serieus hoor Staal :@ oO<

Last minute beslissingen

maar dat was snel over toen ik dit topic zag :')
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 november 2011 @ 14:59:30 #50
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104761156
Ik heb niet zo'n behoefte aan de rust die omgeschreven wordt... Ik draag al drie jaar dezelfde oorbellen, maar ik doe graag eens iets nieuws aan naar de verjaardag van mijn vader.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_104785304
Ja die oorbellen, ik draag ze nu al geloof ik 15 jaar, 3 kleine ringetjes in de 1 en 2 kleine ringetjes in het andere oor *O*
pi_104788298
Ik mag blij zijn als 1 na 3 maanden oorbellen niet verloren ben., :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:11:42 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104788995
M'n Prince Albert valt er ook maar steeds uit. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:24:49 #54
42366 Staal
pi_104789377
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 14:59 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb niet zo'n behoefte aan de rust die omgeschreven wordt... Ik draag al drie jaar dezelfde oorbellen, maar ik doe graag eens iets nieuws aan naar de verjaardag van mijn vader.
Serieus, na de zomer ben ik mijn kleding zat en al helemaal na de winter. Wat nieuws is altijd leuk. Vind ik dan. Het moet juist niet altijd het zelfde zijn. Maar ergens heb ik het idee ook dat er veel meer speelt bij TS waardoor ze deze tevredenheid zo post. Dit topic is haar afzetten tegen het materialisme en wrs. om haar gevoel van tekortkoming te compenseren. Wees blij met wat je wel hebt. Want TS had nog een ander topic en dat is vrij klote.

Ken zelf een vrouw van 31 die migraine heeft en dat beheerst haar hele leven. Die heeft het zo zwaar en dus ook met verlammingsverschijnselen tijdens die migraineaanvallen.

Het nare is dat deze vrouw relatief heel jong is en er goed uitziet. Dus als ze dan eens op een verjaardag verschijnt of mensen tegenkomt die haar dan scheef aankijken, van joh, je ziet er toch goed uit? Verkapt: zoek een baan lui mens. Ze kan niet werken, ze kan alleen met mensen die haar goed kennen eens een afspraak maken omdat men anders niet begrijpt waarom ze meestal moet afzeggen. Zij heeft een partner en een hond die ze vaak niet kan uitlaten maar haar vriend wel. Een kinderwens is er dan weer niet. Ze houdt niet van kinderen en wil ze niet zegt ze dan maar begint meteen over erfelijkheid. Ze is heel hard en bot, ik moet ook wel eens slikken als ze weer dominant te keer gaat maar er zit wel heel veel meer achter en ik vraag me toch af of men niet te grof is geweest tegen TS.

Ik denk van wel namelijk.
Un certain jeune homme
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:01:22 #55
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104790353
Ik denk dat ze het absoluut goed bedoeld maar het komt er te dwingend uit. Daar raken mensen door geirriteerd. Ze kan het niet plaatsen dat er personen zijn die anders leven dan haar maar toch heel gelukkig kunnen zijn.
Het had inderdaad misschien op sommige momenten iets subtieler gemogen maar ze zal toch echt moeten beseffen dat iedereen een mening mag hebben zonder meteen zelf de aanval in te moeten zetten. Want dan krijg je dus dit. Actie -reactie
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:05:42 #56
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104790472
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:11 schreef golfer het volgende:
M'n Prince Albert valt er ook maar steeds uit. ;)
Ach, zolang het alleen :) dat ding is en de rest niet afbrokkeld of ter aarde stort..........
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:05:50 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104790475
Staal, ik pik de psychiatrische gevallen er meestal feilloos tussenuit en neem van mij aan dat deze TS er eentje is.
Dan kan je wel lekker zachte heelmeester gaan spelen, maar iemand gewoon keihard confronteren werkt over het algemeen beter.
Ik kan alleen maar hopen dat ze met al haar verongelijktdoenerij ook is gaan nadenken en het allemaal wat meer perspectief is gaan zien.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:23:05 #58
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104790862
Zou je denken?
Nou we wachten af en in de tussentijd nemen we der een lekker glaasje port op.
Op hoop van zege dan. Proost
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:24:53 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104790894
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:23 schreef Aleandra het volgende:

Nou we wachten af en in de tussentijd nemen we der een lekker glaasje port op.
Op hoop van zege dan. Proost
Wat voor soort en uit welk jaar en ben jij daar (in het kader van ontopic blijven) tevreden over?
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:26:04 #60
42366 Staal
pi_104790923
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:05 schreef golfer het volgende:
Staal, ik pik de psychiatrische gevallen er meestal feilloos tussenuit en neem van mij aan dat deze TS er eentje is.
Dan kan je wel lekker zachte heelmeester gaan spelen, maar iemand gewoon keihard confronteren werkt over het algemeen beter.
Ik kan alleen maar hopen dat ze met al haar verongelijktdoenerij ook is gaan nadenken en het allemaal wat meer perspectief is gaan zien.
golfer, als jij zegt dat het een fucking kutkloon is en die user echt denkt te herkennen dan ga ik best met je mee. Zelf ben ik recent in POL op mijn snufferd gegaan, want dat jochie bleek ook echt een jochie te zijn van 16 jaar. (Hele nachten rechts geouwehoer en overdag ook en ik kon het niet geloven.)

Wees gewoon een beetje voorzichtig met wat je zegt. Ik vind de twee topics pscychologisch te rijmen maar dat komt ook alleen maar omdat ik die M. ken. Ik dacht ervoor ook dat migraine alleen maar koppijn was.
Un certain jeune homme
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:29:19 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104790990
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:26 schreef Staal het volgende:
Ik dacht ervoor ook dat migraine alleen maar koppijn was.
Ik weet met een vrouw die het (gelukkig steeds minder) heeft ook heeft wel beter. Maar migraine is geen reden om zo overduidelijk wat andere stoornissen te hebben.
Ik zeg nergens dat het een kloon is. Ik zeg wel dat het een psychiatrisch geval is.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:39:51 #62
42366 Staal
pi_104791196
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik weet met een vrouw die het (gelukkig steeds minder) heeft ook heeft wel beter. Maar migraine is geen reden om zo overduidelijk wat andere stoornissen te hebben.
Ik zeg nergens dat het een kloon is. Ik zeg wel dat het een psychiatrisch geval is.
En ik denk dat je wat rustiger aan moet doen met te snel oordelen. Die topics rijmen qua psychologie namelijk wel. Bij de vrouw die jij kent wordt het gelukkig minder bij het meiske dat ik ken is de toekomst bedroevend.
Un certain jeune homme
pi_104791217
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:24 schreef Staal het volgende:

[..]

en ik vraag me toch af of men niet te grof is geweest tegen TS.

Ik denk van wel namelijk.
Denk je dat echt Staal ? :o

Misschien ben ik na een paar jaar Fok wel te achterdochtig geworden en te cynisch. :@
Zou best kunnen (dit is niet zonder reden trouwens, maar daar gaat het nu even
miet over, maar als je die andere OP neemt uit het andere topic van Kalinka
Last minute beslissingen dan is het wel een héél groot verschil

Daar ervaart ze haar leven als doelloos en bijna kansloos.

Ze mist daar eigenlijk van alles, een baan, een puppy een kind en ze zit in
een flinke dip.

En als je de OP van dit topic leest is ze ineens helemaal tevreden met zichzelf
en voelt zich eigenlijk beter ''dan de rest''.

Voor wat? Omdat ze haar haar al 20 jaar hetzelfde heeft zitten ?
Of nooit nieuwe kleren koopt, of trots is op haar oude autootje?
Ik kan die twee OP's echt niet rijmen met elkaar, en in de eerste instanties
waren al mijn reactie's in dat andere topic serieus en goed bedoeld en van andere
mensen ook denk ik, maar dan kom je de volgende dat met dit topic waarin ze zich
eigenlijk beter voelt dan ''alle andere vrouwen''

jah... toedeledokie denk ik dan hoor :')

Die auto van ons valt ook bijna van ellende uit elkaar maar ik zal blij zijn als we
straks een betere hebben, al was het maar voor de veiligheid.

En ik ben ook niet iemand die een vermogen uitgeeft aan kleding, maar ik vind
het best leuk als ik eens iets nieuws heb gekocht, en ook kan kopen.

En vroeger.... 100 jaar geleden ofsow... :P had ik ook al een oorbellen tic, maar die
kocht ik dan op de Markt voor een paar gulden en die waren niet van echt zilver
natuurlijk dus stekers moest ik altijd voordat ik ze in deed insmeren met blanke nagellak
vanwege mijn nikkelallegie anders had ik een oorlel die 3x keer zo groot was :D

En aangezien ik een uitgescheurd oorlelletje heb en alleen nog clip oorbellen kan dragen
ging ik eens neuzen op MP want die ik in de winkel zag vond ik helemaal ruk, nah.. en toen
kwam ik dus bij de antieke sieraden terecht, en nu is mijn tic weer terug seg maar....

Alleen ik heb de tijd van ''insmeren met blanco nagellak'' nu wel gehad dus ga ik voor zilver
en het liefst antiek. (8>

Jeetje mag ik alsjeblief Kalinka?
Ik heb er trouwens wel iets voor moeten opgeven en dat is roken, want ik heb ook geen
geldboom in de tuin.

Wat seg ik... Ik heb niet eens een tuin ! :D
pi_104791224
Nah... seg Fann ken het niet wat ''beknopter'' ?
pi_104791242
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:39 schreef Staal het volgende:

[..]

En ik denk dat je wat rustiger aan moet doen met te snel oordelen. Die topics rijmen qua psychologie namelijk wel. Bij de vrouw die jij kent wordt het gelukkig minder bij het meiske dat ik ken is de toekomst bedroevend.
Serieus ? :o

Ik had bij het eerste topic ook met haar te doen, maar daarna geloofde ik er geen reet meer
van :@
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:44:47 #66
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104791293
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat voor soort en uit welk jaar en ben jij daar (in het kader van ontopic blijven) tevreden over?
:( Ben heulemaal niet tevreden. Sla zojuist met mijn hand op een lege plek. Staat nog wel een fles Quarante Tres me toe te lachen maar nu effe niet, te zoet en ik heb geen ijs. Wordt tijd om morgen eens uitgebreid het een en ander in te gaan slaan.
Heb je een tip. Ik wordt nl wel heel happy van shoppen
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:46:36 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104791323
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:44 schreef Aleandra het volgende:

:( Ben heulemaal niet tevreden. Sla zojuist met mijn hand op een lege plek. Staat nog wel een fles Quarante Tres me toe te lachen maar nu effe niet, te zoet en ik heb geen ijs. Wordt tijd om morgen eens uitgebreid het een en ander in te gaan slaan.
Heb je een tip. Ik wordt nl wel heel happy van shoppen
Chocolade. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:47:23 #68
42366 Staal
pi_104791334
FANN, ik meen echt iets te herkennen en wat ik van die Kalinka heb gelezen, ja het rijmt wel.

Ik vind Kalinka zelfs veel aardiger en intelligenter overkomen dan de M. die ik ken. Die is namelijk zo koud af en toe. Maar er zit veel verdriet achter en een normaal leven heeft ze ook werkelijk niet.

Ik denk echt dat jullie te hard hebben gereageerd.
Un certain jeune homme
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:48:31 #69
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104791352
_O- Leuk..... en drop en ijs zeker :P
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:48:37 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104791354
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:47 schreef Staal het volgende:
FANN, ik meen echt iets te herkennen en wat ik van die Kalinka heb gelezen, ja het rijmt wel.

Ik vind Kalinka zelfs veel aardiger en intelligenter overkomen dan de M. die ik ken. Die is namelijk zo koud af en toe. Maar er zit veel verdriet achter en een normaal leven heeft ze ook werkelijk niet.

Je vindt haar ook wel geschikt als moeder? Of om een puppy te nemen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_104791366
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:47 schreef Staal het volgende:

Ik hoop het niet :@ , maar ik wil haar best het voordeel van de twijfel geven maar dan moet ze
nog maar even terugkomen om het wat duidelijker te maken.
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:49:35 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104791369
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:48 schreef Aleandra het volgende:
_O- Leuk..... en drop en ijs zeker :P
Uiteraard. Je kunt zonder dat niet tevreden zijn. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_104791374
WAT EEN ONGELOFELIJKE KLOTEBANNER KRIJGEN WE TROUWENS STEEDS
VAN DAT SAMSUNG DING ! :(
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:51:13 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104791396
Godver..ik zit in een topic met alleen maar middelbare vrouwen om me heen te posten.
De hormonen vliegen in het rond om mij heen. :{w
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:52:30 #75
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104791422
O-) Ooh nee, ben een zelfs een heeeel tevreden mens. Maar chocolade, ijs of drop zijn nu net het puntje op de i
pi_104791424
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:51 schreef golfer het volgende:
Godver..ik zit in een topic met alleen maar middelbare vrouwen om me heen te posten.
Je vindt het maar best leuk :P

Geef maar toe... :+
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:53:53 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104791459
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Je vindt het maar best leuk :P

Geef maar toe... :+
:X
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:54:31 #78
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104791467
:6 Dan niet, kom Fan we gaan samen een borreltje pakken
pi_104791492
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:54 schreef Aleandra het volgende:
:6 Dan niet, kom Fan we gaan samen een borreltje pakken
Nee, want dan krijg ik trek in een peuk :') en dan ken ik geen oorbelletjes meer kopen oO<
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:55:58 #80
42366 Staal
pi_104791496
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:51 schreef golfer het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ik te jong en nog te flexibel ben om in dit soort nare starheid mee te kunnen gaan.
Un certain jeune homme
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:57:35 #81
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104791523
Ik neem nog heel tevreden een laatste glaasje slobberwhisky en ga daarna het mandje maar weer eens opzoeken. :)

Enne..Stali, tegen de tijd dat je 40+ bent moet je wel hiert blijven meeposten, he?
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:44:56 #83
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104963292
Van de schrik bekomen, een stuk of wat migraine-aanvallen later, check ik even het verdere verloop van het door mij aangemaakte topic. Niet plezierig om terug te lezen.
Ik was helemaal niet op zoek naar bijval doch wilde eenvoudigweg een discussie opwerpen over een onderwerp wat mij (soms) bezighoudt. Dat zoiets dan uitmondt in bizarre en snoeiharde veroordelingen is écht pijnlijk. Ik ben geen ruziemaker of -zoeker, maar werd hier zó getriggerd! Geen haar op mijn (vaak) pijnlijke bol die eraan denkt om nog maar eens een topic te plaatsen.
Het is voor mij kennelijk handiger om in discussie te gaan met mensen die me persoonlijk kennen. Daar heb je dan FB voor -waarbij óók heel verschillende inzichten worden geventileerd, maar nét iets anders onderbouwd ;-) .
@Staal: dankjewel! En ik begrijp het verhaal over je kennisje maar al te goed. Migraine is heel moeilijk te verkopen omdat je alleen <zichtbaar> bent wanneer je niets mankeert. En tja, als je dan (net bijgekomen en nietsvermoedend) "de straat op gaat en er goed uitziet", roept dat soms heel nare reacties op. Op zulke momenten wens je ieder mens één migraine-aanval in zijn/haar leven toe.....................en ze zullen het voor altijd snappen. Cheers!
pi_104963599
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef kalinka het volgende:
Van de schrik bekomen, een stuk of wat migraine-aanvallen later, check ik even het verdere verloop van het door mij aangemaakte topic. Niet plezierig om terug te lezen.
Ik was helemaal niet op zoek naar bijval doch wilde eenvoudigweg een discussie opwerpen over een onderwerp wat mij (soms) bezighoudt. Dat zoiets dan uitmondt in bizarre en snoeiharde veroordelingen is écht pijnlijk. Ik ben geen ruziemaker of -zoeker, maar werd hier zó getriggerd! Geen haar op mijn (vaak) pijnlijke bol die eraan denkt om nog maar eens een topic te plaatsen.
Het is voor mij kennelijk handiger om in discussie te gaan met mensen die me persoonlijk kennen. Daar heb je dan FB voor -waarbij óók heel verschillende inzichten worden geventileerd, maar nét iets anders onderbouwd ;-) .
@Staal: dankjewel! En ik begrijp het verhaal over je kennisje maar al te goed. Migraine is heel moeilijk te verkopen omdat je alleen <zichtbaar> bent wanneer je niets mankeert. En tja, als je dan (net bijgekomen en nietsvermoedend) "de straat op gaat en er goed uitziet", roept dat soms heel nare reacties op. Op zulke momenten wens je ieder mens één migraine-aanval in zijn/haar leven toe.....................en ze zullen het voor altijd snappen. Cheers!
Kan jij met een migraine-aanval gewoon de straat op én er nog goed uitzien ook ? :o

http://www.kopzorgen.nl/migraine.html

respect _O_
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:05:20 #85
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104965979
Fan, leer toch eens lezen, leer eens af elke letter onder de loep te nemen EN te denken dat je de wijsheid in pacht heb. Kopzorgen is DE Bijbel voor Elke Migrainepatiënt. Alsjeblieft zeg, vermoeiend!
pi_104967145
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:05 schreef kalinka het volgende:
Fan, leer toch eens lezen, leer eens af elke letter onder de loep te nemen EN te denken dat je de wijsheid in pacht heb. Kopzorgen is DE Bijbel voor Elke Migrainepatiënt. Alsjeblieft zeg, vermoeiend!
Verbeter de wereld... BEGIN BIJ UZELF! oO<
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:55:52 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104967552
quote:

Daar heb je dan FB voor -waarbij óók heel verschillende inzichten worden geventileerd, maar nét iets anders onderbouwd ;-) .

Weet je, je hebt zelfs ECHTE mensen buiten Internet waarmee je kunt discussiëren. Dan heb je Fok! of FB niet eens nodig. Probeer het maar eens. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104968128
En garde! :Y)
pi_104968235
Als mijn vrouw niet zou veranderen, dan zou ik haar saai vinden. Mooie kleren moet je regelmatig kopen om er lekker fris bij te lopen. Ik noem het niet graaien, wij genieten en gaan met de tijd mee
pi_104968469
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:05 schreef kalinka het volgende:
Je hebt volkomen gelijk, ik had inderdaad verkeerd gelezen :@

Je gaat ná je migraine aanval de straat op, ik dacht echt dat er stond tijdens je migraine
aanval :') want ik kan al geen stap verzetten als ik gewoon een keer pijn in mijn kop heb :D

maar ik bied hiervoor mijn excuses aan oO<

MIJN FOUT !

Zo ben ik dan ook wel weer...
pi_104968709
Mooi Fann, want als mig.pat. baarde je opmerking me kopzorgen }:|

Ik heb ooit 2X een aanval op mijn werk gekregen.
Dat was genoeg om in 1 klap begrip te hebben.
Ze dachten dat ik een hersenbloeding had (daar lijkt mijn vorm nl op) maar nee hoor 'het is alleen maar migraine' kon ik er na een anderhalf uur uitkrijgen :')
pi_104968792
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Mooi Fann, want als mig.pat. baarde je opmerking me kopzorgen }:|

Ik heb ooit 2X een aanval op mijn werk gekregen.
Dat was genoeg om in 1 klap begrip te hebben.
Ze dachten dat ik een hersenbloeding had (daar lijkt mijn vorm nl op) maar nee hoor 'het is alleen maar migraine' kon ik er na een anderhalf uur uitkrijgen :')
:D ja ook mijn excuses aan jouw dan oO<

Ik ken er ook eentje met migraine en die kan ook echt helemaal niks als het zover is
vandaar dat ik zo zat :o
pi_104970052
quote:
Blijven we wel met de vraag zitten of je er nu al uit bent of je wel of niet een baby gaat ''nemen''

Last minute beslissingen

Wat zeggen ze op FB?

Hier raden de meeste mensen je het af en dat was volgens mij goed bedoeld advies.

Ben jij er al uit? (en je echtgenoot uiteraard) ?

serieuze vraag trouwens...
pi_104970919
We dwalen af... dit topic heet toch :) 'Tevreden zijn'? ;) c_/ *;
pi_104972668
quote:
[img]Op dinsdag 29 november 2011 16:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:[/b]

[..]

Blijven we wel met de vraag zitten of je er nu al uit bent of je wel of niet een baby gaat ''nemen''

Last minute beslissingen

Wat zeggen ze op FB?

Hier raden de meeste mensen je het af en dat was volgens mij goed bedoeld advies.

Ben jij er al uit? (en je echtgenoot uiteraard) ?

serieuze vraag trouwens...
Heb ik een Poll gemist? (ook serieus) :?
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:10:12 #96
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104972861
Merci Fan!
Het leuke aan fb is, dat je met iedereen, overal ter wereld en op elk moment contact kunt hebben. In real life gaat dat lang niet altijd omdat mijn meeste vriendinnen eenvoudigweg werken + een gezin hebben. Ik niet. Dus dan zijn alternatieven soms heel aangenaam.
Ik ben echter een mensen-mens en prefereer persoonlijk contact. Afgelopen zondag voor een hele maand <persoonlijk contact> gehad. Dat is het vervelende: je moet telkens een inhaalslag maken, die breekt je dan weer op en zo zit je in een vicieuze cirkel.
Er zaten hier (idd off-topic maar niettemin) zeker bruikbare adviezen tussen "hoe zullen we het noemen". Ik ben/wij zijn er echter nog niet uit. Het wordt iig geen en-en maar of-of. Zover zijn we al wel.
Dit soort buitengewoon persoonlijke zaken bespreek ik natuurlijk niet op facebook. Daar is de anonimiteit van een forum dan weer fijn voor. Bovendien vallen wij in een moeilijke categorie want "we zijn niet uitgedokterd" (heel belangrijk punt, ik kan mij niet mengen onder die mensen omdat ik om heel andere redenen kinderloos ben!)

On-topic: iedereen doet wat hij wil. Mijn man is blij met mij (en ik met hem!!), dat is voor mij het belangrijkste. In mijn vorige post melde ik al dat ik gewoon een balletje op heb willen gooien met dit topic (gewoon, omdat ik daar zin in had en benieuwd was naar de reacties) hetgeen helemaal uhm...................tja, "anders is verlopen dan verwacht ;-)".
pi_104977865
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:10 schreef kalinka het volgende: In mijn vorige post melde ik al dat ik gewoon een balletje op heb willen gooien met dit topic (gewoon, omdat ik daar zin in had en benieuwd was naar de reacties) hetgeen helemaal uhm...................tja, "anders is verlopen dan verwacht ;-)".
Weer zo'n uitspraak die voor tweeerlei uitleg vatbaar is. }:|
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:03:11 #98
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104980942
Welke twee precies?
pi_104982943
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:10 schreef kalinka het volgende:

Er zaten hier (idd off-topic maar niettemin) zeker bruikbare adviezen tussen "hoe zullen we het noemen". Ik ben/wij zijn er echter nog niet uit. Het wordt iig geen en-en maar of-of. Zover zijn we al wel.

".
:? :? :?
Als in *of we nemen een hond of we nemen een kind??? *

Omg.
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:45:56 #100
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104983208
Idd. Soms valt er trouwens weinig te <nemen>, maar dat terzijde. Vind dat ook niet zo'n plezierige uitdrukking in het algemeen. Een pup neem je, een kind is je gegeven.
pi_104983389
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 20:45 schreef kalinka het volgende:
Idd. Soms valt er trouwens weinig te <nemen>, maar dat terzijde. Vind dat ook niet zo'n plezierige uitdrukking in het algemeen. Een pup neem je, een kind is je gegeven.
Je zult voor allebei moeten zorgen. Verantwoordelijkheidsgevoel heb je of heb je niet.Als jij door je ziektes niet kunt werken of functioneren dan kun je beter een goudvis of een hamster nemen lijkt mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')