abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104682423
Ik doe ook al jaaaaaaaaaren niet meer mee aan de mode maar ik heb lekker wel
een paar nieuwe kleertjes gekocht omdat ik kilo's ben afgevallen *O* en ik heb er
een nieuwe hobby bij, antieke sieraden opkopen van Marktplaats, misschien kan je daar
dat horloge wel vinden :P
  dinsdag 22 november 2011 @ 17:57:36 #27
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104682895
@Trabant: klopt, er werd echter vaag "geïnformeerd" naar mijn achtergrond. Inkoppertje voor jou, niet voor iedereen.
@ Fvhlu: ik verzamel ook bijzonderheden, maar al kan ik 3 jaar niets vinden, dan is dat maar zo. De migraine-triggers zoals die vroeger bekend stonden, zijn inmiddels al jaren achterhaald. I Love Chocolate ;-))
Ik ben een gelukkig mens met momenteel twijfels over levensbepalende beslissingen. Omdat ik doorgaans heel doortastend ben en (dus) geen twijfelaar, brengen deze specifieke twijfels nogal wat teweeg. Ik kan het één echter toch redelijk goed los zien van het ander, vandaar verschillende posts. Ondertussen potje koken, woordjes leggen..........ben denk ik een vrij normaal mens al wordt her en der anders gesuggereerd ;-)
Never Judge A Book By Its Cover
  dinsdag 22 november 2011 @ 17:58:14 #28
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104682910
N.B, Proficiat met je gewichtsverlies!! Geniet ervan, fijn!
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2011 @ 17:59:02 #29
137949 Disana
pi_104682936
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef kalinka het volgende:
t=d en idd, het één ligt niet in het verlengde van het ander doch sluit het ook niet uit. Ik classificeer niemand, ook mezelf niet. Zou prettig zijn als dat eens geZIEN werd.
Met elke post kom je dwingender en veroordelender over. Ik weet niet of dat een bekend patroon voor je is, maar vraag me wel af wat dat je oplevert. Wat dondert het nou dat jij weinig spullen koopt en een ander wel? Iedereen heeft zo zijn bezigheden en voorkeuren, daar valt moeilijk een oordeel over te vellen.
pi_104682949
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:58 schreef kalinka het volgende:
N.B, Proficiat met je gewichtsverlies!! Geniet ervan, fijn!
Thanks, was maar een paar kilo heur :') stelt niet veel voor
  dinsdag 22 november 2011 @ 18:48:41 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104684947
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef kalinka het volgende:
Ik classificeer niemand, ook mezelf niet. Zou prettig zijn als dat eens geZIEN werd.
Je 2 verschillende persoonlijkheden zijn het ook allebei eens met deze post? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 22 november 2011 @ 18:54:29 #32
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104685215
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:14 schreef kalinka het volgende:
Ik ben behoorlijk kritisch als ik naar mezelf, mijn prestaties en mijn karaktereigenschappen kijk. Te dit, te dat, maar ik heb een trekje ontdekt waar ik heel blij mee ben. Misschien, als ik het deel, kan het een eye-opener voor anderen zijn. Ik hoop het!

Onlangs realiseerde ik me dat ik al zes jaar op rij hetzelfde ensemble draag op mijn vaders verjaardag. Ik moest er zelf om lachen. Toen ik er dieper over na ging denken, bedacht ik: hé, wat fijn eigenlijk dat ik nooit zin heb om te winkelen en blij ben met de (weliswaar tamelijk kostbare maar dat doet er niet toe) kleding die ik al jaaaaaaren heb. Mijn autootje is inmiddels 17 jaar oud en heeft zijn APK weer op zak. Heerlijk, ik wíl niet eens een nieuwe, zoveel herinneringen aan deze bak! Dan mijn horloge. Ik houd mijn sieraden altijd om, ook tijdens douchen, badderen etc.. Ik had het ding al jaaaaaaaaren. En nu is hij stuk en niet meer te maken. Ik vind het echt jammer, want ik vond hem mooi en praktisch. Ik moet een nieuwe kopen en wil graag dezelfde weer terug maar.............allang uit het assortiment natuurlijk. Too bad.

De essentie zit hem in de manier waarop je in het leven staat. Ik ben zelf een vrouw (sorry maar krijg het niet aangepast) en zie veel soort- en leeftijdsgenoten met telkens iets anders.Kennelijk hebben ze dit nodig om op een bepaalde manier gelukkig te zijn. Ik houd me al jaren niet met mode bezig omdat ik een bepaald gezicht heb waar eigenlijk alleen klassieke kleding bij past. Mijn haar draag ik ook al 20 jaar hetzelfde en ik heb nauwelijks rimpels.

Ondanks minder plezierige gebeurtenissen in mijn leven ben ik heel gelukkig met deze trek. Ik kijk met onbegrijpende ogen naar al die graaiende leeftijdsgenoten die nooit genoeg hebben en wens ze dezelfde rust toe die ik hierin heb.

Zomaar iets ter overweging ;-)

P.S. Ik kan me wel ernstig te buiten gaan aan chocolade, drop en ijs, dus niet alles is onder controle ;-)
Op de chocolade, drop en ijs na staan we hierin dus lijnrecht tegenover mekaar.

Gelukkig maar, mijn leven is prima zo!!
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:10:38 #33
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104685936
Topic is wat mij betreft gesloten. Ik ga me de moeite besparen nader uit te blijven leggen wat zo eenvoudig is. Soit.
  dinsdag 22 november 2011 @ 20:19:45 #34
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104689517
:D
En jij vindt dat je geen 'starre persoonlijkheid' hebt?

Je raakt al van slag als er iemand met een andere mening tegenover je staat.
Dat heet nu gewoon kleinzielig van geest of gewoon helemaal niks gewend..
Leuk dit _O-
  Moderator dinsdag 22 november 2011 @ 21:12:21 #35
184769 crew  Deisyy
pi_104693055
Bedoelde TS niet gewoon dat ze een mensenmens is? O-)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_104694690
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Thanks, was maar een paar kilo heur :') stelt niet veel voor
Bescheidenheid siert de mens... :)
pi_104703655
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:14 schreef kalinka het volgende:

P.S. Ik kan me wel ernstig te buiten gaan aan chocolade, drop en ijs, dus niet alles is onder controle ;-)
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ow ... nog een Kalinka topic :o

Ik dacht dat Chocolade juist heel slecht was voor mensen met migraine?
In dit topic ben je heeeeeeeeel gelukkig en in dat andere topic juist weer niet?

Hmmmmmmmmmm (8>
:D Wilde net hetzelfde schrijven. Daarbij, denk je dat je naar je beeldscherm kan gaan turen áls je migraine hebt?
:N No way...
pi_104703746
José :{
pi_104703813
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Met elke post kom je dwingender en veroordelender over. Ik weet niet of dat een bekend patroon voor je is, maar vraag me wel af wat dat je oplevert. Wat dondert het nou dat jij weinig spullen koopt en een ander wel? Iedereen heeft zo zijn bezigheden en voorkeuren, daar valt moeilijk een oordeel over te vellen.
Dat heet volgens mij ook afgunst, het niet kunnen hebben dat anderen gelukkig zijn met hun leven en je daar druk over maken :)
pi_104703958
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef Aleandra het volgende:
:D
En jij vindt dat je geen 'starre persoonlijkheid' hebt?

Je raakt al van slag als er iemand met een andere mening tegenover je staat.
Dat heet nu gewoon kleinzielig van geest of gewoon helemaal niks gewend..
Leuk dit _O-
Zwart-Wit borderline :D
Ze is zielsgelukkig met zichzelf, haar man die de hond uitlaat en daarna braaf gaat werken, de hond die zichzelf uitlaat in de tuin terwijl zij op haar kamertje van 20 vierkante meter vanuit haar bed met enorme hoofdpijn ligt te internetten onderwijl af en toe sms't naar lieve buren en familie die haar van haar boodschappen kunnen voorzien en haar huishouden doen .
pi_104704200
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:10 schreef kalinka het volgende:
Topic is wat mij betreft gesloten. Ik ga me de moeite besparen nader uit te blijven leggen wat zo eenvoudig is. Soit.
Je laat je toch niet wegjagen van je eigen topic?
Ik ben anti materialistisch, koop nooit wat nieuws. Maak zelf wel dingen van oude troep. Ik mag wel graag creatief bezig zijn. Maar kleding, sieraden, kapsel, etcetera, zegt me allemaal niks.
Ieder zijn ding toch?
Maar ik denk wel dat ik, in moeilijke tijden, verder kom dan menig ander.
  woensdag 23 november 2011 @ 00:39:00 #42
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104705000
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 00:04 schreef Gentileschi het volgende:

[..]

Zwart-Wit borderline :D
Ze is zielsgelukkig met zichzelf, haar man die de hond uitlaat en daarna braaf gaat werken, de hond die zichzelf uitlaat in de tuin terwijl zij op haar kamertje van 20 vierkante meter vanuit haar bed met enorme hoofdpijn ligt te internetten onderwijl af en toe sms't naar lieve buren en familie die haar van haar boodschappen kunnen voorzien en haar huishouden doen .
Prima toch dat ze gelukkig is met der leven.
En mooi toch dat JellieV leuke dingen kan maken van oud gerij. Zou willen dat ik het kon
Maar is toch ook mooi dat ik gelukkig ben met mijn leven,
Net wat JellieV zegt. Ieder zijn ding
pi_104705176
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 00:39 schreef Aleandra het volgende:

[..]

Prima toch dat ze gelukkig is met der leven.

Ieder zijn ding
Idd, leven en laten leven en niet gaan kijken hoe anderen het doen.
  woensdag 23 november 2011 @ 00:57:08 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104705414
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 00:04 schreef Gentileschi het volgende:
borderline :D
.
Die conclusie had deze zelfbenoemde intellectueel vanmiddag al getrokken. Hoe overduidelijk kunnen ze zijn. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:45 schreef golfer het volgende:

Vandaar mijn amateur-diagnose 'borderline'. :')
Wat denken jullie. komt zij en haar andere persoonlijkheden nog een keer terug met nog zo'n briljant topic? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104705520
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 00:57 schreef golfer het volgende:

Wat denken jullie. komt zij en haar andere persoonlijkheden nog een keer terug met nog zo'n briljant topic? :')
:Y
Morgenmiddag verschijnt er wederom een topic over een onderwerp met een mening die totaal weer lijnrecht tegenover "haar"eerdere mening staat.
  woensdag 23 november 2011 @ 01:16:54 #46
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104705785
Zal vast wel.
Maar gaat dat topic over hoe lekker chocolade, drop en ijs kunnen zijn,dan sta ik achter haar. :9
pi_104754410
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 00:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Laat die verknipte FOK-vervuiler maar wegblijven! :W
  donderdag 24 november 2011 @ 12:23:23 #48
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_104755790
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ow ... nog een Kalinka topic :o

Ik dacht dat Chocolade juist heel slecht was voor mensen met migraine?
In dit topic ben je heeeeeeeeel gelukkig en in dat andere topic juist weer niet?

Hmmmmmmmmmm (8>
Oh nu begint het me te dagen. Zat echt met stijgende verbazing te lezen hoe TS hier wordt aangevallen en er zelfs gesmeten wordt met borderline syndroom alleen omdat ze tevreden is met wat ze heeft.

Dat meelopen in rages en trends herken ik alleen van de basisschool. Toen moest je Nikes of NB's hebben anders hoorde je er niet bij. Vanaf de middelbare was het over. Ben tevreden, loop ook niet in mode maar het liefst in klassieke kleding omdat je het dan wat duurder kunt aanschaffen en het tijdloos is.

Dat graaien herken ik alleen vlak voor de Kerst. Als ik bijv. in de Appie sta en mensen doen alsof de hongerwinter aangebroken is. Dan heb ik altijd de neiging om te zeggen, met kerst eten we Chili con carne.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_104760894
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef Staal het volgende:

[..]

Oh nu begint het me te dagen. Zat echt met stijgende verbazing te lezen hoe TS hier wordt aangevallen en er zelfs gesmeten wordt met borderline syndroom alleen omdat ze tevreden is met wat ze heeft.

Dat meelopen in rages en trends herken ik alleen van de basisschool. Toen moest je Nikes of NB's hebben anders hoorde je er niet bij. Vanaf de middelbare was het over. Ben tevreden, loop ook niet in mode maar het liefst in klassieke kleding omdat je het dan wat duurder kunt aanschaffen en het tijdloos is.

Dat graaien herken ik alleen vlak voor de Kerst. Als ik bijv. in de Appie sta en mensen doen alsof de hongerwinter aangebroken is. Dan heb ik altijd de neiging om te zeggen, met kerst eten we Chili con carne.
Ik was eerst ''in dat andere topic'' heel serieus hoor Staal :@ oO<

Last minute beslissingen

maar dat was snel over toen ik dit topic zag :')
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 november 2011 @ 14:59:30 #50
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104761156
Ik heb niet zo'n behoefte aan de rust die omgeschreven wordt... Ik draag al drie jaar dezelfde oorbellen, maar ik doe graag eens iets nieuws aan naar de verjaardag van mijn vader.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')