Je vindt het maar best leukquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:51 schreef golfer het volgende:
Godver..ik zit in een topic met alleen maar middelbare vrouwen om me heen te posten.
De hormonen vliegen in het rond om mij heen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je vindt het maar best leuk![]()
Geef maar toe...
Nee, want dan krijg ik trek in een peukquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:54 schreef Aleandra het volgende:
Dan niet, kom Fan we gaan samen een borreltje pakken
Ik denk eigenlijk dat ik te jong en nog te flexibel ben om in dit soort nare starheid mee te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:51 schreef golfer het volgende:
Godver..ik zit in een topic met alleen maar middelbare vrouwen om me heen te posten.
De hormonen vliegen in het rond om mij heen.
Kan jij met een migraine-aanval gewoon de straat op én er nog goed uitzien ook ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef kalinka het volgende:
Van de schrik bekomen, een stuk of wat migraine-aanvallen later, check ik even het verdere verloop van het door mij aangemaakte topic. Niet plezierig om terug te lezen.
Ik was helemaal niet op zoek naar bijval doch wilde eenvoudigweg een discussie opwerpen over een onderwerp wat mij (soms) bezighoudt. Dat zoiets dan uitmondt in bizarre en snoeiharde veroordelingen is écht pijnlijk. Ik ben geen ruziemaker of -zoeker, maar werd hier zó getriggerd! Geen haar op mijn (vaak) pijnlijke bol die eraan denkt om nog maar eens een topic te plaatsen.
Het is voor mij kennelijk handiger om in discussie te gaan met mensen die me persoonlijk kennen. Daar heb je dan FB voor -waarbij óók heel verschillende inzichten worden geventileerd, maar nét iets anders onderbouwd ;-) .
@Staal: dankjewel! En ik begrijp het verhaal over je kennisje maar al te goed. Migraine is heel moeilijk te verkopen omdat je alleen <zichtbaar> bent wanneer je niets mankeert. En tja, als je dan (net bijgekomen en nietsvermoedend) "de straat op gaat en er goed uitziet", roept dat soms heel nare reacties op. Op zulke momenten wens je ieder mens één migraine-aanval in zijn/haar leven toe.....................en ze zullen het voor altijd snappen. Cheers!
Verbeter de wereld... BEGIN BIJ UZELF!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:05 schreef kalinka het volgende:
Fan, leer toch eens lezen, leer eens af elke letter onder de loep te nemen EN te denken dat je de wijsheid in pacht heb. Kopzorgen is DE Bijbel voor Elke Migrainepatiënt. Alsjeblieft zeg, vermoeiend!
Weet je, je hebt zelfs ECHTE mensen buiten Internet waarmee je kunt discussiëren. Dan heb je Fok! of FB niet eens nodig. Probeer het maar eens.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef kalinka het volgende:
Daar heb je dan FB voor -waarbij óók heel verschillende inzichten worden geventileerd, maar nét iets anders onderbouwd ;-) .
Je hebt volkomen gelijk, ik had inderdaad verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:05 schreef kalinka het volgende:
Fan, leer toch eens lezen, leer eens af elke letter onder de loep te nemen EN te denken dat je de wijsheid in pacht heb. Kopzorgen is DE Bijbel voor Elke Migrainepatiënt. Alsjeblieft zeg, vermoeiend!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Mooi Fann, want als mig.pat. baarde je opmerking me kopzorgen
Ik heb ooit 2X een aanval op mijn werk gekregen.
Dat was genoeg om in 1 klap begrip te hebben.
Ze dachten dat ik een hersenbloeding had (daar lijkt mijn vorm nl op) maar nee hoor 'het is alleen maar migraine' kon ik er na een anderhalf uur uitkrijgen
Blijven we wel met de vraag zitten of je er nu al uit bent of je wel of niet een baby gaat ''nemen''quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef kalinka het volgende:
Van de schrik bekomen, een stuk of wat migraine-aanvallen later, check ik even het verdere verloop van het door mij aangemaakte topic. Niet plezierig om terug te lezen.
Ik was helemaal niet op zoek naar bijval doch wilde eenvoudigweg een discussie opwerpen over een onderwerp wat mij (soms) bezighoudt. Dat zoiets dan uitmondt in bizarre en snoeiharde veroordelingen is écht pijnlijk. Ik ben geen ruziemaker of -zoeker, maar werd hier zó getriggerd! Geen haar op mijn (vaak) pijnlijke bol die eraan denkt om nog maar eens een topic te plaatsen.
Het is voor mij kennelijk handiger om in discussie te gaan met mensen die me persoonlijk kennen. Daar heb je dan FB voor -waarbij óók heel verschillende inzichten worden geventileerd, maar nét iets anders onderbouwd ;-) .
@Staal: dankjewel! En ik begrijp het verhaal over je kennisje maar al te goed. Migraine is heel moeilijk te verkopen omdat je alleen <zichtbaar> bent wanneer je niets mankeert. En tja, als je dan (net bijgekomen en nietsvermoedend) "de straat op gaat en er goed uitziet", roept dat soms heel nare reacties op. Op zulke momenten wens je ieder mens één migraine-aanval in zijn/haar leven toe.....................en ze zullen het voor altijd snappen. Cheers!
Heb ik een Poll gemist? (ook serieus)quote:[img]Op dinsdag 29 november 2011 16:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:[/b]
[..]
Blijven we wel met de vraag zitten of je er nu al uit bent of je wel of niet een baby gaat ''nemen''
Last minute beslissingen
Wat zeggen ze op FB?
Hier raden de meeste mensen je het af en dat was volgens mij goed bedoeld advies.
Ben jij er al uit? (en je echtgenoot uiteraard) ?
serieuze vraag trouwens...
Weer zo'n uitspraak die voor tweeerlei uitleg vatbaar is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:10 schreef kalinka het volgende: In mijn vorige post melde ik al dat ik gewoon een balletje op heb willen gooien met dit topic (gewoon, omdat ik daar zin in had en benieuwd was naar de reacties) hetgeen helemaal uhm...................tja, "anders is verlopen dan verwacht ;-)".
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:10 schreef kalinka het volgende:
Er zaten hier (idd off-topic maar niettemin) zeker bruikbare adviezen tussen "hoe zullen we het noemen". Ik ben/wij zijn er echter nog niet uit. Het wordt iig geen en-en maar of-of. Zover zijn we al wel.
".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |