abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104791424
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:51 schreef golfer het volgende:
Godver..ik zit in een topic met alleen maar middelbare vrouwen om me heen te posten.
De hormonen vliegen in het rond om mij heen. :{w
Je vindt het maar best leuk :P

Geef maar toe... :+
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:53:53 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104791459
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Je vindt het maar best leuk :P

Geef maar toe... :+
:X
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:54:31 #78
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104791467
:6 Dan niet, kom Fan we gaan samen een borreltje pakken
pi_104791492
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:54 schreef Aleandra het volgende:
:6 Dan niet, kom Fan we gaan samen een borreltje pakken
Nee, want dan krijg ik trek in een peuk :') en dan ken ik geen oorbelletjes meer kopen oO<
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:55:58 #80
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_104791496
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:51 schreef golfer het volgende:
Godver..ik zit in een topic met alleen maar middelbare vrouwen om me heen te posten.
De hormonen vliegen in het rond om mij heen. :{w
Ik denk eigenlijk dat ik te jong en nog te flexibel ben om in dit soort nare starheid mee te kunnen gaan.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:57:35 #81
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104791523
Ik neem nog heel tevreden een laatste glaasje slobberwhisky en ga daarna het mandje maar weer eens opzoeken. :)

Enne..Stali, tegen de tijd dat je 40+ bent moet je wel hiert blijven meeposten, he?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:44:56 #83
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104963292
Van de schrik bekomen, een stuk of wat migraine-aanvallen later, check ik even het verdere verloop van het door mij aangemaakte topic. Niet plezierig om terug te lezen.
Ik was helemaal niet op zoek naar bijval doch wilde eenvoudigweg een discussie opwerpen over een onderwerp wat mij (soms) bezighoudt. Dat zoiets dan uitmondt in bizarre en snoeiharde veroordelingen is écht pijnlijk. Ik ben geen ruziemaker of -zoeker, maar werd hier zó getriggerd! Geen haar op mijn (vaak) pijnlijke bol die eraan denkt om nog maar eens een topic te plaatsen.
Het is voor mij kennelijk handiger om in discussie te gaan met mensen die me persoonlijk kennen. Daar heb je dan FB voor -waarbij óók heel verschillende inzichten worden geventileerd, maar nét iets anders onderbouwd ;-) .
@Staal: dankjewel! En ik begrijp het verhaal over je kennisje maar al te goed. Migraine is heel moeilijk te verkopen omdat je alleen <zichtbaar> bent wanneer je niets mankeert. En tja, als je dan (net bijgekomen en nietsvermoedend) "de straat op gaat en er goed uitziet", roept dat soms heel nare reacties op. Op zulke momenten wens je ieder mens één migraine-aanval in zijn/haar leven toe.....................en ze zullen het voor altijd snappen. Cheers!
Never Judge A Book By Its Cover
pi_104963599
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef kalinka het volgende:
Van de schrik bekomen, een stuk of wat migraine-aanvallen later, check ik even het verdere verloop van het door mij aangemaakte topic. Niet plezierig om terug te lezen.
Ik was helemaal niet op zoek naar bijval doch wilde eenvoudigweg een discussie opwerpen over een onderwerp wat mij (soms) bezighoudt. Dat zoiets dan uitmondt in bizarre en snoeiharde veroordelingen is écht pijnlijk. Ik ben geen ruziemaker of -zoeker, maar werd hier zó getriggerd! Geen haar op mijn (vaak) pijnlijke bol die eraan denkt om nog maar eens een topic te plaatsen.
Het is voor mij kennelijk handiger om in discussie te gaan met mensen die me persoonlijk kennen. Daar heb je dan FB voor -waarbij óók heel verschillende inzichten worden geventileerd, maar nét iets anders onderbouwd ;-) .
@Staal: dankjewel! En ik begrijp het verhaal over je kennisje maar al te goed. Migraine is heel moeilijk te verkopen omdat je alleen <zichtbaar> bent wanneer je niets mankeert. En tja, als je dan (net bijgekomen en nietsvermoedend) "de straat op gaat en er goed uitziet", roept dat soms heel nare reacties op. Op zulke momenten wens je ieder mens één migraine-aanval in zijn/haar leven toe.....................en ze zullen het voor altijd snappen. Cheers!
Kan jij met een migraine-aanval gewoon de straat op én er nog goed uitzien ook ? :o

http://www.kopzorgen.nl/migraine.html

respect _O_
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:05:20 #85
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104965979
Fan, leer toch eens lezen, leer eens af elke letter onder de loep te nemen EN te denken dat je de wijsheid in pacht heb. Kopzorgen is DE Bijbel voor Elke Migrainepatiënt. Alsjeblieft zeg, vermoeiend!
pi_104967145
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:05 schreef kalinka het volgende:
Fan, leer toch eens lezen, leer eens af elke letter onder de loep te nemen EN te denken dat je de wijsheid in pacht heb. Kopzorgen is DE Bijbel voor Elke Migrainepatiënt. Alsjeblieft zeg, vermoeiend!
Verbeter de wereld... BEGIN BIJ UZELF! oO<
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:55:52 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104967552
quote:

Daar heb je dan FB voor -waarbij óók heel verschillende inzichten worden geventileerd, maar nét iets anders onderbouwd ;-) .

Weet je, je hebt zelfs ECHTE mensen buiten Internet waarmee je kunt discussiëren. Dan heb je Fok! of FB niet eens nodig. Probeer het maar eens. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104968128
En garde! :Y)
pi_104968235
Als mijn vrouw niet zou veranderen, dan zou ik haar saai vinden. Mooie kleren moet je regelmatig kopen om er lekker fris bij te lopen. Ik noem het niet graaien, wij genieten en gaan met de tijd mee
pi_104968469
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:05 schreef kalinka het volgende:
Je hebt volkomen gelijk, ik had inderdaad verkeerd gelezen :@

Je gaat ná je migraine aanval de straat op, ik dacht echt dat er stond tijdens je migraine
aanval :') want ik kan al geen stap verzetten als ik gewoon een keer pijn in mijn kop heb :D

maar ik bied hiervoor mijn excuses aan oO<

MIJN FOUT !

Zo ben ik dan ook wel weer...
pi_104968709
Mooi Fann, want als mig.pat. baarde je opmerking me kopzorgen }:|

Ik heb ooit 2X een aanval op mijn werk gekregen.
Dat was genoeg om in 1 klap begrip te hebben.
Ze dachten dat ik een hersenbloeding had (daar lijkt mijn vorm nl op) maar nee hoor 'het is alleen maar migraine' kon ik er na een anderhalf uur uitkrijgen :')
pi_104968792
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Mooi Fann, want als mig.pat. baarde je opmerking me kopzorgen }:|

Ik heb ooit 2X een aanval op mijn werk gekregen.
Dat was genoeg om in 1 klap begrip te hebben.
Ze dachten dat ik een hersenbloeding had (daar lijkt mijn vorm nl op) maar nee hoor 'het is alleen maar migraine' kon ik er na een anderhalf uur uitkrijgen :')
:D ja ook mijn excuses aan jouw dan oO<

Ik ken er ook eentje met migraine en die kan ook echt helemaal niks als het zover is
vandaar dat ik zo zat :o
pi_104970052
quote:
Blijven we wel met de vraag zitten of je er nu al uit bent of je wel of niet een baby gaat ''nemen''

Last minute beslissingen

Wat zeggen ze op FB?

Hier raden de meeste mensen je het af en dat was volgens mij goed bedoeld advies.

Ben jij er al uit? (en je echtgenoot uiteraard) ?

serieuze vraag trouwens...
pi_104970919
We dwalen af... dit topic heet toch :) 'Tevreden zijn'? ;) c_/ *;
pi_104972668
quote:
[img]Op dinsdag 29 november 2011 16:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:[/b]

[..]

Blijven we wel met de vraag zitten of je er nu al uit bent of je wel of niet een baby gaat ''nemen''

Last minute beslissingen

Wat zeggen ze op FB?

Hier raden de meeste mensen je het af en dat was volgens mij goed bedoeld advies.

Ben jij er al uit? (en je echtgenoot uiteraard) ?

serieuze vraag trouwens...
Heb ik een Poll gemist? (ook serieus) :?
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:10:12 #96
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104972861
Merci Fan!
Het leuke aan fb is, dat je met iedereen, overal ter wereld en op elk moment contact kunt hebben. In real life gaat dat lang niet altijd omdat mijn meeste vriendinnen eenvoudigweg werken + een gezin hebben. Ik niet. Dus dan zijn alternatieven soms heel aangenaam.
Ik ben echter een mensen-mens en prefereer persoonlijk contact. Afgelopen zondag voor een hele maand <persoonlijk contact> gehad. Dat is het vervelende: je moet telkens een inhaalslag maken, die breekt je dan weer op en zo zit je in een vicieuze cirkel.
Er zaten hier (idd off-topic maar niettemin) zeker bruikbare adviezen tussen "hoe zullen we het noemen". Ik ben/wij zijn er echter nog niet uit. Het wordt iig geen en-en maar of-of. Zover zijn we al wel.
Dit soort buitengewoon persoonlijke zaken bespreek ik natuurlijk niet op facebook. Daar is de anonimiteit van een forum dan weer fijn voor. Bovendien vallen wij in een moeilijke categorie want "we zijn niet uitgedokterd" (heel belangrijk punt, ik kan mij niet mengen onder die mensen omdat ik om heel andere redenen kinderloos ben!)

On-topic: iedereen doet wat hij wil. Mijn man is blij met mij (en ik met hem!!), dat is voor mij het belangrijkste. In mijn vorige post melde ik al dat ik gewoon een balletje op heb willen gooien met dit topic (gewoon, omdat ik daar zin in had en benieuwd was naar de reacties) hetgeen helemaal uhm...................tja, "anders is verlopen dan verwacht ;-)".
pi_104977865
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:10 schreef kalinka het volgende: In mijn vorige post melde ik al dat ik gewoon een balletje op heb willen gooien met dit topic (gewoon, omdat ik daar zin in had en benieuwd was naar de reacties) hetgeen helemaal uhm...................tja, "anders is verlopen dan verwacht ;-)".
Weer zo'n uitspraak die voor tweeerlei uitleg vatbaar is. }:|
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:03:11 #98
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104980942
Welke twee precies?
pi_104982943
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:10 schreef kalinka het volgende:

Er zaten hier (idd off-topic maar niettemin) zeker bruikbare adviezen tussen "hoe zullen we het noemen". Ik ben/wij zijn er echter nog niet uit. Het wordt iig geen en-en maar of-of. Zover zijn we al wel.

".
:? :? :?
Als in *of we nemen een hond of we nemen een kind??? *

Omg.
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:45:56 #100
361355 kalinka
40+ en keuzes maken
pi_104983208
Idd. Soms valt er trouwens weinig te <nemen>, maar dat terzijde. Vind dat ook niet zo'n plezierige uitdrukking in het algemeen. Een pup neem je, een kind is je gegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')