abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104785304
Ja die oorbellen, ik draag ze nu al geloof ik 15 jaar, 3 kleine ringetjes in de 1 en 2 kleine ringetjes in het andere oor *O*
pi_104788298
Ik mag blij zijn als 1 na 3 maanden oorbellen niet verloren ben., :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:11:42 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104788995
M'n Prince Albert valt er ook maar steeds uit. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:24:49 #54
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_104789377
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 14:59 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb niet zo'n behoefte aan de rust die omgeschreven wordt... Ik draag al drie jaar dezelfde oorbellen, maar ik doe graag eens iets nieuws aan naar de verjaardag van mijn vader.
Serieus, na de zomer ben ik mijn kleding zat en al helemaal na de winter. Wat nieuws is altijd leuk. Vind ik dan. Het moet juist niet altijd het zelfde zijn. Maar ergens heb ik het idee ook dat er veel meer speelt bij TS waardoor ze deze tevredenheid zo post. Dit topic is haar afzetten tegen het materialisme en wrs. om haar gevoel van tekortkoming te compenseren. Wees blij met wat je wel hebt. Want TS had nog een ander topic en dat is vrij klote.

Ken zelf een vrouw van 31 die migraine heeft en dat beheerst haar hele leven. Die heeft het zo zwaar en dus ook met verlammingsverschijnselen tijdens die migraineaanvallen.

Het nare is dat deze vrouw relatief heel jong is en er goed uitziet. Dus als ze dan eens op een verjaardag verschijnt of mensen tegenkomt die haar dan scheef aankijken, van joh, je ziet er toch goed uit? Verkapt: zoek een baan lui mens. Ze kan niet werken, ze kan alleen met mensen die haar goed kennen eens een afspraak maken omdat men anders niet begrijpt waarom ze meestal moet afzeggen. Zij heeft een partner en een hond die ze vaak niet kan uitlaten maar haar vriend wel. Een kinderwens is er dan weer niet. Ze houdt niet van kinderen en wil ze niet zegt ze dan maar begint meteen over erfelijkheid. Ze is heel hard en bot, ik moet ook wel eens slikken als ze weer dominant te keer gaat maar er zit wel heel veel meer achter en ik vraag me toch af of men niet te grof is geweest tegen TS.

Ik denk van wel namelijk.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:01:22 #55
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104790353
Ik denk dat ze het absoluut goed bedoeld maar het komt er te dwingend uit. Daar raken mensen door geirriteerd. Ze kan het niet plaatsen dat er personen zijn die anders leven dan haar maar toch heel gelukkig kunnen zijn.
Het had inderdaad misschien op sommige momenten iets subtieler gemogen maar ze zal toch echt moeten beseffen dat iedereen een mening mag hebben zonder meteen zelf de aanval in te moeten zetten. Want dan krijg je dus dit. Actie -reactie
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:05:42 #56
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104790472
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:11 schreef golfer het volgende:
M'n Prince Albert valt er ook maar steeds uit. ;)
Ach, zolang het alleen :) dat ding is en de rest niet afbrokkeld of ter aarde stort..........
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:05:50 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104790475
Staal, ik pik de psychiatrische gevallen er meestal feilloos tussenuit en neem van mij aan dat deze TS er eentje is.
Dan kan je wel lekker zachte heelmeester gaan spelen, maar iemand gewoon keihard confronteren werkt over het algemeen beter.
Ik kan alleen maar hopen dat ze met al haar verongelijktdoenerij ook is gaan nadenken en het allemaal wat meer perspectief is gaan zien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:23:05 #58
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104790862
Zou je denken?
Nou we wachten af en in de tussentijd nemen we der een lekker glaasje port op.
Op hoop van zege dan. Proost
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:24:53 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104790894
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:23 schreef Aleandra het volgende:

Nou we wachten af en in de tussentijd nemen we der een lekker glaasje port op.
Op hoop van zege dan. Proost
Wat voor soort en uit welk jaar en ben jij daar (in het kader van ontopic blijven) tevreden over?
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:26:04 #60
42366 Staal
pi_104790923
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:05 schreef golfer het volgende:
Staal, ik pik de psychiatrische gevallen er meestal feilloos tussenuit en neem van mij aan dat deze TS er eentje is.
Dan kan je wel lekker zachte heelmeester gaan spelen, maar iemand gewoon keihard confronteren werkt over het algemeen beter.
Ik kan alleen maar hopen dat ze met al haar verongelijktdoenerij ook is gaan nadenken en het allemaal wat meer perspectief is gaan zien.
golfer, als jij zegt dat het een fucking kutkloon is en die user echt denkt te herkennen dan ga ik best met je mee. Zelf ben ik recent in POL op mijn snufferd gegaan, want dat jochie bleek ook echt een jochie te zijn van 16 jaar. (Hele nachten rechts geouwehoer en overdag ook en ik kon het niet geloven.)

Wees gewoon een beetje voorzichtig met wat je zegt. Ik vind de twee topics pscychologisch te rijmen maar dat komt ook alleen maar omdat ik die M. ken. Ik dacht ervoor ook dat migraine alleen maar koppijn was.
Un certain jeune homme
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:29:19 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104790990
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:26 schreef Staal het volgende:
Ik dacht ervoor ook dat migraine alleen maar koppijn was.
Ik weet met een vrouw die het (gelukkig steeds minder) heeft ook heeft wel beter. Maar migraine is geen reden om zo overduidelijk wat andere stoornissen te hebben.
Ik zeg nergens dat het een kloon is. Ik zeg wel dat het een psychiatrisch geval is.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:39:51 #62
42366 Staal
pi_104791196
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik weet met een vrouw die het (gelukkig steeds minder) heeft ook heeft wel beter. Maar migraine is geen reden om zo overduidelijk wat andere stoornissen te hebben.
Ik zeg nergens dat het een kloon is. Ik zeg wel dat het een psychiatrisch geval is.
En ik denk dat je wat rustiger aan moet doen met te snel oordelen. Die topics rijmen qua psychologie namelijk wel. Bij de vrouw die jij kent wordt het gelukkig minder bij het meiske dat ik ken is de toekomst bedroevend.
Un certain jeune homme
pi_104791217
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:24 schreef Staal het volgende:

[..]

en ik vraag me toch af of men niet te grof is geweest tegen TS.

Ik denk van wel namelijk.
Denk je dat echt Staal ? :o

Misschien ben ik na een paar jaar Fok wel te achterdochtig geworden en te cynisch. :@
Zou best kunnen (dit is niet zonder reden trouwens, maar daar gaat het nu even
miet over, maar als je die andere OP neemt uit het andere topic van Kalinka
Last minute beslissingen dan is het wel een héél groot verschil

Daar ervaart ze haar leven als doelloos en bijna kansloos.

Ze mist daar eigenlijk van alles, een baan, een puppy een kind en ze zit in
een flinke dip.

En als je de OP van dit topic leest is ze ineens helemaal tevreden met zichzelf
en voelt zich eigenlijk beter ''dan de rest''.

Voor wat? Omdat ze haar haar al 20 jaar hetzelfde heeft zitten ?
Of nooit nieuwe kleren koopt, of trots is op haar oude autootje?
Ik kan die twee OP's echt niet rijmen met elkaar, en in de eerste instanties
waren al mijn reactie's in dat andere topic serieus en goed bedoeld en van andere
mensen ook denk ik, maar dan kom je de volgende dat met dit topic waarin ze zich
eigenlijk beter voelt dan ''alle andere vrouwen''

jah... toedeledokie denk ik dan hoor :')

Die auto van ons valt ook bijna van ellende uit elkaar maar ik zal blij zijn als we
straks een betere hebben, al was het maar voor de veiligheid.

En ik ben ook niet iemand die een vermogen uitgeeft aan kleding, maar ik vind
het best leuk als ik eens iets nieuws heb gekocht, en ook kan kopen.

En vroeger.... 100 jaar geleden ofsow... :P had ik ook al een oorbellen tic, maar die
kocht ik dan op de Markt voor een paar gulden en die waren niet van echt zilver
natuurlijk dus stekers moest ik altijd voordat ik ze in deed insmeren met blanke nagellak
vanwege mijn nikkelallegie anders had ik een oorlel die 3x keer zo groot was :D

En aangezien ik een uitgescheurd oorlelletje heb en alleen nog clip oorbellen kan dragen
ging ik eens neuzen op MP want die ik in de winkel zag vond ik helemaal ruk, nah.. en toen
kwam ik dus bij de antieke sieraden terecht, en nu is mijn tic weer terug seg maar....

Alleen ik heb de tijd van ''insmeren met blanco nagellak'' nu wel gehad dus ga ik voor zilver
en het liefst antiek. (8>

Jeetje mag ik alsjeblief Kalinka?
Ik heb er trouwens wel iets voor moeten opgeven en dat is roken, want ik heb ook geen
geldboom in de tuin.

Wat seg ik... Ik heb niet eens een tuin ! :D
pi_104791224
Nah... seg Fann ken het niet wat ''beknopter'' ?
pi_104791242
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:39 schreef Staal het volgende:

[..]

En ik denk dat je wat rustiger aan moet doen met te snel oordelen. Die topics rijmen qua psychologie namelijk wel. Bij de vrouw die jij kent wordt het gelukkig minder bij het meiske dat ik ken is de toekomst bedroevend.
Serieus ? :o

Ik had bij het eerste topic ook met haar te doen, maar daarna geloofde ik er geen reet meer
van :@
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:44:47 #66
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104791293
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat voor soort en uit welk jaar en ben jij daar (in het kader van ontopic blijven) tevreden over?
:( Ben heulemaal niet tevreden. Sla zojuist met mijn hand op een lege plek. Staat nog wel een fles Quarante Tres me toe te lachen maar nu effe niet, te zoet en ik heb geen ijs. Wordt tijd om morgen eens uitgebreid het een en ander in te gaan slaan.
Heb je een tip. Ik wordt nl wel heel happy van shoppen
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:46:36 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104791323
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:44 schreef Aleandra het volgende:

:( Ben heulemaal niet tevreden. Sla zojuist met mijn hand op een lege plek. Staat nog wel een fles Quarante Tres me toe te lachen maar nu effe niet, te zoet en ik heb geen ijs. Wordt tijd om morgen eens uitgebreid het een en ander in te gaan slaan.
Heb je een tip. Ik wordt nl wel heel happy van shoppen
:D
Chocolade. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:47:23 #68
42366 Staal
pi_104791334
FANN, ik meen echt iets te herkennen en wat ik van die Kalinka heb gelezen, ja het rijmt wel.

Ik vind Kalinka zelfs veel aardiger en intelligenter overkomen dan de M. die ik ken. Die is namelijk zo koud af en toe. Maar er zit veel verdriet achter en een normaal leven heeft ze ook werkelijk niet.

Ik denk echt dat jullie te hard hebben gereageerd.
Un certain jeune homme
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:48:31 #69
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104791352
_O- Leuk..... en drop en ijs zeker :P
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:48:37 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104791354
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:47 schreef Staal het volgende:
FANN, ik meen echt iets te herkennen en wat ik van die Kalinka heb gelezen, ja het rijmt wel.

Ik vind Kalinka zelfs veel aardiger en intelligenter overkomen dan de M. die ik ken. Die is namelijk zo koud af en toe. Maar er zit veel verdriet achter en een normaal leven heeft ze ook werkelijk niet.

Je vindt haar ook wel geschikt als moeder? Of om een puppy te nemen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_104791366
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:47 schreef Staal het volgende:

Ik hoop het niet :@ , maar ik wil haar best het voordeel van de twijfel geven maar dan moet ze
nog maar even terugkomen om het wat duidelijker te maken.
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:49:35 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104791369
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:48 schreef Aleandra het volgende:
_O- Leuk..... en drop en ijs zeker :P
Uiteraard. Je kunt zonder dat niet tevreden zijn. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_104791374
WAT EEN ONGELOFELIJKE KLOTEBANNER KRIJGEN WE TROUWENS STEEDS
VAN DAT SAMSUNG DING ! :(
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:51:13 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104791396
Godver..ik zit in een topic met alleen maar middelbare vrouwen om me heen te posten.
De hormonen vliegen in het rond om mij heen. :{w
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:52:30 #75
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104791422
O-) Ooh nee, ben een zelfs een heeeel tevreden mens. Maar chocolade, ijs of drop zijn nu net het puntje op de i
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')