Serieus, na de zomer ben ik mijn kleding zat en al helemaal na de winter. Wat nieuws is altijd leuk. Vind ik dan. Het moet juist niet altijd het zelfde zijn. Maar ergens heb ik het idee ook dat er veel meer speelt bij TS waardoor ze deze tevredenheid zo post. Dit topic is haar afzetten tegen het materialisme en wrs. om haar gevoel van tekortkoming te compenseren. Wees blij met wat je wel hebt. Want TS had nog een ander topic en dat is vrij klote.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:59 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb niet zo'n behoefte aan de rust die omgeschreven wordt... Ik draag al drie jaar dezelfde oorbellen, maar ik doe graag eens iets nieuws aan naar de verjaardag van mijn vader.
Ach, zolang het alleenquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:11 schreef golfer het volgende:
M'n Prince Albert valt er ook maar steeds uit.
Wat voor soort en uit welk jaar en ben jij daar (in het kader van ontopic blijven) tevreden over?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:23 schreef Aleandra het volgende:
Nou we wachten af en in de tussentijd nemen we der een lekker glaasje port op.
Op hoop van zege dan. Proost
golfer, als jij zegt dat het een fucking kutkloon is en die user echt denkt te herkennen dan ga ik best met je mee. Zelf ben ik recent in POL op mijn snufferd gegaan, want dat jochie bleek ook echt een jochie te zijn van 16 jaar. (Hele nachten rechts geouwehoer en overdag ook en ik kon het niet geloven.)quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:05 schreef golfer het volgende:
Staal, ik pik de psychiatrische gevallen er meestal feilloos tussenuit en neem van mij aan dat deze TS er eentje is.
Dan kan je wel lekker zachte heelmeester gaan spelen, maar iemand gewoon keihard confronteren werkt over het algemeen beter.
Ik kan alleen maar hopen dat ze met al haar verongelijktdoenerij ook is gaan nadenken en het allemaal wat meer perspectief is gaan zien.
Ik weet met een vrouw die het (gelukkig steeds minder) heeft ook heeft wel beter. Maar migraine is geen reden om zo overduidelijk wat andere stoornissen te hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:26 schreef Staal het volgende:
Ik dacht ervoor ook dat migraine alleen maar koppijn was.
En ik denk dat je wat rustiger aan moet doen met te snel oordelen. Die topics rijmen qua psychologie namelijk wel. Bij de vrouw die jij kent wordt het gelukkig minder bij het meiske dat ik ken is de toekomst bedroevend.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet met een vrouw die het (gelukkig steeds minder) heeft ook heeft wel beter. Maar migraine is geen reden om zo overduidelijk wat andere stoornissen te hebben.
Ik zeg nergens dat het een kloon is. Ik zeg wel dat het een psychiatrisch geval is.
Denk je dat echt Staal ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:24 schreef Staal het volgende:
[..]
en ik vraag me toch af of men niet te grof is geweest tegen TS.
Ik denk van wel namelijk.
Serieus ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:39 schreef Staal het volgende:
[..]
En ik denk dat je wat rustiger aan moet doen met te snel oordelen. Die topics rijmen qua psychologie namelijk wel. Bij de vrouw die jij kent wordt het gelukkig minder bij het meiske dat ik ken is de toekomst bedroevend.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat voor soort en uit welk jaar en ben jij daar (in het kader van ontopic blijven) tevreden over?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:44 schreef Aleandra het volgende:
Ben heulemaal niet tevreden. Sla zojuist met mijn hand op een lege plek. Staat nog wel een fles Quarante Tres me toe te lachen maar nu effe niet, te zoet en ik heb geen ijs. Wordt tijd om morgen eens uitgebreid het een en ander in te gaan slaan.
Heb je een tip. Ik wordt nl wel heel happy van shoppen
Je vindt haar ook wel geschikt als moeder? Of om een puppy te nemen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:47 schreef Staal het volgende:
FANN, ik meen echt iets te herkennen en wat ik van die Kalinka heb gelezen, ja het rijmt wel.
Ik vind Kalinka zelfs veel aardiger en intelligenter overkomen dan de M. die ik ken. Die is namelijk zo koud af en toe. Maar er zit veel verdriet achter en een normaal leven heeft ze ook werkelijk niet.
Ik denk echt dat jullie te hard hebben gereageerd.
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:47 schreef Staal het volgende:
FANN, ik meen echt iets te herkennen en wat ik van die Kalinka heb gelezen, ja het rijmt wel.
Ik vind Kalinka zelfs veel aardiger en intelligenter overkomen dan de M. die ik ken. Die is namelijk zo koud af en toe. Maar er zit veel verdriet achter en een normaal leven heeft ze ook werkelijk niet.
Ik denk echt dat jullie te hard hebben gereageerd.
Uiteraard. Je kunt zonder dat niet tevreden zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |