Gelukkig heeft iedereen mijn pics, dus ik ben bewezen geen plankquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zonder pics ben je een plank hoor![]()
Ik heb 1x zoiets bizars meegemaakt en ben nog van slagquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:29 schreef Supersoep het volgende:
Rondingen zijn heerlijk. Ik heb nu dan ook niks te klagen daarover, het is zowat perfectie. Daarom snap ik Loka ook niet dat ze zich zou schamen voor een iets rondere kont. Geweldig juist.
Je hebt juist een mooie kontquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Lokasenna het volgende: [..] Dat bedoel ik. En laat dat nu net een deel van mij zijn wat totaal geen nadruk nodig heeft omdat het al buitenproportioneel is
![]()
Barbapappa. Of Barbamammaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een beetje pear-shaped ben je dus? Vind ik ook niet zo erg, Het heeft wel iets.
Zandloperfiguur bij vrouwenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Rondingen zijn prima, maar bij mezelf graag ook alleen als rondingen en niet richting bol, dus mooi slank maar met titties en een goede kont.
En daarom is het nu je ex.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb 1x zoiets bizars meegemaakt en ben nog van slagHet gaat om mijn ex. Blijkbaar heeft hij niet zoveel met borsten, want meestal hadden we al sex en had ik mijn bovenkleding nog aan. Misschien is hij er ook wel bang voor
We gingen paar maanden terug uit eten en ik had gewoon een normaal decolletee. Niet iets hoerigs of dat ze eruit hingen. Zegt ie opeens: 'heb jij een sjaal bij je ofzo?'
Dus ik zeg dat ik dat heb en vraag waarom. Zegt hij: ' wil je die omdoen en voor je tieten hangen, want het leidt af en ik vind het ordinair staan'
WTF, voor het eerst dat een man vraagt of ik m'n tieten wil bedekken
Hij trollde je, keihardquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb 1x zoiets bizars meegemaakt en ben nog van slagHet gaat om mijn ex. Blijkbaar heeft hij niet zoveel met borsten, want meestal hadden we al sex en had ik mijn bovenkleding nog aan. Misschien is hij er ook wel bang voor
We gingen paar maanden terug uit eten en ik had gewoon een normaal decolletee. Niet iets hoerigs of dat ze eruit hingen. Zegt ie opeens: 'heb jij een sjaal bij je ofzo?'
Dus ik zeg dat ik dat heb en vraag waarom. Zegt hij: ' wil je die omdoen en voor je tieten hangen, want het leidt af en ik vind het ordinair staan'
Wilde hij ook het liefst anaal of op z'n hondjes?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een idiootquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
hahahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wilde hij ook het liefst anaal of op z'n hondjes?
Want dan is het een nog niet uit de kast homo
Dat is wel vaagquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je had hem een kaakstoot moeten geven. En hard.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat was hij toen al
[..]
Ik voelde opeens ordinair, terwijl ik dat echt niet was of ooit ben
Heuj jij hoeft heul niet te versierenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je had hem een kaakstoot moeten geven. En hard.
oh dan probeerde hij gewoon naar te doen om het naar doen of hij trok het niet omdat het heet was en hij de ex isquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat was hij toen al
[..]
Ik voelde opeens ordinair, terwijl ik dat echt niet was of ooit ben
Jij ook niet?:quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
.
[..]
Heuj jij hoeft heul niet te versieren
Tijdens de seks gewoon keihard de blote tetten in het gezicht duwen, de homo!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee juist niet. Hij wilde me kunnen aankijken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Wilde hij ook het liefst anaal of op z'n hondjes?
Want dan is het een nog niet uit de kast homo
Ik deed mijn sjaal om en voelde me niet zo happy meer daarnaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef stefanhaan het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er moet niet te veel flubberen aan een lichaam. Vond ik ook altijd zo oncharmant van sex. Billen waar je tegen aan stoot, borsten die alle kanten op vliegen. Brrrrr.
Dat hebben mensen nogal gauw als ze bewegen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er moet niet te veel flubberen aan een lichaam. Vond ik ook altijd zo oncharmant van sex. Billen waar je tegen aan stoot, borsten die alle kanten op vliegen. Brrrrr.
Ach, dat hoeft de helft hier nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
.
[..]
Heuj jij hoeft heul niet te versieren
Ja hallo. Graaf dan gelijk een skelet op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oeh!!!quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:38 schreef stefanhaan het volgende:
Als je een borst duwt en hij flubbert niet. Is er cupmaat te klein.
Period
Ja, een beetje wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik snap dat er voorkeuren zijn, maar jij komt soms wel erg panisch over.
Ja, ziet er vaak best grappig uit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat hebben mensen nogal gauw als ze bewegen hoor
of je moet echt wel heel petit en strak zijn
borsten valt wel mee maar je kont kletst toch altijd wel een beetje als je maar hard genoeg stoot
Nee, gewoon lekker strak.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja hallo. Graaf dan gelijk een skelet op.
Je bent toch niet pedofiel he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel.
[..]
Ja, ziet er vaak best grappig uit.
[..]
Nee, gewoon lekker strak.
Slecht. Harde koppijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof je.![]()
Hoe was je Latijn?
Exactly my thoughtsquote:
Gatverdamme man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je bent toch niet pedofiel he?
NEE, ik ben Kree niet.quote:
Keihard kletsen als je haar van achteren neemt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad
het moeten kussentjes zijn, geen harde uitsteeksel die je oog uit prikken
is nog gevaarlijk ook als je een beetje creatief word
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je bent toch niet pedofiel he?
Je weet dat vrouwen zonder rondingen meer mannelijke hormonen hebben als vrouwen in de meeste gevallen he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gatverdamme man.SPORTIEF!
[..]
NEE, ik ben Kree niet.
Dat is niet zandloper, dat is een 14-jarige.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh!!!
Kleine stevige borsten, slank lichaam met strak buikje, klein kontje
Zandloper figuurtje
Naja als je echt helemaal geen vormen wil en niks dat beweegt vind ik dat ook wel een beetje raar over komen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gatverdamme man.SPORTIEF!
[..]
NEE, ik ben Kree niet.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Keihard kletsen als je haar van achteren neemt.
wat zijn guise?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:43 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Wtf am i reading
Guise guise guise, whats happened dat de hormoontjes ervanaf druipen opeens
...
TIETUHHHH
...
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen zonder rondingen meer mannelijke hormonen hebben als vrouwen in de meeste gevallen he?
I'm just saying,,
En ze moeten het liefst ook aan de steroïden..quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus geen hockey of vrouwentennis, maar turnwedstrijden?
Ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind zelf een buikje nog wel heel aantrekkelijk
zowel bij mannen als vrouwen
gewoon zo'n leuk rond bolletje er op
Er is niks mis met rondingen, ik wil alleen geen skippybal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen zonder rondingen meer mannelijke hormonen hebben als vrouwen in de meeste gevallen he?
I'm just saying,,
Nee, daar heb ik dan minder moeite mee. Mits geen snor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja als je echt helemaal geen vormen wil en niks dat beweegt vind ik dat ook wel een beetje raar over komen hoor
alsof je moeite hebt met het menselijk lichaam
het komt een beetje over als eisen dat alles glad geschoren is of zo... heel tegen natuurlijk
Euhm nee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh!!!
Kleine stevige borsten, slank lichaam met strak buikje, klein kontje
Zandloper figuurtje
My thoughts exactly!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat is niet zandloper, dat is een 14-jarige.
Mooi figuurtje. Ik zeg doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef Supersoep het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe foto van Lanterfanteraar in haar fotoboek? Wie van de mannen hier kan er wel iets mee, als het over vormen gaat?
Fotoboek van User
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef stefanhaan het volgende:
Ach kaneelstokje moet nog even uit de kast komen. En dan komt alles wel goed'ish.
Ach, heb lant altijd wel een lekker wijf gevonden. Beetje te raar, maar verder wel OK.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef Supersoep het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe foto van Lanterfanteraar in haar fotoboek? Wie van de mannen hier kan er wel iets mee, als het over vormen gaat?
Fotoboek van User
Prima.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef Supersoep het volgende:
Fotoboek van User
Ziet er heel mooi en vrouwelijk uit!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef Supersoep het volgende:
Fotoboek van User
Ja. Sorry.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Heb je wat te doen zaterdagavond?
Ik geef sowieso toe dat mijn ex lelijk is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vond sophie dahl toen ze plus size model was heel mooi
durf het hier niet te posten want dan gaan hier vast mannen doen alsof het vreselijk lelijk is terwijl hun exen er precies zo uit zien (epenis etc)
Post eensquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
durf het hier niet te posten want dan gaan hier vast mannen doen alsof het vreselijk lelijk is terwijl hun exen er precies zo uit zien (epenis etc)
oja?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Post eensIk neem die zeikerds wel voor mijn rekening
Volgens mij is dat wel een hele mooie vrouw.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
Lant is wel een lekker ding, sowieso.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef Supersoep het volgende:
Fotoboek van User
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is niet zandloper, dat is een 14-jarige.
Je beschrijving is gewoon niet die van een zandloperfiguurt, dat was het punt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]nou nee hoor wees gerust.
Een mooie slanke vrouw met stevige borsten zien er niet uit als een 14 jarige.
Heeyquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het altijd wel wonderbaarlijk dat mannen vaak willen dat vrouwen slank zijn, mooie perfecte rondingen hebben, stevige tieten, geen straie, perfecte huid, geen haar op ongewenste plekken, etc etc en als je dan ziet hoe de mannen in kwestie er zelf vaak uitzien dan is het verre van perfect. Maar dan moeten vrouwen maar accepteren dat hij is wie hij is, maar de vrouw moet aan zichzelf sleutelen tot ze perfect is
Jij stelt toch ook eisen aan mannen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het altijd wel wonderbaarlijk dat mannen vaak willen dat vrouwen slank zijn, mooie perfecte rondingen hebben, stevige tieten, geen straie, perfecte huid, geen haar op ongewenste plekken, etc etc en als je dan ziet hoe de mannen in kwestie er zelf vaak uitzien dan is het verre van perfect. Maar dan moeten vrouwen maar accepteren dat hij is wie hij is, maar de vrouw moet aan zichzelf sleutelen tot ze perfect is
mannen zijn visueel ingesteld.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:
Blijft een lekker wijf..quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef Supersoep het volgende:
Fotoboek van User
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:50 schreef ook_gek het volgende:
nou nee hoor wees gerust.
Een mooie slanke vrouw met stevige borsten zien er niet uit als een 14 jarige.
Wat MFN zegt. JIj beschreef onderstaand figuur en dat noem ik geen vrouwquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Je beschrijving is gewoon niet die van een zandloperfiguurt, dat was het punt.
Maar ik zou haar wel keihard gevenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Wat MFN zegt. JIj beschreef onderstaand figuur en dat noem ik geen vrouw
[ afbeelding ]
Op de tweede foto zie je haar figuur beter maar is de jurk heel lelijk en de rest ook wat minder (make up en zo)quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Post eensIk neem die zeikerds wel voor mijn rekening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Klopt, maar geen dingen die ik zelf ook niet waarmaak. Ik ben ook lang, dus vind ik dat ik het recht heb om een lange man te wensenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
Jij stelt toch ook eisen aan mannen?
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:
Zeg wij mannen zijn niet allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:
Weinig van te zeggen door zoals het lijkt een verkeerde lichaamshouding.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef Supersoep het volgende:
Fotoboek van User
Wat vind jij lang?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, maar geen dingen die ik zelf ook niet waarmaak. Ik ben ook lang, dus vind ik dat ik het recht heb om een lange man te wensen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Op de tweede foto zie je haar figuur beter maar is de jurk heel lelijk en de rest ook wat minder (make up en zo)Die zou ik anaal nemen, inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
[..]
Op de tweede foto zie je haar figuur beter maar is de jurk heel lelijk en de rest ook wat minder (make up en zo)Het zou sneu zijn als mannen daar al over zouden gaan zeikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze ziet er prima uit![]()
True dat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die zou ik anaal nemen, inderdaad.
Verdomd weinig hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij stelt toch ook eisen aan mannen?
Op de tweede foto zie je haar figuur beter maar is de jurk heel lelijk en de rest ook wat minder (make up en zo)90% vd mannen zou haar gewoon echt wel neuken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cactus bedoelde ik, die heeft ooit een hele lijst gepost hierquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Verdomd weinig hoor
zolang ie maar sympathiek is, niet stinkt en mijn onderbuik laat kriebelen
Dat vind ik wel relatiemateriaalquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
90% vd mannen zou haar gewoon echt wel neuken hoor
Onzin, ik verwacht niet iets van vrouwen wat ik zelf ook niet doe.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:
Ja irlquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
90% vd mannen zou haar gewoon echt wel neuken hoor
[..]
Op de tweede foto zie je haar figuur beter maar is de jurk heel lelijk en de rest ook wat minder (make up en zo)Ik zou der niet op vallen, maar er is niet zoveel mis mee nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
En dat versus figuren die wél zandlopers zijn:quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat vind ik wel relatiemateriaal
Ik had het over de vormenquote:
Andersom is dat gelukkig nooit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:
vrouwen hebben in mijn ervaring toch wel meer eisen dan mannen hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja irl
maar op fok maar 10% of zoheel vreemd altijd
Klopt, maar stond niks bij over uiterlijk, behalve dat ik hem aantrekkelijk wilde vinden en dat hij lang moest zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Cactus bedoelde ik, die heeft ooit een hele lijst gepost hier
Ik kom ze trouwens niet echt vaak tegen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:00 schreef Supersoep het volgende:
1.85 is echt lang.Zal wel aan dit land liggen met al die reusachtige vrouwen.
Ik moest denken aan dit plaatje:quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Andersom is dat gelukkig nooit.![]()
Maar even zonder dollen, je moet niet alles zo serieus nemen.
Die eerste!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En dat versus figuren die wél zandlopers zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooohw, daar kom ik met gemak bovenuit!quote:
Jij zou het niet erg vinden om een vrouw met okselhaar in je bed aan te treffen? Dan ben je de enige nog op deze aardbol denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef palawan het volgende:
Onzin, ik verwacht niet iets van vrouwen wat ik zelf ook niet doe.
Ik hou mijn lichaam in goede conditie door regelmatig te sporten en niet alleen maar vet eet. Ik vind het gewoon een afknapper als een vrouw dat niet doet door een beetje op haar gewicht te letten. En ze hoeft echt niet net zoveel te sporten als ik, of heel slank te zijn hoor.
En verder scheer ik alleen mijn gezicht, dus ik vind dat ik dan ook niet van een vrouw kan verwachten dat ze haar oksels scheert, doe ik immers ook niet
Hehehe. Was er op Fok niet ook zo eentje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest denken aan dit plaatje:
[ http://img513.imageshack.us/img513/9807/sssfd2.png (copy/paste deze link) ]
Ja een enorme nerd die deed alsof hij de ultieme hosselbaas was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Was er op Fok niet ook zo eentje?
Als ik de keus zou hebben zou ik zeggen van liever niet, dat klopt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij zou het niet erg vinden om een vrouw met okselhaar in je bed aan te treffen? Dan ben je de enige nog op deze aardbol denk ik
Meid, wat een drama steeds.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Gaan jullie vanavond luisteren? Ik ga draaien bij radio49 en ik heb een fuck-je-ex show
Ik moet toch huiswerk maken dus ik zet je wel aan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Gaan jullie vanavond luisteren? Ik ga draaien bij radio49 en ik heb een fuck-je-ex show
Wat is je reden het niet te scheren? Gewoon dat het onhandig is neem ik aan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:03 schreef palawan het volgende:
[..]
Als ik de keus zou hebben zou ik zeggen van liever niet, dat klopt.
Maar ik ga echt mooi niet mijn eigen okselhaar scheren, dus kan ik dat toch ook niet van iemand anders verwachten?
Goed hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Samen met drie kopjes STFU.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:04 schreef stefanhaan het volgende:
Vanavond een lekker stokbroodje gevuld met gehakt, augurk, kaas maken
Ik zou serieus wel afknappen op een man die nog een bos haar in zijn boxershort heeft. Laat staan dat hij een slip draagt en het er aan de zijkant uitkomtquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:03 schreef palawan het volgende:
Als ik de keus zou hebben zou ik zeggen van liever niet, dat klopt.
Maar ik ga echt mooi niet mijn eigen okselhaar scheren, dus kan ik dat toch ook niet van iemand anders verwachten?
Zie de foto helaas niet op me mobiel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Onhandig, en zie er geen reden voor om het wel te doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is je reden het niet te scheren? Gewoon dat het onhandig is neem ik aan?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou serieus wel afknappen op een man die nog een bos haar in zijn boxershort heeft. Laat staan dat hij een slip draagt en het er aan de zijkant uitkomt
Mwah, ik zou eigenlijk alleen maar denken: 'boeiend'quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou serieus wel afknappen op een man die nog een bos haar in zijn boxershort heeft. Laat staan dat hij een slip draagt en het er aan de zijkant uitkomt
Pak een heggenschaar, en trim je oerwoud.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:05 schreef heloef het volgende:
Ik scheer eigenlijk helemaal niks.
En voor die zaak beneden moet ik ook een oplossing vinden want grote god wat een jeuk.
Serieus?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik zou eigenlijk alleen maar denken: 'boeiend'
Nog net een mm of 2 laten staan helptquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:05 schreef heloef het volgende:
Ik scheer eigenlijk helemaal niks.
En voor die zaak beneden moet ik ook een oplossing vinden want grote god wat een jeuk.
Dan voel je dat bos kroezig haar tegen je aan kletsen als je genomen wordt. Ik kan me voorstellen dat zoiets niet enorm erotiserend werkt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Helemaal kaal gewoon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nog net een mm of 2 laten staan helpt
Ik krijg dit geval als ik zoek op die naam. Ieder zijn eigen smaakquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:05 schreef ook_gek het volgende:
Zie de foto helaas niet op me mobiel.
Maar zoek eens op dorien rose uit me hoofd. Super lichaam!
Was dat Piovan ofzo? Of was dat de draaimolen kerel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja een enorme nerd die deed alsof hij de ultieme hosselbaas was.
Ik heb wel opgenomen, zo volwassen ben ik nog wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En je wilde nog wel opgevrolijkt worden vandaag. Heb je opgenomen en wat wilde ze?
Inderdaad. En bij oraal lijkt het me ook niet bevorderend.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan voel je dat bos kroezig haar tegen je aan kletsen als je genomen wordt. Ik kan me voorstellen dat zoiets niet enorm erotiserend werkt.
Ja ik had dus op had op mijn ballen alles weggehaald dat gaat prima.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
liever ja, maar als het jeukt was dat een tipquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Helemaal kaal gewoon.
Geen gezeur
Als het jeukt gewoon tijgerbalsem. Dan is je jeuk zo voorbijquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
liever ja, maar als het jeukt was dat een tip
Dan lijkt me juist dat je van die harde stoppels krijgt die overal tegenaan schuren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, mijn eisen zijn niet zo hoog wat dat betreft, zo zag het er bij mij ook tijden uit, gewoon omdat ik te lui was er iets aan te doenquote:
I dunno, ga het niet proberenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:08 schreef palawan het volgende:
[..]
Dan lijkt me juist dat je van die harde stoppels krijgt die overal tegenaan schuren?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als het jeukt gewoon tijgerbalsem. Dan is je jeuk zo voorbij
Djees wat een pornokopquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik krijg dit geval als ik zoek op die naam. Ieder zijn eigen smaak
[ afbeelding ]
Nooit wat van gemerkt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:08 schreef palawan het volgende:
[..]
Dan lijkt me juist dat je van die harde stoppels krijgt die overal tegenaan schuren?
Ik heb het een paar jaar geleden wel eens meegemaakt. Toen vroeg ik hem de volgende ochtend of hij er niet op had gerekend dat hij sex zou hebben of dat hij nooit iets deed aan zijn schaamhaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef stefanhaan het volgende:
ik ben wel benieuwd wat voor gezicht je dan trekt
Danku danku. Ik heb alleen maar goeie TT'squote:Op dinsdag 22 november 2011 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Goeie TT. Beter dan die van Wauw (no offense).
Ik vind het een nutteloze wijziging.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Goeie TT. Beter dan die van Wauw (no offense).
Wat voel je daar nu weer vanquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan voel je dat bos kroezig haar tegen je aan kletsen als je genomen wordt. Ik kan me voorstellen dat zoiets niet enorm erotiserend werkt.
Enige voordeel van seksloos zijn, je hoeft daar beneden eigenlijk niks te doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, mijn eisen zijn niet zo hoog wat dat betreft, zo zag het er bij mij ook tijden uit, gewoon omdat ik te lui was er iets aan te doen
Ik heb af en toe dat ik het niet verwacht, en dan is het wel eens wat verwildert ja. Maar anders zo naakt als een molratquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb het een paar jaar geleden wel eens meegemaakt. Toen vroeg ik hem de volgende ochtend of hij er niet op had gerekend dat hij sex zou hebben of dat hij nooit iets deed aan zijn schaamhaar
Het antwoord was dat hij daar nooit iets mee deed. Ik heb 'm nooit meer gezien daarna. Nee, dat was niet de enige reden, maar ik had wel zoiets van: DUDE COME ON! We leven niet meer in de middeleeuwen. Nou dat wordt dan zeker geen oraal
Wat was de TT eerst? dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het een nutteloze wijziging.
Ja, mij maakt zoiets inderdaad wat uit. Als je weet dat er iets gaat gebeuren in elk geval. Als het zomaar spontaan opeens gebeurd is het wat anders.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voel je daar nu weer van
Als je eenmaal bezig bent kan ik me niet voorstellen dat het je nog veel kan schelen hoor.
als versieren niet zo makkelijk gaatquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat was de TT eerst? dat heb ik gemist
Vond ik dus ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Enige voordeel van seksloos zijn, je hoeft daar beneden eigenlijk niks te doen.
Druk op de TT.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voel je daar nu weer van
Als je eenmaal bezig bent kan ik me niet voorstellen dat het je nog veel kan schelen hoor.
Ik heb het over ''Hoe maak ik versieren makkelijker'' ipv ''Als versieren niet zo makkelijk gaat''. Dat eerste klinkt zo dom.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, maar wel beter dan die van Wauw.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het een nutteloze wijziging.
Die heb ik niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vond ik dus ook.
Nu zitten er verwachtingen aan mij vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
mee eens. en niet te lang zijn. en hoge hakken dragen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:10 schreef ook_gek het volgende:
Maar uiterlijk staat voor mij op de 2de plaats. Als ik het maar leuk met haar heb. En ze hoeft van mij niet te sporten of wat dan ook.
Alleen ze moet niet te dik worden.
Ja, maar als je iemand zou tegenkomen en er zou wat gebeuren en je komt er dan achter dat hij veel schaamhaar heeft, dan zou ik het er niet om laten en gewoon vragen of hij het er de volgende keer dan afhaalt, ik vind het een beetje een sneue cockblockredenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, mij maakt zoiets inderdaad wat uit. Als je weet dat er iets gaat gebeuren in elk geval. Als het zomaar spontaan opeens gebeurd is het wat anders.
Het is zo'n het glas is halfvol half leeg verandering.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het over ''Hoe maak ik versieren makkelijker'' ipv ''Als versieren niet zo makkelijk gaat''. Dat eerste klinkt zo dom.
Dan hoef je bij deze niet meer nieuwsgierig naar me te zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:12 schreef dawg het volgende:
mee eens. en niet te lang zijn. en hoge hakken dragen.
Het slaat inderdaad nergens op zoquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is zo'n het glas is halfvol half leeg verandering.
Dat is ook niet nodigquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan hoef je bij deze niet meer nieuwsgierig naar me te zijnIk ben lang en draag nooit hoge hakken
"Als versieren niet vanzelf gaat."quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het over ''Hoe maak ik versieren makkelijker'' ipv ''Als versieren niet zo makkelijk gaat''. Dat eerste klinkt zo dom.
"Stop met afberen want versieren kun je leren"quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Als versieren niet vanzelf gaat."
"Versieren kun je leren."
Zoveel mogelijkheden.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:14 schreef heloef het volgende:
[..]
"Stop met afberen want versieren kun je leren"
Niks meer aan doen.
Ik stem voor: "Hosselen met Heloef"quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:14 schreef heloef het volgende:
[..]
"Stop met afberen want versieren kun je leren"
Niks meer aan doen.
'Help Heloef Hosselen'quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stem voor: "Hosselen met Heloef"
Alliteratie is leuker dan rijm.
Hij is wel leuk.quote:
Je weet het ooit nooit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:16 schreef heloef het volgende:
Okee ik scheer het daar beneden echt de komende maanden niet meer, de jeuk is de frisheid niet waard.
Daarnaast hoef ik het ook voor niemand bij te houden.
MIJN OGENquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:16 schreef heloef het volgende:
Okee ik scheer het daar beneden echt de komende maanden niet meer, de jeuk is de frisheid niet waard.
Daarnaast hoef ik het ook voor niemand bij te houden.
Ik heb geen flauw idee waar en met wie.quote:
Die Supersoep had gemaakt, die was wel leuk OP-materiaalquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ook. Dan wel de screenshot van Heloef in de OP.
Nee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stem voor: "Hosselen met Heloef"
Alliteratie is leuker dan rijm.
Al helemaal nee.quote:
Ik weet dingen van die jou die erger zijn.quote:
Tijnbrein, vrijdagavond, op de grote parkeerplaats bij de N29.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar en met wie.
Hell no.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tijnbrein, vrijdagavond, op de grote parkeerplaats bij de N29.
Welke kleur zijn mijn ogen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Al helemaal nee.
[..]
Ik weet dingen van die jou die erger zijn.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik stem voor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die Supersoep had gemaakt, die was wel leuk OP-materiaal
[..]
Is niet van jou. Als ik de lapo een keer heb verander ik het wel terug.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Danku danku. Ik heb alleen maar goeie TT's
ik wil weleens weten wie er achter die grote mond schuilgaat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan hoef je bij deze niet meer nieuwsgierig naar me te zijnIk ben lang en draag nooit hoge hakken
Bruinquote:
[..]
Morgen zie je newbie toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hihi, ik ga zondag naar onze Tijntje
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En Newbie gaat met hem op vrijdagavond naar de N29?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als jij een beetje opschiet met Faye daar, ja. Zoveel plek is er niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
En Newbie gaat met hem op vrijdagavond naar de N29?
Nee, die gaat zondag mee, anders hebben we geen eten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
En Newbie gaat met hem op vrijdagavond naar de N29?
Je lui diraiquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bon. Mettez-lui mes salutations.
Je kunt Strawberry eten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, die gaat zondag mee, anders hebben we geen eten.
[..]
Je lui dirai
Kan helaas ook deze foto niet zien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik krijg dit geval als ik zoek op die naam. Ieder zijn eigen smaak
[ afbeelding ]
Faye is vrijdagavond al ergens anders.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als jij een beetje opschiet met Faye daar, ja. Zoveel plek is er niet.
Zal ik ook niet doen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je ne dors pas, si j'étais vous. Ou newbie.
Joyeux. Of is het hereusement? Ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zal ik ook niet doen hoor
Nou ja, misschien even.
Heureusement. En in je vorige zin zou ik dormais gezegd hebben, maar ik ben te pietluttig wat betreft Fransquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joyeux. Of is het hereusement? Ik weet het niet meer.
Bij nader inzien heb je gelijk. Mijn Frans is wat roestig. Al 10 jaar geen les meer gehad. Daarna nog 2 keer op vakantie eventjes gesproken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heureusement. En in je vorige zin zou ik dormais gezegd hebben, maar ik ben te pietluttig wat betreft Frans
Ik zou mijn diploma in november opgehaald moeten kunnen hebben, maar die klootzakken uit Frankrijk hebben het nog steeds niet op de post gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij nader inzien heb je gelijk. Mijn Frans is wat roestig. Al 10 jaar geen les meer gehad. Daarna nog 2 keer op vakantie eventjes gesproken.
Lijkt me wel. Ik zeg make a move. En heb goedmaakseksquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens: is het heel raar dat mijn ex mij belt op haar verjaardag en daarin laat vallen dat ze jarig is?
Verwacht ze dat ik daar iets mee doe ofzo?
Examen gedaan in Frankrijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou mijn diploma in november opgehaald moeten kunnen hebben, maar die klootzakken uit Frankrijk hebben het nog steeds niet op de post gedaan
Dat examen was verdomme begin juni.
Ik vind het wel raar. Misschien had ze verwacht dat je wat zou laten horen, ik weet niet hoe jullie uit elkaar zijn gegaan enzo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens: is het heel raar dat mijn ex mij belt op haar verjaardag en daarin laat vallen dat ze jarig is?
Verwacht ze dat ik daar iets mee doe ofzo?
Nooit van mijn leven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Ik zeg make a move. En heb goedmaakseks
Denk dat ze gewoon aandacht van je wil.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit van mijn leven.![]()
Ik raak haar niet meer aan, zelfs niet met een stok.
In Nederland, via een Franse stichting, met dat diploma hoef ik geen taaltoets te doen als ik in Frankrijk zou willen werken of studeren. Ze doen alleen verdomd lang over het uitprinten van dat diploma ofzo.quote:
Het leek me als eerste haar keuze om me te laten weten wat ze wilde doen. Ik ben nergens voor uitgenodigd (niet dat ik dat wil,quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar. Misschien had ze verwacht dat je wat zou laten horen, ik weet niet hoe jullie uit elkaar zijn gegaan enzo.
Dat recht heeft ze verspeeld toen ze gelijk met een vriend naar bed ging.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon aandacht van je wil.
Ok. Al contact met ze opgenomen daarvoor?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In Nederland, via een Franse stichting, met dat diploma hoef ik geen taaltoets te doen als ik in Frankrijk zou willen werken of studeren. Ze doen alleen verdomd lang over het uitprinten van dat diploma ofzo.
Da's echt naar. Ik snap wel dat je dan niets meer met haar te maken wil hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat recht heeft ze verspeeld toen ze gelijk met een vriend naar bed ging.
De vorige keer (paar jaar geleden nu) duurde het ook zo langquote:[..]
Ok. Al contact met ze opgenomen daarvoor?
Fransen zijn sowieso een asociaal volk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's echt naar. Ik snap wel dat je dan niets meer met haar te maken wil hebben eigenlijk.
[..]
De vorige keer (paar jaar geleden nu) duurde het ook zo lang
Uiteindelijk sturen ze het ding vanzelf een keer op, met Fransen valt niet te praten als het over deadlines gaat.
Daarom ben ik ook wel weer dol op ze.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Fransen zijn sowieso een asociaal volk.
Rook ze enzo.quote:
Ik heb persoonlijk altijd meer zoiets van 'wanneer is die kutverjaardag nou eindelijk voorbij en laat iedereen me weer met rust?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Kaneelstokje: ik vind persoonlijk mijn verjaardag heel belangrijk en verwacht dan aandacht van iedereen
en ze heeft zelf vast een plaat voor haar kop wat betreft hoe erg ze je gekwetst heeft (anders had ze het al niet gedaan vind ik) en zal vinden dat ze nog steeds wel recht heeft op ten minste een felicitatie of zo
Voelt raar om ze in je ogen te proppen.quote:
Brilquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag stefan niet op je bril jizzen?
Ze heeft het geprobeerd te verbergen, maar ik ben niet achterlijk. Ze weet het dondersgoed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Kaneelstokje: ik vind persoonlijk mijn verjaardag heel belangrijk en verwacht dan aandacht van iedereen
en ze heeft zelf vast een plaat voor haar kop wat betreft hoe erg ze je gekwetst heeft (anders had ze het al niet gedaan vind ik) en zal vinden dat ze nog steeds wel recht heeft op ten minste een felicitatie of zo
Ik jizz liever in haar,quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag stefan niet op je bril jizzen?
dat geloof ik meteen maar je vroeg wat zij dacht en ik denk dat het zoiets moet zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft het geprobeerd te verbergen, maar ik ben niet achterlijk. Ze weet het dondersgoed.
Ik heb daarna gezegd wat ik daar van vond en ze weigerde zelfs maar excuses te maken. Daarna heeft ze constant moeilijk lopen doen over geld en heeft ze het geld van onze gezamelijke rekening gehaald omdat ze vond dat ze daar recht op had en ze verwachtte dat ik het niet zou geven. Nee, ze heeft alle rechten verspeeld.
Heb je nou al sex gehad met haar, of niet?quote:
Sorry, verkeerd begrepen. Emoties enzo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat geloof ik meteen maar je vroeg wat zij dacht en ik denk dat het zoiets moet zijn
vandaar
Nee nog nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je nou al sex gehad met haar, of niet?
[..]
Sorry, verkeerd begrepen. Emoties enzo.
Wacht... Jullie hebben toch wat?quote:
Ja maar mijn spiraal is vervelend aan het doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wacht... Jullie hebben toch wat?
Joysa is toch de vriendin van stefanhaan?
Ja, maar ze had net een spiraaltje laten zetten dacht ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wacht... Jullie hebben toch wat?
Joysa is toch de vriendin van stefanhaan?
Ik weet niksquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja maar mijn spiraal is vervelend aan het doen.
En nu volgend onderwerp.
oh wat kut!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
En nu volgend onderwerp.
oh nee ik bedoelde van he wat rotquote:
Ja want er zit een spiraal in haar grotquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee ik bedoelde van he wat rot
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want er zit een spiraal in haar grot
Is niet echt grappig ook_gekquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want er zit een spiraal in haar grot
Ken er genoeg waar het wel gewoon goed gaat, maar daar hoor je veel minder over.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij zou ik sowieso niet zo gelukkig worden van zo'n spiraaltje
iedereen die ik ken heeft er gezeik mee gehad
zelf maar nooit aan begonnen
Moet jou bekend voor komen, want jij bent dat nooit.quote:
Hihi.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet jou bekend voor komen, want jij bent dat nooit.
das ook weer logisch natuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ken er genoeg waar het wel gewoon goed gaat, maar daar hoor je veel minder over.
Precies, en als je kei buikpijn hebt enzo klaag je er wel snel overquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
das ook weer logisch natuurlijk
niemand komt s ochtends op zijn werk en gooit bij de koffie over tafel hoe lekker zo'n spiraal zit
Maar ik heb een aantal vriendinnen waarbij het ook echt ruk was
Ik heb wel een gehoord dat een man het spiraaltje schuin getikt heeftquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ken er genoeg waar het wel gewoon goed gaat, maar daar hoor je veel minder over.
Kan, je kan 'm ook voelen met neukenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb wel een gehoord dat een man het spiraaltje schuin getikt heeft
Dan kun je bij hem toch wel wat doen? Ik bedoel hij is niet maanden ongesteld, maar moet wel boeten. En als jij je eerst doucht dan is het toch ook geen drama. Of je doet het onder de douche en dan spoelt het gelijk weg. genoeg oplossingen, maar ik zie geen enkele reden om geen sex te hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:12 schreef Joysa het volgende:
En nu volgend onderwerp.
Zucht, het is niet alsof we 3 meter uit elkaar in bed liggen. Maar ik ga dat hier niet besprekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan kun je bij hem toch wel wat doen? Ik bedoel hij is niet maanden ongesteld, maar moet wel boeten. En als jij je eerst doucht dan is het toch ook geen drama. Of je doet het onder de douche en dan spoelt het gelijk weg. genoeg oplossingen, maar ik zie geen enkele reden om geen sex te hebben.
Snap ik, maar je vriendje klaagt er best vaak over. Lijkt me reden om het toch nog eens te bespreken. Zou het niet echt cool vinden als mijn vriend steeds op internet zou klagen dat hij al maanden geen sex heeft gehad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:23 schreef Joysa het volgende:
Zucht, het is niet alsof we 3 meter uit elkaar in bed liggen. Maar ik ga dat hier niet bespreken
Gelukkig weten we zelf heel goed hoe het zitquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Snap ik, maar je vriendje klaagt er best vaak over. Lijkt me reden om het toch nog eens te bespreken. Zou het niet echt cool vinden als mijn vriend steeds op internet zou klagen dat hij al maanden geen sex heeft gehad.
Het is pas klaar als jij stopt met reageren en je vriend niet meer klaagt dat hij geen sex heeftquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:25 schreef Joysa het volgende:
Gelukkig weten we zelf heel goed hoe het zit
En nu is het klaar hier over.
Ook niet cool van hem trouwens, als zij meeleest.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Snap ik, maar je vriendje klaagt er best vaak over. Lijkt me reden om het toch nog eens te bespreken. Zou het niet echt cool vinden als mijn vriend steeds op internet zou klagen dat hij al maanden geen sex heeft gehad.
Dat vind ik ook niet. Daarom zei ik het ook. Maar het lijkt me sowieso niet relaxt om samen in hetzelfde topic te posten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:26 schreef Supersoep het volgende:
Ook niet cool van hem trouwens, als zij meeleest.Maar dat terzijde.
Is wel leuk hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet. Daarom zei ik het ook. Maar het lijkt me sowieso niet relaxt om samen in hetzelfde topic te posten.
Wel als je in de happy-in-love-fase bent, maar niet als er iemand gefrustreerd is over een seksleven dat er niet is of als iemand het uitmaakt.quote:
Stop dan met zeiken dat je geen seks hebtquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:29 schreef stefanhaan het volgende:
Maar alles gaat wel goed hoor
Geen reden om bezorgt te zijn
Volgens mij valt het nog wel mee met hen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel als je in de happy-in-love-fase bent, maar niet als er iemand gefrustreerd is over een seksleven dat er niet is of als iemand het uitmaakt.
Doe ik niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stop dan met zeiken dat je geen seks hebt
Deze lijkt wel van toepassing op je vriendquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef Joysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)weldig_in_bed__.html
Deze link is wel even leuk.
Het lijkt me niet voor niks dat de een het onderwerp steeds oprakelt en de ander totaal niet over wil praten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij valt het nog wel mee met hen hoor
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze lijkt wel van toepassing op je vriend
Het is niet daarom dat ik het er niet over wil hebben, het gaat jullie alleen geen reet aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het lijkt me niet voor niks dat de een het onderwerp steeds oprakelt en de ander totaal niet over wil praten.
Wat schattig!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Baawwww, mijn bejaarde buurman kwam op zijn sokken naar buiten gerend om te vragen waarom hij mijn wederhelft nooit meer ziet en wenste me sterkte.
Jazeker. Hij zit altijd in zijn lekkere stoel bij het raam naar buiten te kijken en we zwaaiden altijd als we langs liepen.quote:
Aw wat lief, oude mensenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Baawwww, mijn bejaarde buurman kwam op zijn sokken naar buiten gerend om te vragen waarom hij mijn wederhelft nooit meer ziet en wenste me sterkte.
Dat klopt. Misschien moet je je vriend wat beter africhten zodat hij niet zulke dingen meer post. Maar buiten dat vind ik het nog steeds zeikgedrag dat je geen seks kan hebben als je ongesteld bent. Maar goed dat is mijn mening. Je moet wel erg leuk zijn dat hij nog steeds bij je is. Veel andere mannen hadden je al 10x ingeruildquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:31 schreef Joysa het volgende:
Het is niet daarom dat ik het er niet over wil hebben, het gaat jullie alleen geen reet aan
Ja en zijn hand op mijn schouder.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Aw wat lief, oude mensen
Ging hij je hand ook vastpakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |