Het slaat inderdaad nergens op zoquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is zo'n het glas is halfvol half leeg verandering.
Dat is ook niet nodigquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan hoef je bij deze niet meer nieuwsgierig naar me te zijnIk ben lang en draag nooit hoge hakken
"Als versieren niet vanzelf gaat."quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het over ''Hoe maak ik versieren makkelijker'' ipv ''Als versieren niet zo makkelijk gaat''. Dat eerste klinkt zo dom.
"Stop met afberen want versieren kun je leren"quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Als versieren niet vanzelf gaat."
"Versieren kun je leren."
Zoveel mogelijkheden.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:14 schreef heloef het volgende:
[..]
"Stop met afberen want versieren kun je leren"
Niks meer aan doen.
Ik stem voor: "Hosselen met Heloef"quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:14 schreef heloef het volgende:
[..]
"Stop met afberen want versieren kun je leren"
Niks meer aan doen.
'Help Heloef Hosselen'quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stem voor: "Hosselen met Heloef"
Alliteratie is leuker dan rijm.
Hij is wel leuk.quote:
Je weet het ooit nooit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:16 schreef heloef het volgende:
Okee ik scheer het daar beneden echt de komende maanden niet meer, de jeuk is de frisheid niet waard.
Daarnaast hoef ik het ook voor niemand bij te houden.
MIJN OGENquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:16 schreef heloef het volgende:
Okee ik scheer het daar beneden echt de komende maanden niet meer, de jeuk is de frisheid niet waard.
Daarnaast hoef ik het ook voor niemand bij te houden.
Ik heb geen flauw idee waar en met wie.quote:
Die Supersoep had gemaakt, die was wel leuk OP-materiaalquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ook. Dan wel de screenshot van Heloef in de OP.
Nee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stem voor: "Hosselen met Heloef"
Alliteratie is leuker dan rijm.
Al helemaal nee.quote:
Ik weet dingen van die jou die erger zijn.quote:
Tijnbrein, vrijdagavond, op de grote parkeerplaats bij de N29.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar en met wie.
Hell no.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tijnbrein, vrijdagavond, op de grote parkeerplaats bij de N29.
Welke kleur zijn mijn ogen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Al helemaal nee.
[..]
Ik weet dingen van die jou die erger zijn.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik stem voor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die Supersoep had gemaakt, die was wel leuk OP-materiaal
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is niet van jou. Als ik de lapo een keer heb verander ik het wel terug.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Danku danku. Ik heb alleen maar goeie TT's
ik wil weleens weten wie er achter die grote mond schuilgaat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan hoef je bij deze niet meer nieuwsgierig naar me te zijnIk ben lang en draag nooit hoge hakken
Bruinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |