Ik had het over de vormenquote:
Andersom is dat gelukkig nooit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het altijd wel wonderbaarlijk dat mannen vaak willen dat vrouwen slank zijn, mooie perfecte rondingen hebben, stevige tieten, geen straie, perfecte huid, geen haar op ongewenste plekken, etc etc en als je dan ziet hoe de mannen in kwestie er zelf vaak uitzien dan is het verre van perfect. Maar dan moeten vrouwen maar accepteren dat hij is wie hij is, maar de vrouw moet aan zichzelf sleutelen tot ze perfect is
vrouwen hebben in mijn ervaring toch wel meer eisen dan mannen hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja irl
maar op fok maar 10% of zoheel vreemd altijd
Klopt, maar stond niks bij over uiterlijk, behalve dat ik hem aantrekkelijk wilde vinden en dat hij lang moest zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Cactus bedoelde ik, die heeft ooit een hele lijst gepost hier
Ik kom ze trouwens niet echt vaak tegen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:00 schreef Supersoep het volgende:
1.85 is echt lang.Zal wel aan dit land liggen met al die reusachtige vrouwen.
Ik moest denken aan dit plaatje:quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Andersom is dat gelukkig nooit.![]()
Maar even zonder dollen, je moet niet alles zo serieus nemen.
Die eerste!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En dat versus figuren die wél zandlopers zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooohw, daar kom ik met gemak bovenuit!quote:
Jij zou het niet erg vinden om een vrouw met okselhaar in je bed aan te treffen? Dan ben je de enige nog op deze aardbol denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef palawan het volgende:
Onzin, ik verwacht niet iets van vrouwen wat ik zelf ook niet doe.
Ik hou mijn lichaam in goede conditie door regelmatig te sporten en niet alleen maar vet eet. Ik vind het gewoon een afknapper als een vrouw dat niet doet door een beetje op haar gewicht te letten. En ze hoeft echt niet net zoveel te sporten als ik, of heel slank te zijn hoor.
En verder scheer ik alleen mijn gezicht, dus ik vind dat ik dan ook niet van een vrouw kan verwachten dat ze haar oksels scheert, doe ik immers ook niet
Hehehe. Was er op Fok niet ook zo eentje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest denken aan dit plaatje:
[ http://img513.imageshack.us/img513/9807/sssfd2.png (copy/paste deze link) ]
Ja een enorme nerd die deed alsof hij de ultieme hosselbaas was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Was er op Fok niet ook zo eentje?
Als ik de keus zou hebben zou ik zeggen van liever niet, dat klopt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij zou het niet erg vinden om een vrouw met okselhaar in je bed aan te treffen? Dan ben je de enige nog op deze aardbol denk ik
Meid, wat een drama steeds.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Gaan jullie vanavond luisteren? Ik ga draaien bij radio49 en ik heb een fuck-je-ex show
Ik moet toch huiswerk maken dus ik zet je wel aan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Gaan jullie vanavond luisteren? Ik ga draaien bij radio49 en ik heb een fuck-je-ex show
Wat is je reden het niet te scheren? Gewoon dat het onhandig is neem ik aan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:03 schreef palawan het volgende:
[..]
Als ik de keus zou hebben zou ik zeggen van liever niet, dat klopt.
Maar ik ga echt mooi niet mijn eigen okselhaar scheren, dus kan ik dat toch ook niet van iemand anders verwachten?
Goed hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:03 schreef gewoonfaye het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |