Ja, maar ze had net een spiraaltje laten zetten dacht ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wacht... Jullie hebben toch wat?
Joysa is toch de vriendin van stefanhaan?
Ik weet niksquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja maar mijn spiraal is vervelend aan het doen.
En nu volgend onderwerp.
oh wat kut!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
En nu volgend onderwerp.
oh nee ik bedoelde van he wat rotquote:
Ja want er zit een spiraal in haar grotquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee ik bedoelde van he wat rot
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want er zit een spiraal in haar grot
Is niet echt grappig ook_gekquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want er zit een spiraal in haar grot
Ken er genoeg waar het wel gewoon goed gaat, maar daar hoor je veel minder over.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij zou ik sowieso niet zo gelukkig worden van zo'n spiraaltje
iedereen die ik ken heeft er gezeik mee gehad
zelf maar nooit aan begonnen
Moet jou bekend voor komen, want jij bent dat nooit.quote:
Hihi.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet jou bekend voor komen, want jij bent dat nooit.
das ook weer logisch natuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ken er genoeg waar het wel gewoon goed gaat, maar daar hoor je veel minder over.
Precies, en als je kei buikpijn hebt enzo klaag je er wel snel overquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
das ook weer logisch natuurlijk
niemand komt s ochtends op zijn werk en gooit bij de koffie over tafel hoe lekker zo'n spiraal zit
Maar ik heb een aantal vriendinnen waarbij het ook echt ruk was
Ik heb wel een gehoord dat een man het spiraaltje schuin getikt heeftquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ken er genoeg waar het wel gewoon goed gaat, maar daar hoor je veel minder over.
Kan, je kan 'm ook voelen met neukenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb wel een gehoord dat een man het spiraaltje schuin getikt heeft
Dan kun je bij hem toch wel wat doen? Ik bedoel hij is niet maanden ongesteld, maar moet wel boeten. En als jij je eerst doucht dan is het toch ook geen drama. Of je doet het onder de douche en dan spoelt het gelijk weg. genoeg oplossingen, maar ik zie geen enkele reden om geen sex te hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:12 schreef Joysa het volgende:
En nu volgend onderwerp.
Zucht, het is niet alsof we 3 meter uit elkaar in bed liggen. Maar ik ga dat hier niet besprekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan kun je bij hem toch wel wat doen? Ik bedoel hij is niet maanden ongesteld, maar moet wel boeten. En als jij je eerst doucht dan is het toch ook geen drama. Of je doet het onder de douche en dan spoelt het gelijk weg. genoeg oplossingen, maar ik zie geen enkele reden om geen sex te hebben.
Snap ik, maar je vriendje klaagt er best vaak over. Lijkt me reden om het toch nog eens te bespreken. Zou het niet echt cool vinden als mijn vriend steeds op internet zou klagen dat hij al maanden geen sex heeft gehad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:23 schreef Joysa het volgende:
Zucht, het is niet alsof we 3 meter uit elkaar in bed liggen. Maar ik ga dat hier niet bespreken
Gelukkig weten we zelf heel goed hoe het zitquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Snap ik, maar je vriendje klaagt er best vaak over. Lijkt me reden om het toch nog eens te bespreken. Zou het niet echt cool vinden als mijn vriend steeds op internet zou klagen dat hij al maanden geen sex heeft gehad.
Het is pas klaar als jij stopt met reageren en je vriend niet meer klaagt dat hij geen sex heeftquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:25 schreef Joysa het volgende:
Gelukkig weten we zelf heel goed hoe het zit
En nu is het klaar hier over.
Ook niet cool van hem trouwens, als zij meeleest.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Snap ik, maar je vriendje klaagt er best vaak over. Lijkt me reden om het toch nog eens te bespreken. Zou het niet echt cool vinden als mijn vriend steeds op internet zou klagen dat hij al maanden geen sex heeft gehad.
Dat vind ik ook niet. Daarom zei ik het ook. Maar het lijkt me sowieso niet relaxt om samen in hetzelfde topic te posten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:26 schreef Supersoep het volgende:
Ook niet cool van hem trouwens, als zij meeleest.Maar dat terzijde.
Is wel leuk hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet. Daarom zei ik het ook. Maar het lijkt me sowieso niet relaxt om samen in hetzelfde topic te posten.
Wel als je in de happy-in-love-fase bent, maar niet als er iemand gefrustreerd is over een seksleven dat er niet is of als iemand het uitmaakt.quote:
Stop dan met zeiken dat je geen seks hebtquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:29 schreef stefanhaan het volgende:
Maar alles gaat wel goed hoor
Geen reden om bezorgt te zijn
Volgens mij valt het nog wel mee met hen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel als je in de happy-in-love-fase bent, maar niet als er iemand gefrustreerd is over een seksleven dat er niet is of als iemand het uitmaakt.
Doe ik niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stop dan met zeiken dat je geen seks hebt
Deze lijkt wel van toepassing op je vriendquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef Joysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)weldig_in_bed__.html
Deze link is wel even leuk.
Het lijkt me niet voor niks dat de een het onderwerp steeds oprakelt en de ander totaal niet over wil praten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij valt het nog wel mee met hen hoor
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze lijkt wel van toepassing op je vriend
Het is niet daarom dat ik het er niet over wil hebben, het gaat jullie alleen geen reet aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het lijkt me niet voor niks dat de een het onderwerp steeds oprakelt en de ander totaal niet over wil praten.
Wat schattig!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Baawwww, mijn bejaarde buurman kwam op zijn sokken naar buiten gerend om te vragen waarom hij mijn wederhelft nooit meer ziet en wenste me sterkte.
Jazeker. Hij zit altijd in zijn lekkere stoel bij het raam naar buiten te kijken en we zwaaiden altijd als we langs liepen.quote:
Aw wat lief, oude mensenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Baawwww, mijn bejaarde buurman kwam op zijn sokken naar buiten gerend om te vragen waarom hij mijn wederhelft nooit meer ziet en wenste me sterkte.
Dat klopt. Misschien moet je je vriend wat beter africhten zodat hij niet zulke dingen meer post. Maar buiten dat vind ik het nog steeds zeikgedrag dat je geen seks kan hebben als je ongesteld bent. Maar goed dat is mijn mening. Je moet wel erg leuk zijn dat hij nog steeds bij je is. Veel andere mannen hadden je al 10x ingeruildquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:31 schreef Joysa het volgende:
Het is niet daarom dat ik het er niet over wil hebben, het gaat jullie alleen geen reet aan
Ja en zijn hand op mijn schouder.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Aw wat lief, oude mensen
Ging hij je hand ook vastpakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |