Oeh!!!quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:38 schreef stefanhaan het volgende:
Als je een borst duwt en hij flubbert niet. Is er cupmaat te klein.
Period
Ja, een beetje wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik snap dat er voorkeuren zijn, maar jij komt soms wel erg panisch over.
Ja, ziet er vaak best grappig uit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat hebben mensen nogal gauw als ze bewegen hoor
of je moet echt wel heel petit en strak zijn
borsten valt wel mee maar je kont kletst toch altijd wel een beetje als je maar hard genoeg stoot
Nee, gewoon lekker strak.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja hallo. Graaf dan gelijk een skelet op.
Je bent toch niet pedofiel he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel.
[..]
Ja, ziet er vaak best grappig uit.
[..]
Nee, gewoon lekker strak.
Slecht. Harde koppijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof je.![]()
Hoe was je Latijn?
Exactly my thoughtsquote:
Gatverdamme man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je bent toch niet pedofiel he?
NEE, ik ben Kree niet.quote:
Keihard kletsen als je haar van achteren neemt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad
het moeten kussentjes zijn, geen harde uitsteeksel die je oog uit prikken
is nog gevaarlijk ook als je een beetje creatief word
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je bent toch niet pedofiel he?
Je weet dat vrouwen zonder rondingen meer mannelijke hormonen hebben als vrouwen in de meeste gevallen he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gatverdamme man.SPORTIEF!
[..]
NEE, ik ben Kree niet.
Dat is niet zandloper, dat is een 14-jarige.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh!!!
Kleine stevige borsten, slank lichaam met strak buikje, klein kontje
Zandloper figuurtje
Naja als je echt helemaal geen vormen wil en niks dat beweegt vind ik dat ook wel een beetje raar over komen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gatverdamme man.SPORTIEF!
[..]
NEE, ik ben Kree niet.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Keihard kletsen als je haar van achteren neemt.
wat zijn guise?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:43 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Wtf am i reading
Guise guise guise, whats happened dat de hormoontjes ervanaf druipen opeens
...
TIETUHHHH
...
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen zonder rondingen meer mannelijke hormonen hebben als vrouwen in de meeste gevallen he?
I'm just saying,,
En ze moeten het liefst ook aan de steroïden..quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus geen hockey of vrouwentennis, maar turnwedstrijden?
Ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind zelf een buikje nog wel heel aantrekkelijk
zowel bij mannen als vrouwen
gewoon zo'n leuk rond bolletje er op
Er is niks mis met rondingen, ik wil alleen geen skippybal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen zonder rondingen meer mannelijke hormonen hebben als vrouwen in de meeste gevallen he?
I'm just saying,,
Nee, daar heb ik dan minder moeite mee. Mits geen snor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja als je echt helemaal geen vormen wil en niks dat beweegt vind ik dat ook wel een beetje raar over komen hoor
alsof je moeite hebt met het menselijk lichaam
het komt een beetje over als eisen dat alles glad geschoren is of zo... heel tegen natuurlijk
Euhm nee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh!!!
Kleine stevige borsten, slank lichaam met strak buikje, klein kontje
Zandloper figuurtje
My thoughts exactly!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat is niet zandloper, dat is een 14-jarige.
Mooi figuurtje. Ik zeg doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef Supersoep het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe foto van Lanterfanteraar in haar fotoboek? Wie van de mannen hier kan er wel iets mee, als het over vormen gaat?
Fotoboek van User
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |