Gelukkig heeft iedereen mijn pics, dus ik ben bewezen geen plankquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zonder pics ben je een plank hoor![]()
Ik heb 1x zoiets bizars meegemaakt en ben nog van slagquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:29 schreef Supersoep het volgende:
Rondingen zijn heerlijk. Ik heb nu dan ook niks te klagen daarover, het is zowat perfectie. Daarom snap ik Loka ook niet dat ze zich zou schamen voor een iets rondere kont. Geweldig juist.
Je hebt juist een mooie kontquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Lokasenna het volgende: [..] Dat bedoel ik. En laat dat nu net een deel van mij zijn wat totaal geen nadruk nodig heeft omdat het al buitenproportioneel is
![]()
Barbapappa. Of Barbamammaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een beetje pear-shaped ben je dus? Vind ik ook niet zo erg, Het heeft wel iets.
Zandloperfiguur bij vrouwenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Rondingen zijn prima, maar bij mezelf graag ook alleen als rondingen en niet richting bol, dus mooi slank maar met titties en een goede kont.
En daarom is het nu je ex.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb 1x zoiets bizars meegemaakt en ben nog van slagHet gaat om mijn ex. Blijkbaar heeft hij niet zoveel met borsten, want meestal hadden we al sex en had ik mijn bovenkleding nog aan. Misschien is hij er ook wel bang voor
We gingen paar maanden terug uit eten en ik had gewoon een normaal decolletee. Niet iets hoerigs of dat ze eruit hingen. Zegt ie opeens: 'heb jij een sjaal bij je ofzo?'
Dus ik zeg dat ik dat heb en vraag waarom. Zegt hij: ' wil je die omdoen en voor je tieten hangen, want het leidt af en ik vind het ordinair staan'
WTF, voor het eerst dat een man vraagt of ik m'n tieten wil bedekken
Hij trollde je, keihardquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb 1x zoiets bizars meegemaakt en ben nog van slagHet gaat om mijn ex. Blijkbaar heeft hij niet zoveel met borsten, want meestal hadden we al sex en had ik mijn bovenkleding nog aan. Misschien is hij er ook wel bang voor
We gingen paar maanden terug uit eten en ik had gewoon een normaal decolletee. Niet iets hoerigs of dat ze eruit hingen. Zegt ie opeens: 'heb jij een sjaal bij je ofzo?'
Dus ik zeg dat ik dat heb en vraag waarom. Zegt hij: ' wil je die omdoen en voor je tieten hangen, want het leidt af en ik vind het ordinair staan'
Wilde hij ook het liefst anaal of op z'n hondjes?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een idiootquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
hahahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wilde hij ook het liefst anaal of op z'n hondjes?
Want dan is het een nog niet uit de kast homo
Dat is wel vaagquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je had hem een kaakstoot moeten geven. En hard.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat was hij toen al
[..]
Ik voelde opeens ordinair, terwijl ik dat echt niet was of ooit ben
Heuj jij hoeft heul niet te versierenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je had hem een kaakstoot moeten geven. En hard.
oh dan probeerde hij gewoon naar te doen om het naar doen of hij trok het niet omdat het heet was en hij de ex isquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat was hij toen al
[..]
Ik voelde opeens ordinair, terwijl ik dat echt niet was of ooit ben
Jij ook niet?:quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
.
[..]
Heuj jij hoeft heul niet te versieren
Tijdens de seks gewoon keihard de blote tetten in het gezicht duwen, de homo!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee juist niet. Hij wilde me kunnen aankijken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Wilde hij ook het liefst anaal of op z'n hondjes?
Want dan is het een nog niet uit de kast homo
Ik deed mijn sjaal om en voelde me niet zo happy meer daarnaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef stefanhaan het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er moet niet te veel flubberen aan een lichaam. Vond ik ook altijd zo oncharmant van sex. Billen waar je tegen aan stoot, borsten die alle kanten op vliegen. Brrrrr.
Dat hebben mensen nogal gauw als ze bewegen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er moet niet te veel flubberen aan een lichaam. Vond ik ook altijd zo oncharmant van sex. Billen waar je tegen aan stoot, borsten die alle kanten op vliegen. Brrrrr.
Ach, dat hoeft de helft hier nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
.
[..]
Heuj jij hoeft heul niet te versieren
Ja hallo. Graaf dan gelijk een skelet op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oeh!!!quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:38 schreef stefanhaan het volgende:
Als je een borst duwt en hij flubbert niet. Is er cupmaat te klein.
Period
Ja, een beetje wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik snap dat er voorkeuren zijn, maar jij komt soms wel erg panisch over.
Ja, ziet er vaak best grappig uit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat hebben mensen nogal gauw als ze bewegen hoor
of je moet echt wel heel petit en strak zijn
borsten valt wel mee maar je kont kletst toch altijd wel een beetje als je maar hard genoeg stoot
Nee, gewoon lekker strak.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja hallo. Graaf dan gelijk een skelet op.
Je bent toch niet pedofiel he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel.
[..]
Ja, ziet er vaak best grappig uit.
[..]
Nee, gewoon lekker strak.
Slecht. Harde koppijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof je.![]()
Hoe was je Latijn?
Exactly my thoughtsquote:
Gatverdamme man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je bent toch niet pedofiel he?
NEE, ik ben Kree niet.quote:
Keihard kletsen als je haar van achteren neemt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad
het moeten kussentjes zijn, geen harde uitsteeksel die je oog uit prikken
is nog gevaarlijk ook als je een beetje creatief word
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je bent toch niet pedofiel he?
Je weet dat vrouwen zonder rondingen meer mannelijke hormonen hebben als vrouwen in de meeste gevallen he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gatverdamme man.SPORTIEF!
[..]
NEE, ik ben Kree niet.
Dat is niet zandloper, dat is een 14-jarige.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh!!!
Kleine stevige borsten, slank lichaam met strak buikje, klein kontje
Zandloper figuurtje
Naja als je echt helemaal geen vormen wil en niks dat beweegt vind ik dat ook wel een beetje raar over komen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gatverdamme man.SPORTIEF!
[..]
NEE, ik ben Kree niet.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Keihard kletsen als je haar van achteren neemt.
wat zijn guise?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:43 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Wtf am i reading
Guise guise guise, whats happened dat de hormoontjes ervanaf druipen opeens
...
TIETUHHHH
...
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen zonder rondingen meer mannelijke hormonen hebben als vrouwen in de meeste gevallen he?
I'm just saying,,
En ze moeten het liefst ook aan de steroïden..quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus geen hockey of vrouwentennis, maar turnwedstrijden?
Ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind zelf een buikje nog wel heel aantrekkelijk
zowel bij mannen als vrouwen
gewoon zo'n leuk rond bolletje er op
Er is niks mis met rondingen, ik wil alleen geen skippybal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen zonder rondingen meer mannelijke hormonen hebben als vrouwen in de meeste gevallen he?
I'm just saying,,
Nee, daar heb ik dan minder moeite mee. Mits geen snor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja als je echt helemaal geen vormen wil en niks dat beweegt vind ik dat ook wel een beetje raar over komen hoor
alsof je moeite hebt met het menselijk lichaam
het komt een beetje over als eisen dat alles glad geschoren is of zo... heel tegen natuurlijk
Euhm nee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh!!!
Kleine stevige borsten, slank lichaam met strak buikje, klein kontje
Zandloper figuurtje
My thoughts exactly!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat is niet zandloper, dat is een 14-jarige.
Mooi figuurtje. Ik zeg doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef Supersoep het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe foto van Lanterfanteraar in haar fotoboek? Wie van de mannen hier kan er wel iets mee, als het over vormen gaat?
Fotoboek van User
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef stefanhaan het volgende:
Ach kaneelstokje moet nog even uit de kast komen. En dan komt alles wel goed'ish.
Ach, heb lant altijd wel een lekker wijf gevonden. Beetje te raar, maar verder wel OK.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef Supersoep het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe foto van Lanterfanteraar in haar fotoboek? Wie van de mannen hier kan er wel iets mee, als het over vormen gaat?
Fotoboek van User
Prima.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef Supersoep het volgende:
Fotoboek van User
Ziet er heel mooi en vrouwelijk uit!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef Supersoep het volgende:
Fotoboek van User
Ja. Sorry.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Heb je wat te doen zaterdagavond?
Ik geef sowieso toe dat mijn ex lelijk is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vond sophie dahl toen ze plus size model was heel mooi
durf het hier niet te posten want dan gaan hier vast mannen doen alsof het vreselijk lelijk is terwijl hun exen er precies zo uit zien (epenis etc)
Post eensquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
durf het hier niet te posten want dan gaan hier vast mannen doen alsof het vreselijk lelijk is terwijl hun exen er precies zo uit zien (epenis etc)
oja?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Post eensIk neem die zeikerds wel voor mijn rekening
Volgens mij is dat wel een hele mooie vrouw.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
Lant is wel een lekker ding, sowieso.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef Supersoep het volgende:
Fotoboek van User
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is niet zandloper, dat is een 14-jarige.
Je beschrijving is gewoon niet die van een zandloperfiguurt, dat was het punt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]nou nee hoor wees gerust.
Een mooie slanke vrouw met stevige borsten zien er niet uit als een 14 jarige.
Heeyquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het altijd wel wonderbaarlijk dat mannen vaak willen dat vrouwen slank zijn, mooie perfecte rondingen hebben, stevige tieten, geen straie, perfecte huid, geen haar op ongewenste plekken, etc etc en als je dan ziet hoe de mannen in kwestie er zelf vaak uitzien dan is het verre van perfect. Maar dan moeten vrouwen maar accepteren dat hij is wie hij is, maar de vrouw moet aan zichzelf sleutelen tot ze perfect is
Jij stelt toch ook eisen aan mannen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het altijd wel wonderbaarlijk dat mannen vaak willen dat vrouwen slank zijn, mooie perfecte rondingen hebben, stevige tieten, geen straie, perfecte huid, geen haar op ongewenste plekken, etc etc en als je dan ziet hoe de mannen in kwestie er zelf vaak uitzien dan is het verre van perfect. Maar dan moeten vrouwen maar accepteren dat hij is wie hij is, maar de vrouw moet aan zichzelf sleutelen tot ze perfect is
mannen zijn visueel ingesteld.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:
Blijft een lekker wijf..quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef Supersoep het volgende:
Fotoboek van User
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:50 schreef ook_gek het volgende:
nou nee hoor wees gerust.
Een mooie slanke vrouw met stevige borsten zien er niet uit als een 14 jarige.
Wat MFN zegt. JIj beschreef onderstaand figuur en dat noem ik geen vrouwquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Je beschrijving is gewoon niet die van een zandloperfiguurt, dat was het punt.
Maar ik zou haar wel keihard gevenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Wat MFN zegt. JIj beschreef onderstaand figuur en dat noem ik geen vrouw
[ afbeelding ]
Op de tweede foto zie je haar figuur beter maar is de jurk heel lelijk en de rest ook wat minder (make up en zo)quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Post eensIk neem die zeikerds wel voor mijn rekening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Klopt, maar geen dingen die ik zelf ook niet waarmaak. Ik ben ook lang, dus vind ik dat ik het recht heb om een lange man te wensenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
Jij stelt toch ook eisen aan mannen?
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:
Zeg wij mannen zijn niet allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:
Weinig van te zeggen door zoals het lijkt een verkeerde lichaamshouding.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef Supersoep het volgende:
Fotoboek van User
Wat vind jij lang?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, maar geen dingen die ik zelf ook niet waarmaak. Ik ben ook lang, dus vind ik dat ik het recht heb om een lange man te wensen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Op de tweede foto zie je haar figuur beter maar is de jurk heel lelijk en de rest ook wat minder (make up en zo)Die zou ik anaal nemen, inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
[..]
Op de tweede foto zie je haar figuur beter maar is de jurk heel lelijk en de rest ook wat minder (make up en zo)Het zou sneu zijn als mannen daar al over zouden gaan zeikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze ziet er prima uit![]()
True dat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die zou ik anaal nemen, inderdaad.
Verdomd weinig hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij stelt toch ook eisen aan mannen?
Op de tweede foto zie je haar figuur beter maar is de jurk heel lelijk en de rest ook wat minder (make up en zo)90% vd mannen zou haar gewoon echt wel neuken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cactus bedoelde ik, die heeft ooit een hele lijst gepost hierquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Verdomd weinig hoor
zolang ie maar sympathiek is, niet stinkt en mijn onderbuik laat kriebelen
Dat vind ik wel relatiemateriaalquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
90% vd mannen zou haar gewoon echt wel neuken hoor
Onzin, ik verwacht niet iets van vrouwen wat ik zelf ook niet doe.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:
Ja irlquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
90% vd mannen zou haar gewoon echt wel neuken hoor
[..]
Op de tweede foto zie je haar figuur beter maar is de jurk heel lelijk en de rest ook wat minder (make up en zo)Ik zou der niet op vallen, maar er is niet zoveel mis mee nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
En dat versus figuren die wél zandlopers zijn:quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Wat MFN zegt. JIj beschreef onderstaand figuur en dat noem ik geen vrouw
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat vind ik wel relatiemateriaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |