Ach ik zie wel, als de wereld ten onderga ga ik wel als een neukend konijntje ten onderquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien al wel eerder.
Maar natuurlijk zal je niemand dat horen toegeven.
Ik vind het wel lastig hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik heb een jaar niet gehaald door omstandigheden, dus ik kan ook geen fouten meer maken. hoewel ik er waarschijnlijk door de omstandigheden wel een jaar bij kan aanvragen.
Hij ontmoet haar toch vanavond voor het eerst?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat hier om een persoon die hij persoonlijk kent, dan kan je best wat conclusies trekken op basis daarvan. Dat hij ernaast kan zitten is dan jammer, dat gebeurt een mens nou eenmaal wel eens.
Hij zegt ook heel niet dat alle dikke mensen zo zijn, hij heeft het gewoon over dat ene meisje waarbij hem dat opvalt en legt dus verbanden, vrij logisch vind ik dat.
Precies, dit ja. Bedankt voor het uittypen van mijn gedachtenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat hier om een persoon die hij persoonlijk kent, dan kan je best wat conclusies trekken op basis daarvan. Dat hij ernaast kan zitten is dan jammer, dat gebeurt een mens nou eenmaal wel eens.
Hij zegt ook heel niet dat alle dikke mensen zo zijn, hij heeft het gewoon over dat ene meisje waarbij hem dat opvalt en legt dus verbanden, vrij logisch vind ik dat.
Nee, het is gewoon echt zo. Al was ik wel een beetje verbaasd toen ik erachter kwam dat ik evenveel woog als een vriendin die wel een stukje kleiner is, terwijl ik haar altijd slanker vond.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij bent sowieso niet dik
wel onzeker gok ik als je steeds blijft zeggen dat je dik bent
Euhm nee, dat is iemand andersquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij ontmoet haar toch vanavond voor het eerst?
Ik ook, ik ga gewoon bij van die hippies in tentjes wonen in zo'n occupy-kamp en daar teren op de maatschappij, beweren dat de wereld eraan gaat en een beetje lol hebben tot het nog echt gebeurt ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach ik zie wel, als de wereld ten onderga ga ik wel als een neukend konijntje ten onder.
Ja, ik vind het ook allemaal maar eng.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig hoor
mijn stresslevel is echt meteen al op 60% of zo gewoon omdat er geen enkele bewegingsruimte is
en daar ga ik niet bepaald beter van presteren
Plus het is een deeltijd studie naast het werk, dat is sowieso al lastiger om dat dan allemaal strak en netjes meteen af te ronden
soms kan ik bijvoorbeeld gewoon niet naar college omdat er iets is van het werk
Nou ik ken dikke mensen. En als ik je dan vergelijk ben jij echt niet dik hoor...quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon echt zo. Al was ik wel een beetje verbaasd toen ik erachter kwam dat ik evenveel woog als een vriendin die wel een stukje kleiner is, terwijl ik haar altijd slanker vond.
Onzeker ben ik, met mate. ik ben niet onzeker in wat ik zeg of doe, dus mensen merken het niet snel. Maar wel met mezelf inschatten etc.
Je hebt hier zelf recente fotos gepost! daarop ben je echt niet dik hoor!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon echt zo. Al was ik wel een beetje verbaasd toen ik erachter kwam dat ik evenveel woog als een vriendin die wel een stukje kleiner is, terwijl ik haar altijd slanker vond.
Onzeker ben ik, met mate. ik ben niet onzeker in wat ik zeg of doe, dus mensen merken het niet snel. Maar wel met mezelf inschatten etc.
Playaaaaaaaquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij ontmoet haar toch vanavond voor het eerst?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:36 schreef palawan het volgende:
Ik zit er nog niet heel lang op, maar vind het wel leuk. Heb dus vanavond een date, en met iemand anders ben ik aan het whatsappen (maar die is een beetje desperate heb ik het idee)
Ja snap er niks van, 3 maanden geen dates gehad. En nou lijkt alles in 1 keer te komen.quote:
Toch niet iedereen hoeft van een gemiddeld gewicht te zijn? Iets zwaarder zijn is ook geen ramp, als het niet extreem wordt. Er zijn immers ook genoeg mensen die iets lichter zijn dan gemiddeld. Met jouw gewicht kun je, wat ik op de foto's heb gezien, prima leven zonder dat het slecht is voor je gezondheid en een uiterlijke afknapper is het al helemaal niet. Als je gewoon zorgt dat je op dit gewicht blijft lijkt het mij eigenlijk prima.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even uitzoeken of je niet alvast dat jaar extra aan kunt vragen! misschien geeft dat dan meer rust?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook allemaal maar eng.
Ik heb mijn SLC al een mail gestuurd of ik een extra gesprek kan krijgen, want ik loop nu al helemaal vast door mijn paniekaanvallen etc.
Goedzo!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga het ook doen, voor de kerstvakantie had ik mezelf beloofd.
Jullie helpen me wel altijd als ik hier post en niet meer zo goed weet wat ik moet doen, bedankt daarvoor.
Ik dacht dus iemand anders van badooquote:
Goed bezig hosselaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja snap er niks van, 3 maanden geen dates gehad. En nou lijkt alles in 1 keer te komen.
Best vervelend eigenlijk
lekker daten! je hoeft niet meteen te trouwenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja snap er niks van, 3 maanden geen dates gehad. En nou lijkt alles in 1 keer te komen.
Best vervelend eigenlijk
Ik vind iets meer spek juist aantrekkelijker dan dunquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch niet iedereen hoeft van een gemiddeld gewicht te zijn? Iets zwaarder zijn is ook geen ramp, als het niet extreem wordt. Er zijn immers ook genoeg mensen die iets lichter zijn dan gemiddeld. Met jouw gewicht kun je, wat ik op de foto's heb gezien, prima leven zonder dat het slecht is voor je gezondheid en een uiterlijke afknapper is het al helemaal niet. Als je gewoon zorgt dat je op dit gewicht blijft lijkt het mij eigenlijk prima.
Ja, lijkt wel zo hequote:
Dat vind ik bij andere ook, bij mezelf niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind iets meer spek juist aantrekkelijker dan dun
lichamen worden daar zachter en ronder van en ik hou van rond
zolang het niet ongezond word is daar niks mis mee
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind iets meer spek juist aantrekkelijker dan dun
lichamen worden daar zachter en ronder van en ik hou van rond
zolang het niet ongezond word is daar niks mis mee
Niet zeuren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat vind ik bij andere ook, bij mezelf niet.
Ja, wetenschappelijk, feitelijk en voor mijn gezondheid en alles is het niet slecht. Maar ik voel me er gewoon slecht door en dat is iets wat ik al mijn hele leven zo ervaar. Ik ben dan ook dikker geweest, ben ook veel afgevallen en weer aangekomen. Mijn gewicht en mijn eten is een constant probleem en bewustzijn wat ik bij me heb en probeer te accepteren en balanceren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch niet iedereen hoeft van een gemiddeld gewicht te zijn? Iets zwaarder zijn is ook geen ramp, als het niet extreem wordt. Er zijn immers ook genoeg mensen die iets lichter zijn dan gemiddeld. Met jouw gewicht kun je, wat ik op de foto's heb gezien, prima leven zonder dat het slecht is voor je gezondheid en een uiterlijke afknapper is het al helemaal niet. Als je gewoon zorgt dat je op dit gewicht blijft lijkt het mij eigenlijk prima.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
Hoi
Ik heb vanavond een 'date' met mijn nieuwe buurman om eens kennis te maken omdat ik hier net ben komen wonen. En ik vind het best spannend
Ik heb mezelf nog nooit slank gezien dus ik heb geen ideequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat vind ik bij andere ook, bij mezelf niet.
Liefst gewoon normaalquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Hele slanke dames wil ik een hamburger voeren. Doe mij maar een dame met wat vlees eraan. Kan je tenminste iets vastpakken
Leuk!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
Hoi
Ik heb vanavond een 'date' met mijn nieuwe buurman om eens kennis te maken omdat ik hier net ben komen wonen. En ik vind het best spannend
Mijn etenspatroon vol hamburgers heeft ervoor gezorgd dat ik magerder werdquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Hele slanke dames wil ik een hamburger voeren. Doe mij maar een dame met wat vlees eraan. Kan je tenminste iets vastpakken
oeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
Hoi
Nee ik wil taartquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet zeuren.
Of je krijgt een hamburger
Mja, ik heb dus al een jaar verspild, dus met 1 extra jaar kom ik er nog niet. En dat geld maakt me eigenlijk niet eens zoveel uit. Het is gewoon de stress van de deadlines en het nieuwe kwartaal nu terwijl het oude nog niet is afgerond voor mijn gevoel waardoor ik weer vastloop.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Even uitzoeken of je niet alvast dat jaar extra aan kunt vragen! misschien geeft dat dan meer rust?
En deze voldoet aan je lijstje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
Hoi
Is het wel een leuke man?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
Hoi
Dat is toch ook zo'n dieet? Dat je alleen maar eiwit en vet mag eten, en geen koolhydraten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn etenspatroon vol hamburgers heeft ervoor gezorgd dat ik magerder werd
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou, is toch ook spannend. Nieuwe mensen enzo
Onbewust voldoe ik zo'n beetje aan dat dieet, denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo'n dieet? Dat je alleen maar eiwit en vet mag eten, en geen koolhydraten?
Ik heb het hele dieten opgegeven en me druk maken over mijn looks blabla en ik ben nu veel gelukkiger dan toen ook al ben ik nu veel dikkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, wetenschappelijk, feitelijk en voor mijn gezondheid en alles is het niet slecht. Maar ik voel me er gewoon slecht door en dat is iets wat ik al mijn hele leven zo ervaar. Ik ben dan ook dikker geweest, ben ook veel afgevallen en weer aangekomen. Mijn gewicht en mijn eten is een constant probleem en bewustzijn wat ik bij me heb en probeer te accepteren en balanceren.
Ik zou er veel moeite mee hebben als 1 van m'n buren zouden verhuizen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou, is toch ook spannend. Nieuwe mensen enzo
What's wrong?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie kan mij opvrolijken vandaag?
Hoe?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie kan mij opvrolijken vandaag?
Nou daar heb ik dus net 1,5u over gedaan om dat te verzinnen. Ben afgelopen zaterdag wezen shoppen met een vriendin en normaal draag ik eigenlijk altijd spijkerbroeken met sneakers/laarzen en random stuf erboven, maar nu heb ik me eens laten verleiden zo'n lang strak t-shirt achtig geval te kopen met legging. Dus wordt het een soort van jurkje, met legging, laarzen en dan een gebreid indianen gewaad geval eroverheen. Ik kan het niet uitleggen, maar er hangen van die staartjes aan en dat doet me denken aan een indianen gewaadquote:
Picsquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou daar heb ik dus net 1,5u over gedaan om dat te verzinnen. Ben afgelopen zaterdag wezen shoppen met een vriendin en normaal draag ik eigenlijk altijd spijkerbroeken met sneakers/laarzen en random stuf erboven, maar nu heb ik me eens laten verleiden zo'n lang strak t-shirt achtig geval te kopen met legging. Dus wordt het een soort van jurkje, met legging, laarzen en dan een gebreid indianen gewaad geval eroverheen. Ik kan het niet uitleggen, maar er hangen van die staartjes aan en dat doet me denken aan een indianen gewaad
Ik draag eigenlijk nooit rokjes/jurkjes en nu voel ik me mega vrouwelijk en ongemakkelijk
Voel me stom door stress en eenzaamheid en herinneringen.quote:
Weet ik niet.quote:
Geen idee, heb 'm 3 weken geleden 2 min gezien toen hij aanbelde en voorstelde om een keer kennis te maken en of ik mijn mailadres even in zijn brievenbus wilde gooien ivm met VvE zaken. Toen mailde hij me vorige week en aangezien ik 1001 vragen heb over VvE hebben we dus vanavond afgesproken. Maar zie het niet zitten om iets te beginnen met mijn buurmanquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
En deze voldoet aan je lijstje?
Klinkt leuk! Nu alleen nog zorgen dat het niet ongemakkelijk voeltquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou daar heb ik dus net 1,5u over gedaan om dat te verzinnen. Ben afgelopen zaterdag wezen shoppen met een vriendin en normaal draag ik eigenlijk altijd spijkerbroeken met sneakers/laarzen en random stuf erboven, maar nu heb ik me eens laten verleiden zo'n lang strak t-shirt achtig geval te kopen met legging. Dus wordt het een soort van jurkje, met legging, laarzen en dan een gebreid indianen gewaad geval eroverheen. Ik kan het niet uitleggen, maar er hangen van die staartjes aan en dat doet me denken aan een indianen gewaad
Ik draag eigenlijk nooit rokjes/jurkjes en nu voel ik me mega vrouwelijk en ongemakkelijk
Tja, dat is vrij normaal op zo'n dag waar je toch herinneringen aan koppelt, je moet er gewoon doorheen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel me stom door stress en eenzaamheid en herinneringen.
[..]
Weet ik niet.
Stageverslag. Maar dat is stom.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, dat is vrij normaal op zo'n dag waar je toch herinneringen aan koppelt, je moet er gewoon doorheen...
Heb je niets te doen vandaag wat je afleiding kan bieden?
Het voordeel is dat hij me niet kent, dus ik doe net alsof ik dit altijd draag. Ik denk dat ik het maar de hele dag aanhou en dan is het vast gewend om 20uquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef palawan het volgende:
Klinkt leuk! Nu alleen nog zorgen dat het niet ongemakkelijk voelt
Niks mis met een vrouw in een spijkerbroek hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het voordeel is dat hij me niet kent, dus ik doe net alsof ik dit altijd draag. Ik denk dat ik het maar de hele dag aanhou en dan is het vast gewend om 20uIk wil ook niet overkomen alsof ik denk dat het een date is, want het is gewoon koffie drinken met een onbekende buurman, maar toch
Geen vrienden die je kunt bellen om samen wat te doen zodat je er minder aan denkt ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stageverslag. Maar dat is stom.
Als dat geen batsen wordt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het voordeel is dat hij me niet kent, dus ik doe net alsof ik dit altijd draag. Ik denk dat ik het maar de hele dag aanhou en dan is het vast gewend om 20uIk wil ook niet overkomen alsof ik denk dat het een date is, want het is gewoon koffie drinken met een onbekende buurman, maar toch
Jawel, maar het verslag moet best snel af. En ik zie mijn vrienden morgen al.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen vrienden die je kunt bellen om samen wat te doen zodat je er minder aan denkt ofzo?
Dan werken, en niet FOK!kenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, maar het verslag moet best snel af. En ik zie mijn vrienden morgen al.
We zijn precies het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik durf die dingen niet eens aan te doen, omdat ik mijn kont en benen dik vindquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
We zijn precies het tegenovergesteldeIk heb een hekel aan spijkerbroeken, altijd zo'n lang ding met legging aan
Ik voel me in een spijkerbroek juist dikkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf die dingen niet eens aan te doen, omdat ik mijn kont en benen dik vind
Zelfs onze stekelige Cactus kan onzeker zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als het alleen sex is is het wel heel handy zo vlak bijquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen idee, heb 'm 3 weken geleden 2 min gezien toen hij aanbelde en voorstelde om een keer kennis te maken en of ik mijn mailadres even in zijn brievenbus wilde gooien ivm met VvE zaken. Toen mailde hij me vorige week en aangezien ik 1001 vragen heb over VvE hebben we dus vanavond afgesproken. Maar zie het niet zitten om iets te beginnen met mijn buurman
Ik heb altijd het idee dat mensen zo naar mijn kont kijken in dat soort kledingquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik voel me in een spijkerbroek juist dikkerDie zitten zo mannelijk
Muur openbrekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als het alleen sex is is het wel heel handy zo vlak bij
Doen ze ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat mensen zo naar mijn kont kijken in dat soort kleding
Doen we ook. Als er iets te zien is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mannen kijken er toch wel naar, of je nu een spijkerbroek of iets anders draagtquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat doen ze sowieso welquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En laat dat nu net een deel van mij zijn wat totaal geen nadruk nodig heeft omdat het al buitenproportioneel isquote:
Dat klinkt eigenlijk wel interessant. Pics?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En laat dat nu net een deel van mij zijn wat totaal geen nadruk nodig heeft omdat het al buitenproportioneel is
Die draag ik de andere dagen dan wel weerquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef stefanhaan het volgende:
Niks mis met een vrouw in een spijkerbroek hoor
Nee dusquote:
Ja, als het om zulke dingen gaat ben ik wel onzeker. Alleen komt de buurman daar niet achter, want ik laat het verder niet merken. Maar ben het heus welquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
Zelfs onze stekelige Cactus kan onzeker zijn
Klopt, maar ik ben niet het type voor alleen sex. Ik krijg of gevoel en wil meer of ik denk na 1x, hmm ben niet verliefd, ga het ook niet worden, doeiquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
Als het alleen sex is is het wel heel handy zo vlak bij
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
We zijn precies het tegenovergesteldeIk heb een hekel aan spijkerbroeken, altijd zo'n lang ding met legging aan
Vrouwen met een lekkere kontquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En laat dat nu net een deel van mij zijn wat totaal geen nadruk nodig heeft omdat het al buitenproportioneel is
Flauw hoor. Flauw...quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb die dus afgeschermd met mijn indianengewaad
Nee, rondingen zijn stom.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij houdt volgens mij helemaal niet van rondingen toch?
Of Homo. Hij probeerde mij eerst ook al te hosselenquote:
Ik moet zeggen het zit echt goddelijk idd. Ik kan eens normaal bewegenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ook!
spijkerbroek voelt zo opgesloten of zo en als ze nat worden is het helemaal vreselijk
ik draag wel eens zwarte broeken maar het liefst een legging met een jurkje
ik zit alleen wel met schoenen nu want ik vind laarzen ook niet zo fijn maar dat staat wel het best en is het warmst
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Of Homo. Hij probeerde mij eerst ook al te hosselen
Wat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Of Homo. Hij probeerde mij eerst ook al te hosselen
PAar dagen terug ofsoquote:
Jij houdt van planken? Ik ben juist wel blij met mijn rondingen en ik hoor mannen ook nooit klagenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, rondingen zijn stom.![]()
de 2 vrouwen die ik momenteel leuk vind, hebben dan ook amper rondingen.
Ja, ik kijk ook liever naar de voorkant, maar als je daar geen zicht op hebt. Dan kijk ik net zo lief naar de achterkant hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kan je smaak in vrouwen zijn toch?
Kan het me niet herinneren.quote:
Ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij houdt van planken? Ik ben juist wel blij met mijn rondingen en ik hoor mannen ook nooit klagen
Hij past niet zo bij mijn bovenkant. Als ik daar nu iets dikker zou zijn, oke, maar dat is niet zo, hoe veel ik ook eet, het zakt toch wel naar benedenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:29 schreef Supersoep het volgende:
Rondingen zijn heerlijk. Ik heb nu dan ook niks te klagen daarover, het is zowat perfectie. Daarom snap ik Loka ook niet dat ze zich zou schamen voor een iets rondere kont. Geweldig juist.
Zonder pics ben je een plank hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij houdt van planken? Ik ben juist wel blij met mijn rondingen en ik hoor mannen ook nooit klagen
Een beetje pear-shaped ben je dus? Vind ik ook niet zo erg, Het heeft wel iets.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij past niet zo bij mijn bovenkant. Als ik daar nu iets dikker zou zijn, oke, maar dat is niet zo, hoe veel ik ook eet, het zakt toch wel naar beneden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |