Ach ik zie wel, als de wereld ten onderga ga ik wel als een neukend konijntje ten onderquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien al wel eerder.
Maar natuurlijk zal je niemand dat horen toegeven.
Ik vind het wel lastig hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik heb een jaar niet gehaald door omstandigheden, dus ik kan ook geen fouten meer maken. hoewel ik er waarschijnlijk door de omstandigheden wel een jaar bij kan aanvragen.
Hij ontmoet haar toch vanavond voor het eerst?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat hier om een persoon die hij persoonlijk kent, dan kan je best wat conclusies trekken op basis daarvan. Dat hij ernaast kan zitten is dan jammer, dat gebeurt een mens nou eenmaal wel eens.
Hij zegt ook heel niet dat alle dikke mensen zo zijn, hij heeft het gewoon over dat ene meisje waarbij hem dat opvalt en legt dus verbanden, vrij logisch vind ik dat.
Precies, dit ja. Bedankt voor het uittypen van mijn gedachtenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat hier om een persoon die hij persoonlijk kent, dan kan je best wat conclusies trekken op basis daarvan. Dat hij ernaast kan zitten is dan jammer, dat gebeurt een mens nou eenmaal wel eens.
Hij zegt ook heel niet dat alle dikke mensen zo zijn, hij heeft het gewoon over dat ene meisje waarbij hem dat opvalt en legt dus verbanden, vrij logisch vind ik dat.
Nee, het is gewoon echt zo. Al was ik wel een beetje verbaasd toen ik erachter kwam dat ik evenveel woog als een vriendin die wel een stukje kleiner is, terwijl ik haar altijd slanker vond.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij bent sowieso niet dik
wel onzeker gok ik als je steeds blijft zeggen dat je dik bent
Euhm nee, dat is iemand andersquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij ontmoet haar toch vanavond voor het eerst?
Ik ook, ik ga gewoon bij van die hippies in tentjes wonen in zo'n occupy-kamp en daar teren op de maatschappij, beweren dat de wereld eraan gaat en een beetje lol hebben tot het nog echt gebeurt ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach ik zie wel, als de wereld ten onderga ga ik wel als een neukend konijntje ten onder.
Ja, ik vind het ook allemaal maar eng.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig hoor
mijn stresslevel is echt meteen al op 60% of zo gewoon omdat er geen enkele bewegingsruimte is
en daar ga ik niet bepaald beter van presteren
Plus het is een deeltijd studie naast het werk, dat is sowieso al lastiger om dat dan allemaal strak en netjes meteen af te ronden
soms kan ik bijvoorbeeld gewoon niet naar college omdat er iets is van het werk
Nou ik ken dikke mensen. En als ik je dan vergelijk ben jij echt niet dik hoor...quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon echt zo. Al was ik wel een beetje verbaasd toen ik erachter kwam dat ik evenveel woog als een vriendin die wel een stukje kleiner is, terwijl ik haar altijd slanker vond.
Onzeker ben ik, met mate. ik ben niet onzeker in wat ik zeg of doe, dus mensen merken het niet snel. Maar wel met mezelf inschatten etc.
Je hebt hier zelf recente fotos gepost! daarop ben je echt niet dik hoor!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon echt zo. Al was ik wel een beetje verbaasd toen ik erachter kwam dat ik evenveel woog als een vriendin die wel een stukje kleiner is, terwijl ik haar altijd slanker vond.
Onzeker ben ik, met mate. ik ben niet onzeker in wat ik zeg of doe, dus mensen merken het niet snel. Maar wel met mezelf inschatten etc.
Playaaaaaaaquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij ontmoet haar toch vanavond voor het eerst?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:36 schreef palawan het volgende:
Ik zit er nog niet heel lang op, maar vind het wel leuk. Heb dus vanavond een date, en met iemand anders ben ik aan het whatsappen (maar die is een beetje desperate heb ik het idee)
Ja snap er niks van, 3 maanden geen dates gehad. En nou lijkt alles in 1 keer te komen.quote:
Toch niet iedereen hoeft van een gemiddeld gewicht te zijn? Iets zwaarder zijn is ook geen ramp, als het niet extreem wordt. Er zijn immers ook genoeg mensen die iets lichter zijn dan gemiddeld. Met jouw gewicht kun je, wat ik op de foto's heb gezien, prima leven zonder dat het slecht is voor je gezondheid en een uiterlijke afknapper is het al helemaal niet. Als je gewoon zorgt dat je op dit gewicht blijft lijkt het mij eigenlijk prima.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even uitzoeken of je niet alvast dat jaar extra aan kunt vragen! misschien geeft dat dan meer rust?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook allemaal maar eng.
Ik heb mijn SLC al een mail gestuurd of ik een extra gesprek kan krijgen, want ik loop nu al helemaal vast door mijn paniekaanvallen etc.
Goedzo!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga het ook doen, voor de kerstvakantie had ik mezelf beloofd.
Jullie helpen me wel altijd als ik hier post en niet meer zo goed weet wat ik moet doen, bedankt daarvoor.
Ik dacht dus iemand anders van badooquote:
Goed bezig hosselaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja snap er niks van, 3 maanden geen dates gehad. En nou lijkt alles in 1 keer te komen.
Best vervelend eigenlijk
lekker daten! je hoeft niet meteen te trouwenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja snap er niks van, 3 maanden geen dates gehad. En nou lijkt alles in 1 keer te komen.
Best vervelend eigenlijk
Ik vind iets meer spek juist aantrekkelijker dan dunquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch niet iedereen hoeft van een gemiddeld gewicht te zijn? Iets zwaarder zijn is ook geen ramp, als het niet extreem wordt. Er zijn immers ook genoeg mensen die iets lichter zijn dan gemiddeld. Met jouw gewicht kun je, wat ik op de foto's heb gezien, prima leven zonder dat het slecht is voor je gezondheid en een uiterlijke afknapper is het al helemaal niet. Als je gewoon zorgt dat je op dit gewicht blijft lijkt het mij eigenlijk prima.
Ja, lijkt wel zo hequote:
Dat vind ik bij andere ook, bij mezelf niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind iets meer spek juist aantrekkelijker dan dun
lichamen worden daar zachter en ronder van en ik hou van rond
zolang het niet ongezond word is daar niks mis mee
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind iets meer spek juist aantrekkelijker dan dun
lichamen worden daar zachter en ronder van en ik hou van rond
zolang het niet ongezond word is daar niks mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |