Het verschil is natuurlijk dat jij geen gebruik hebt gemaakt van de dienst en TS wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:56 schreef Beavis het volgende:
Dat konden zij ook zien aan mijn dataverbruik: 0
Kortom: neem contact op met Vodafone. Niet geschoten is altijd mis
Ik denk het wel: zeker weten dat je wel twee keer nadenkt voordat je nog een keer zo'n domme fout maakt.quote:
Ik lees die boekjes ook nagenoeg nooit inderdaad. Maar als ik een logootje zie verschijnen of iets zie waarvan ik denk dat het niet klopt, ga ik het wel nazoeken. Daarmee heb ik Internetgedoe op m'n telefoon in het verleden al eens voorkomen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:04 schreef tweetingsander het volgende:
Jij leest altijd alle gebruikers boekjes? Dan ben je denk ik een van de weinigen. Daarnaast zitten er bij Android phones ook geen gebruiks instructies meer.
Ik kan je niet vertellen hoe vaak we mensen hadden die niet wisten hoe ze de telefoon moesten gebruiken omdat ze het gewoon uitgelegd wilde hebben. Ik zeg niet dat dit niet de fout van de OP is als dit het probleem is, maar het gebeurt vaker dan je denkt. En al die "het is je eigen schuld" comments helpen de OP ook niet.
Bij mij belde ze heel braaf toen het uit de hand aan het lopen wasquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Damnhoe krijg je het voor elkaar
en sowieso Vodafone en redelijkheid gaan niet echt samen naar mijn ervaringen
Klopt ja, iig vodafone doet dat als je op 90% van je datalimiet zit. Maar dat is dus als je een abonnement hebt, en die had TS dus niet meer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:12 schreef Hardrebel het volgende:
Moet je tegenwoordig geen smsje krijgen als je op zoveel procent zit?
Like I said, die wordt alleen gestuurd bij een abonnement met een limiet (dus 300mb, 1gb, whatever). Niet meer van toepassing voor TS dus, helaas geen smoes :pquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij strategisch advies wil over hoe hij zo'n gesprek het best kan voeren en of er wellicht nog ontsnappingsmogelijkheden zijn. Iemand noemt hierboven een herinnerings-SMS, dat zijn nou typisch dingen die vanuit consumentenbescherming ingevoerd kunnen zijn. Als die SMS niet verstuurd is kan dat een formele grond zijn om de factuur te verlagen.
Er zijn hier meerdere mensen geweest, ikzelf incluis, die met een paar muisklikken boven water hadden wat zijn data verbruik kostte per Mb zonder data-abonnement. Dat had hij hij zelf dus ook net zo makkelijk kunnen vinden, met evenveel moeite als het hem kostte om dit topic te openen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:00 schreef tweetingsander het volgende:
En er kan ook duidelijkheid gegeven worden over de kosten in de winkel waar het mobieltje is gekocht. Dat wordt vaak ook niet gedaan.
3/4 van de reacties heb ik inderdaad weinig aan, weet tenslotte ook wel dat het mijn eigen schuld is.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:57 schreef WebbySP het volgende:
TS vraagt hier om hulp, is niet blij met de (terechte) reakties die hij krijgt en kruipt in zijn schulpje om daar vervolgens niet meer uit te komen. Jammer, ik dacht vandaag wel te lezen wat VF had gezegd tegen hem nadat hij ze had gebeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |