Waarom zouden ze? (tuurlijk je kunt altijd proberen maar verwacht niets)quote:Op maandag 21 november 2011 23:13 schreef Koeketrommel het volgende:
Ja het kan dus wel, perongeluk op internet zitten want kweet er echt helemaal niks van. Ik ga morgen bellen en minstens proberen in termijnen te betalen, want dit vind ik eigenlijk belachelijk..
Wat is er precies belachelijk? Telfort kan hier weinig aan doen (tenzij ze een verkeerde rekening sturen, maar dat lijkt me sterk).quote:Op maandag 21 november 2011 23:13 schreef Koeketrommel het volgende:
Ja het kan dus wel, perongeluk op internet zitten want kweet er echt helemaal niks van. Ik ga morgen bellen en minstens proberen in termijnen te betalen, want dit vind ik eigenlijk belachelijk..
Ik denk inderdaad niet dat telfort dat gaat accepteren. Sowieso, wordt dat bedrag niet automatisch afgeschreven?quote:Op maandag 21 november 2011 23:16 schreef XL het volgende:
60 euro in termijnen? In een kwart termijn van 250 ofzo?
Lijkt me sterk. 5GB is echt achterlijk veel, dat krijg je zelfs met normaal gebruik nog niet verbruikt in een maand. Vraag dus een specificatie.quote:Op maandag 21 november 2011 23:22 schreef Koeketrommel het volgende:
Nou voorlopig kan ik dat bedrag gewoon niet betalen dus das lekker kut allemaal.
Zou het kunnen zijn dat het mijn mobiel op roamen stond ofzo?
Bel ze maar op en vraag naar de aard van het internetverkeerquote:Op maandag 21 november 2011 23:22 schreef Koeketrommel het volgende:
Nou voorlopig kan ik dat bedrag gewoon niet betalen dus das lekker kut allemaal.
Zou het kunnen zijn dat het mijn mobiel op roamen stond ofzo?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:00 schreef Worteltjestaart het volgende:
Je kan nu geen 60 euro missen?
Meid, ik zou je hele mobiele telefoon maar de deur uit doen als je al voor 60 euro in de penarie komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |