fap sitesquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:03 schreef kruidkoekje het volgende:
800 euro, hoe kun je nu voor 800 euro internetten vraag ik me af. Pfoe.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef kwiwi het volgende:
Wat dacht je van betalen als het terecht is?
Ach als je gewoon blijft internetten zoals je voorheen ook deed (regelmatig mail en websites openen, automatische updates etc.) dan gaat het wel hard.quote:
Ik heb amper internet gebruikt maar hij had wel constant verbinding (3G netwerk) dus vandaar die hoge rekening..quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is de factuur onjuist? Of heb je daadwerkelijk zoveel het internet gebruikt?
op werk in het toilet is toch geen wifi, joh.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:06 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Kon die dat niet via wifi doen dan
Waarom zouden zij schappelijk moeten zijn omdat jij te dom bent om op je internetverbruik te letten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef richard. het volgende:
[..]
Ik heb amper internet gebruikt maar hij had wel constant verbinding (3G netwerk) dus vandaar die hoge rekening..
Afgelopen jaar had ik gemiddeld een rekening van ¤45,- dus moeten hun toch zo schappelijk zijn om te snappen dat dit niet de bedoeling kan zijn.
Het is tenslotte meer dan mijn halve loon..........
Je internetverbinding wordt gefactureerd aan de hand van de verbruikte data. Niet per seconde.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:05 schreef richard. het volgende:
[..]
Ik heb amper internet gebruikt maar hij had wel constant verbinding (3G netwerk) dus vandaar die hoge rekening..
Afgelopen jaar had ik gemiddeld een rekening van ¤45,- dus moeten hun toch zo schappelijk zijn om te snappen dat dit niet de bedoeling kan zijn.
Het is tenslotte meer dan mijn halve loon..........
Iemand ook nuttige antwoorden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zouden zij schappelijk moeten zijn omdat jij te dom bent om op je internetverbruik te letten?
Nou hier is het wifi anders echt wel van een grote afstand bereikbaar hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:06 schreef Darkangle het volgende:
[..]
op werk in het toilet is toch geen wifi, joh.
Dit is wat ze je bij Vodafone in andere bewoording gaan mededelen, dus lijkt me erg nuttig ook al is het niet wat je wil horen.quote:
Klopt, maar moet ik hun nu netjes vragen om dat terug te draaien of gaat dat sowiezo niet lukken en kan ik dan beter iets anders proberen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:07 schreef Bankpasje het volgende:
Grote kans dat je gewoon moet dokken.
Je wist zelf waarschijnlijk al dat je internet afliep, dan had je er rekening mee kunnen houden en zo slim moeten zijn om je 3g uit te zetten.
Je hebt internet gebruikt voor 800 euro.quote:
Als het door onoplettendheid van jouw kant is, kun je het vergeten en zul je echt de 800 euro moeten dokken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef richard. het volgende:
[..]
Klopt, maar moet ik hun nu netjes vragen om dat terug te draaien of gaat dat sowiezo niet lukken en kan ik dan beter iets anders proberen?
Hoezo terug te draaien. Het is je eigen schuld, jij maakt ergens gebruik van waar je meer voor moet betalen omdat je abonnement verlopen is, waarom zouden hun het dan terugdraaien? Omdat jij het te veel geld vind. Dan had je niet moeten internetten. Zo simpel is hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef richard. het volgende:
[..]
Klopt, maar moet ik hun nu netjes vragen om dat terug te draaien of gaat dat sowiezo niet lukken en kan ik dan beter iets anders proberen?
Wat wil je terugdraaien dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef richard. het volgende:
[..]
Klopt, maar moet ik hun nu netjes vragen om dat terug te draaien of gaat dat sowiezo niet lukken en kan ik dan beter iets anders proberen?
De kans is 99% dat ze dit niet doen, aangezien je zelf wist dat je internet afliep. tenminste dat had je kunnen weten als je je contract in de gaten had gehouden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef richard. het volgende:
[..]
Klopt, maar moet ik hun nu netjes vragen om dat terug te draaien of gaat dat sowiezo niet lukken en kan ik dan beter iets anders proberen?
Ik was in mn auto gestapt en als de wiede weer naar die klere lijers toegereden ipv hier antwoorden gaan zitten vragen.quote:
Dat is natuurlijk wel heel iets anders dan wat TS heeft gedaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef blubberboot het volgende:
Ze zijn soms schappelijk, maar doe het wel schriftelijk!
Ik heb ooit eens van mijn webhost een huge rekening gehad voor data verkeer, het was wel mijn fout, ik had als test een proxi-script geinstalleerd en deze is geindexeerd door google, en toen heeft er een mongol tientallen dvd's via mijn proxy gedownload. My bad, maar toch schrapte zij de rekening voor 75%.
En dan? Ze klere lijers noemen en je geld terug eisen voor een dienst waar je gebruik van hebt gemaakt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef woozi het volgende:
[..]
Ik was in mn auto gestapt en als de wiede weer naar die klere lijers toegereden ipv hier antwoorden gaan zitten vragen.
Het blijft mijn fout, ook die van TS, maar een bedrijf kan zich schappelijk opstellen, daar ging het meer om.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel heel iets anders dan wat TS heeft gedaan.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan? Ze klere lijers noemen en je geld terug eisen voor een dienst waar je gebruik van hebt gemaakt?
Bel ze en stel het voor? Wat wil je nu van ons horen, wij werken toch niet bij Vodafone.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:12 schreef richard. het volgende:
Ik weet ook wel dat het mijn fout is maar heb amper sites bekeken maar wel constant verbinding gehad, dat kunnen hun ook zien op de telefoonrekening.
Dus daarom zou het toch kunnen om het terug te draaien..?
Waarom lees je niet? Je wordt niet per seconde gefactureerd. De rekening wordt opgesteld aan de hand van het aantal verbruikte megabytes. Moet ik dit nog 5x zeggen? Bij Vodafone wordt je internetverbruik standaard UITGEBREID gespecificeerd. Dus kijk je rekening na en zoek uit wáárom het bedrag zo hoog is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:12 schreef richard. het volgende:
Ik weet ook wel dat het mijn fout is maar heb amper sites bekeken maar wel constant verbinding gehad, dat kunnen hun ook zien op de telefoonrekening.
Dus daarom zou het toch kunnen om het terug te draaien..?
Had dan je 3g uitgezet slimpie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:12 schreef richard. het volgende:
Ik weet ook wel dat het mijn fout is maar heb amper sites bekeken maar wel constant verbinding gehad, dat kunnen hun ook zien op de telefoonrekening.
Dus daarom zou het toch kunnen om het terug te draaien..?
En jij denkt dat er geen dataverbruik is als je geen websites bekijkt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:12 schreef richard. het volgende:
Ik weet ook wel dat het mijn fout is maar heb amper sites bekeken maar wel constant verbinding gehad, dat kunnen hun ook zien op de telefoonrekening.
Dus daarom zou het toch kunnen om het terug te draaien..?
Nou.. als iedereen zegt; het lukt toch niet.. dan bel ik ze op met een verhaaltje dat ik telefonisch mijn abonnement heb aangepast maar dat hun dat niet hebben doorgevoerd en dat gaat niet lukken als ik eerst met een verhaaltje aankom dat ik het niet wist.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef Devz het volgende:
[..]
Bel ze en stel het voor? Wat wil je nu van ons horen, wij werken toch niet bij Vodafone.
"Ja ik had de verbinding de hele tijd open staan, maar het was echt niet de bedoeling om zoveel te bellen als normaal want vorige maand is m'n bundel afgelopen, dat snappen jullie toch zelf ook wel?!"quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Had dan je 3g uitgezet slimpie.
Ik zal de volgende keer ook vragen of ze mijn rekening niet voor 1 keer willen schrappen dan doe ik ook net alsof ik niet door had dat ik zoveel aan het bellen was..
Ik denk dat hij strategisch advies wil over hoe hij zo'n gesprek het best kan voeren en of er wellicht nog ontsnappingsmogelijkheden zijn. Iemand noemt hierboven een herinnerings-SMS, dat zijn nou typisch dingen die vanuit consumentenbescherming ingevoerd kunnen zijn. Als die SMS niet verstuurd is kan dat een formele grond zijn om de factuur te verlagen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef Devz het volgende:
[..]
Bel ze en stel het voor? Wat wil je nu van ons horen, wij werken toch niet bij Vodafone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |