Een hele spannende wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord - PSV binnen 2 weken, wat verwachten jullie?
Elk balbezit van Wijnaldem (quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord - PSV binnen 2 weken, wat verwachten jullie?
Elke balbezit van Gini boe geroep?
Vind je? Lijkt mij wel een aardige jongen? Kan ook nog goed voetballen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Elk balbezit van Wijnaldem () een striemend fluitconcert.
NIET omdat ik 'm graag bij Feijenoord had gehouden, ik ben alleen maar blij dat hij verkocht is (helemaal als je de jaarcijfers ziet).
Gewoon omdat het een Karel ankerjong is.
Ja.quote:
In Rotterdam houden we niet zo van verrät. Vraag Happel maar hoe dat zit, die kan het altijd mooi verwoorden.quote:Lijkt mij wel een aardige jongen?
Dravertje wat niet vooruit kijkt. Honderd keer blijer met Bakkal op zijn positie, om maar niet te zwijgen over de exceptionele kwaliteiten van Leerdam / Clasie die ook 'het werk' van mongooltje Wijnaldem beter doen.quote:Kan ook nog goed voetballen.
Ik ook, maar PSV heeft het echt bijna altijd lastig bij ons. Met een ontketende Ahmadi en Clasie die bloed ruiken kan het zomaar een héle speciale pot worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:52 schreef Ritmo het volgende:
Zoals wij nooit in de Arena kunnen winnen, heeft PSV het in de Kuip altijd lastig. Apart.
Feyenoord maakt zeker een kans denk ik, hoewel ik PSV dit seizoen nog steeds als titelkandidaat nummer 1 zie.
Jij bent nog mild zeg...quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:52 schreef Muto het volgende:
Hui-lend naar je oma toe. Huilend naar je oma toe. Huilend naar je oma toe. En daarna op hetzelfde ritme Joden lopen altijd weg.
Ik vond het altijd wel een sympathieke jongen en een goede voetballer, maar toen ik hem afgelopen weekend op dat PSV logo zag slaan na een goal is mijn sympathie toch wel verdwenen als je zo snel vergeet waar je vandaan komtquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een hele spannende wedstrijd.
Wijnaldum uitfluiten (en uit z'n spel proberen te brengen) hoort erbij.
Dat denk ik dan weer niet. Daar zijn ze niet hard genoeg voor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:53 schreef Muto het volgende:
En Clasie zal hem wel een tikkie geven. Anders Vlaar wel.
Raar dat PSV hem dan verhuurd en Wijnaldum dan in de basis zet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:52 schreef Helpmefok het volgende:
Honderd keer blijer met Bakkal op zijn positie.
Ik neem aan 1200 supporters?quote:Let op. Indien het aantal verkochte kaarten op maandag 21 november om 10.00 uur zodanig laag is, dat in redelijkheid verwacht kan worden dat het aantal van 1.200 supporters niet zal worden gehaald, zal de treinreis worden geannuleerd en worden vervangen door een buscombi. Hierdoor wordt het aantal supporters dat kan meereizen bijgesteld naar 850. De supporters die dan reeds voor de treinreis hebben geboekt, ontvangen een email met toelichting. Het aangekochte ticket blijft uiteraard geldig. De overige vrije plaatsen voor de buscombi gaan dan in de reguliere verkoop, die enkele dagen na 21 november zal worden hervat.
Dat doet bijna elke voetballer. Moet je niet zoveel achter zien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel een sympathieke jongen en een goede voetballer, maar toen ik hem afgelopen weekend op dat PSV logo zag slaan na een goal is mijn sympathie toch wel verdwenen als je zo snel vergeet waar je vandaan komt
10-0quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ook, maar PSV heeft het echt bijna altijd lastig bij ons. Met een ontketende Ahmadi en Clasie die bloed ruiken kan het zomaar een héle speciale pot worden.
Bakkal past beter bij dit Feyenoord dan Wijnaldum.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar dat PSV hem dan verhuurd en Wijnaldum dan in de basis zet.
Ja want PSV voert echt goed beleidquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan begrijp jij niet wat Feijenoorder zijn betekent.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat doet bijna elke voetballer. Moet je niet zoveel achter zien.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
10-0Zit Wijnaldum weer bij het verkeerde team.
Het zal wel mode zijn maar ik vind het wel wat overdreven als je een wedstrijd of 3 voor een club speeltquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat doet bijna elke voetballer. Moet je niet zoveel achter zien.
Ach, over de laatste 15 jaar wordt daar zoveel beter beleid gevoerd dan bij ons.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja want PSV voert echt goed beleid.
Ik vind het in ieder geval een zéér stomme keus.
Word er ook een beetje misselijk van als Guidetti het doet...quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal wel mode zijn maar ik vind het wel wat overdreven als je een wedstrijd of 3 voor een club speelt
Van AZ als kampioen word ik ook niet blij. En van dat kleine clubje uit Amsterdam al helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan begrijp jij niet wat Feijenoorder zijn betekent.
[..]![]()
Ik help het je hopen maar ik dacht meer aan een 3-1 ofzo, die ze het landskampioenschap doet verliezen*gniffel*
Hoor jij niet nog in de klas te zitten om deze tijd?quote:
Goh. Omdat Bakkal Rutten nadeed in de kleedkamer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het over de afgelopen 5 jaar, waar die club failliet zou zijn geweest als CL niet behaald werd en de gemeente geen Bail-out deed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach, over de laatste 15 jaar wordt daar zoveel beter beleid gevoerd dan bij ons.
Ik heb Guidetti nog nooit het logo zien kussen/aanwijzen na een goal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Word er ook een beetje misselijk van als Guidetti het doet...
VInd niet dat zulke jongens tot held mogen worden gebombardeerd.
Júíst de écht trouwe spelers (Bahia) doen dit niet. Gek hé? Die krijgen hun respect namelijk voor wie ze zijn, niet voor de mongloīde gebaartjes die ze maken.
Die achterlijke hartjes zijn mogelijk nog erger.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb Guidetti nog nooit het logo zien kussen/aanwijzen na een goal.
Ik wou dat wij zo'n bail-out kregen. Beter dan elk jaar weer te moeten horen dat er geen spelers komen. Jaar in, jaar uit... duurt gewoon te lang nu.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het over de afgelopen 5 jaar, waar die club failliet zou zijn geweest als CL niet behaald werd en de gemeente geen Bail-out deed.
Dat heeft niets met goed beleid te maken, dat heeft met knetterveel geluk te maken.
Ach, als ie er 2 per week maakt, mag ie 100 hartjes maken van mij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die achterlijke hartjes zijn mogelijk nog erger.
Ik ben er ook geen fan van maar ik kan me er niet echt druk om maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die achterlijke hartjes zijn mogelijk nog erger.
AZ gun ik het wel. Spelen serieus aantrekkelijk voetbal en altijd beter dan de rest van de 'originele' top 3. Die boeren uit Twente krijgen ook een te grote bek. Dus doe dan AZ maar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Van AZ als kampioen word ik ook niet blij. En van dat kleine clubje uit Amsterdam al helemaal niet.
Aan het afstuderen en zit nu te wachten tot de TUDelft een licentie voor chipdesign aangevraagd heeft voor me. Vanwege de kosten (50.000 euro) moet een commissie eerst beoordelen of deze licentie wel echt nodig is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoor jij niet nog in de klas te zitten om deze tijd?![]()
Dat dus.quote:Leuke reclame trouwens met De Wolf.
Die hartjes enzo, komend van het logo af naar 'voren' en weer terug naar het logo. Of moet ik dat zien als 'naar zijn hart' voor zijn blonde vriendinnetje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb Guidetti nog nooit het logo zien kussen/aanwijzen na een goal.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef Helpmefok het volgende:
Of moet ik dat zien als 'naar zijn hart' voor zijn blonde vriendinnetje?
Misschien komt het omdat PSV gewoon een mooie club is waar hij meteen op verliefd wordt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal wel mode zijn maar ik vind het wel wat overdreven als je een wedstrijd of 3 voor een club speelt
Dat is ook weer waar. En Verbeekquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
AZ gun ik het wel. Spelen serieus aantrekkelijk voetbal en altijd beter dan de rest van de 'originele' top 3. Die boeren uit Twente krijgen ook een te grote bek. Dus doe dan AZ maar.
Ja. Heeft ie zelfs al gezegd.quote:Die hartjes enzo, komend van het logo af naar 'voren' en weer terug naar het logo. Of moet ik dat zien als 'naar zijn hart' voor zijn blonde vriendinnetje?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat PSV gewoon een mooie club is waar hij meteen op verliefd wordt.
[..]
Maar ik kan het ook mis hebben...
Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat PSV gewoon een mooie club ia
[..]
Misschien komt het omdat PSV gewoon een mooie club is waar hij meteen op verliefd wordt.
Je hebt het mis.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja wie nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik wou dat wij zo'n bail-out kregen.
Tja Ritmo, ik weet niet hoe oud je bent maar ik kan nog steeds teren op successen als het landskampioenschap '99, UEFA Cup 2002, bekertje 2008.quote:Beter dan elk jaar weer te moeten horen dat er geen spelers komen. Jaar in, jaar uit... duurt gewoon te lang nu.
Ik voel geen haat voor die lelijk club met het lelijke shirt in het lelijke stadion met de lelijk saaie supporters.quote:
In de saaiste stad van Nederlandquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik voel geen haat voor die lelijk club met het lelijke shirt in het lelijke stadion met de lelijk saaie supporters.
En ik maar denken dat je een 16-jarig knulletje bent die in 4 havo zit, en je met "je werkgever" de plaatselijke groenteboer bedoeldequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aan het afstuderen en zit nu te wachten tot de TUDelft een licentie voor chipdesign aangevraagd heeft voor me. Vanwege de kosten (50.000 euro) moet een commissie eerst beoordelen of deze licentie wel echt nodig is.Zit dus dagen thuis
Lief dat je het vraagt!
[..]
Ik ben echt weg van die man. Wat híj met dit Feijenoord zou kunnen. Dat is echt de ENIGE trainer waarvan ik denk dat hij het wél beter zou doen dan de KGB.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. En Verbeekverdient het.
Ah. Maar dan nog... Laat die gebaartjes maar.quote:Ja. Heeft ie zelfs al gezegd.
Ook dat nog ja. En maar verontwaardigd zijn dat de rest van Nederland ze na al die kampioenschappen ze nog steeds niet vol voor aanzien.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:08 schreef Caland het volgende:
Zelfs vorig seizoen toen ze praktisch kampioen konden worden bij ons kregen die boertjes maar 1 vakje vol. Reken dus maar niet op 2 treinen
Wat een haat en frustratie van deze userquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook dat nog ja. En maar verontwaardigd zijn dat de rest van Nederland ze na al die kampioenschappen ze nog steeds niet vol voor aanzien.
Hele wedstrijd niet gehoord.quote:
Deed Gudde daar ook niet iets bij financieen/fiscale zaken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja wie niet. Maar gaat niet gebeuren - Gemeente Rotterdam is compleet failliet.
Sorry hoor, maar daar kan ik niet meer op teren.quote:Tja Ritmo, ik weet niet hoe oud je bent maar ik kan nog steeds teren op successen als het landskampioenschap '99, UEFA Cup 2002, bekertje 2008.
Hmm? Het is toch zo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een haat en frustratie van deze user
twitter:sjoerddegroot twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 13:10:46@FR1908Nieuws Ik heb gevraagd aan KNVB: is gezien door de scheidsrechter en dus beoordeeld. Daar kan de aanklager niets meer mee doen. reageer retweet
quote:
Oude shitquote:
Dat schijnt iedereen te denken. Ik kom gewoon uit een 'simpel tokkiegezin'quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een 16-jarig knulletje bent die in 4 havo zit, en je met "je werkgever" de plaatselijke groenteboer bedoelde.
Oud? Dat was 2 jaar geleden ofzo? Ik hoor Feyenoorder nonstop over 2002.quote:
Waarom zouden we de heletijd over 30-40 jaar geleden praten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:14 schreef ValHallen het volgende:
Wie praat er nog over jullie Europacup winst? Wie is Mister PSV?
Precies mijn puntquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zouden we de heletijd over 30-40 jaar geleden praten?
Ik geef je opzich wel gelijk. Ik vind het soms wel een beetje zielig hoe Feyenoorders zich aan wedstrijden/prijzen van tig jaar geleden vast houden. Of helemaal trots zijn op een gewonnen wedstrijd tegen Ajax in 2005quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zouden we de heletijd over 30-40 jaar geleden praten?
3 jaar geleden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oud? Dat was 2 jaar geleden ofzo? Ik hoor Feyenoorder nonstop over 2002.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Deed Gudde daar ook niet iets bij financieen/fiscale zaken?
Je begrijpt er niets van schat. Echt niets. Alleen afgelopen jaar hebben we al zes echt enorm memorabele momenten gehad. Helaas lang niet altijd door de kwaliteit van het voetbal, maar door de liefde van de supporters voor de club.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oud? Dat was 2 jaar geleden ofzo? Ik hoor Feyenoorder nonstop over 2002.
De geschiedenis van je club hoor je te koesteren. Romantiek. Mensen die het geen reet uitmaakt hoe je club vroeger was snap ik niet en heb ik nooit gesnapt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik geef je opzich wel gelijk. Ik vind het soms wel een beetje zielig hoe Feyenoorders zich aan wedstrijden/prijzen van tig jaar geleden vast houden. Of helemaal trots zijn op een gewonnen wedstrijd tegen Ajax in 2005![]()
Natuurlijk moet je trots op het verleden en je geschiedenis zijn, maar je moet er niet het heden mee proberen te vergeten.
Dit?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:19 schreef Caland het volgende:
Godver, er stond echt een episch filmpje op ze interwebs van allemaal 15-jarige PSV'ers die een 'sfeeractie' aan het houden waren in de bus. Issie offline gehaald
Nee. Nog veel en veel epischer.quote:
Dat is toch ook wat ik zeg? Maar ik word er juist ook altijd een beetje kwaad over; dan zie je hoe erg ze het hebben verkloot sinds 'vroeger'.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De geschiedenis van je club hoor je te koesteren. Romantiek. Mensen die het geen reet uitmaakt hoe je club vroeger was snap ik niet en heb ik nooit gesnapt.
Oké, mag ik die glazen bol even lenen trouwens?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:22 schreef Stokstaart het volgende:
Ach, over 3 jaar staan ze er in Eindhoven net zo voor als wij 2 jaar geleden.
Alleen beseffen ze het zelf nog niet helemaal.
RCK een bewussie?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:22 schreef Caland het volgende:
Oja, laten we eerst maar eens van RCK winnen.
Dat heeft niets te maken met 'schijn ophouden een topclub te zijn' of 'zielig dat je daarop moet teren'. Als Feijenoorder zit hem dat in hele andere dingen. Trots, op de spelers die toen in het veld stonden. Trots, op het bestuur wat er toen zat. Trots, op de naam die Feijenoord had in het buitenland. Trots, op de spelers die de waardigheid van het dragen van ons shirt voelden. Trots, op de soms onvoorstelbaar mooie spelers die we hebben voortgebracht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik geef je opzich wel gelijk. Ik vind het soms wel een beetje zielig hoe Feyenoorders zich aan wedstrijden/prijzen van tig jaar geleden vast houden.
Ik hoor daar niemand over?quote:Of helemaal trots zijn op een gewonnen wedstrijd tegen Ajax in 2005![]()
Helaas moet dat soms met het teringzooitje wat het nu is. Dromen, over betere tijden, die ooit komen, kijkend naar resultaten geboekt in het verleden.quote:Natuurlijk moet je trots op het verleden en je geschiedenis zijn, maar je moet er niet het heden mee proberen te vergeten.
Echt he, ik stond de eerste helft op KK geloof ik, en de tweede helft op X (dus tweemaal werd er 'richting mij' gevoetbald).quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
3 jaar geleden.
En vorig jaar hoorde je jullie niet, er waren inderdaad ook aanzienlijk minder mensen t.o.v. 2008. Terwijl je daar min of meer kampioen kon worden.
Maarja boertjes zonder riek zijn bange boertjes he.Jullie durfden ook al niet naar Polen
En we beginnen alweer met afgeven op de scheidsrechter, zelfs zonder scheidsrechter moet je dit gewoon winnen man.quote:
Veel clubs hebben moeite gehad tegen RKC dit seizoen omdat ze 'frivool' spelen. Juist voor ķnze club zijn op-die-manier spelende clubs geen probleem gebleken (Vitesse, Ajax, AZ(waar je keihard geneukt werd)).quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En we beginnen alweer met afgeven op de scheidsrechter, zelfs zonder scheidsrechter moet je dit gewoon winnen man.
truequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:28 schreef Muto het volgende:
Ik geef alleen af op Blom. Dat is de grootste kneus in het korps.
Klopt helemaal. Maar die trots moet weer terug komen, ook op het Feyenoord van nu.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met 'schijn ophouden een topclub te zijn' of 'zielig dat je daarop moet teren'. Als Feijenoorder zit hem dat in hele andere dingen. Trots, op de spelers die toen in het veld stonden. Trots, op het bestuur wat er toen zat. Trots, op de naam die Feijenoord had in het buitenland. Trots, op de spelers die de waardigheid van het dragen van ons shirt voelden. Trots, op de soms onvoorstelbaar mooie spelers die we hebben voortgebracht.
Juist. En Feyenoord moet een club zijn met een elftal waar je je niet kapot voor hoeft te schamen.quote:Trots, op onze club. Trots, op betere tijden. Trots, op het feit dat we niet kapot kunnen, al komen er nog 10 HCS crisissen en 20 Guddes overheen.
Want wij-zijn-Feijenoord.
Dromen doen ze maar bij VVV.quote:Helaas moet dat soms met het teringzooitje wat het nu is. Dromen, over betere tijden, die ooit komen, kijkend naar resultaten geboekt in het verleden.
quote:Want als er één ding zeker is: Feijenoord veert beter op en neer dan een caravan waar twee mensen van 200 kilo seks in hebben.
En langzamerhand voel je ook dat dat komt. Clasie en De Vrij, zijn weer van die spelers die in ieder geval dat échte Feijenoordhart lijken te hebben. Een trainer die messcherpe analyses maakt en laten we wel wezen: het zijn drie ex-spelers van naam. Daarnaast een jeugdopleiding die jaar na jaar een mooie groep spelers oplevert, die hķpelijk ook weer die trots gaan uitstralen om Feijenoorder te zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar die trots moet weer terug komen, ook op het Feyenoord van nu.
En op dit moment doe ik dat ook niet echt. Zoals ze tegen AZ/Ajax/Vitesse speelden zijn we een "ängstgegner" voor elke club in Nederland. Hoe lang geleden kon je dat zeggen voor het laatst Ritmo? 2004? 2005?quote:Juist. En Feyenoord moet een club zijn met een elftal waar je je niet kapot voor hoeft te schamen.
Maar dat duurt nog pakweg minimaal een jaar of 6.quote:Dromen doen ze maar bij VVV.Zoals je zelf al zegt: wij zijn Feyenoord. En Feyenoord hoort aan de top.
Sterker nog, een aantal weken ervoor moesten ze naar Heracles (met dat piepkleine uitvak) en werden er zelf kaarten teruggegeven aan Heracles.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:25 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe het mogelijk is dat het uitvak zélfs toen niet uitverkocht was, de wedstrijd die voor PSV het landskampioenschap 'soort van' zou hebben ingeluid, ik begrijp het nog steeds niet.
Precies. Een constant hoog niveau halen is nog niet mogelijk, maar in elk geval zou je wedstrijden als die tegen RKC toch wel 'zakelijk' moeten kunnen winnen met 2-0 ofzo. Als je dat blijft doen (wat ook eigenlijk gewoon moet) en tegen de 'grote' clubs ook punten blijft pakken, moet je zeker in de top 5 kunnen eindigen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:32 schreef Stokstaart het volgende:
Koeman zal nu wel een manier moeten gaan bedenken om het zooitje scherp te houden.
Als je nou zondag ook weer ziet kun je je niet blijven beroepen op een tekort aan kwaliteit. Ze kunnen het namelijk wel degelijk.
Heeft niks met frivoliteit te maken, tegen betere clubs speelt Feijenoord gewoon beter omdat ze op de counter spelen. Bij RKC gaat dat toch niet gebeuren voor jullie mag ik hopen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Veel clubs hebben moeite gehad tegen RKC dit seizoen omdat ze 'frivool' spelen. Juist voor ķnze club zijn op-die-manier spelende clubs geen probleem gebleken (Vitesse, Ajax, AZ(waar je keihard geneukt werd)).
Maar komop, denk is na hoe vaak Blom Feijenoord genaaid heeft in het verleden, met als hoogtepunt Feijenoord - Sparta (2 - 3). Dat zal ik echt nooit meer vergeten, wat was ik kwaad
Wat is je opgevallen als je kijkt naar de persconferenties gegeven door Koeman?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:32 schreef Stokstaart het volgende:
Koeman zal nu wel een manier moeten gaan bedenken om het zooitje scherp te houden.
Als je nou zondag ook weer ziet kun je je niet blijven beroepen op een tekort aan kwaliteit. Ze kunnen het namelijk wel degelijk.
Klopt, en normaal verlies je ook met 3-0. Dat is slecht maar niet onoverkomelijk als je ziet dat clubs met veel beter materiaal daar ook problemen hebben en verliezen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:37 schreef Caland het volgende:
Zo'n wedstrijd tegen Groningen is ook geen graadmeter. Was echt bizar, elk schot op doel ging erin. Maak je zelden tot nooit mee.
Het zijn eerder de wedstrijden tegen Den Haag, Heerenveen, NEC, GAE waar we het flink verneukt hebben.
Lulz, dat zie je dus helemaal verkeerd en staaft maar weer de mening dat jij de wedstrijd tegen Vitesse niet gezien hebt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heeft niks met frivoliteit te maken, tegen betere clubs speelt Feijenoord gewoon beter omdat ze op de counter spelen.
Ik denk dat RKC een ploeg is met aanvallende intenties. Ajax liet zich daardoor overbluffen, PSV ook. Wij zijn júíst tegen op die manier voetballende ploegen sterk. Dat is dus in principe een winstpartij.quote:Bij RKC gaat dat toch niet gebeuren voor jullie mag ik hopen.
Nee want die mongool kan A) niet fluiten en B) heeft een grafpleurishekel aan ons.quote:Als Blom jullie in het verleden vaker genaaid heeft, zal hij zich juist verplicht voelen om te compenseren.
Omdat wij altijd genaaid worden als Feijenoord zijnde.quote:Waarom wordt die wedstrijd trouwens om half 1 gespeeld? Risicowedstrijd?
Drie punten en ik ben blij, zo denk ik over elke wedstrijd dit seizoen net als de afgelopen seizoenen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Precies. Een constant hoog niveau halen is nog niet mogelijk, maar in elk geval zou je wedstrijden als die tegen RKC toch wel 'zakelijk' moeten kunnen winnen met 2-0 ofzo. Als je dat blijft doen (wat ook eigenlijk gewoon moet) en tegen de 'grote' clubs ook punten blijft pakken, moet je zeker in de top 5 kunnen eindigen.
Idd. En dat zijn echt geen clubs waar je op kwaliteit van verliest.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:37 schreef Caland het volgende:
Zo'n wedstrijd tegen Groningen is ook geen graadmeter. Was echt bizar, elk schot op doel ging erin. Maak je zelden tot nooit mee.
Het zijn eerder de wedstrijden tegen Den Haag, Heerenveen, NEC, GAE waar we het flink verneukt hebben.
Gelukkig niet zeg! Als dat een graadmeter zou zijn zouden we Excelsior hetenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:37 schreef Caland het volgende:
DEN HAAG, díé vergat ik. Wát een kankerwedstrijd was dat. Ook weer com-pleet uit de wedstrijd getrokken omdat ADO zo slim was 'terug te lopen'. Raken onze spelers compleet van in de war.quote:Het zijn eerder de wedstrijden tegen Den Haag, Heerenveen, NEC, GAE waar we het flink verneukt hebben.
Klopt, als je merkt dat het overwicht zķ sterk is hoor je af en toe gewoon een knetterharde schop te geven aan een speler om even te laten merken dat je het 'niet eens bent met wat er nu gebeurt'.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt, en normaal verlies je ook met 3-0. Dat is slecht maar niet onoverkomelijk als je ziet dat clubs met veel beter materiaal daar ook problemen hebben en verliezen.
Alleen zie je in de slotfase dat ze het compleet laten lopen. Dat was met die 10-0 ook en is wel iets dat er uit moet.
Verliezen is een ding, verliezen met 6-0 is schandalig. Zelfs een club als VVV zou de schade beperkt houden.
Zodra de spelersgroep even het gevoel heeft dat de druk er niet is verslappen ze enorm. Na een goede wedstrijd zijn de superlatieven te kort en Koeman draagt daar ook zijn steentje aan bij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is je opgevallen als je kijkt naar de persconferenties gegeven door Koeman?
Tegen Ajax stond hij bijna op zijn kop hoe goed we gespeeld hadden. We spelen de volgende wedstrijd en gaan gelijk op onze bek.
Hier had koeman GELIJK moeten zeggen "ja godvverredommekes stelletje paardenlullen, lekker teruglopen naar Rotterdam". In plaats daarvan was hij wéér mild, en we weten allemaal wat er gebeurde tegen Groningen.
De wedstrijd tegen Groningen uit hij vervolgens de woorden "Groningen speelde zeer goed en leerde ons een lesje effectiviteit".
Is ie gek geworden? Je moet dan gelijk zeggen "KANKERDEBIELEN, WIL JE ER WEER AF NET ALS TEGEN PSV VORIG JAAR?" en de schade beperkt houden, om ze vervolgens uit te foeteren tot en met.
Tegen NEC krijg je vervolgens 200 kansen en er gaat er geenéén in. In die wedstrijd had het juist géén nut om te gaan 'flippen' en dat deed Koeman dan ook niet.
Nu na Vitesse bleef hij redelijk kritisch, en juist DAT is nodig om deze groep scherp te houden. Ook na een eventuele winstpartij tegen RKC moet hij dus niet gaan roepen dat Clasie de nieuwe Messi is: juist dan moet hij zeggen "mwah, er hadden nog wel 100 dingen beter gekund". Dát heeft deze spelersgroep namelijk nodig.
Dat sowieso, maar zo'n wedstrijd als zondag en tegen Ajax ertussen is toch wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Drie punten en ik ben blij, zo denk ik over elke wedstrijd dit seizoen net als de afgelopen seizoenen.
Vorig jaar na die 10-0 hebben ze ons onderschat, gaat nu niet gebeuren. Nee, dat gaat nog een teringzware opgave wordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:44 schreef Caland het volgende:
Reken er maar niet op dat RKC zondag lekker aanvallend en frivool gaat spelen hoor, dikke lul.
Als die Brood een beetje verstand heeft gaat 'ie lekker op de counter spelen. Zoals half Nederland gaat doen, helemaal na afgelopen zondag.
Rutten gaat dat ook doen, zonder enige twijfel.
brood is juist het type trainer wat van zulk voetbal houdt. Zal dat dus denk ik wel doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:44 schreef Caland het volgende:
Reken er maar niet op dat RKC zondag lekker aanvallend en frivool gaat spelen hoor, dikke lul.
Als die Brood een beetje verstand heeft gaat 'ie lekker op de counter spelen. Zoals half Nederland gaat doen, helemaal na afgelopen zondag.
Rutten gaat dat ook doen, zonder enige twijfel.
Flikker op man, dat moet je gewoon winnen al kom je met 2-0 achter.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:47 schreef Paul-89 het volgende:
Als wij bij RKC vroeg op voorsprong zouden komen verkloot je waarschijnlijk hun hele tactische plan, maar als hun vroeg scoren vrees ik weer voor zo'n trage bout wedstrijd.
Trainer van hun is trouwens geschorst, maar ja of dat zo bepalend is.
Ik hoop Schenkeveld, ik denk indi.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Flikker op man, dat moet je gewoon winnen al kom je met 2-0 achter.
Niet zo'n draak van een wedstrijd als tegen VVV vorig jaar.
En wie speelt er eigenlijk centraal naast Vlaar dan?
Indi, ben ik bang. Volgens mij hebben we écht geen andere opties.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwah, ook Brood zal niet zo gek zijn op zelfmoord. Waar trainers de wedstrijden tegen AZ en Ajax nog als incident konden zien zijn ze nu wel dubbel gewaarschuwd. Van den Brom maakte die fout zondag, dat zal Brood niet zo snel doen. Helemaal niet als je een veel matigere selectie hebt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
brood is juist het type trainer wat van zulk voetbal houdt. Zal dat dus denk ik wel doen.
Onmogelijk toch? Zat ie uberhaupt bij de selectie de afgelopen wedstrijd(en)?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop Schenkeveld, ik denk indi.
Tuurlijk moet je winnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Belangrijk is dat je niet te laks met je kansen omgaat. Na elke kans die je mist, wordt het moeilijker om te scoren. Daar heeft Feyenoord wel vaker last van.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ook Brood zal niet zo gek zijn op zelfmoord. Waar trainers de wedstrijden tegen AZ en Ajax nog als incident konden zien zijn ze nu wel dubbel gewaarschuwd. Van den Brom maakte die fout zondag, dat zal Brood niet zo snel doen. Helemaal niet als je een veel matigere selectie hebt.
Hmmmm ja Schenkeveld. Maar die heeft heel 2011 ongeveer 0 minuten gespeeld en is volgens de club zelfs nog niet toe aan verhuur aan Exelsior.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop Schenkeveld, ik denk indi.
In het AD vandaag stond dat Mokotjo een optie was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die moet je ook absoluut niet verhuren. Is ie nu wedstrijdfit aan het worden, of nog aan het revalideren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hmmmm ja Schenkeveld. Maar die heeft heel 2011 ongeveer 0 minuten gespeeld en is volgens de club zelfs nog niet toe aan verhuur aan Exelsior.
quote:Mokotjo optie als vervanger De Vrij
Wordt Stefan de Vrij (midden) de rest van het jaar bij Feyenoord vervangen door Kamohelo Mokotjo (rechts)? Š ANP
Stefan de Vrij komt hoogstwaarschijnlijk dit kalenderjaar niet meer in actie. De forse overtreding van Vitesse-invaller Stanley Aborah leverde de verdediger van Feyenoord behoorlijk enkelbandletsel op. Trainer Ronald Koeman heeft weinig smaken meer over om de jeugdinternational te vervangen.
Bruno Martins Indi verving De Vrij in het Gelredome. 'Hij is dus een kandidaat voor een basisplaats tegen RKC en verder zie ik Kamohelo Mokotjo als een serieuze optie', zegt Koeman in het AD. 'Daarna komt een rijtje talentvolle jeugdspelers in beeld. De ontwikkeling van die gasten volg ik met interesse.'
De oefenmeester bekijkt vanavond bij het duel tussen Jong Feyenoord/Excelsior en Jong Sparta twee jeugdspelers die als centrale verdediger kunnen spelen. Mats van Huijgevoort (18) en Matthew Steenvoorden (18) spelen in A1 en zijn international van Oranje onder 19 jaar. (Redactie)
Ah ok, en dat was m'n antwoord.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef Caland het volgende:
Schenkeveld gaat zijn eerste minuten maken na 1,5 jaar eruit te liggen vanavond. Eerder dat die wedstrijdfit is praat je over januari/februari op zijn vroegst.
O god.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef Maastoren het volgende:
Achahbar aan de twitter: @AnassAchahbar20
Hij is wel weer helemaal fit, maar gezien de aard van zijn blessure lijkt het de club niet verstandig dat hij elke 2 weken op kunstgras gaat spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die moet je ook absoluut niet verhuren. Is ie nu wedstrijdfit aan het worden, of nog aan het revalideren?
Balen dat ie niet net een maandje eerder hersteld/fit is. Dan had ie wellicht De Vrij kunnen vervangen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is wel weer helemaal fit, maar gezien de aard van zijn blessure lijkt het de club niet verstandig dat hij elke 2 weken op kunstgras gaat spelen.
Ook volgt hij een aangepast trainingsschema. Maar in principe zou hij inzetbaar zijn.
Ach man, Feijenoord is gewoon een ordinair counterploegje uit de middenmoot. Tegen goede tegenstanders loopt men achteruit en is men snel in de omschakeling, wat jij goed beschrijft. Dat heet counteren tegenwoordig. Oja, en een counterploeg kan inderdaad niet het spel maken tegen verdedigende ploegen, wat jij weer goed beschrijft! Conclusie is helaas verkeerd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lulz, dat zie je dus helemaal verkeerd en staaft maar weer de mening dat jij de wedstrijd tegen Vitesse niet gezien hebt.
Feijenoord speelt goed in wedstrijden waar ruimte ontstaat omdat de tegenpartij niet 'inkruipt' naar de achterlijn. Wij kunnen niet spelen tegen '10-0-0', we kunnen wel spelen tegen '3-4-3'.
Gek genoeg lopen wij tegen de 10-0-0 ploegen al snel tegen een tegendoelpunt aan (GAE, NEC), en tegen de aanvallende ploegen hebben wij de overhand (AZ, Ajax, Vitesse). Dat komt omdat ons middenveld serieus zķ sterk is dat ze het teringzooitje dáár vastzetten. Gebeurde tegen AZ, gebeurde tegen Ajax, gebeurde tegen Vitesse.
Als onze linies kunnen blijven 'staan' waar ze horen in plaats van dat ze moeten doorschuiven naar voren omdat de tegenstander zich inpakt, winnen wij vrijwel altijd.
Maar juist ploegen die tegen ONS counteren zijn gevaarlijk. Dáár kunnen we namelijk niets mee, zijn we de weg kwijt.
[..]
Ik denk dat RKC een ploeg is met aanvallende intenties. Ajax liet zich daardoor overbluffen, PSV ook. Wij zijn júíst tegen op die manier voetballende ploegen sterk. Dat is dus in principe een winstpartij.
Caland omschreef het al goed: "Ik snap niet dat trainers er nu nog voor kiezen om niet 'op de counter' tegen Feijenoord te spelen".
[..]
Nee want die mongool kan A) niet fluiten en B) heeft een grafpleurishekel aan ons.
[..]
Omdat wij altijd genaaid worden als Feijenoord zijnde..
ordinair counterploegje? Feyenoord speelt gewoon slim tegen clubs waarvan je weet dat ze beter zijn dan hunzelfquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach man, Feijenoord is gewoon een ordinair counterploegje uit de middenmoot. Tegen goede tegenstanders loopt men achteruit en is men snel in de omschakeling, wat jij goed beschrijft. Dat heet counteren tegenwoordig. Oja, en een counterploeg kan inderdaad niet het spel maken tegen verdedigende ploegen, wat jij weer goed beschrijft! Conclusie is helaas verkeerd.
En het begint weer hoor; Feijenoord wordt altijd genaaid i.t.t. tot andere clubs. Dat zal het zijn ja.
Nee man, als wij ergens het spel moeten maken (zelfs tegen GAE en NEC) dan weten ze het niet meer en verliezen we.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ordinair counterploegje? Feyenoord speelt gewoon slim tegen clubs waarvan je weet dat ze beter zijn dan hunzelf
En waarom kan dat niet in elkaar overvloeien? Feijenoord speelt inderdaad slim als een ordinair counterploegje tegen betere clubs.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ordinair counterploegje? Feyenoord speelt gewoon slim tegen clubs waarvan je weet dat ze beter zijn dan hunzelf
Nopes, Vitesse had meer balbezit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind counterploegje nogal een belediging, zondag domineerde we ook gewoon wat betreft balbezit hoor. En tegen Az en Ajax hadden we ook gewoon grote delen de overhand (balbezit weet ik niet meer zo goed). Een echte counterploeg zakt terug tot de eigen 16 en jaagt niet door op de achterste/midden linie en dat doet Feyenoord duidelijk wel.
Sorry dat ik je beledigd hebt met deze feiten. Wellicht ben je geen échte counterploeg, maar het begint er wel verdacht veel op te lijken. Daar is trouwens niks mis mee, mits je ook kan omschakelen naar effectief aanvallend voetbal tegen de mindere clubs.. Daar schort het aan bij Feijenoord.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:33 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind counterploegje nogal een belediging, zondag domineerde we ook gewoon wat betreft balbezit hoor. En tegen Az en Ajax hadden we ook gewoon grote delen de overhand (balbezit weet ik niet meer zo goed). Een echte counterploeg zakt terug tot de eigen 16 en jaagt niet door op de achterste/midden linie en dat doet Feyenoord duidelijk wel.
Wat heeft het Duitse elftal nou weer met Feijenoord te maken? Maar nu je er toch over begint, vroeger was het Duitse elftal een "ordinaire counterploeg" ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef Ritmo het volgende:
'Ordinair counterploegje'
Dan is het Duitse elftal dat ook zeker?
Ben je serieus?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wtf. Nogmaals, tieft op met je onzinnige posts.
Ja, want effectief aanvallend voetbal loopt op rolletjes bij jullie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij heeft meer zinnigs te melden dan jij.
Ok. Leuk voor je.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Ik wil alleen duidelijk maken dat je er zoveel om de hete brei kan draaien. voetbal is in verschillende kanten. duizenden tactieken, duizende spelers. allemaal wel iets unieks.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, want effectief aanvallend voetbal loopt op rolletjes bij jullie.![]()
Het enige wat ik jou heb horen zeggen is dat heel het bestuur van Feijenoord eruit moet en dat Feijenoord altijd bagger speelt en dat er 0,0 verbetering inzit wanneer het bestuur blijft zitten. In ongeveer 100 posts hier zeg jij constant hetzelfde. Ik zou zeggen: bekijk je eigen posts eens.
Dat is toch heel wat anders dan ordinair counteren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, want effectief aanvallend voetbal loopt op rolletjes bij jullie.
Dat is dan toch ook zo?quote:Het enige wat ik jou heb horen zeggen is dat heel het bestuur van Feijenoord eruit moet en dat Feijenoord altijd bagger speelt en dat er 0,0 verbetering inzit wanneer het bestuur blijft zitten. In ongeveer 100 posts hier zeg jij constant hetzelfde. Ik zou zeggen: bekijk je eigen posts eens.
Je beledigt mij niet hoor, en het zijn tevens geen feiten maar het is gewoon maar een mening.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sorry dat ik je beledigd hebt met deze feiten. Wellicht ben je geen échte counterploeg, maar het begint er wel verdacht veel op te lijken. Daar is trouwens niks mis mee, mits je ook kan omschakelen naar effectief aanvallend voetbal tegen de mindere clubs.. Daar schort het aan bij Feijenoord.
Dan hoef je het niet 100x te zeggen; één keer is ook wel genoeg hoor. Bekijk de positieve kanten van je club eens zou ik zeggen (als Feijenoord je echt aan je hart gaat).quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders dan ordinair counteren?
[..]
Dat is dan toch ook zo?
Een beetje zoals Duitsland Nederland aanpakte. Natuurlijk niet zo hoog niveau voetbalquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je beledigt mij niet hoor, en het zijn tevens geen feiten maar het is gewoon maar een mening.
Ik vind het geen ordinaire counterploeg aangezien ze gewoon doorjagen tot de laatste man van de tegenstander en dus hoog druk zetten, de omschakeling is gewoon goed en zodra ze de ruimte hebben benutten ze die vaak goed. En daar is inderdaad niks mis mee.
Als tegenstanders het spel maken en wij voorstaan ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je beledigt mij niet hoor, en het zijn tevens geen feiten maar het is gewoon maar een mening.
Ik vind het geen ordinaire counterploeg aangezien ze gewoon doorjagen tot de laatste man van de tegenstander en dus hoog druk zetten, de omschakeling is gewoon goed en zodra ze de ruimte hebben benutten ze die vaak goed. En daar is inderdaad niks mis mee.
Een keer is niet genoeg. Ik leg me echt niet neer bij het feit dat zo'n incapabele idioot als Gudde er nog zit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dan hoef je het niet 100x te zeggen; één keer is ook wel genoeg hoor. Bekijk de positieve kanten van je club eens zou ik zeggen (als Feijenoord je echt aan je hart gaat).
Idd zegquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:55 schreef Happel het volgende:
Lekker boeiend hoe we spelen zeg. Voor mij part spelen ze met 10 man voor de goal, zolang er aan het eind van de 90 minuten maar 3 punten voor ons in het verschiet liggen.
Tegenstanders die willen opbouwen kunnen we storen, tegenstanders die de lange bal hanteren en achteruit lopen hebben we moeite mee omdat het dan vanuit stilstand moet en daar missen we de spelers voor. Maar om Feyenoord nu een ordinaire counterploeg te noemen vind ik belachelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als tegenstanders het spel maken en wij voorstaan ja.
Als tegenstanders niets doen en relaxt achteruit leunen en ons laten komen creëren we nauwelijks gevaar.
Volgens mij is noem je het gebruik maken van ruimten die ontstaan door dat je tegenstander de aanval zoekt gewoon countervoetbal
Opzich is het wel zo idd, maar het is toch ook wel lekker als er een idee achter het spel ziet, en er wat te genieten valt van het spel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:55 schreef Happel het volgende:
Lekker boeiend hoe we spelen zeg. Voor mij part spelen ze met 10 man voor de goal, zolang er aan het eind van de 90 minuten maar 3 punten voor ons in het verschiet liggen.
Ik heb jou hier toch vaak genoeg kritische opmerkingen zien maken na een overwinning met beroerd spel. Dus een klein beetje boeiend vindt je het toch wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:55 schreef Happel het volgende:
True, al moet ik zeggen dat ik nu wel echte systemen en automatismen in het spel zie onder Koeman.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Opzich is het wel zo idd, maar het is toch ook wel lekker als er een idee achter het spel ziet, en er wat te genieten valt van het spel.
Verschilt enorm.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
True, al moet ik zeggen dat ik nu wel echte systemen en automatismen in het spel zie onder Koeman.
Niet altijd even leuk om naar te kijken, maar een beademing in vergelijking met het gepruts onder Been.
Eens. Je ziet Fer en Wijnaldum dat nu nog steeds doen (niet voor niets dat ze er beide op los scoren) met als verschil dat het bij Twente en PSV kan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:08 schreef Merkie het volgende:
Wat me opvalt is dat in de goede wedstrijden er enorm veel lopende mensen zijn. Guidetti deed dat tegen Vitesse heel erg goed, maar Cabral in mindere mate ook. M.i. komt door grotendeels door ons middenveld die erg goed de vrije ruimtes weten te vinden. Met Wijnaldum en Fer had je een middenveld dat het liefst zelf in de spits stond. Ik ben blij dat te constateren omdat ik me al jaren afvroeg waarom iedereen bij Feyenoord altijd stil stond.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 15:28:07Volgens de Zweedse media staat de IJslandse middenvelder Elmar Bjarnason, van IFK Göteborg, in de belangstelling van #Feyenoord. reageer retweet
quote:De rechtbank in Rotterdam heeft vandaag celstraffen opgelegd tegen geweldplegers tijdens de Kuiprellen op 17 september. Een 36-jarige inwoner van Uddel, die tijdens de rellen met een metalen staaf de glazen pui van het Maasgebouw zou hebben verbrijzeld, kreeg een celstraf opgelegd van een jaar waarvan drie maanden voorwaardelijk. Hij zou de staaf vervolgens met veel kracht naar binnen hebben geslingerd. De officier van justitie had de zwartgekleurde twee meter lange staaf meegenomen naar de zitting.
Een andere relschopper kreeg een straf van negen maanden cel waarvan drie maanden voorwaardelijk. Een verdachte werd vrijgesproken. De rechter vond het bewijs dat de man betrokken was bij het geweld niet toereikend.
Agenten 'als ratten in de val'
'Als ratten in de val.' Zo voelden agenten zich toen zij in het Maasgebouw een dolgedraaide menigte voor de ingang zagen. Agenten hadden het gevoel dat ze moesten vechten voor hun leven. Dat bleek vandaag tijdens de eerste rechtszaken tegen vijf verdachten van de Kuiprellen.
Volgens de advocaat van enkele agenten was het een 'beangstigende ervaring'. Er werd met stenen, staven en vuurwerk gegooid in de richting van de agenten die zich genoodzaakt voelden hun wapen te trekken.
Camerabeelden
De relschoppers zijn als verdachte van openbare geweldpleging aangemerkt op basis van camerabeelden die tijdens het incident zijn gemaakt. De advocaat van de eerste verdachte ontkende dat zijn cliënt de persoon is die op de beelden is te zien en vroeg vrijspraak.
Het Openbaar Ministerie (OM) eiste een jaar cel waarvan 3 maanden voorwaardelijk tegen de man, en een schadevergoeding wegens onder meer het psychische leed van de agenten.
Emoties
De verdachte uit Uddel werd tijdens de zitting overmand door emoties en betuigde spijt voor zijn daden. De advocaten van de verdachten lieten weten de eis veel te zwaar te vinden voor een dergelijk incident.
Gek genoeg zie ik dan ook meer systemen en logica in het spel, dat de uitwerking/uitvoering dan beroerd is door gebrek aan inzet, opvolgen van regels en goed dekken is dan nogal jammer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verschilt enorm.
Zoals van de week tegen Vitesse duidelijk wel. Maar de wedstrijden daarvoor weer totaal niet, vond je ook niet?
De vaste patronen, die onder Been totaal ontbraken, moeten uiteindelijk gaan zorgen dat je ook in hele matige wedstrijden punten gaat pakken (en niet meteen op je flikker krijgt met grote cijfers).quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gek genoeg zie ik dan ook meer systemen en logica in het spel, dat de uitwerking/uitvoering dan beroerd is door gebrek aan inzet, opvolgen van regels en goed dekken is dan nogal jammer.![]()
Maar er zit wel een bepaalde structuur in, die je ook in de mindere wedstrijden nog kunt zien, alleen faalt het dan jammerlijk wanneer vooral het middenveld niet uit de verf komt.
Hij is Hagenees.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:56 schreef CasselerRIP het volgende:
Wel droog trouwens dat dat een ajacied een ode doet aan Van Hanegem met z'n fokaccount.
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:01 schreef De_kromme het volgende:
De Kromme wordt jullie redder in nood, Koeman eruit en van Hanegem erin.![]()
[ afbeelding ]
Van mij mag iequote:Op dinsdag 22 november 2011 16:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgend seizoen Verbeek als trainer.
Verbeek gaat al naar Ajaxquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Van mij mag ieMet dit elftal kan ie wel wat.
van Gaal neemt het daar al over, en nou moven.quote:
Jammer dat er niet meer gerookt wordt in de dug-outquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:01 schreef De_kromme het volgende:
De Kromme wordt jullie redder in nood, Koeman eruit en van Hanegem erin.![]()
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gek genoeg zie ik dan ook meer systemen en logica in het spel, dat de uitwerking/uitvoering dan beroerd is door gebrek aan inzet, opvolgen van regels en goed dekken is dan nogal jammer.![]()
Maar er zit wel een bepaalde structuur in, die je ook in de mindere wedstrijden nog kunt zien, alleen faalt het dan jammerlijk wanneer vooral het middenveld niet uit de verf komt.
quote:Feyenoord heeft een principeakkoord bereikt met Kaj Ramsteijn over een verbintenis lopende van 1 juli 2012 tot medio 2014. Ramsteijn kampt momenteel met een kruisbandblessure. De verdediger wordt hieraan aanstaande woensdag geopereerd in het Erasmus MC in Rotterdam.
Technisch directeur Martin van Geel is blij dat er een akkoord is bereikt met Ramsteijn. ‘Kaj heeft zijn opleiding bij Feyenoord genoten en kan zich bij deze club ook nog verder ontwikkelen’, zegt Van Geel. ‘Hij is een goede verdediger met een prima mentaliteit. We hebben er bovendien het volste vertrouwen in dat hij volledig zal herstellen van zijn blessure. De verwachting is dat hij in de voorbereiding op het komende seizoen weer kan aansluiten bij de groep.’
Als jullie dan toch onze afdankertjes willen scoren ....Ruud Gullit is ook weer beschikbaar.quote:
quote:De club zal moeten investeren in het opbouwen van een goede langetermijnrelatie
met de supporters. Daarbij zal Feyenoord de afweging moeten maken
of de club wil investeren in het verbeteren van de relatie met het publiek op
de vakken S, X, Z4 en W1 of dat Feyenoord zich wil richten op het aantrekken
van een fundamenteel ander publiek.
Mooi jammer dat ook hij geblesseerd is.quote:
Wat voor levenloze debieltjes verzinnen zulke onderzoeken joh. Echt, get a life.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:53 schreef Caland het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-is-bedreigend-.html
Interessant leesvoer.
Autoriteitsprobleem op de gele zijde
Legioenzaal is bedreigend
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad...in Nederland willen 'we' het liefst alles 100% risico-vrij maken. Een overbevolkte legioenzaal leidt al tot vraagtekens bij dat onderzoeksteam.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat voor levenloze debieltjes verzinnen zulke onderzoeken joh. Echt, get a life.
Fundamenteel ander publiekquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:53 schreef Caland het volgende:
Interessant leesvoer.
Wat is dit voor sneer richting vak T ? Alsof daar geen tuig staat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:53 schreef Caland het volgende:
Interessant leesvoer.
Autoriteitsprobleem op de gele zijde
Legioenzaal is bedreigend
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tijd om dat kantoor te bestormenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat is dit voor sneer richting vak T ? Alsof daar geen tuig staat.
Snuf?quote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 20:08:26Clasie en #Feyenoord komen binnenkort ook naar buiten met goed nieuws over de verlenging van zijn contract. reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 20:08:26Clasie en #Feyenoord komen binnenkort ook naar buiten met goed nieuws over de verlenging van zijn contract. reageer retweet
Ik was effe gaan kijken bij de wedstrijdquote:
Hehe ok, verder ook geen grote jeugdtalenten meer bij Sparta ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik was effe gaan kijken bij de wedstrijdGefeliciteerd met jullie overwinning, wat is het tweede van Sparta toch drama dit jaar.
Jawel, prima opleiding, maar ja de laatste tijd zijn er gewoon heel veel jongens uit de opleiding gehaald. Strootman, Viergever, Falkenburg, Bel Hassani, Willems, Duarte, Schultz, De Roon is zomaar een greep daaruit. Doordat veel jongens al na een jaartje vertrokken moest er veel te snel doorgeschoven worden, zo'n vijver vult zichzelf aan maar dat heeft een beetje tijd nodig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hehe ok, verder ook geen grote jeugdtalenten meer bij Sparta ?
En dan zeg je niet even gedag ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik was effe gaan kijken bij de wedstrijd![]()
Als Sparta het hele seizoen zo blijft voetballen als de laatste 4 wedstrijden (incl beker) worden ze kampioen, pakken ze iedereen, het was blij vlagen echt heel sterk. Maar dat zal niet gebeuren, dus hopelijk via de play-offs.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Paul-89 het volgende:
Ahzo, naja ik hoop nog altijd op een snelle terugkeer van Sparta in de eredivisie.
Zal dit seizoen via de PO moeten.
Ah shit als ik dat had geweten hadden we kunnen meetenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan zeg je niet even gedag ofzo?
Ze gaan op zoek naar een ander publiek? Wat denken hun? Feyenoord heeft het beste publiek wat een club zich maar kan wensen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat voor levenloze debieltjes verzinnen zulke onderzoeken joh. Echt, get a life.
quote:Op woensdag 23 november 2011 08:10 schreef Merkie het volgende:
Van Geel gaat met Bakkal praten over een langer verblijf in De Kuip.
Goede zaak.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:10 schreef Merkie het volgende:
Van Geel gaat met Bakkal praten over een langer verblijf in De Kuip.
Stokstaart een half jaar jaquote:Op woensdag 23 november 2011 08:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Goede zaak.
Zie overigens dat we zowel Ritmo als Stokstaart kwijt zijn tot mei volgend jaar. Y.N.W.A.
Dood van een fokker in scene gezet in een SC (radio 49 topic). Desbetreffende fokker was met ruzie weggegaan, en stokstaart kwam het dus 'melden' en beschuldigde indirect een paar users ervan dat het hun schuld was. Ze waren niet blij toen de grap uitkwamquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 08:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dood van een fokker in scene gezet in een SC (radio 49 topic). Desbetreffende fokker was met ruzie weggegaan, en stokstaart kwam het dus 'melden' en beschuldigde indirect een paar users ervan dat het hun schuld was. Ze waren niet blij toen de grap uitkwam
quote:Op woensdag 23 november 2011 08:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dood van een fokker in scene gezet in een SC (radio 49 topic). Desbetreffende fokker was met ruzie weggegaan, en stokstaart kwam het dus 'melden' en beschuldigde indirect een paar users ervan dat het hun schuld was. Ze waren niet blij toen de grap uitkwam
Omdat Ritmo Ritmo is.quote:
Ah komop nou. Af en toe heeft hij best wat zinnigs te zeggen. Jammer alleen dat hij Adriaanse-gek isquote:
Ik vind 'm ook briljant.quote:Stokstaart. Geniale grap.
Of mag ik dat als voorbeeldfunctie hebbende mod niet zeggen.
Ik was eerst echt flink pissig, hij noemde mij als schuldigequote:Op woensdag 23 november 2011 09:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat Ritmo Ritmo is.
Stokstaart. Geniale grap.
Of mag ik dat als voorbeeldfunctie hebbende mod niet zeggen.
quote:Op woensdag 23 november 2011 09:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik was eerst echt flink pissig, hij noemde mij als schuldige. Maar toegegeven, ik heb er later hard om moeten lachen.
quote:
Jaja, maar hij weet zich in andere fora nooit echt goed te gedragen. En dan druk ik me nog zacht uit.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ah komop nou. Af en toe heeft hij best wat zinnigs te zeggen. Jammer alleen dat hij Adriaanse-gek is.
quote:
Ja, daardoor was ik pissig man, ik voelde me zwaar schuldigquote:Op woensdag 23 november 2011 09:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Komop zeg, na deze post had je toch kunnen weten dat hij zat te fucken:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
echt van mij mag je een ban krijgen, echt een hele lang ban
ziek ben je.... echt ziek
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
ik zat echt met tranen in me ogen ja
eikel
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef ValHallen het volgende:
Dus het was een grap? Walgelijk. En dan mij persoonlijk aanspreken. TR in aantocht.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit zijn toch geen grappen meer jong?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef ToT het volgende:
Walgelijk, walgelijk, walgelijk! Dit gaat echt alle grenzen te buiten!!!!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal fucking NIETS! Het is een smerige zieke grap van een vuile klootzak!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben in stat om in de auto te stappen om je aan je enkels uit het raam te hangen. Hety is maar heel goed dat ik niet weet waar je woont.
Mijn bloed kookt...
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Stokstaart, wat ben jij een ziekelijk ventje. Dat jouw leven geen fuck voorstelt, hoeft niet te zeggen dat je moet lopen kutten bij anderen. Dat deed je bij naat en mij en nu met een heel topic. Achterlijke zak.
De goden handelen wel met je.
Al die hysterische vrouwtjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Weetje, je valt VH persoonlijk aan, geeft andere een kutgevoel, ik moest huilen. Jij bent een stuk verdriet... Je maakt je punt zo niet. Tering man
En zijn eindreactie:quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True, maar goed ONZ he. Anders maak je ff drama om niks
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Anyway ik ga maar vast beginnen aan mijn geile excuusgedicht van 12 kantjes voor Tante Yvonne
Schandalig....vooral dat van Abora...twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 23-11-2011 om 08:45:20Hofs en Abora van #Vitesse zullen door de #KNVB niet worden vervolgd naar aanleiding van hun overtredingen in de wedstrijd tegen #Feyenoord. reageer retweet
Knvb is helemaal van het padje af, zijn alleen nog maar de arbitrage aan het beschermen. Die van VVV die duidelijk gewoon de bal speelde heeft ook een schikkingsvoorstel van 2 duels gekregen.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:43 schreef Jay_Snake het volgende:
Schandalig....vooral dat van Abora...twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 23-11-2011 om 08:45:20Hofs en Abora van #Vitesse zullen door de #KNVB niet worden vervolgd naar aanleiding van hun overtredingen in de wedstrijd tegen #Feyenoord. reageer retweet
Dit dus. Jeez, dit lag er wel zo dik bovenop.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:02 schreef Cara het volgende:
Ik ga echt helemaal stuk om dat stokstaart topic
Wat een verschrikkelijk triest zooitje dramaqueens daar zeg, wat mij betreft had ie een compliment moeten krijgen in plaats van een ban
quote:Mokotjo teleurgesteld na weigering FeyenoordFeyenoord weigert mee te werken aan de wens van Kamohelo Mokotjo. De middenvelder zou de komende weken dolgraag willen deelnemen aan het Olympische kwalificatietoernooi in Marokko. Feyenoord wil de speler echter niet afstaan.
"Ik heb Ronald Koeman gesmeekt om me vrij te geven", zegt Mokotjo in Zuid-Afrikaanse media. "We hebben er een lange discussie over gehad. De coach wil me echter geen drie duels missen."
Mokotjo is voor veel posities de eerste stand-in. "Ik ben het blijven proberen, maar de coach wilde niet toegeven. Hij weet hoe belangrijk dit toernooi voor me is, maar hij blijft bij zijn standpunt."
Het toernooi staat niet op de kalender van de FIFA, waardoor Feyenoord niet verplicht is om Mokotjo af te staan. "Ik heb al diverse kwalificatiewedstrijden gespeeld. Om nu in dit belangrijkste kwalificatietoernooi te ontbreken voelt dat ik eerder voor niets heb gespeeld."
"Voor mij is kwalificatie voor de Olympische Spelen belangrijker dan het wereldkampioenschap. Het is spijtig dat ik niet mee kan doen", aldus de twintigjarige Zuid-Afrikaan.
Jammer joh. Helaas.quote:
Niks over gelezen, dus voor mij is het wel nieuws. Maar een middenvelder. Dat is nu juist hetgene wat goed loopt bij ons.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)opt-op-Feyenoord.htm
Of is dit oud nieuws?, volgens mij wel een behoorlijke speler. Hij mag iig al paar jaar met het eerste meetrainen bij Arsenal en heeft zijn contract net opnieuw verlengt.
Idd, lijkt me niet nodig om een talentje op te halen voor het middenveld.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks over gelezen, dus voor mij is het wel nieuws. Maar een middenvelder. Dat is nu juist hetgene wat goed loopt bij ons.
Laat maar lekker daar, wij hebben zelf genoeg opties op het middenveld, zou alleen maar onze talenten in de weglopen.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Of is dit oud nieuws?, volgens mij wel een behoorlijke speler. Hij mag iig al paar jaar met het eerste meetrainen bij Arsenal en heeft zijn contract net opnieuw verlengt.
Bakkal ook voor volgend seizoen strikken, da's wčl een goede aktie.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd, lijkt me niet nodig om een talentje op te halen voor het middenveld.
Aan huur hebben we niets. Alleen als het om een definitieve overname gaat hebben we er wat aan.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat is waar maar we hebben het toch al het hele topic over hem dus laat ons lekkerquote:Op woensdag 23 november 2011 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
De ban van Stokstaart heeft geen ruk met deze topicreeks te maken.
Precies alleen huren als er echt noodzaak is op die positie. Of het moet echt een exceptioneel groot talent zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Aan huur hebben we niets. Alleen als het om een definitieve overname gaat hebben we er wat aan.
alleen als hij niet teveel verdient, ben er niet zo kapot van verder. Beetje mooi weer voetballer, als het loopt erg goed maar als het niet loopt iemand die zich verstopt.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Bakkal ook voor volgend seizoen strikken, da's wčl een goede aktie.
Mee eens dat hij geen al te hoge eisen moet gaan stellen.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
alleen als hij niet teveel verdient, ben er niet zo kapot van verder. Beetje mooi weer voetballer, als het loopt erg goed maar als het niet loopt iemand die zich verstopt.
Tja wij kunnen eenmaal geen spelers halen die het allemaal hebben/kunnen. Dus dan moet je een goede afweging maken en dan vind ik dat Bakkal een goede versterking is, een verademing als je Wijnaldum/Bruins op 10 hebt gehadquote:Op woensdag 23 november 2011 12:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
alleen als hij niet teveel verdient, ben er niet zo kapot van verder. Beetje mooi weer voetballer, als het loopt erg goed maar als het niet loopt iemand die zich verstopt.
Nee. Valt niks aan te doen. Zeker niet middels topicreports. Daar heb ik alleen maar last van.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is waar maar we hebben het toch al het hele topic over hem dus laat ons lekker
Hij is al 27 ofzo toch? Of zit ik er nou helemaal naast..quote:Op woensdag 23 november 2011 13:05 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat je heel blij mag zijn als Bakkal blijft.
Transfervrij krijg je ze niet veel beter, hij is nog jong en later kan er later ook nog een mooie transfersom voor krijgen.
26 geloof ik. In elk geval weet ik zeker dat als je hem binnen weet te halen je er over 2 jaar zo nog een paar miljoen voor kan vragen.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij is al 27 ofzo toch? Of zit ik er nou helemaal naast..
Ja ok. Maar echt jong is ie dan ook niet meer toch? Al zal je best nog wat voor m kunnen vangen inderdaad. Zelfde geld voor El Ahmadi als die zo blijft spelen als de laatste tijd kun je misschien z'n investering nog terugverdienen, zoniet heb je gewoon een uitstekende speler in huis. Als je het mij vraagt Bakkal aantrekken en El Ahmadi verlengen.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:16 schreef Cara het volgende:
[..]
26 geloof ik. In elk geval weet ik zeker dat als je hem binnen weet te halen je er over 2 jaar zo nog een paar miljoen voor kan vragen.
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 23-11-2011 om 13:17:28Update #Feyenoord: Van Geel wil door met Bakkal wiens contract bij PSV afloopt,bijna deal met Lamprou.Gisteren al:Ramsteijn tekent 2 jr bij. reageer retweet
zag het ook zondag de tering zeg. Lopen vloeken op die hund als een malle.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 09:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
!!!!
[..]
Al die hysterische vrouwtjes
En ondertussen Stokstaart:
[..]
En zijn eindreactie:
[..]Ik vind het echt een briljante grap.
Gestikt in een bierdop... Zit nog steeds hardop te lachen hier
Ik word altijd een beetje eng van meisjes die 24/7 op forums hangen.quote:
Zoek de 3 verschillenquote:
En sinds zijn 13e Feyenoorderquote:
Niet dan?quote:
Jij ook.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan niet over mijzelf oordelen, maar de meeste zijn welja
Ik niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
Radio 49 invasie
Gelukkig hou ik ook van Feyenoord, dus het is niet raar dat ik hier post
Ow en Snuf is een eikel.... nog geen eens de groetjes doen
Lekker voor je!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik niet.
En nu heb ik dit topic in m'n MyAT staan....
Geniaal was die.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stokstaart en zijn grap gister....
Wat doe jij in dit topic, moet jij niet onderweg zijn naar Rotterdam om Stokstaart een lesje te leren?quote:
doe ik ook niet, maar kwam even op de reactie van Muto afquote:Op woensdag 23 november 2011 14:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Geniaal was die.
Maarruh, dit topic is niet bedoelt om daarover te gaan kissebissen.
Dan vertrek ik maar weer.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Geniaal was die.
Maarruh, dit topic is niet bedoelt om daarover te gaan kissebissen.
Galgenhumor. Ik kon over dat stikken in bierdopje wel gniffelen maar ik vind het net wat te ver gaan ook al kon ik er wel om lachen. Maar dat lachen kwam vooral omdat sommige mensen echt op tilt sloegen.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stokstaart en zijn grap gister....
Normaal komen vrouwen op mijn lichaam af en gaan ze door mijn reacties en opmerkingen weg.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
doe ik ook niet, maar kwam even op de reactie van Muto af
ik kan wel wat hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Normaal komen vrouwen op mijn lichaam af en gaan ze door mijn reacties en opmerkingen weg.
Okquote:Op woensdag 23 november 2011 14:28 schreef Muto het volgende:
Maar als we niet tijdens wedstrijden van Feyenoord hier over Feyenoord mogen praten, mag dit slappe geouwehoer zeker niet. Dus over Feyenoord.
Lamprou is echt een goede gozer, ligt volgens mij ook heel goed in de groep.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:30 schreef Muto het volgende:
LamprouIk zie hem altijd lachen. En hij kwam zaterdag ook even de A1 kijken op Varkenoord. Zulke liefhebbers zijn altijd fijn.
Keepen kan hij ook, maar door zijn lengte ziet een tegendoelpunt er nog wel eens ongelukkig uit. Staat ook altijd als een van de eerste te juichen en te feest vieren als er een goal gescoord isquote:Op woensdag 23 november 2011 14:30 schreef Muto het volgende:
LamprouIk zie hem altijd lachen. En hij kwam zaterdag ook even de A1 kijken op Varkenoord. Zulke liefhebbers zijn altijd fijn.
Niet helemaal, maar je komt in de buurt.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:29 schreef Caland het volgende:
Maar het radio 49 topic is dus de fok verzamelplek voor autisten (muv stokstaart en snuf uiteraard) en 40 plussers die zich voordoen als tienermeisje?
Lamprou is sowieso een baasje jaquote:Op woensdag 23 november 2011 14:30 schreef Muto het volgende:
Reed na afloopt van ajax - Feyenoord toch ook achterop de auto van Clasie omdat hij wilde juichen en rijden tegelijk?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lamprou is sowieso een baasje ja![]()
Altijd in voor een praatje met supporters, paar jaar terug bij Jong Feyenoord (tegen Jong Ajax dacht ik?) na afloop uit volle borst het hele hand in hand meezingen
Ik ben geen autist en ook geen 40+ maar ik kom er wel graagquote:Op woensdag 23 november 2011 14:29 schreef Caland het volgende:
Maar het radio 49 topic is dus de fok verzamelplek voor autisten (muv stokstaart en snuf uiteraard) en 40 plussers die zich voordoen als tienermeisje?
Ik ook van jouquote:Op woensdag 23 november 2011 14:29 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |