Een hele spannende wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord - PSV binnen 2 weken, wat verwachten jullie?
Elk balbezit van Wijnaldem (quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord - PSV binnen 2 weken, wat verwachten jullie?
Elke balbezit van Gini boe geroep?
Vind je? Lijkt mij wel een aardige jongen? Kan ook nog goed voetballen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Elk balbezit van Wijnaldem () een striemend fluitconcert.
NIET omdat ik 'm graag bij Feijenoord had gehouden, ik ben alleen maar blij dat hij verkocht is (helemaal als je de jaarcijfers ziet).
Gewoon omdat het een Karel ankerjong is.
Ja.quote:
In Rotterdam houden we niet zo van verrät. Vraag Happel maar hoe dat zit, die kan het altijd mooi verwoorden.quote:Lijkt mij wel een aardige jongen?
Dravertje wat niet vooruit kijkt. Honderd keer blijer met Bakkal op zijn positie, om maar niet te zwijgen over de exceptionele kwaliteiten van Leerdam / Clasie die ook 'het werk' van mongooltje Wijnaldem beter doen.quote:Kan ook nog goed voetballen.
Ik ook, maar PSV heeft het echt bijna altijd lastig bij ons. Met een ontketende Ahmadi en Clasie die bloed ruiken kan het zomaar een héle speciale pot worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:52 schreef Ritmo het volgende:
Zoals wij nooit in de Arena kunnen winnen, heeft PSV het in de Kuip altijd lastig. Apart.
Feyenoord maakt zeker een kans denk ik, hoewel ik PSV dit seizoen nog steeds als titelkandidaat nummer 1 zie.
Jij bent nog mild zeg...quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:52 schreef Muto het volgende:
Hui-lend naar je oma toe. Huilend naar je oma toe. Huilend naar je oma toe. En daarna op hetzelfde ritme Joden lopen altijd weg.
Ik vond het altijd wel een sympathieke jongen en een goede voetballer, maar toen ik hem afgelopen weekend op dat PSV logo zag slaan na een goal is mijn sympathie toch wel verdwenen als je zo snel vergeet waar je vandaan komtquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een hele spannende wedstrijd.
Wijnaldum uitfluiten (en uit z'n spel proberen te brengen) hoort erbij.
Dat denk ik dan weer niet. Daar zijn ze niet hard genoeg voor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:53 schreef Muto het volgende:
En Clasie zal hem wel een tikkie geven. Anders Vlaar wel.
Raar dat PSV hem dan verhuurd en Wijnaldum dan in de basis zet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:52 schreef Helpmefok het volgende:
Honderd keer blijer met Bakkal op zijn positie.
Ik neem aan 1200 supporters?quote:Let op. Indien het aantal verkochte kaarten op maandag 21 november om 10.00 uur zodanig laag is, dat in redelijkheid verwacht kan worden dat het aantal van 1.200 supporters niet zal worden gehaald, zal de treinreis worden geannuleerd en worden vervangen door een buscombi. Hierdoor wordt het aantal supporters dat kan meereizen bijgesteld naar 850. De supporters die dan reeds voor de treinreis hebben geboekt, ontvangen een email met toelichting. Het aangekochte ticket blijft uiteraard geldig. De overige vrije plaatsen voor de buscombi gaan dan in de reguliere verkoop, die enkele dagen na 21 november zal worden hervat.
Dat doet bijna elke voetballer. Moet je niet zoveel achter zien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel een sympathieke jongen en een goede voetballer, maar toen ik hem afgelopen weekend op dat PSV logo zag slaan na een goal is mijn sympathie toch wel verdwenen als je zo snel vergeet waar je vandaan komt
10-0quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ook, maar PSV heeft het echt bijna altijd lastig bij ons. Met een ontketende Ahmadi en Clasie die bloed ruiken kan het zomaar een héle speciale pot worden.
Bakkal past beter bij dit Feyenoord dan Wijnaldum.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar dat PSV hem dan verhuurd en Wijnaldum dan in de basis zet.
Ja want PSV voert echt goed beleidquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan begrijp jij niet wat Feijenoorder zijn betekent.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat doet bijna elke voetballer. Moet je niet zoveel achter zien.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
10-0Zit Wijnaldum weer bij het verkeerde team.
Het zal wel mode zijn maar ik vind het wel wat overdreven als je een wedstrijd of 3 voor een club speeltquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat doet bijna elke voetballer. Moet je niet zoveel achter zien.
Ach, over de laatste 15 jaar wordt daar zoveel beter beleid gevoerd dan bij ons.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja want PSV voert echt goed beleid.
Ik vind het in ieder geval een zéér stomme keus.
Word er ook een beetje misselijk van als Guidetti het doet...quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal wel mode zijn maar ik vind het wel wat overdreven als je een wedstrijd of 3 voor een club speelt
Van AZ als kampioen word ik ook niet blij. En van dat kleine clubje uit Amsterdam al helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan begrijp jij niet wat Feijenoorder zijn betekent.
[..]![]()
Ik help het je hopen maar ik dacht meer aan een 3-1 ofzo, die ze het landskampioenschap doet verliezen*gniffel*
Hoor jij niet nog in de klas te zitten om deze tijd?quote:
Goh. Omdat Bakkal Rutten nadeed in de kleedkamer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het over de afgelopen 5 jaar, waar die club failliet zou zijn geweest als CL niet behaald werd en de gemeente geen Bail-out deed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach, over de laatste 15 jaar wordt daar zoveel beter beleid gevoerd dan bij ons.
Ik heb Guidetti nog nooit het logo zien kussen/aanwijzen na een goal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Word er ook een beetje misselijk van als Guidetti het doet...
VInd niet dat zulke jongens tot held mogen worden gebombardeerd.
Júíst de écht trouwe spelers (Bahia) doen dit niet. Gek hé? Die krijgen hun respect namelijk voor wie ze zijn, niet voor de mongloïde gebaartjes die ze maken.
Die achterlijke hartjes zijn mogelijk nog erger.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb Guidetti nog nooit het logo zien kussen/aanwijzen na een goal.
Ik wou dat wij zo'n bail-out kregen. Beter dan elk jaar weer te moeten horen dat er geen spelers komen. Jaar in, jaar uit... duurt gewoon te lang nu.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het over de afgelopen 5 jaar, waar die club failliet zou zijn geweest als CL niet behaald werd en de gemeente geen Bail-out deed.
Dat heeft niets met goed beleid te maken, dat heeft met knetterveel geluk te maken.
Ach, als ie er 2 per week maakt, mag ie 100 hartjes maken van mij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die achterlijke hartjes zijn mogelijk nog erger.
Ik ben er ook geen fan van maar ik kan me er niet echt druk om maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die achterlijke hartjes zijn mogelijk nog erger.
AZ gun ik het wel. Spelen serieus aantrekkelijk voetbal en altijd beter dan de rest van de 'originele' top 3. Die boeren uit Twente krijgen ook een te grote bek. Dus doe dan AZ maar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Van AZ als kampioen word ik ook niet blij. En van dat kleine clubje uit Amsterdam al helemaal niet.
Aan het afstuderen en zit nu te wachten tot de TUDelft een licentie voor chipdesign aangevraagd heeft voor me. Vanwege de kosten (50.000 euro) moet een commissie eerst beoordelen of deze licentie wel echt nodig is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoor jij niet nog in de klas te zitten om deze tijd?![]()
Dat dus.quote:Leuke reclame trouwens met De Wolf.
Die hartjes enzo, komend van het logo af naar 'voren' en weer terug naar het logo. Of moet ik dat zien als 'naar zijn hart' voor zijn blonde vriendinnetje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb Guidetti nog nooit het logo zien kussen/aanwijzen na een goal.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef Helpmefok het volgende:
Of moet ik dat zien als 'naar zijn hart' voor zijn blonde vriendinnetje?
Misschien komt het omdat PSV gewoon een mooie club is waar hij meteen op verliefd wordt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal wel mode zijn maar ik vind het wel wat overdreven als je een wedstrijd of 3 voor een club speelt
Dat is ook weer waar. En Verbeekquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
AZ gun ik het wel. Spelen serieus aantrekkelijk voetbal en altijd beter dan de rest van de 'originele' top 3. Die boeren uit Twente krijgen ook een te grote bek. Dus doe dan AZ maar.
Ja. Heeft ie zelfs al gezegd.quote:Die hartjes enzo, komend van het logo af naar 'voren' en weer terug naar het logo. Of moet ik dat zien als 'naar zijn hart' voor zijn blonde vriendinnetje?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat PSV gewoon een mooie club is waar hij meteen op verliefd wordt.
[..]
Maar ik kan het ook mis hebben...
Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat PSV gewoon een mooie club ia
[..]
Misschien komt het omdat PSV gewoon een mooie club is waar hij meteen op verliefd wordt.
Maar ik kan het ook mis hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |