Dit, en dan ook nog in combinatie met 'onder leiding van' (want zelf kunnen ze het niet?). Brrrrquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, hoe wil je op een andere manier 'dat soort mensen' lezen?
Nou kijk, degene die dat typte verplaatste zich in mensen die wel racistisch denken en geeft aan dat hún denkbeelden positief beïnvloed kunnen worden door zwarte pietquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, hoe wil je op een andere manier 'dat soort mensen' lezen?
Ah ja, zo had ik het nog niet bekeken. Goed punt!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:00 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nou kijk, degene die dat typte verplaatste zich in mensen die wel racistisch denken en geeft aan dat hún denkbeelden positief beïnvloed kunnen worden door zwarte piet
Nou... Toen wij een vorig jaar een belgische snackbar binnenkwamen waar een langbebaarde (wit ook nog) zwerver in een hoekje zat, rende bep er gelijk op af terwijl ze "HALLO KERSTMANNNN!@!!" riepquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Net zoals ik alle mannen met witte baarden niet als sinterklaas zie ofzo? Dus ik vond het nogal overtrokken.
ik miste je al. Fijn dat je de moeite kon opbrengen wat licht te brengen in mijn treurig bestaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:30 schreef Nielsch het volgende:
Ik kwam eigenlijk hier om te kijken of er nog wat te trollen viel met de moedertjes van OUD, maar LXIV was me voor.
Het is momenteel het gesprek van de dag bij ons thuis, wat we nog kunnen zeggen in bijzijn van de kinderen zonder dat het hen buitenshuis in genante situaties brengt als ze ons napraten. Daar trek jij je weinig van aan, zo te lezen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kom op. Het is gewoon humor om te lachen. Misschien enigszins bedenkelijk, maar dat maakt het juist grappiger.
Als dat het beste is wat jij daar tegenin te brengen hebt dan moet jij dat vooral lekker doen. Iedereen gewoon lekker op zijn/haar eigen niveau presteren, toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry? Mauro? Cruijff? Ik heb van beide dingen flarden opgevangen en heb het voor de rest lekker de boel gelaten
En ik vind het een mooi moment om dit topic uit mijn actives te tiefen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef Nielsch het volgende:
Nu Sinterklaas er weer aankomt - met zijn Zwarte Pieten - leek het me een mooi moment om dit geweldige topic weer omhoog te kicken!
Bedankt, ik lig weer in een deuk om de zure reactiesquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef Nielsch het volgende:
Nu Sinterklaas er weer aankomt - met zijn Zwarte Pieten - leek het me een mooi moment om dit geweldige topic weer omhoog te kicken!
quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef Nielsch het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2012 09:53 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoorde vanochtend weer zo`n knakker op de radio die niets anders kon uitkramen dan dat het racistisch was en bladiebla.
?? Een lekker wijf met een lelijke tattoo (die haar al meteen niet lekker maakt)quote:
Is Anouk, zij vindt Sinterklaas racistisch en twittert daar ieder jaar weer volop over.quote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
?? Een lekker wijf met een lelijke tattoo (die haar al meteen niet lekker maakt)
dat dus...quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:56 schreef TimMer1981 het volgende:
Volledig terecht dit topic.
Lazer een eind op met je GL-fratsen tijdens een kinderfeest...
Anouk laat zich alleen nog palen door negerpiemels en is sindsdien van mening dat Zwarte Piet een racistisch fenomeen is.quote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
?? Een lekker wijf met een lelijke tattoo (die haar al meteen niet lekker maakt)
Gelukkig weet heel Nederland dat Anouk één van de grootste psychiatrische patiëntjes van Nederland is met daar bovenop nog eens een chronisch aandachtstekort.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Is Anouk, zij vindt Sinterklaas racistisch en twittert daar ieder jaar weer volop over.
Die moet al helemaal d'r rare Friese klep houden: dat kind is praktisch nooit in Nederland en toch denkt ze overal een mening over te moeten hebben. Gewoon bek houden en mooi wezen, waar je voor bedoeld bent.quote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef Nielsch het volgende:
Doutzen Kroes, zelfde laken een pak. Sinds ze een dikke negerpiemel slikt als pap vindt ze Zwarte Piet een racistisch fenomeen.
Omdat Sinterklaas in Nederland komt als het koud is en de Pieten hun werk dus in de koude moeten doen, krijgen ze daardoor wat dikkere, rode lippen. Doordat ze in de schoorsteen naar beneden glijden, word hun haar donkerder, óók vanwege de smeer en het roet. Het kroeshaar komt door de wrijving in de schoorsteen en de vettigheid van de inhoud van de schoorsteen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Daar gaan we weer..
Kroeshaar en dikke rode lippen komen niet door roet uit een schoorsteen.
Topic is nog steeds actueel, voor het 3e jaar op rij al weer!quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef Nielsch het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |