mn voorganger niet nee maar wel mn achtergangertquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snap de drukte om een mistlamp niet, heb er geen last van als mijn voorgangert em aan heeft
Ik zie het verschil niet eensquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snap de drukte om een mistlamp niet, heb er geen last van als mijn voorgangert em aan heeft
Vieslakje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn voorganger niet nee maar wel mn achtergangert
Heb jij last van de voorste mistlampen van je achtergangert?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn voorganger niet nee maar wel mn achtergangert
Je rijdt rond met zonnebril op?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:12 schreef Ingetje79 het volgende:
een achter mistlamp wel die is verplicht voor is niet verplichtquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik weet geeneens waar mijn mistlampen zitten, heb ik die wel![]()
Euh nee, maar jij dus wel vanochtend?quote:
Nee, gewoon heel dicht erop gaan rijdenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euh nee, maar jij dus wel vanochtend?
Heel je motorkap onder de steensslag en geen remweg meer hebben bij onverwacht stoppen van de mistlichtvoerdert, maar ha ha, wat heb je je voorgangert te pakkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, gewoon heel dicht erop gaan rijden
Mijn sarcasme was niet duidelijk genoeg he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heel je motorkap onder de steensslag en geen remweg meer hebben bij onverwacht stoppen van de mistlichtvoerdert, maar ha ha, wat heb je je voorgangert te pakken![]()
Moet ik toch eens kijken hoe ik die aan kan doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
een achter mistlamp wel die is verplicht voor is niet verplicht
Je staat in de badkamer na een goede warme douche?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:52 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zie iets vreemds in de lucht.... stukken blauw tussen het grijs door en een vaag bolvormig object dat licht geeft.
Meestal waar je de rest van de lichten ook aan doet. Alhoewel, soms ook op de middenconsole, bij de alarmlichten. EN pas voeren als het zicht minder dan 50 meter is graagquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Moet ik toch eens hoe ik die aan kan doen
Neem dan ook gewoon op, mallerdjequote:Op dinsdag 22 november 2011 06:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil jou aan de telefoonBel mij nou gewoon de volgende keer!
En ik wil je Nuongesprek wel weten eigenlijk
Ja, laten we eens kijken of dat nou werktquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Of kun je nu 144 red een mier bellen voor zo een geval?
Oo-erquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:17 schreef Qwea het volgende:
fuck me, ik moet echt op een onmogelijke plek zijn bij die dermatoloog
Die zal ik haar eens doorsturen, goed idee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Of kun je nu 144 red een mier bellen voor zo een geval?
Waaaaar heb je nou weer schimmel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:17 schreef Qwea het volgende:
fuck me, ik moet echt op een onmogelijke plek zijn bij die dermatoloog
Tussen mijn tenenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waaaaar heb je nou weer schimmel?
denk het wel, toch weer doekoe.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Nee die dermatoloog zal blij zijn met die onmogelijke schimmelplek van jou Qwea
En wat zegt de kweek?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tussen mijn tenenEn met 8 weken smeren en wat pillen gaat het niet weg
Ja, niks. Want toen ging ze me doorsturenquote:
Ah! Typerend voorbeeldje we doen geen verrichtingen meer, want we worden gekort, dus laat het zkh eerst maar een keer kijken en vervolgens nog es terugkomen en dan nog es kweken. Weten we zeker dat de gezondheidszorg volgend jaar nog meer gekort gaan worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, niks. Want toen ging ze me doorsturen
Ja, nou gaan ze ws daar een kweek doen. Dan denk ik ; doe dat zelf ffquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah! Typerend voorbeeldje we doen geen verrichtingen meer, want we worden gekort, dus laat het zkh eerst maar een keer kijken en vervolgens nog es terugkomen en dan nog es kweken. Weten we zeker dat de gezondheidszorg volgend jaar nog meer gekort gaan worden.
Gelukkig is dat helemaal niet omslachtig en was het ook helemaal niet goedkoper geweest om meteen die kweek te doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah! Typerend voorbeeldje we doen geen verrichtingen meer, want we worden gekort, dus laat het zkh eerst maar een keer kijken en vervolgens nog es terugkomen en dan nog es kweken. Weten we zeker dat de gezondheidszorg volgend jaar nog meer gekort gaan worden.
En erger nog, helemaal niet veel te belastend voor de patiënt of zo, die daardoor tijden onnodig met pijn rondloopt.... bluh.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, had weer 50 euro gescheeld voor de zorgverzekeraar en voor jezelf de reiskosten en moeite die je ervan hebt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou gaan ze ws daar een kweek doen. Dan denk ik ; doe dat zelf ff
Nou ja, reiskosten heb ik niet want studenten ov. Maar idd, wel moeitequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, had weer 50 euro gescheeld voor de zorgverzekeraar en voor jezelf de reiskosten en moeite die je ervan hebt.
Ja, tuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig is dat helemaal niet omslachtig en was het ook helemaal niet goedkoper geweest om meteen die kweek te doen.
Ach ja... Zorg tegenwoordig. En toch moeten we ons gelukkig prijzen met een relatief goede gezondheidszorg.
Ik heb er een extra router tussen geprut en ik heb nu in elk geval ontvangst. Dat is al een hele verbetering!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:14 schreef Barbaaf het volgende:
Balen Croli![]()
En wat 'n hufters Elies. Als ik het goed begrijp heb je beneden een wireless aansluiting maar geen ontvangst boven in je kantoor. Had je ergens op die etage wel ontvangst? Dan zou je daar evt. een wireless repeater kunnen zetten zodat je die plaat metaal die blijkbaar in je plafond zit kunt omzeilen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef baniekje het volgende:
Goed nieuws!
De buren van mijn schoondochter nemen de kittens in huis, later verhuizen ze naar hun zoon.
Joepiequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef baniekje het volgende:
Goed nieuws!
De buren van mijn schoondochter nemen de kittens in huis, later verhuizen ze naar hun zoon.
Gofter...quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:45 schreef Qwea het volgende:
Ik word zo moedeloosSneek gebeld, geen los botfragment te zien. Mag weer beginnen met fysio...
Maar wtf is het dan wel?!
Ja, idd. De zorg is een grote administratieve rompslomp dat duizenden euro's opslokt wat nergens heen lijkt te gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Kijk naar bijv. Amerika, waar je 2 Eerste Hulpen hebt; 1 voor de mensen met verzekering en 1 voor de mensen zonder verzekering.
Bedenk maar es wat bijv. een dagopname in een ziekenhuis kost, tel daarbij een simpele operatie op en de nazorg.
Daar kun je letterlijk failliet aan gaan.
Dan betaal ik liever 130 euro per maand eerlijk gezegd![]()
Maarrr.....het kan zoveel goedkoper allemaal!
Oh, leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef baniekje het volgende:
Goed nieuws!
Nu ben ik best heel boos, ja nu pas want ik bedenk me nu pas hoe fucking lang ze me hier mee laten lopen. En het is echt niet dat ik "gewoon een beetje" pijn heb, maar gewoon fucking veel pijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus Q, da's echt balen![]()
En nu? Want met weten wat het NIET is schiet je op zich weinig mee op
Geen ene moer. En het duurt en duurt. Want als ze 28 dec besluit een kijkoperatie te doen bv, moet ik daar OOK weer voor wachten. En naar Nijmegen oid heeft ook geen nut, want daar hebben ze ook een wachtlijst waar je fucking u tegen zegtquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja maar Q, ze sturen je dus met een kluitje in het riet? Wat kan je hier nu mee? Omg
Heb je er al eens aan gedacht naar het buitenland te gaan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu ben ik best heel boos, ja nu pas want ik bedenk me nu pas hoe fucking lang ze me hier mee laten lopen. En het is echt niet dat ik "gewoon een beetje" pijn heb, maar gewoon fucking veel pijn.
Volgens die assistente kan ik gewoon NIET eerder terecht. Ja, wtf. En hoe zit het met spoedgevallen dan? Denken ze dat ik voor jan doedel zo vaak bel ofzo
Een repeater versterkt het signaal en zorgt dus dat het signaal verder kan zenden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er een extra router tussen geprut en ik heb nu in elk geval ontvangst. Dat is al een hele verbetering!
Wat moet ik me bij het gebruik van een repeater voorstellen?
Ik zei net tegen mijn moeder zo van "ik moet misschien maar eens in belgie gaan kijkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je er al eens aan gedacht naar het buitenland te gaan?
Of Duitsland. Je moet het eens navragen, volgens mij wordt behandeling in het buitenland tot op zekere hoogte namelijk vergoed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei net tegen mijn moeder zo van "ik moet misschien maar eens in belgie gaan kijken"
En ik zat aan zorgbemiddeling van ZK te denken, maar die kunnen ook geen moer qua versnellen
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of Duitsland. Je moet het eens navragen, volgens mij wordt behandeling in het buitenland tot op zekere hoogte namelijk vergoed.
Is dat tegenwoordig zoquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei net tegen mijn moeder zo van "ik moet misschien maar eens in belgie gaan kijken"
En ik zat aan zorgbemiddeling van ZK te denken, maar die kunnen ook geen moer qua versnellen
Ja, maar misschien is alles opnieuw in de second opinion niet eens zo'n slecht idee. Je zal niet de eerste patiënt zijn waarbij in het begin stadium dingen over het hoofd zijn gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaNa toestemming van hun. Maar waar ik tegenaan zit te hikken is dat je in een nieuwe ziekenhuis weer ALLES van voor af aan moet doen. Consult, mri eventueel, scan eventueel, afspraak, blablabla.
Dat duurt ook zo onmeuning lang
Dat is shit Qweaquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen ene moer. En het duurt en duurt. Want als ze 28 dec besluit een kijkoperatie te doen bv, moet ik daar OOK weer voor wachten. En naar Nijmegen oid heeft ook geen nut, want daar hebben ze ook een wachtlijst waar je fucking u tegen zegt
Ja dat is ook waarom wij dat niet gedaan hebbenquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaNa toestemming van hun. Maar waar ik tegenaan zit te hikken is dat je in een nieuwe ziekenhuis weer ALLES van voor af aan moet doen. Consult, mri eventueel, scan eventueel, afspraak, blablabla.
Dat duurt ook zo onmeuning lang
Da's ook wel een goed puntquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar misschien is alles opnieuw in de second opinion niet eens zo'n slecht idee. Je zal niet de eerste patiënt zijn waarbij in het begin stadium dingen over het hoofd zijn gezien.
Geweldig nieuwsquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef baniekje het volgende:
Goed nieuws!
Ja, mri kan vrij snel want ergens hier in NL zit zoeen prive mri kliniek. Maar voor ziekenhuisbehandelingen kunnen ze fucking weinigquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig zo? Een schoolvriendin kwam voor een MRI (?) op een wachtlijst van 4 maanden, na bemiddeling van ZK werd dat in een ander ziekenhuis 4 dagen! Maar wel al een poos geleden, dus dat is veranderd misschien?
Ja, wat dat betreft heb je een punt hoor, zeker. Maar dan gaat het NOG langer duren. Ik word er gewoon echt gestresst van ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar misschien is alles opnieuw in de second opinion niet eens zo'n slecht idee. Je zal niet de eerste patiënt zijn waarbij in het begin stadium dingen over het hoofd zijn gezien.
Ja, maar dat was geen second opinion hoor, eigenlijk een third, maar ook dat niet eens. Die gast heeft 10 min lopen voelen, briefje geschreven en toen kon ik gaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:09 schreef indaha het volgende:
Maar Qwea is toch in Amsterdam geweest voor een second opinion,?
Wij hebben vorig jaar in den Haag een second opinion gedaan, maar de uitslag kwam overeen dus daarom laat mijn man zich hier opereren, dat was wel een fijne arts in den haag.
Dat geloof ik meteen ja... Maar goed, als je geen andere opties hebt? Misschien is het juist wel slim vanaf het begin te beginnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft heb je een punt hoor, zeker. Maar dan gaat het NOG langer duren. Ik word er gewoon echt gestresst van ook
Vraag een telefonisch consult aan met je huisarts.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu ben ik best heel boos, ja nu pas want ik bedenk me nu pas hoe fucking lang ze me hier mee laten lopen. En het is echt niet dat ik "gewoon een beetje" pijn heb, maar gewoon fucking veel pijn.
Volgens die assistente kan ik gewoon NIET eerder terecht. Ja, wtf. En hoe zit het met spoedgevallen dan? Denken ze dat ik voor jan doedel zo vaak bel ofzo
Stukje rauw rundvlees, beetje gehakt, vleeswaren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
Er is hier een kat bezig met de gekke vijf minuten.
Wat geven jullie je katten trouwens als je ze eens wilt verwennen met wat lekkers? Eendagskuikens? Of vlees of wat?
Prednison is toch ongeveer hetzelfde als prednoral? Een ontstekingsremmer. Maar het was toch niet duidelijk wat hij heeft?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:18 schreef indaha het volgende:
Jip krijgt prednison en B12 en voor de rest afwachten of het baat dacht ik.
Oke... Ik dacht, ik doe de kittehs eens wat lekkers, normaal krijgen ze dan een bakje gourmetvlees of zo, maar ik wilde eens wat andersquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stukje rauw rundvlees, beetje gehakt, vleeswaren.
En sinds gisteravond ook zelfgebakken cake, heb ik ontdekt
Ik ben zelfs al langsgeweest, ze heeft toen Amsterdam gebeld en die hield voet (hihi) bij stuk,en dat kon toen niet eerder. Dus ik verwacht ook niet dat ze wat kan doen ivm sneekquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vraag een telefonisch consult aan met je huisarts.
Geef aan dat je erg veel pijn hebt, dat je inmiddels al heel lang verder bent en nog steeds geen uitsluitsel hebt, dat het je studie/werk behoorlijk in de weg zit en pink eventueel even een traantje weg; moedeloos, ten einde raad blabla.
Maar blijf bovenal redelijk en laat vooral je vloekwoordenboek dicht.
En vraag dan of de huisarts alsjeblieft de afspraak kan vervroegen.
Het ene ziekenhuis is het andere niet!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben zelfs al langsgeweest, ze heeft toen Amsterdam gebeld en die hield voet (hihi) bij stuk,en dat kon toen niet eerder. Dus ik verwacht ook niet dat ze wat kan doen ivm sneek
Ham is varkensvlees toch? Dat mag je katten niet geven toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:46 schreef Samzz het volgende:
De witte lust geen ham. Wat is dat nou voor een kat
.
Hier ook 3 v/d 5 die alleen blikvoer en brokken blieven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:46 schreef Samzz het volgende:
De witte lust geen ham. Wat is dat nou voor een kat
.
Waarom zou een kat geen ham mogen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Ham is varkensvlees toch? Dat mag je katten niet geven toch?
Varkensvlees is slecht voor katten, er kan een dodelijk virus in zitten. Met name in rauw varkensvlees, maar bij bewerkt is het risico ook niet helemaal uitgesloten.quote:
Ja, da's een van de voordelen van een zwervertje, ze zijn altijd dankbaar, tenminste, de mijne welquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
De 2 zwervertjes zijn echter tot grommens aan toe blij als ze wat krijgen.
En als ze het niet krijgen, dan pakken ze het zelf wel
Mja, ze hebben een klein stukje gehad. Ik wist niet dat het slecht is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Varkensvlees is slecht voor katten, er kan een dodelijk virus in zitten. Met name in rauw varkensvlees, maar bij bewerkt is het risico ook niet helemaal uitgesloten.
Ik had ook wat suggesties gedaan, weet niet of je het gezien had.
Ik ga ff de HA morgen bellen danquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het ene ziekenhuis is het andere niet!![]()
En een Academisch ziekenhuis is toch een stuk strenger dan een streekziekenhuis als het Antonius. Denk eerlijk gezegd dat je HA daar best wat in zou kunnen betekenen.
Antonius werkt tegenwoordig trouwens nauw samen met Heerenveen en Drachten (de A7-groep), wie weet kan daar wat mee gedaan worden.
Succes bij de derma
Bij de C1000 bij ons wel, ik weet niet hoe het bij andere supermarkten is, nooit op gelet.... Hoogvliet denk ik ook wel. Wij hebben hier een kipspecialiteitenzaakje (twee zelfs), dus daar haal ik het meestal. De poelier op de markt heeft het ook!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
Kippenlevertjes, dat klinkt goed. Kan ik dat gewoon bij de Super halen?
Oke. Dan komt dat vast wel goed, hier in het centrumpje zit een kippenzaak.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij de C1000 bij ons wel, ik weet niet hoe het bij andere supermarkten is, nooit op gelet.... Hoogvliet denk ik ook wel. Wij hebben hier een kipspecialiteitenzaakje (twee zelfs), dus daar haal ik het meestal. De poelier op de markt heeft het ook!
Vanwege die ham? Nee, dat zou ik niet doen! De kans is echt héél, héél klein.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Dan komt dat vast wel goed, hier in het centrumpje zit een kippenzaak.
Moet ik me trouwens echt zorgen maken om de kat. Ik zit best wel in de rats, om eerlijk te zijn
.
Ik ben nu aan het inlezen en ik heb gelezen dat de ziekte in Nederland, België en Duitsland niet meer voorkomt sinds 2009. Ook niet in de VS en Canada, dus ik denk dat het wel goed gaat, tevens was het gerookte ham en nog niet eens een half plakje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vanwege die ham? Nee, dat zou ik niet doen! De kans is echt héél, héél klein.
Maar omdat de gevolgen zo groot zijn, kun je het in het vervolg beter niet meer doen, dat is alles...
Ik zou me vooral geen zorgen maken; je wilt niet weten wat ze buiten allemaal opvreten (althans, die van mij) en ze hebben hier ook wel eens een stukje ham gehad; ze leven allemaal nogquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ik me trouwens echt zorgen maken om de kat. Ik zit best wel in de rats, om eerlijk te zijn
.
Dit zijn binnenkatten, komen alleen op het balkon. Maar ik schrok even behoorlijk, tot ik me in ging lezen. Ben er nu ook wel gerust op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou me vooral geen zorgen maken; je wilt niet weten wat ze buiten allemaal opvreten (althans, die van mij) en ze hebben hier ook wel eens een stukje ham gehad; ze leven allemaal nog
Beter van niet, maar ik zou er geen seconde meer over nadenken al ik jou was
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:19 schreef Qwea het volgende:
KutZe hebben warme chocomelk deluxe.... 3 x raden wat ik heb verbrand
![]()
Vanwege de ham? Neeee man. echt niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Ik schrok heel ergquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vanwege de ham? Neeee man. echt niet.
Ga voor een second opinion naar het buitenland. Ik zou het echt doen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:44 schreef Qwea het volgende:
Jezus, faal, belde ze om te zeggen dat ik door mocht gaan met fysio, ja, dat wist ik al. En nogmaals aangegeven veel pijn te hebben maar ze kan niks doen
Bleek? Straks gaan ze je nog adviseren om met motorolie te smeren zoals de boertjes vroeger deden als de beesten gewond warenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:49 schreef Qwea het volgende:
Ooh en mijn schimmelbehanding? Elke dag 5 min weken in 3 dopjes bleek met afwasteil water en zinkolie erop smeren.
Ik kreeg de bleek mee
Voortaan dus kijken op omaweetraadpuntcom in plaats van een dokter raadplegen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:49 schreef Qwea het volgende:
Ooh en mijn schimmelbehanding? Elke dag 5 min weken in 3 dopjes bleek met afwasteil water en zinkolie erop smeren.
Ik kreeg de bleek mee
Bleek als in chloor jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleek? Straks gaan ze je nog adviseren om met motorolie te smeren zoals de boertjes vroeger deden als de beesten gewond waren.
Ik zit ermee in de bus nuquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Serieus, je kreeg eeb fles bleek mee?
Jezus fuck
Ja, ik weet wat bleek isquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bleek als in chloor jazit je dan met een fles bleek in de bus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die moest ik kopenquote:
En die fles bleek wordt ongetwijfeld voor een euro of 35 bij je ziektekostenverzekering in rekening gebrachtquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, die moest ik kopenbij kruidvat
En dan ook nog een privekliniekquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
DML, het is toch wel gek dat je daar eerst voor moet worden doorverwezen naar een dermatoloog?
Dat een HA dat niet ook ff kan aanbevelen![]()
Is het wel een gepubliceerde uitspraak dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:41 schreef Qwea het volgende:
Rechtuitspraken ofzo, ik snap er geen moer van. Wil wat zoeken maar heb geen ljn nr. Wel een kenmerk en zaaknr, vindt hij niks wtf.
Geen ideequote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is het wel een gepubliceerde uitspraak dan?
Ik weet niet precies waar het over gaat, maar gemiddeld wordt maar 1 op de 50 uitspraken op rechtspraak.nl gepubliceerd. Als het dus om een zaak voor de kantonrechter gaat, is de kans groot dat hij nergens te vinden is....quote:
Politierechter enkel of meervoudige mishandelingquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar het over gaat, maar gemiddeld wordt maar 1 op de 50 uitspraken op rechtspraak.nl gepubliceerd. Als het dus om een zaak voor de kantonrechter gaat, is de kans groot dat hij nergens te vinden is....
Volgens mij staan dat soort uitspraken niet op rechtspraak.nl. Kan je die niet bij de rechtbank zelf inzien?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Politierechter enkel of meervoudige mishandeling
Ook die zaken zijn vaker niet dan wel te vinden... het ligt er net aan wat aangedragen wordt voor publicatie helaas.... het streven schijnt wel te zijn ooit alle uitspraken te publiceren. Ik denk dat dat in 2212 wel geregeld isquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Politierechter enkel of meervoudige mishandeling
Ze zijn al met de katjes naar de dierenarts geweest.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
![]()
3 kittens en een mamapoes dus?
Mss is het wat om in F&F alvast een topic te openen over het wel en wee van de kittens; wie weet melden zich dan gegadigden
Oh dat is heel fijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef baniekje het volgende:
[..]
Ze zijn al met de katjes naar de dierenarts geweest.
een katje was onderkoeld en een ander heeft niesziekte. Gegadigden zijn niet (meer) nodig omdat ze al geadopteerd worden.
Je telefoon?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef Qwea het volgende:
3x raden wat ik in de trein heb laten liggen
De nieuwe schimmelzalf fles bleek?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef Qwea het volgende:
Er gaat een schoonmaker heel gelukkig zijn met een fles bleek?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef Qwea het volgende:
Oh dat had ik even gemist.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
DML, het is toch wel gek dat je daar eerst voor moet worden doorverwezen naar een dermatoloog?
Dat een HA dat niet ook ff kan aanbevelen![]()
Je fles bleekquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef Qwea het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Horen we straks weer dat een NS station is afgezet wegens een mogelijke aanslag en zo. Is Q gewoon d'r bleek vergeten
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Horen we straks weer dat een NS station is afgezet wegens een mogelijke aanslag en zo. Is Q gewoon d'r bleek vergeten
Het zou me niets verwonderenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er gaat een schoonmaker heel gelukkig zijn met een fles bleek?
Den Helderquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]. Die gele flessen met rode dop zijn ook wel beangstigend
.
Welk station was het, Q, dan vermijd ik die.
Oh, daar kom ik nooit.quote:
voor de schimmel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar kom ik nooit.
Maar, heb je al eens honing geprobeerd?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie Q de volgende keer ook al zitten bij die dokter: 'Ik heb uw bleek en zinkolie geprobeerd. Ik heb de honing van Samzz geprobeerd. Ik heb de ¨ljivovic van miss_d geprobeerd. Niks werkt. Is er ook iets medisch aan te doen misschien?'
Omdat ik me niet kan voorstellen dat dat werkt? maar goed, dat kan ik ook niet met bleekquote:
Het schijnt toch gebruikt te worden tegen voetschimmelquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik me niet kan voorstellen dat dat werkt? maar goed, dat kan ik ook niet met bleek
Ja, weet ik veel. Ik loop wel langs het OMquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Daar komen echt niet van die onbenullige politierechteruitspraken op hoor
Ligt eraan wat ie heeft natuurlijk. Toen mijn merrie haar kaak gebroken had, heb ik honing op de open wonden gesmeerd, het bleef prachtig schoon en soepel en genas als een tiet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Smeer je dat zo op je peerd die honing?
Ga ik morgen ff een potje halen, jammer dat ik zelf zo allergisch ben
Ik probeer eerst ff de bleek en de zalf. Ben niet voor janlul geweestquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
Q, probeer honing. Het kost geen drol en wie weet werkt het.
Mag je daar later in de stage ook nog naar toe dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:30 schreef Oognip het volgende:
Hallo
pff vermoeiend die eerste stagedagenEn ik kan er niet tegen dat de gynaecologie (waar ik dus stageloop) op dezelfde afdeling zit als de kraam. Ik hoor de hele dag verhalen over keizersnedes, weeen, bevallingen, baby's.... Ik wil ook daar werken!
Af en toe als het op de kraam heel druk is en bij ons heel rustig dan helpen ze elkaar. In het vierde jaar mag ik daar stage lopen als ik geluk heb.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Mag je daar later in de stage ook nog naar toe dan?
quote:
Waar ga je honing voor gebruiken als je allergisch bentquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik laat me door jou vertellen wanneer ik wel of niet iets mag zeggen , sure
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik laat me door jou vertellen wanneer ik wel of niet iets mag zeggen , sure
Oh dat lijkt me echt balen ja! Ik kan me goed voorstellen dat het echt kriebelt om daar te mogen werken! Hopelijk blijft het bij jullie rustig en daar druk zodat je mee mag helpen binnenkortquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:30 schreef Oognip het volgende:
Hallo
pff vermoeiend die eerste stagedagenEn ik kan er niet tegen dat de gynaecologie (waar ik dus stageloop) op dezelfde afdeling zit als de kraam. Ik hoor de hele dag verhalen over keizersnedes, weeen, bevallingen, baby's.... Ik wil ook daar werken!
quote:
Dit ja. Ik post hier gewoon bijna niks meer omdat er zovaak gezeik is. En er wordt soms behoorlijk op de man gespeeld, wat ik gewoon enorm kinderachtig vind. Sorry hoor, besteed je tijd eens wat nuttiger dan op een forum mensen te gaan afzeikenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:44 schreef indaha het volgende:
Ik vind dit een kutforum worden met het gezeik iedere keer, laat elkaar toch eens met rust![]()
tegenwoordig moet je hier wel 3 keer bedenken wat je zegt of er springt hier wel iemand bovenop om te zeggen wat er nu weer niet goed is.
Laat iedereen toch gewoon zeggen wat hij/zij kwijt wil en zonder gelijk een oordeel te geven
Dit is alleen nog een fijn forum bij nare gebeurtenissen want dan leeft iedereen met elkaar mee, kan dat op normale dagen ook niet gewoon zo zijn.
Zo ik ben nu klaar met zeiken , dus spring maar
Om op dr kutje te smeren zodat Sjon het af kan likkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ga je honing voor gebruiken als je allergisch bent?
Daar verschillen de meningen overquote:
Ja, dat zeg je nu wel...quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Anyway, Samzz, tis nie voor mezelf, ik ben schimmel en schurftvrij, Sjon heeft bijtplekken
Ah, zie je welquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Om op dr kutje te smeren zodat Sjon het af kan likken
oh-oh, je moet eens goed lezen als ik wel positieve dingen zeg en dat is heel vaak. Jij leest alleen wat je wil lezen. Q loopt bijvoorbeeld ook te 'klagen' over van alles vandaag (en dat snap ik helemaal, Q!) en daar zeg je ook niks van. Negeer mij dan ook gewoon zoals altijd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Oognip, het is al vaker gezegd , en niet alleen door mij , maar echt, probeer gewoon es wat meer de zonnige kant in te zien, en niet altijd alleen maar overal meteen het negatieve. Ik zou dr zo doodmoe van worden als ik zo dacht bij alles.
Ik word zo doodmoe van jouw gezeik altijd, kan je daar dan ook mee ophouden, dat is nog vermoeiender dan negatieve opmerkingen van Oognipquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Oognip, het is al vaker gezegd , en niet alleen door mij , maar echt, probeer gewoon es wat meer de zonnige kant in te zien, en niet altijd alleen maar overal meteen het negatieve. Ik zou dr zo doodmoe van worden als ik zo dacht bij alles.
Liefje, dan heb jij echt oprecht iets te klagen. En ik voel je, ik moest het laatst ook doen toen de vaatwasser stuk was. En hoerig dat dat wasquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb ook iets te klagen jaIk moet een week met de hand afwassen. Een wéék
Help eens?
- Frietje van de snackbar
- Chinees
- Kapsalon
- Pizza
- Burger King
- Mc Donalds
Oh wacht, ik heb het: sushi
jaaaa, ik heb een afwastrauma. Ik was nog liever op de hand, dan dat ik moet afwassen...
En oh-oh, niet de handschoentjes vergeten dan, he
Maar jij bent ook het zonnetje in huisquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Maaltijdsaladequote:Op dinsdag 22 november 2011 16:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb ook iets te klagen jaIk moet een week met de hand afwassen. Een wéék
Help eens?
- Frietje van de snackbar
- Chinees
- Kapsalon
- Pizza
- Burger King
- Mc Donalds
Oh wacht, ik heb het: sushi
jaaaa, ik heb een afwastrauma. Ik was nog liever op de hand, dan dat ik moet afwassen...
En oh-oh, niet de handschoentjes vergeten dan, he
En jij voelt je beter omdat zij hapt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Godver maar ze hapt zo lekker.
Ik ga nu toch ook niet gelijk janken dat jullie allemaal tegen mij zijn?
Je kunt het best de honing bij een imker uit je buurt halen (ivm de pollen) werkt idd erg goed bij wonden. Propolis zalf ook. Je hebt ook honingcompressen bij een goed gesorteerde apotheker of reformzaak. Ik maak zelf altijd lavendel/calendula zalf, werkt ook erg goed. Stuur je wel even een potje voor Sjon. En bedankt voor de lieve kaart!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Anyway, Samzz, tis nie voor mezelf, ik ben schimmel en schurftvrij, Sjon heeft bijtplekken
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Godver maar ze hapt zo lekker.
Ik ga nu toch ook niet gelijk janken dat jullie allemaal tegen mij zijn?
Zeg, vecht jij je eigen gezeik es ff lekker uit zonder mij daarin te betrekken, wil je.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
oh-oh, je moet eens goed lezen als ik wel positieve dingen zeg en dat is heel vaak. Jij leest alleen wat je wil lezen. Q loopt bijvoorbeeld ook te 'klagen' over van alles vandaag (en dat snap ik helemaal, Q!) en daar zeg je ook niks van. Negeer mij dan ook gewoon zoals altijd.
Ja, dat zei ik idd ook al. Ik had laatst een liter pot voor 7 euro of zo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Je kunt het best de honing bij een imker uit je buurt halen (ivm de pollen) werkt idd erg goed bij wonden. Propolis zalf ook. Je hebt ook honingcompressen bij een goed gesorteerde apotheker of reformzaak. Ik maak zelf altijd lavendel/calendula zalf, werkt ook erg goed. Stuur je wel even een potje voor Sjon. En bedankt voor de lieve kaart!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg, vecht jij je eigen gezeik es ff lekker uit zonder mij daarin te betrekken, wil je.
Ik ga dat onthoudenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Je kunt het best de honing bij een imker uit je buurt halen (ivm de pollen) werkt idd erg goed bij wonden. Propolis zalf ook. Je hebt ook honingcompressen bij een goed gesorteerde apotheker of reformzaak. Ik maak zelf altijd lavendel/calendula zalf, werkt ook erg goed. Stuur je wel even een potje voor Sjon. En bedankt voor de lieve kaart!
En het ergste is dat het de tweede vaatwasser is die is gaan hemelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Liefje, dan heb jij echt oprecht iets te klagen. En ik voel je, ik moest het laatst ook doen toen de vaatwasser stuk was. En hoerig dat dat was![]()
Ik zou magnetron maaltijden kopen
Wat aardig, woon je in de buurt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maaltijdsalade. Ga gewoon bij iemand anders eten
.
Ik stuur je met je b-day honingquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Zitten daar juist meer of minder pollen in dan?
Want die pollen zijn voor mij juist zo dodelijk volgens mij
Ik ga het zelf sowieso nooit meer gebruiken hoor, die honing.
Ik kijk donderdag wel ff bij de biokaasboerinnen, die hebben ook eigen honing
Het gaat om de propolis in de honingquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
*proest*quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En het ergste is dat het de tweede vaatwasser is die is gaan hemelenWel de eerste die verzekerd is, though
[..]
Wat aardig, woon je in de buurt?![]()
Amsterdam in de buurt genoegquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En het ergste is dat het de tweede vaatwasser is die is gaan hemelenWel de eerste die verzekerd is, though
[..]
Wat aardig, woon je in de buurt?![]()
En toen ik het zei moest je lachen *in een hoekje gaat zitten krassenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga dat onthouden
Hoessie met jou?
Ik heb jou op msn, daar kan niemand aan tippen hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar Qwea die heeft echt een kutleven.
Ja, lachenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amsterdam in de buurt genoeg?
[..]
En toen ik het zei moest je lachen *in een hoekje gaat zitten krassen.
Datbedoelikmaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb jou op msn, daar kan niemand aan tippen hoor.
Neem mij eens serieusquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, lachenMaar ik moest ook lachen om de bleek. Hey, als het maar werkt. Al moet ik er stront op smeren *ril*
Liefje, dat heb ik al genoegquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik ga je stront sturen![]()
Voor op je schimmel
Ha! kan ik eindelijk dat oerwoud schaamhaar weghalenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Datbedoelikmaar![]()
Ik ga je mesjes sturen, please use them
Ja, hier zit gelukkig ook een imker dichtbij. Ik wil zelf nog wel eens graag een paar bijenvolkjes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik idd ook al. Ik had laatst een liter pot voor 7 euro of zo.
Welke mistquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:56 schreef senesta het volgende:
Ey, hou eens op, ik moet zo weg![]()
Iedereen heeft zijn eigen makken, ik weet dat de dagen donkerder worden en dat de mist klote is en dat het kouder word en in de ochtenden je bed zo lekker warm en.... oh.
En ja Greys, ik lees het zelf ook nog even een keer![]()
Nou ja, laten we het vrolijk houden en ook eens over de dingen die je niet leuk vind heen lezen![]()
Peace en zo
Echt hoor. Komt er iemand aankakken als de rel voorbij isquote:
Nou wil ik mijn bedquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:56 schreef senesta het volgende:
Ey, hou eens op, ik moet zo weg![]()
Iedereen heeft zijn eigen makken, ik weet dat de dagen donkerder worden en dat de mist klote is en dat het kouder word en in de ochtenden je bed zo lekker warm en.... oh.
En ja Greys, ik lees het zelf ook nog even een keer![]()
Nou ja, laten we het vrolijk houden en ook eens over de dingen die je niet leuk vind heen lezen![]()
Peace en zo
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef Muis006 het volgende:
Whatsapp:
Muis: Colin Farrell look-a-likes die aanbieden om te helpen![]()
Q: zeg dat je kut verstopt zit, of hij hem even wil uitspuiten.
Bijna 2 uur rijden bij jou vandaan. En da's alleen als ik mazzel heb en de weg niet is afgezet vanwege het bleekincident en zoquote:
Niet echtquote:
Mest heet dat, is veel sjieker, jeweetsquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik ga je stront sturen![]()
Voor op je schimmel
Ik vind ze ook leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, hier zit gelukkig ook een imker dichtbij. Ik wil zelf nog wel eens graag een paar bijenvolkjes.
Pagan (mijn echtgenoot) heeft een imkercursus gedaan. Geweldige diertjes bijen
Enschede danquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bijna 2 uur rijden bij jou vandaan. En da's alleen als ik mazzel heb en de weg niet is afgezet vanwege het bleekincident en zo
[..]
Niet echt
Nee, ff serieus, dat worden heel veel eenpansmaaltijden. Goddank hield het kreng er pas mee op nadat 'ie de vaat had gedaan, anders was 't echt balen geweest....
Haal lasagne uut de supermarkt! Zo-even in de oven, tadaaaa. En dan haal je ook quiche.. ook ff in de oven... tadaaaaa. En dan haal je ook patatjes, en dan eet je ook zuurkool (1 pan!), en dan maak je jachtpannetje (ook 1 pan!).quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bijna 2 uur rijden bij jou vandaan. En da's alleen als ik mazzel heb en de weg niet is afgezet vanwege het bleekincident en zo
[..]
Niet echt
Nee, ff serieus, dat worden heel veel eenpansmaaltijden. Goddank hield het kreng er pas mee op nadat 'ie de vaat had gedaan, anders was 't echt balen geweest....
Het gaat niet om meer of minder, maar buurthoning is gewoon beter om te gebruiken dan iets wat uit de andere kant van de wereld komt.Je moet koud geslingerde honing hebben, voor de proppolis. Dus bij je boerinnen halen lijkt me perfect!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Als je het rechtstreeks uit je blaas kan halen wel, anders echt nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef indaha het volgende:
Nou stront weet ik niet zo maar urine ontsmet wel dacht ik en aangezien hier genoeg gezeikt wordt kunnen we je met zijn allen vast genezen van je schimmeltje
Tja, same old shit. Maar we houen de moed erinquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga dat onthouden
Hoessie met jou?
hihi, je zei shit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, same old shit. Maar we houen de moed erin
Iets wat met de lucht in aanraking is geweest, is niet meer antibacterieel he. Sowieso geloof ik niet dat pis ontsmettend werkt, het is afvalquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Ontsmet t niet meer als het eerst langs je grot gedropen heeft?
Veeg me op
Strega, ik ga donderdag de boerinnen vragen om honing, ik schrijf ff wat op qua geslingerdheid en zo
Niks te zeikenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, same old shit. Maar we houen de moed erin
Dat ligt er natuurlijk aan of je grot een beetje hygienisch is en niet al te mufquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Veeg me op
Strega, ik ga donderdag de boerinnen vragen om honing, ik schrijf ff wat op qua geslingerdheid en zo
Sinds wanneer zijn meurende haringstallen proper????quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een frisse propere grot heur, duh
Zal ik je eerst eens een potje lavendel/calendula sturen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Veeg me op
Ik kan me daar niets van herinneren, neequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Nee Qwee, jij was diegeen met een haringstal, remember?
Ik had een beetje gehoopt dat iedereen zou zeggen: 'Ga de hele week sushi eten'....quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Haal lasagne uut de supermarkt! Zo-even in de oven, tadaaaa. En dan haal je ook quiche.. ook ff in de oven... tadaaaaa. En dan haal je ook patatjes, en dan eet je ook zuurkool (1 pan!), en dan maak je jachtpannetje (ook 1 pan!).
Zie, easy
Nog verder wegquote:
Maar als gast moet je toch altijd aanbieden om te helpen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
MD, je mag hier komen eten, ik was elke dag zonder zeuren af meteen na het eten
Ja dan toch maar aan de honing. Word ie zoete Sjonquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Strega, jij blijft maar sturen![]()
Gewone calendulan heb ik wel al geprobeerd, dat deej niks.
Ik had hele goede medicinale vaseline, die leek te werken, maar daar gaat ie heel erg aan likken, en bij een drupje gaat ie dan al kotsen![]()
En ja ik doe m zn snoetje om maar het lukt hem altijd nog wel om wat te proeven
Joh! Doe de hele week sushi eten!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik had een beetje gehoopt dat iedereen zou zeggen: 'Ga de hele week sushi eten'....
[..]
Nog verder weg
[..]
Maar als gast moet je toch altijd aanbieden om te helpen?![]()
Klinkt geheimzinnig, welquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:13 schreef Qwea het volgende:
ik heb zooooooo'n trek in mijn speciale pasta. Maar aangezien ik daar de vorige keer zo van aan de schijt ging omdat het vettig was, lijkt me dat niet erg slim
Toch wel schijnbaar, maar alleen je eigen urine, dus dan moet Qwea gewoon over haar voeten pissenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets wat met de lucht in aanraking is geweest, is niet meer antibacterieel he. Sowieso geloof ik niet dat pis ontsmettend werkt, het is afval.
Hij is belachelijk lekker.. en belachelijk vettigquote:
Yeah.... Ielquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Toch wel schijnbaar, maar alleen je eigen urine, dus dan moet Qwea gewoon over haar voeten pissen
Is ook goed na het uitspuiten van de oren![]()
De beste methode is om een 60 ml spuit met lauwwarm water te vullen en de inhoud rustig in de gehoorgang spuiten om de oorsmeer te verwijderen. Dit werkt ook goed bij honden. Bij uitspuiten moet er op worden gelet dat de waterstraal altijd in de richting van de achterwand van de gehoorgang wordt gespoten en zeker niet rechtstreeks in de richting van het trommelvlies.
Nadat de smeurie eruit is kunt u de gehoorgang met enkele druppels van uw eigen urine vullen en dit na een minuut eruit laten lopen. Hierna er niets meer aan doen, alleen droogdeppen van de oorschelp met een stukje WC papier. Urine heeft een ontsmettende werking en is lichaams eigen. De procedure enkel dagen herhalen.
Huh? Na het uitspuiten van je oren moet je over je voeten zeiken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Toch wel schijnbaar, maar alleen je eigen urine, dus dan moet Qwea gewoon over haar voeten pissen
Is ook goed na het uitspuiten van de oren![]()
OMFG. No way!quote:De beste methode is om een 60 ml spuit met lauwwarm water te vullen en de inhoud rustig in de gehoorgang spuiten om de oorsmeer te verwijderen. Dit werkt ook goed bij honden. Bij uitspuiten moet er op worden gelet dat de waterstraal altijd in de richting van de achterwand van de gehoorgang wordt gespoten en zeker niet rechtstreeks in de richting van het trommelvlies.
Nadat de smeurie eruit is kunt u de gehoorgang met enkele druppels van uw eigen urine vullen en dit na een minuut eruit laten lopen. Hierna er niets meer aan doen, alleen droogdeppen van de oorschelp met een stukje WC papier. Urine heeft een ontsmettende werking en is lichaams eigen. De procedure enkel dagen herhalen.
SLAPENDE HONDEN MOET JE NIET WAKKER MAKEN!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehe, Qwea gaat nu proberen in haar eigen oor te pissen, let op![]()
Anyway, ik ga even wat slapende honden wakker maken en naar huus![]()
[ afbeelding ]
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah.... Iel.
Ik ga dat niet doen, m'n oor houdt zichzelf prima schoon.
Ow wat liggen die daar lekker te snurken , eigenlijk zonde om ze wakker te makenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehe, Qwea gaat nu proberen in haar eigen oor te pissen, let op![]()
Anyway, ik ga even wat slapende honden wakker maken en naar huus![]()
[ afbeelding ]
Friet krijgen wij morgen, vandaag kip met boontjes en gebakken aardappeltjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga zo lekker frietjes eten met Oognip
Nou ik denk dat Kees er geen probleem mee zou hebbenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Nou vooruit Indaha, weet je wat, ik laat ze lekker liggen, neem ik die twee wakkere harries wel mee naar huis
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
Wat ben ik ook een schatje. Ik had niet gerekend op lief met het eten, dus heb ik vegetarisch gekookt. Lief heeft graag vlees, dus heb ik voor hem een cracker met een paar plakken ham voor bij de pasta
.
Wat ben je toch lief voor hem , ik hoop dat hij het waardeertquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
Wat ben ik ook een schatje. Ik had niet gerekend op lief met het eten, dus heb ik vegetarisch gekookt. Lief heeft graag vlees, dus heb ik voor hem een cracker met een paar plakken ham voor bij de pasta
.
Ik denk dat ie er wel om kan lachenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat ben je toch lief voor hem , ik hoop dat hij het waardeert
Ik denk niet dat de portie pasta die ik heb gemaakt lekker is met ham erdoor, om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan niet ff de ham door zijn portie heen roeren, nee, ook nog speciaal op een crackertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |