Oh dat had ik even gemist.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
DML, het is toch wel gek dat je daar eerst voor moet worden doorverwezen naar een dermatoloog?
Dat een HA dat niet ook ff kan aanbevelen![]()
Je fles bleekquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:55 schreef Qwea het volgende:
3x raden wat ik in de trein heb laten liggen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Horen we straks weer dat een NS station is afgezet wegens een mogelijke aanslag en zo. Is Q gewoon d'r bleek vergeten
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Horen we straks weer dat een NS station is afgezet wegens een mogelijke aanslag en zo. Is Q gewoon d'r bleek vergeten
Het zou me niets verwonderenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er gaat een schoonmaker heel gelukkig zijn met een fles bleek?
Den Helderquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]. Die gele flessen met rode dop zijn ook wel beangstigend
.
Welk station was het, Q, dan vermijd ik die.
Oh, daar kom ik nooit.quote:
voor de schimmel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar kom ik nooit.
Maar, heb je al eens honing geprobeerd?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie Q de volgende keer ook al zitten bij die dokter: 'Ik heb uw bleek en zinkolie geprobeerd. Ik heb de honing van Samzz geprobeerd. Ik heb de ¨ljivovic van miss_d geprobeerd. Niks werkt. Is er ook iets medisch aan te doen misschien?'
Omdat ik me niet kan voorstellen dat dat werkt? maar goed, dat kan ik ook niet met bleekquote:
Het schijnt toch gebruikt te worden tegen voetschimmelquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik me niet kan voorstellen dat dat werkt? maar goed, dat kan ik ook niet met bleek
Ja, weet ik veel. Ik loop wel langs het OMquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Daar komen echt niet van die onbenullige politierechteruitspraken op hoor
Ligt eraan wat ie heeft natuurlijk. Toen mijn merrie haar kaak gebroken had, heb ik honing op de open wonden gesmeerd, het bleef prachtig schoon en soepel en genas als een tiet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Smeer je dat zo op je peerd die honing?
Ga ik morgen ff een potje halen, jammer dat ik zelf zo allergisch ben
Ik probeer eerst ff de bleek en de zalf. Ben niet voor janlul geweestquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
Q, probeer honing. Het kost geen drol en wie weet werkt het.
Mag je daar later in de stage ook nog naar toe dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:30 schreef Oognip het volgende:
Hallo
pff vermoeiend die eerste stagedagenEn ik kan er niet tegen dat de gynaecologie (waar ik dus stageloop) op dezelfde afdeling zit als de kraam. Ik hoor de hele dag verhalen over keizersnedes, weeen, bevallingen, baby's.... Ik wil ook daar werken!
Af en toe als het op de kraam heel druk is en bij ons heel rustig dan helpen ze elkaar. In het vierde jaar mag ik daar stage lopen als ik geluk heb.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Mag je daar later in de stage ook nog naar toe dan?
quote:
Waar ga je honing voor gebruiken als je allergisch bentquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik laat me door jou vertellen wanneer ik wel of niet iets mag zeggen , sure
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik laat me door jou vertellen wanneer ik wel of niet iets mag zeggen , sure
Oh dat lijkt me echt balen ja! Ik kan me goed voorstellen dat het echt kriebelt om daar te mogen werken! Hopelijk blijft het bij jullie rustig en daar druk zodat je mee mag helpen binnenkortquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:30 schreef Oognip het volgende:
Hallo
pff vermoeiend die eerste stagedagenEn ik kan er niet tegen dat de gynaecologie (waar ik dus stageloop) op dezelfde afdeling zit als de kraam. Ik hoor de hele dag verhalen over keizersnedes, weeen, bevallingen, baby's.... Ik wil ook daar werken!
quote:
Dit ja. Ik post hier gewoon bijna niks meer omdat er zovaak gezeik is. En er wordt soms behoorlijk op de man gespeeld, wat ik gewoon enorm kinderachtig vind. Sorry hoor, besteed je tijd eens wat nuttiger dan op een forum mensen te gaan afzeikenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:44 schreef indaha het volgende:
Ik vind dit een kutforum worden met het gezeik iedere keer, laat elkaar toch eens met rust![]()
tegenwoordig moet je hier wel 3 keer bedenken wat je zegt of er springt hier wel iemand bovenop om te zeggen wat er nu weer niet goed is.
Laat iedereen toch gewoon zeggen wat hij/zij kwijt wil en zonder gelijk een oordeel te geven
Dit is alleen nog een fijn forum bij nare gebeurtenissen want dan leeft iedereen met elkaar mee, kan dat op normale dagen ook niet gewoon zo zijn.
Zo ik ben nu klaar met zeiken , dus spring maar
Om op dr kutje te smeren zodat Sjon het af kan likkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ga je honing voor gebruiken als je allergisch bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |