mn voorganger niet nee maar wel mn achtergangertquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snap de drukte om een mistlamp niet, heb er geen last van als mijn voorgangert em aan heeft
Ik zie het verschil niet eensquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snap de drukte om een mistlamp niet, heb er geen last van als mijn voorgangert em aan heeft
Vieslakje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn voorganger niet nee maar wel mn achtergangert
Heb jij last van de voorste mistlampen van je achtergangert?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn voorganger niet nee maar wel mn achtergangert
Je rijdt rond met zonnebril op?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:12 schreef Ingetje79 het volgende:
een achter mistlamp wel die is verplicht voor is niet verplichtquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik weet geeneens waar mijn mistlampen zitten, heb ik die wel![]()
Euh nee, maar jij dus wel vanochtend?quote:
Nee, gewoon heel dicht erop gaan rijdenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euh nee, maar jij dus wel vanochtend?
Heel je motorkap onder de steensslag en geen remweg meer hebben bij onverwacht stoppen van de mistlichtvoerdert, maar ha ha, wat heb je je voorgangert te pakkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, gewoon heel dicht erop gaan rijden
Mijn sarcasme was niet duidelijk genoeg he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heel je motorkap onder de steensslag en geen remweg meer hebben bij onverwacht stoppen van de mistlichtvoerdert, maar ha ha, wat heb je je voorgangert te pakken![]()
Moet ik toch eens kijken hoe ik die aan kan doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
een achter mistlamp wel die is verplicht voor is niet verplicht
Je staat in de badkamer na een goede warme douche?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:52 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zie iets vreemds in de lucht.... stukken blauw tussen het grijs door en een vaag bolvormig object dat licht geeft.
Meestal waar je de rest van de lichten ook aan doet. Alhoewel, soms ook op de middenconsole, bij de alarmlichten. EN pas voeren als het zicht minder dan 50 meter is graagquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Moet ik toch eens hoe ik die aan kan doen
Neem dan ook gewoon op, mallerdjequote:Op dinsdag 22 november 2011 06:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil jou aan de telefoonBel mij nou gewoon de volgende keer!
En ik wil je Nuongesprek wel weten eigenlijk
Ja, laten we eens kijken of dat nou werktquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Of kun je nu 144 red een mier bellen voor zo een geval?
Oo-erquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:17 schreef Qwea het volgende:
fuck me, ik moet echt op een onmogelijke plek zijn bij die dermatoloog
Die zal ik haar eens doorsturen, goed idee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Of kun je nu 144 red een mier bellen voor zo een geval?
Waaaaar heb je nou weer schimmel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:17 schreef Qwea het volgende:
fuck me, ik moet echt op een onmogelijke plek zijn bij die dermatoloog
Tussen mijn tenenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waaaaar heb je nou weer schimmel?
denk het wel, toch weer doekoe.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Nee die dermatoloog zal blij zijn met die onmogelijke schimmelplek van jou Qwea
En wat zegt de kweek?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tussen mijn tenenEn met 8 weken smeren en wat pillen gaat het niet weg
Ja, niks. Want toen ging ze me doorsturenquote:
Ah! Typerend voorbeeldje we doen geen verrichtingen meer, want we worden gekort, dus laat het zkh eerst maar een keer kijken en vervolgens nog es terugkomen en dan nog es kweken. Weten we zeker dat de gezondheidszorg volgend jaar nog meer gekort gaan worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, niks. Want toen ging ze me doorsturen
Ja, nou gaan ze ws daar een kweek doen. Dan denk ik ; doe dat zelf ffquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah! Typerend voorbeeldje we doen geen verrichtingen meer, want we worden gekort, dus laat het zkh eerst maar een keer kijken en vervolgens nog es terugkomen en dan nog es kweken. Weten we zeker dat de gezondheidszorg volgend jaar nog meer gekort gaan worden.
Gelukkig is dat helemaal niet omslachtig en was het ook helemaal niet goedkoper geweest om meteen die kweek te doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah! Typerend voorbeeldje we doen geen verrichtingen meer, want we worden gekort, dus laat het zkh eerst maar een keer kijken en vervolgens nog es terugkomen en dan nog es kweken. Weten we zeker dat de gezondheidszorg volgend jaar nog meer gekort gaan worden.
En erger nog, helemaal niet veel te belastend voor de patiënt of zo, die daardoor tijden onnodig met pijn rondloopt.... bluh.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, had weer 50 euro gescheeld voor de zorgverzekeraar en voor jezelf de reiskosten en moeite die je ervan hebt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou gaan ze ws daar een kweek doen. Dan denk ik ; doe dat zelf ff
Nou ja, reiskosten heb ik niet want studenten ov. Maar idd, wel moeitequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, had weer 50 euro gescheeld voor de zorgverzekeraar en voor jezelf de reiskosten en moeite die je ervan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |