mn voorganger niet nee maar wel mn achtergangertquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snap de drukte om een mistlamp niet, heb er geen last van als mijn voorgangert em aan heeft
Ik zie het verschil niet eensquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snap de drukte om een mistlamp niet, heb er geen last van als mijn voorgangert em aan heeft
Vieslakje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn voorganger niet nee maar wel mn achtergangert
Heb jij last van de voorste mistlampen van je achtergangert?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn voorganger niet nee maar wel mn achtergangert
Je rijdt rond met zonnebril op?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:12 schreef Ingetje79 het volgende:
een achter mistlamp wel die is verplicht voor is niet verplichtquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik weet geeneens waar mijn mistlampen zitten, heb ik die wel![]()
Euh nee, maar jij dus wel vanochtend?quote:
Nee, gewoon heel dicht erop gaan rijdenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euh nee, maar jij dus wel vanochtend?
Heel je motorkap onder de steensslag en geen remweg meer hebben bij onverwacht stoppen van de mistlichtvoerdert, maar ha ha, wat heb je je voorgangert te pakkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, gewoon heel dicht erop gaan rijden
Mijn sarcasme was niet duidelijk genoeg he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heel je motorkap onder de steensslag en geen remweg meer hebben bij onverwacht stoppen van de mistlichtvoerdert, maar ha ha, wat heb je je voorgangert te pakken![]()
Moet ik toch eens kijken hoe ik die aan kan doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
een achter mistlamp wel die is verplicht voor is niet verplicht
Je staat in de badkamer na een goede warme douche?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:52 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zie iets vreemds in de lucht.... stukken blauw tussen het grijs door en een vaag bolvormig object dat licht geeft.
Meestal waar je de rest van de lichten ook aan doet. Alhoewel, soms ook op de middenconsole, bij de alarmlichten. EN pas voeren als het zicht minder dan 50 meter is graagquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Moet ik toch eens hoe ik die aan kan doen
Neem dan ook gewoon op, mallerdjequote:Op dinsdag 22 november 2011 06:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil jou aan de telefoonBel mij nou gewoon de volgende keer!
En ik wil je Nuongesprek wel weten eigenlijk
Ja, laten we eens kijken of dat nou werktquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Of kun je nu 144 red een mier bellen voor zo een geval?
Oo-erquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:17 schreef Qwea het volgende:
fuck me, ik moet echt op een onmogelijke plek zijn bij die dermatoloog
Die zal ik haar eens doorsturen, goed idee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Of kun je nu 144 red een mier bellen voor zo een geval?
Waaaaar heb je nou weer schimmel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:17 schreef Qwea het volgende:
fuck me, ik moet echt op een onmogelijke plek zijn bij die dermatoloog
Tussen mijn tenenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waaaaar heb je nou weer schimmel?
denk het wel, toch weer doekoe.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Nee die dermatoloog zal blij zijn met die onmogelijke schimmelplek van jou Qwea
En wat zegt de kweek?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tussen mijn tenenEn met 8 weken smeren en wat pillen gaat het niet weg
Ja, niks. Want toen ging ze me doorsturenquote:
Ah! Typerend voorbeeldje we doen geen verrichtingen meer, want we worden gekort, dus laat het zkh eerst maar een keer kijken en vervolgens nog es terugkomen en dan nog es kweken. Weten we zeker dat de gezondheidszorg volgend jaar nog meer gekort gaan worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, niks. Want toen ging ze me doorsturen
Ja, nou gaan ze ws daar een kweek doen. Dan denk ik ; doe dat zelf ffquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah! Typerend voorbeeldje we doen geen verrichtingen meer, want we worden gekort, dus laat het zkh eerst maar een keer kijken en vervolgens nog es terugkomen en dan nog es kweken. Weten we zeker dat de gezondheidszorg volgend jaar nog meer gekort gaan worden.
Gelukkig is dat helemaal niet omslachtig en was het ook helemaal niet goedkoper geweest om meteen die kweek te doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah! Typerend voorbeeldje we doen geen verrichtingen meer, want we worden gekort, dus laat het zkh eerst maar een keer kijken en vervolgens nog es terugkomen en dan nog es kweken. Weten we zeker dat de gezondheidszorg volgend jaar nog meer gekort gaan worden.
En erger nog, helemaal niet veel te belastend voor de patiënt of zo, die daardoor tijden onnodig met pijn rondloopt.... bluh.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, had weer 50 euro gescheeld voor de zorgverzekeraar en voor jezelf de reiskosten en moeite die je ervan hebt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou gaan ze ws daar een kweek doen. Dan denk ik ; doe dat zelf ff
Nou ja, reiskosten heb ik niet want studenten ov. Maar idd, wel moeitequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, had weer 50 euro gescheeld voor de zorgverzekeraar en voor jezelf de reiskosten en moeite die je ervan hebt.
Ja, tuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig is dat helemaal niet omslachtig en was het ook helemaal niet goedkoper geweest om meteen die kweek te doen.
Ach ja... Zorg tegenwoordig. En toch moeten we ons gelukkig prijzen met een relatief goede gezondheidszorg.
Ik heb er een extra router tussen geprut en ik heb nu in elk geval ontvangst. Dat is al een hele verbetering!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:14 schreef Barbaaf het volgende:
Balen Croli![]()
En wat 'n hufters Elies. Als ik het goed begrijp heb je beneden een wireless aansluiting maar geen ontvangst boven in je kantoor. Had je ergens op die etage wel ontvangst? Dan zou je daar evt. een wireless repeater kunnen zetten zodat je die plaat metaal die blijkbaar in je plafond zit kunt omzeilen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef baniekje het volgende:
Goed nieuws!
De buren van mijn schoondochter nemen de kittens in huis, later verhuizen ze naar hun zoon.
Joepiequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef baniekje het volgende:
Goed nieuws!
De buren van mijn schoondochter nemen de kittens in huis, later verhuizen ze naar hun zoon.
Gofter...quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:45 schreef Qwea het volgende:
Ik word zo moedeloosSneek gebeld, geen los botfragment te zien. Mag weer beginnen met fysio...
Maar wtf is het dan wel?!
Ja, idd. De zorg is een grote administratieve rompslomp dat duizenden euro's opslokt wat nergens heen lijkt te gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Kijk naar bijv. Amerika, waar je 2 Eerste Hulpen hebt; 1 voor de mensen met verzekering en 1 voor de mensen zonder verzekering.
Bedenk maar es wat bijv. een dagopname in een ziekenhuis kost, tel daarbij een simpele operatie op en de nazorg.
Daar kun je letterlijk failliet aan gaan.
Dan betaal ik liever 130 euro per maand eerlijk gezegd![]()
Maarrr.....het kan zoveel goedkoper allemaal!
Oh, leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef baniekje het volgende:
Goed nieuws!
Nu ben ik best heel boos, ja nu pas want ik bedenk me nu pas hoe fucking lang ze me hier mee laten lopen. En het is echt niet dat ik "gewoon een beetje" pijn heb, maar gewoon fucking veel pijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus Q, da's echt balen![]()
En nu? Want met weten wat het NIET is schiet je op zich weinig mee op
Geen ene moer. En het duurt en duurt. Want als ze 28 dec besluit een kijkoperatie te doen bv, moet ik daar OOK weer voor wachten. En naar Nijmegen oid heeft ook geen nut, want daar hebben ze ook een wachtlijst waar je fucking u tegen zegtquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja maar Q, ze sturen je dus met een kluitje in het riet? Wat kan je hier nu mee? Omg
Heb je er al eens aan gedacht naar het buitenland te gaan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu ben ik best heel boos, ja nu pas want ik bedenk me nu pas hoe fucking lang ze me hier mee laten lopen. En het is echt niet dat ik "gewoon een beetje" pijn heb, maar gewoon fucking veel pijn.
Volgens die assistente kan ik gewoon NIET eerder terecht. Ja, wtf. En hoe zit het met spoedgevallen dan? Denken ze dat ik voor jan doedel zo vaak bel ofzo
Een repeater versterkt het signaal en zorgt dus dat het signaal verder kan zenden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er een extra router tussen geprut en ik heb nu in elk geval ontvangst. Dat is al een hele verbetering!
Wat moet ik me bij het gebruik van een repeater voorstellen?
Ik zei net tegen mijn moeder zo van "ik moet misschien maar eens in belgie gaan kijkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je er al eens aan gedacht naar het buitenland te gaan?
Of Duitsland. Je moet het eens navragen, volgens mij wordt behandeling in het buitenland tot op zekere hoogte namelijk vergoed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei net tegen mijn moeder zo van "ik moet misschien maar eens in belgie gaan kijken"
En ik zat aan zorgbemiddeling van ZK te denken, maar die kunnen ook geen moer qua versnellen
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of Duitsland. Je moet het eens navragen, volgens mij wordt behandeling in het buitenland tot op zekere hoogte namelijk vergoed.
Is dat tegenwoordig zoquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei net tegen mijn moeder zo van "ik moet misschien maar eens in belgie gaan kijken"
En ik zat aan zorgbemiddeling van ZK te denken, maar die kunnen ook geen moer qua versnellen
Ja, maar misschien is alles opnieuw in de second opinion niet eens zo'n slecht idee. Je zal niet de eerste patiënt zijn waarbij in het begin stadium dingen over het hoofd zijn gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaNa toestemming van hun. Maar waar ik tegenaan zit te hikken is dat je in een nieuwe ziekenhuis weer ALLES van voor af aan moet doen. Consult, mri eventueel, scan eventueel, afspraak, blablabla.
Dat duurt ook zo onmeuning lang
Dat is shit Qweaquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen ene moer. En het duurt en duurt. Want als ze 28 dec besluit een kijkoperatie te doen bv, moet ik daar OOK weer voor wachten. En naar Nijmegen oid heeft ook geen nut, want daar hebben ze ook een wachtlijst waar je fucking u tegen zegt
Ja dat is ook waarom wij dat niet gedaan hebbenquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaNa toestemming van hun. Maar waar ik tegenaan zit te hikken is dat je in een nieuwe ziekenhuis weer ALLES van voor af aan moet doen. Consult, mri eventueel, scan eventueel, afspraak, blablabla.
Dat duurt ook zo onmeuning lang
Da's ook wel een goed puntquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar misschien is alles opnieuw in de second opinion niet eens zo'n slecht idee. Je zal niet de eerste patiënt zijn waarbij in het begin stadium dingen over het hoofd zijn gezien.
Geweldig nieuwsquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef baniekje het volgende:
Goed nieuws!
Ja, mri kan vrij snel want ergens hier in NL zit zoeen prive mri kliniek. Maar voor ziekenhuisbehandelingen kunnen ze fucking weinigquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig zo? Een schoolvriendin kwam voor een MRI (?) op een wachtlijst van 4 maanden, na bemiddeling van ZK werd dat in een ander ziekenhuis 4 dagen! Maar wel al een poos geleden, dus dat is veranderd misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |