quote:Op maandag 21 november 2011 20:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Al gezegd: Buiten bebouwde kom. Geen geldige boete. Bezwaar!
quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef AchJa het volgende:
Dan weten ze iig wat de buitenkant is.
Rave, kom maar!
Tam, erg tam...quote:
Laat hem nou ff, hij is druk met een reply. Mariniers moeten daar een beetje over nadenken en de spellingscontrole vindt daar ook wel wat van.quote:
Toch niet mee eens, Rave schrijft gemiddeld gezien 400% beter gramaticaal correct NL dan de meeste FOK'ersquote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laat hem nou ff, hij is druk met een reply. Mariniers moeten daar een beetje over nadenken en de spellingscontrole vindt daar ook wel wat van.
Vanwege de correcte spelling van hihi?quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch niet mee eens, Rave schrijft gemiddeld gezien 400% beter gramaticaal correct NL dan de meeste FOK'ers
Kudo's voor Rave deze keer!
Dat doet hij toch mooi wel met hoofdletter "H"quote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanwege de correcte spelling van hihi?
Wat AchJa al eerder schreef. Spellingscontrole.quote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat doet hij toch mooi wel met hoofdletter "H"
gebruik ik nooit. Onzin. Gewoon GBV gebruiken en klare taal spreken. Dus niet zoals Essesquote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat AchJa al eerder schreef. Spellingscontrole.
Begrijp jij de tekst van Esses niet?quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
gebruik ik nooit. Onzin. Gewoon GBV gebruiken en klare taal spreken. Dus niet zoals Esses
quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch niet mee eens, Rave schrijft gemiddeld gezien 400% beter gramaticaal correct NL dan de meeste FOK'ers
Lumbl...quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
gebruik ik nooit. Onzin. Gewoon GBV gebruiken en klare taal spreken. Dus niet zoals Esses
Dat zegt men in ONZ ookquote:Op maandag 21 november 2011 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Hier in def schrijven we allemaal wel een stukje beter dan de rest (mening en constatering).
Daar kom jij toch nooit?quote:
gelukkig niet nee, daar acht ik mij te intelligent voorquote:
Klopt, want achter een afkorting hoor je een . te zettenquote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat wij eea vwb taal niet in orde hebben?
Hoe weet jij dan dat ze dat zeggen?quote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
gelukkig niet nee, daar acht ik mij te intelligent voor
Dat doe ik alleen op woensdagmiddag, red ik dat niet dan hebben ze pech. Derhalve druk ik me al een jaar ofzo.quote:Op maandag 21 november 2011 21:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
NeeGij, ga ff snel je kisten poetsen!
Omdat ik dat weet, m'n 10'de zintuigquote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat ze dat zeggen?
Benoem de andere negen dan eens.quote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat ik dat weet, m'n 10'de zintuig
Ohh ja. Lightning!!!!! Kisten poetsen!quote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen op woensdagmiddag, red ik dat niet dan hebben ze pech. Derhalve druk ik me al een jaar ofzo.
Defensie doet niet aan een punt. En volgens mij zit ik toch echt in een def topic.quote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, want achter een afkorting hoor je een . te zetten
het is goed met jullie, ik trek een blik bier open!quote:Op maandag 21 november 2011 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Defensie doet niet aan een punt. En volgens mij zit ik toch echt in een def topic.
Jij bent wel gemeen zeg. Een beetje proberen de aandacht naar iemand anders te dirigeren.quote:Op maandag 21 november 2011 21:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja. Lightning!!!!! Kisten poetsen!
Goh...quote:Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het is goed met jullie, ik trek een blik bier open!
gemeen? Lightning achtervolgt me gvd elke dag!!quote:Op maandag 21 november 2011 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent wel gemeen zeg. Een beetje proberen de aandacht naar iemand anders te dirigeren.
Defensie afkortingen kennen geen "punt". Dat moet je weten.quote:Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het is goed met jullie, ik trek een blik bier open!
quote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Defensie afkortingen kennen geen "punt". Dat moet je weten.
Qua bier kunne we daar nog een balletje over opgooien, vwb vrouwen, hou ik me daar kilometers vandaan.quote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goh,.......jij staat zeker droog?
Met droog staan bedoelde ik het niet in voorraad hebben van bier en dat paresto weer je zuurverdiende centen afneemt.quote:Op maandag 21 november 2011 21:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Qua bier kunne we daar nog een balletje over opgooien, vwb vrouwen, hou ik me daar kilometers vandaan.
Trusten AchJa!quote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef AchJa het volgende:
Ik ga snurken, ja het is vroeg maar ben redelijk doorgezaagd vandaag. Truste lui!
En Rave, kom nou eens met een leuk verhaal, kunnen we weer ff lachen.
Snurkse.quote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef AchJa het volgende:
Ik ga snurken, ja het is vroeg maar ben redelijk doorgezaagd vandaag. Truste lui!
En Rave, kom nou eens met een leuk verhaal, kunnen we weer ff lachen.
Had nog maar een Duvelquote:
Dan is er iets mis met je logistieke planning!quote:
Toe maar, doe maar gezondquote:Op maandag 21 november 2011 21:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Kaas, sinassappels, ontbijtkoek en banaan hierzo
Eerst maar eens weten of je al van de wc af bent.quote:
Allang!quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerst maar eens weten of je al van de wc af bent.
let er wel op dat je je met 1 nacht op tijd naar bed nog verrotter je bed uit komt! Eigenlijk dus 2 nachten achter elkaar...quote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Denk dat ik zo maar is eens ga slapen, een keertje van dat chronische slaaptekort af.
edit..
Oh. Ervaring mee?quote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
let er wel op dat je je met 1 nacht op tijd naar bed nog verrotter je bed uit komt! Eigenlijk dus 2 nachten achter elkaar...
Yep. Pas de 2e morgen voel je je significant beter!quote:
Nou, dan dus morgen ook optijd naar bedquote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep. Pas de 2e morgen voel je je significant beter!
Rust, reinheid en regelmaat my friend!quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, dan dus morgen ook optijd naar bed.
Moet eigenlijk elke dag.
En jij geeft die tip?quote:Op maandag 21 november 2011 22:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Rust, reinheid en regelmaat my friend!
Sinds dat ik werk lig ik altijd op tijd op bed! Vraag maar aan ERquote:
Dan ben ik aan het studeren volgens jouquote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sinds dat ik werk lig ik altijd op tijd op bed! Vraag maar aan ER
Ja, alsof hij dat weet! Hij zit dan altijd te studeren!quote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*zucht*quote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan ben ik aan het studeren volgens jou
quote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan ben ik aan het studeren volgens jou
Nooit te oud om te leren/studerenquote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, alsof hij dat weet! Hij zit dan altijd te studeren!
Wat is op tijd? Voor 2200?quote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meestal wel ja.quote:
In bed??!?!?!quote:Op maandag 21 november 2011 23:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga ook maar ens horizontaal. Trusten!
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 23:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meestal wel ja.
En voordat je begint: morgen heb ik vrij.
Ik ga ook mijn oogjes dicht doen... truste!quote:
En jezelf weer ff op de plaats zetten, juist ja.quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Hihi.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
En jezelf weer ff op de plaats zetten, juist ja.
Lumbl...![]()
Dank voor 't antwoord.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:51 schreef Thaboel het volgende:
@sam Kan snel gaan maar ook weer traag ligt aan je bat
Godver eerste 2 tentamens al verpest zometeen me anatomie ook goed verpesten... Een dag om snel te vergeten!
Houd de moed erin, gooi wat bier erin...quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dank voor 't antwoord.
Balen van de tentamens.. houd de moed erin !
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:05 schreef Braamyo het volgende:
Zo net terug van de orientatie wedstrijd. Kom ik bij de finish aan, staan mijn teamgenoten daar.
hij: Goed man, je bent als 3e binnen.
Ik: ow... jammer.
hij: nee nee, je snapt het niet.
Ik: ?
Hij: Je bent overal 3e geworden, niet alleen van ons team, haha.
Ik: *victory dance*
Ah ok. Maar jij hebt dus geen prijs voor de derde plaats?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:19 schreef Braamyo het volgende:
Prijzen worden uitgereikt voor de team tijden, maar individuele tijden werden ook bekend gemaakt, uitgesorteerd en op volgorde opgehangen
Lezen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah ok. Maar jij hebt dus geen prijs voor de derde plaats?
Op welke plek is jullie team uitgekomen?
Ik lees dat de teamcaptain als 3e van het team eindigde?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lezen!Team ook 3e door tegenvallende prestaties van de teamcaptain
Braamyo was 3e individueel en als team zijn ze ook 3equote:Op dinsdag 22 november 2011 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik lees dat de teamcaptain als 3e van het team eindigde?
Dan zal ik het glas van mijn eipet eens moeten poetsen denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Braamyo was 3e individueel en als team zijn ze ook 3e
Ach hoelang al aan het werk? Zullen wel ontwenningsverschijnsellen zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zal ik het glas van mijn eipet eens moeten poetsen denk ik.
Yup je leest het goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik lees dat de teamcaptain als 3e van het team eindigde?
Toch niet!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ach hoelang al aan het werk? Zullen wel ontwenningsverschijnsellen zijn
Laatste?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef Braamyo het volgende:
Nou zojuist de uitslag gehad, indivueel een klein (onofficieel) eervol vermeldingkje gehad
Maar voor het team-eindklassementnoem ons maar team faal
Derdes van de vierquote:
@ cobra: Bleek de wedstrijd voor het rhino-bokaal van 13 mechbrig te zijn. Ik ben gemisinformeerdquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
Deden er maar vier teams mee aan het NMK!?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
Deden er maar vier teams mee aan het NMK!?
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
@ cobra: Bleek de wedstrijd voor het rhino-bokaal van 13 mechbrig te zijn. Ik ben gemisinformeerd
Ik zat 2 minuten achter dr nr.1quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
Maar goed, ik ga maffen. Tot komende nacht.
Trajectcontrole bij utrecht?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:10 schreef hoogvlieger het volgende:
Goverredomme weer een snelheidsboete binnen. 85 gecorrigeerd op een 80km snelweg. Donderstraal een end op zeg ik dan.
Neem aan dat het op het stuk bij kanaleneiland is gebeurt. Was op weg naar Leiden en dan kom ik dus van de A27. Dat het daar 80 is vind ik al onzin. Is volgens mn pa (gemeenteambtenaar) vanwege de luchtvervuilingquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:34 schreef Rave_NL het volgende:
Op de A12 moet je dan ook altijd de binnenste banen pakken, tenzij je echt de afslag moet hebben, dan moet je ook echt zorgen dat je 80 rijdt.
Da's top secret, dat weet je toch!quote:
Klopt, onderdeel van een of andere halftam milieubeleid. Ik ben er tot tweemaal toe genaaid met 4 te hard (wettelijk minimum). Sindsdien rij ik, als ik er al rij, 80 met cruisecontrol.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Neem aan dat het op het stuk bij kanaleneiland is gebeurt. Was op weg naar Leiden en dan kom ik dus van de A27. Dat het daar 80 is vind ik al onzin. Is volgens mn pa (gemeenteambtenaar) vanwege de luchtvervuiling. Dat je dan ook voor 5 te hard gepakt word slaat natuurlijk nergens op. Als je een auto inhaalt die 80 rijd rechts zit je er al overheen.
Lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Eindelijk thuis zitten en thuis blijven. Een maand, met nog wat weken mee naar volgend jaar.
Des te meer reden tot ontspanning dunkt mij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:03 schreef EllaN het volgende:
[..]
Lekker.
Voornog 4 weken. Voor mij ook. Met deadlines en stress en tentamens voor die tijd
.
Dat laatste ook nog ja. Heb alleen geen cruisecontrol jammer genoeg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, onderdeel van een of andere halftam milieubeleid. Ik ben er tot tweemaal toe genaaid met 4 te hard (wettelijk minimum). Sindsdien rij ik, als ik er al rij, 80 met cruisecontrol.
Op de middelste banen standaard 120..
Oja, lijkt me ook wel lastig als je dit er ''effe'' naast doet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:44 schreef Braamyo het volgende:
Pfff, ben motivatie aan het zoeken voor alweer een boekverslag. Eergisteren gekeken naar Wiskunde A wat ik moet maken.... Dat word pittig xD Maar eerst het maakwerk voor Nederlands af, dan hoef ik niet meer naar dat vak te kijken.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Des te meer reden tot ontspanning dunkt mij.
FELI!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Jeej.. 8.6 voor m'n eerste wiskunde deel-toets van de 6.
Wij rusten wel in februari, he schat!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Hier géén vakantie. Gewoon doorwerken, 7-daagse werkweek voor mij.
Dat was wel de bedoeling ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij rusten wel in februari, he schat!
Zo, even spelling gecorrigeerdquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef hoogvlieger het volgende:
Oeh. Cryptisch. Soort van Prisoners' Dilemma.
Mooi hequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef Braamyo het volgende:
@hoogvlieger... rofl dude! Fucking epic Pieter Post
Ajetooquote:
De snorkelsquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef Braamyo het volgende:
Mja er zijn er nog meer, Boes Boes, Wiki de Viking, Dommel
Transformers vond ik dan weer gay. Ben ook nooit zo'n robofan geweest wat dat betreft.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef Braamyo het volgende:
DE SNORKELS
Maar die waren nog van heel vroeger, telekids
Reboot en Transformers ook op Telekids ^^
Merci!quote:
Je houdt niet van vissticks?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef m.k het volgende:
Mijn kansen bij de Marine zijn ook verkeken![]()
Jij bent van plasticquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef m.k het volgende:
Mijn kansen bij de Marine zijn ook verkeken![]()
y u gay?quote:
Nice 1quote:
Mogguh!!! En wij gaan weer SAMEN bedje in. Lijkt er toch op dat de antibiotica helpt bij ER !!!quote:
Het is een wonder!!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mogguh!!! En wij gaan weer SAMEN bedje in. Lijkt er toch op dat de antibiotica helpt bij ER !!!
Nee. Dat heet antibioticaquote:
quote:
gewoon niet te hard rijden? gezeur elke keer, het is maar5km boehoe niet eerlijk! en dan word dr besloten dat pas vanaf 10km te snel beboet word, begint iedereen met 11 of 12km ovrrschrijding te miepen dat t maar 1 of 2km is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:10 schreef hoogvlieger het volgende:
Goverredomme weer een snelheidsboete binnen. 85 gecorrigeerd op een 80km snelweg. Donderstraal een end op zeg ik dan.
Welk programma? Vandaag de dag?quote:Op woensdag 23 november 2011 08:55 schreef Cobra4 het volgende:
Nu een reportage over de oefening van het KMarns in Noorwegen op 1
Ja.quote:
Het kon nog erger. Maar gelukkig zat Christ Klep er niet om commentaar te geven.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dus het strand wordt bestormd vanuit de lucht door een reddingszwemmer?
Burgers..
Adieu mein kleiner Gardeoffizierquote:Op woensdag 23 november 2011 11:16 schreef Lotusss het volgende:
En de Prinses heeft ons kasteeltje nu officieel verlaten!
quote:Op woensdag 23 november 2011 11:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Adieu mein kleiner Gardeoffizier
Und eines Tages mit Sang und Klang
Da zog ein Fähnrich zur Garde
Ein Fähnrich, jung und voll Leichtsinn und schlank
Auf der Kappe die goldene Kokarde
Da stand die Mutter vor ihrem Sohn
Hielt seine Hände umschlungen
Schenkt ihm ein kleines Medaillon
Und sie sagt zu ihrem Jungen
Adieu mein kleiner Gardeoffizier, Adieu, Adieu
Und vergiss mich nicht
Und vergiss mich nicht
Sei das Glück mit dir
Sei das Glück mit dir
Stehe gerade, kerzengerade
Lache in den Sonnentag
Was immer gescheh'n auch mag
Hast du Sorgenminen, fort mit ihnen
Ta-ta-ra-ta-ta
Für Trübsal sind andere da
Und vergiss mich nicht
Und vergiss mich nicht
Sei das Glück mit dir
Sei das Glück mit dir
Adieu, Adieu mein kleiner Offizier, Adieu
Wat een mietje!quote:Op woensdag 23 november 2011 11:47 schreef Lotusss het volgende:
Stalin is nog steeds doodsbang om de woonkamer in te komen. Die snapt het nog niet helemaal
Dat weet je toch?quote:
Ja, daarom roep ik het nog een keer. Dat beest durft daar toch niks tegen te doen.quote:
Hij zit nu heel zielig te mauwen... in de keuken, op de koelkast. Koelkasthomo!quote:Op woensdag 23 november 2011 11:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, daarom roep ik het nog een keer. Dat beest durft daar toch niks tegen te doen.
quote:Op woensdag 23 november 2011 11:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij zit nu heel zielig te mauwen... in de keuken, op de koelkast. Koelkasthomo!
Je dient de aanwijzigingen tijdens een zitting van de Groene Tafel op te volgen!! Nog even volhouden dus!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:01 schreef Braamyo het volgende:
Mijn god zeg... het drama dat zich militair recht noemt... pffffff ik ben het zat !
Je staat voor de Groene Tafel in de Militaire Kamer in de Rechtbank te Arnhem.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:15 schreef Braamyo het volgende:
En indien ik door het verplicht te zijn bij die groene kamer (was het toch?) aanwezig te zijn dan worden eventuele reiskosten evenals voedingskosten en koffie pauze on the road volledig vergoed door de staat. Jaja, dat recht heb ik
Evenals dat het controleren van de legeringskamers daadwerkelijk vernoemd word (op een verkapte manier) in een stukje van het militair recht.... go figure
wij hebben morgenochtend de verplichte jaarlijkse les...quote:Op woensdag 23 november 2011 13:01 schreef Braamyo het volgende:
Mijn god zeg... het drama dat zich militair recht noemt... pffffff ik ben het zat !
Ik moet die les dit jaar verzorgen voor mijn peloton. *happyquote:Op woensdag 23 november 2011 13:49 schreef Bouke-p het volgende:
wij hebben morgenochtend de verplichte jaarlijkse les...
Je kunt ze iig erg blij vertellen dat executie niet meer in de straflijst staat.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik moet die les dit jaar verzorgen voor mijn peloton. *happyface*
Tot 18:00. Geen verder overwerk deze week, volgende week weer welquote:Op woensdag 23 november 2011 15:09 schreef Braamyo het volgende:
Werk ze Lotusss, tot hoe laat moet je door vandaag?
uh? is toch een les die door majoor of hoger gegeven moet worden?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik moet die les dit jaar verzorgen voor mijn peloton. *happyface*
Officier toen bij mij.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:01 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
uh? is toch een les die door majoor of hoger gegeven moet worden?
niet dat ik weetquote:Op woensdag 23 november 2011 17:01 schreef Bouke-p het volgende:
uh? is toch een les die door majoor of hoger gegeven moet worden?
Lekker toch !quote:Op woensdag 23 november 2011 17:29 schreef Lotusss het volgende:
WOG!
Maar dat is omdat we tussen 17 en 18u nauwelijks telefoontjes krijgen
Plaatje is stukquote:
Zou ook maar zo kunnen... word de hele dag doorgezaagd met stafgegevens, planning, ACCA, oatdoem, OBP etc...quote:Op woensdag 23 november 2011 19:14 schreef Braamyo het volgende:
Dat of de oude poep op dit forum is gewoon een beetje onduidelijk xD
hehe, compleet met dat laatste eensquote:Op woensdag 23 november 2011 19:17 schreef AchJa het volgende:
Zou ook maar zo kunnen... word de hele dag doorgezaagd met stafgegevens, planning, ACCA, oatdoem, OBP etc...![]()
Vind het wel goed, is niet aan mij besteed. Ik ben van de handjes uit de mouwen en aan de slag, meer oplossingsgericht enzo.
deze!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Ge-wel-dig bedrijf PostNL![]()
http://www.westonline.nl/files/problemen%20post.pdf
Vandaag ging ik weer wat van ACCA vinden (net nieuw ingevoerd bij defensie, bestaat al duizend jaar ofzo) Maar ik heb daar een mening over, hoe kun je in godesnaam in het hele planningsproces al iets vinden van bv. de weersomstandigheden over een week. Ja maar planning enzo... Uhu, Daar is die vent op de grond toch voor? Waarom moet ik de gpc vertellen dat het koud is en dat hij zijn personeel goed aan moet kleden? (en dat nu al vertellen omdat het volgende week wel eens koud zou kunnen zijn...quote:Op woensdag 23 november 2011 19:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hehe, compleet met dat laatste eens
Nou, zit niet echt veel beweging in...quote:Op woensdag 23 november 2011 19:29 schreef Lotusss het volgende:
Babyneushoorntje!
http://www.babyneushoorn.nl/webcam-1
Deze is mooier!quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:17 schreef Rave_NL het volgende:
Oja, en ik heb de knoop voor mezelf doorgehakt, ik ga de formulieren invullen en me laten keuren voor marininiers.
Ik ben van plan om eerst 2 jaar mariniers te doen (áls ik er door heen kom), om daarna door te stromen naar officier der mariniers als ik 20 ben (min. 19,5 voor off).
Als ik niet geschikt ben moet ik alsnog de knoop doorhakken welke HBO studie ik ga volgen of toch een jaartje ga werken (deadline nadert!!!).
En ben je inmiddels al officierquote:Op woensdag 23 november 2011 19:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En vanaf dat moment is het nooit meer goed gekomen..
ga je nog nadenken om HBO te doen?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En vanaf dat moment is het nooit meer goed gekomen..
Gvd toch gaaf om te zien zo strak. Het zijn welliswaar een stel van die kut communisten uit het oosten, maar toch.quote:
Bijna 90% positief.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ga je nog nadenken om HBO uni te doen?
Daar heb ik D+1 al korte metten mee gemaakt. Boordplaatser beviel beter.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:54 schreef Rave_NL het volgende:
Enneh AchJa,
thuis is waar je crusader is.
Harde behuizing.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar heb ik D+1 al korte metten mee gemaakt. Boordplaatser beviel beter.
Nog geen jaar.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoelang nog bij het Korps dan?
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoelang nog bij het Korps dan?
Strak zeer zeker. Die Chinese is wat té gemaakt.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gvd toch gaaf om te zien zo strak. Het zijn welliswaar een stel van die kut communisten uit het oosten, maar toch.
Verstandig. Als ik jonger was geweest zou ik dat wsl ook gedaan hebben, zeker in deze defensie afbraaktijd.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:57 schreef Rave_NL het volgende:
Ironische is juist dat ik nu de knoop ga doorhakken welke studie ik ga volgen.
Je kunt nog altijd postbezorger wordenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Verstandig. Als ik jonger was geweest zou ik dat wsl ook gedaan hebben, zeker in deze defensie afbraaktijd.
Echter wil het leren op mijn leeftijd niet meer zo lukken, ik word gewoon oud. Moet gvd nu al alle zeilen bijzetten om een potje memory met die maten van mij (6 en 5) te winnen, en ja soms mislukt dat nog wel eens. Pappa kan er lekker niks van...
Het is gvd gewoon niet leuk. Die lui draaien een kaartje om en 80 kaarten verder weten ze nog precies waar alles ligt... De klootzakken!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd postbezorger worden
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is gvd gewoon niet leuk. Die lui draaien een kaartje om en 80 kaarten verder weten ze nog precies waar alles ligt... De klootzakken!
Is gewoon kut...quote:Op woensdag 23 november 2011 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Mijn neefje van 7 flikt dat ook al bij mij.
Rare Friezen!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:28 schreef AchJa het volgende:
Sinteklaes rydt op syn hynder troch de hege wite snie,
En hy harket oan de ruten, oft der ek ien undogensk wie!
Dogeneaten, pas mar op! Hwant hy skriuwt jim nammen op,
Yn it greate, tsjokke boek, en dan krij′jim foar de broek
Kreeg van de S1 net een sinterklaaspakket in de vorm van een "boterletter"...
Nope, gewoon bij de club blijven tot vrijvaldatum plaatsing, en die is net voor het zomerverlof, waarna ik mijn uren op kan nemen tot vrijvaldatum contract. Kom niet in aanmerking voor studiejaar, plus wat ik wil kun je niet deeltijd doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef John_Gotti2 het volgende:
[..]
Ga je naar een laffe plaatsing voor die laatste tijd of?
Wat wil je dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, gewoon bij de club blijven tot vrijvaldatum plaatsing, en die is net voor het zomerverlof, waarna ik mijn uren op kan nemen tot vrijvaldatum contract. Kom niet in aanmerking voor studiejaar, plus wat ik wil kun je niet deeltijd doen.
Na, ja, we horen/lezen het vanzelf wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:41 schreef Rave_NL het volgende:
Daar ben ik zelf nog niet compleet over uit. Maar heb nog even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |