quote:Op maandag 21 november 2011 20:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Al gezegd: Buiten bebouwde kom. Geen geldige boete. Bezwaar!
quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef AchJa het volgende:
Dan weten ze iig wat de buitenkant is.
Rave, kom maar!
Tam, erg tam...quote:
Laat hem nou ff, hij is druk met een reply. Mariniers moeten daar een beetje over nadenken en de spellingscontrole vindt daar ook wel wat van.quote:
Toch niet mee eens, Rave schrijft gemiddeld gezien 400% beter gramaticaal correct NL dan de meeste FOK'ersquote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laat hem nou ff, hij is druk met een reply. Mariniers moeten daar een beetje over nadenken en de spellingscontrole vindt daar ook wel wat van.
Vanwege de correcte spelling van hihi?quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch niet mee eens, Rave schrijft gemiddeld gezien 400% beter gramaticaal correct NL dan de meeste FOK'ers
Kudo's voor Rave deze keer!
Dat doet hij toch mooi wel met hoofdletter "H"quote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanwege de correcte spelling van hihi?
Wat AchJa al eerder schreef. Spellingscontrole.quote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat doet hij toch mooi wel met hoofdletter "H"
gebruik ik nooit. Onzin. Gewoon GBV gebruiken en klare taal spreken. Dus niet zoals Essesquote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat AchJa al eerder schreef. Spellingscontrole.
Begrijp jij de tekst van Esses niet?quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
gebruik ik nooit. Onzin. Gewoon GBV gebruiken en klare taal spreken. Dus niet zoals Esses
quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch niet mee eens, Rave schrijft gemiddeld gezien 400% beter gramaticaal correct NL dan de meeste FOK'ers
Lumbl...quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
gebruik ik nooit. Onzin. Gewoon GBV gebruiken en klare taal spreken. Dus niet zoals Esses
Dat zegt men in ONZ ookquote:Op maandag 21 november 2011 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Hier in def schrijven we allemaal wel een stukje beter dan de rest (mening en constatering).
Daar kom jij toch nooit?quote:
gelukkig niet nee, daar acht ik mij te intelligent voorquote:
Klopt, want achter een afkorting hoor je een . te zettenquote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat wij eea vwb taal niet in orde hebben?
Hoe weet jij dan dat ze dat zeggen?quote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
gelukkig niet nee, daar acht ik mij te intelligent voor
Dat doe ik alleen op woensdagmiddag, red ik dat niet dan hebben ze pech. Derhalve druk ik me al een jaar ofzo.quote:Op maandag 21 november 2011 21:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
NeeGij, ga ff snel je kisten poetsen!
Omdat ik dat weet, m'n 10'de zintuigquote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat ze dat zeggen?
Benoem de andere negen dan eens.quote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat ik dat weet, m'n 10'de zintuig
Ohh ja. Lightning!!!!! Kisten poetsen!quote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen op woensdagmiddag, red ik dat niet dan hebben ze pech. Derhalve druk ik me al een jaar ofzo.
Defensie doet niet aan een punt. En volgens mij zit ik toch echt in een def topic.quote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, want achter een afkorting hoor je een . te zetten
het is goed met jullie, ik trek een blik bier open!quote:Op maandag 21 november 2011 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Defensie doet niet aan een punt. En volgens mij zit ik toch echt in een def topic.
Jij bent wel gemeen zeg. Een beetje proberen de aandacht naar iemand anders te dirigeren.quote:Op maandag 21 november 2011 21:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja. Lightning!!!!! Kisten poetsen!
Goh...quote:Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het is goed met jullie, ik trek een blik bier open!
gemeen? Lightning achtervolgt me gvd elke dag!!quote:Op maandag 21 november 2011 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent wel gemeen zeg. Een beetje proberen de aandacht naar iemand anders te dirigeren.
Defensie afkortingen kennen geen "punt". Dat moet je weten.quote:Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het is goed met jullie, ik trek een blik bier open!
quote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Defensie afkortingen kennen geen "punt". Dat moet je weten.
Qua bier kunne we daar nog een balletje over opgooien, vwb vrouwen, hou ik me daar kilometers vandaan.quote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goh,.......jij staat zeker droog?
Met droog staan bedoelde ik het niet in voorraad hebben van bier en dat paresto weer je zuurverdiende centen afneemt.quote:Op maandag 21 november 2011 21:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Qua bier kunne we daar nog een balletje over opgooien, vwb vrouwen, hou ik me daar kilometers vandaan.
Trusten AchJa!quote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef AchJa het volgende:
Ik ga snurken, ja het is vroeg maar ben redelijk doorgezaagd vandaag. Truste lui!
En Rave, kom nou eens met een leuk verhaal, kunnen we weer ff lachen.
Snurkse.quote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef AchJa het volgende:
Ik ga snurken, ja het is vroeg maar ben redelijk doorgezaagd vandaag. Truste lui!
En Rave, kom nou eens met een leuk verhaal, kunnen we weer ff lachen.
Had nog maar een Duvelquote:
Dan is er iets mis met je logistieke planning!quote:
Toe maar, doe maar gezondquote:Op maandag 21 november 2011 21:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Kaas, sinassappels, ontbijtkoek en banaan hierzo
Eerst maar eens weten of je al van de wc af bent.quote:
Allang!quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerst maar eens weten of je al van de wc af bent.
let er wel op dat je je met 1 nacht op tijd naar bed nog verrotter je bed uit komt! Eigenlijk dus 2 nachten achter elkaar...quote:Op maandag 21 november 2011 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Denk dat ik zo maar is eens ga slapen, een keertje van dat chronische slaaptekort af.
edit..
Oh. Ervaring mee?quote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
let er wel op dat je je met 1 nacht op tijd naar bed nog verrotter je bed uit komt! Eigenlijk dus 2 nachten achter elkaar...
Yep. Pas de 2e morgen voel je je significant beter!quote:
Nou, dan dus morgen ook optijd naar bedquote:Op maandag 21 november 2011 22:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep. Pas de 2e morgen voel je je significant beter!
Rust, reinheid en regelmaat my friend!quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, dan dus morgen ook optijd naar bed.
Moet eigenlijk elke dag.
En jij geeft die tip?quote:Op maandag 21 november 2011 22:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Rust, reinheid en regelmaat my friend!
Sinds dat ik werk lig ik altijd op tijd op bed! Vraag maar aan ERquote:
Dan ben ik aan het studeren volgens jouquote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sinds dat ik werk lig ik altijd op tijd op bed! Vraag maar aan ER
Ja, alsof hij dat weet! Hij zit dan altijd te studeren!quote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*zucht*quote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan ben ik aan het studeren volgens jou
quote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan ben ik aan het studeren volgens jou
Nooit te oud om te leren/studerenquote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, alsof hij dat weet! Hij zit dan altijd te studeren!
Wat is op tijd? Voor 2200?quote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meestal wel ja.quote:
In bed??!?!?!quote:Op maandag 21 november 2011 23:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga ook maar ens horizontaal. Trusten!
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 23:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meestal wel ja.
En voordat je begint: morgen heb ik vrij.
Ik ga ook mijn oogjes dicht doen... truste!quote:
En jezelf weer ff op de plaats zetten, juist ja.quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Hihi.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
En jezelf weer ff op de plaats zetten, juist ja.
Lumbl...![]()
Dank voor 't antwoord.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:51 schreef Thaboel het volgende:
@sam Kan snel gaan maar ook weer traag ligt aan je bat
Godver eerste 2 tentamens al verpest zometeen me anatomie ook goed verpesten... Een dag om snel te vergeten!
Houd de moed erin, gooi wat bier erin...quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dank voor 't antwoord.
Balen van de tentamens.. houd de moed erin !
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:05 schreef Braamyo het volgende:
Zo net terug van de orientatie wedstrijd. Kom ik bij de finish aan, staan mijn teamgenoten daar.
hij: Goed man, je bent als 3e binnen.
Ik: ow... jammer.
hij: nee nee, je snapt het niet.
Ik: ?
Hij: Je bent overal 3e geworden, niet alleen van ons team, haha.
Ik: *victory dance*
Ah ok. Maar jij hebt dus geen prijs voor de derde plaats?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:19 schreef Braamyo het volgende:
Prijzen worden uitgereikt voor de team tijden, maar individuele tijden werden ook bekend gemaakt, uitgesorteerd en op volgorde opgehangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |