Wat denkt hij wel nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ga je nou serieus met mij in discussie?
ik.miest het op mijn tablet maken dus dan moelijk moelik allemaal SORRY COBAN!!quote:Op maandag 21 november 2011 13:36 schreef coban het volgende:
Ik zag mijn naam niet in de OP, dus ik accepteer niks
Excuses geaccepteerd. Maar dan ga je voortaan lief doen hequote:Op maandag 21 november 2011 13:38 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik.miest het op mijn tablet maken dus dan moelijk moelik allemaal SORRY COBAN!!
heel liefquote:Op maandag 21 november 2011 13:39 schreef coban het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd. Maar dan ga je voortaan lief doen he
ban aanvraag dus voor jou een ban!!quote:Op maandag 21 november 2011 13:36 schreef knoffel het volgende:
is dit indirect ban bespreken?ik zeg opnieuw een ban
quote:
en jij bent?quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Ouqz het volgende:
Ik heb een topic aan jou gewijd, diepvoerende gesprekken over de DM en niet eens een referentie naar mij als persoon. Voel mij gebruikt.
ik ken je alweer na even onderzoek te hebben gedaanquote:
Nee, te laat.quote:Op maandag 21 november 2011 14:18 schreef Zweetteef het volgende:
ik ken je alweer na even onderzoek te hebben gedaanmaar je bent zo onopvallend dus was ik je even vergeten
quote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef pl4kkie het volgende:
UDOWO, grootste kanker SC van FOK! De meest infantiele autisten posten daar. INB4 een slotje. Iedereen besmet elkaar met aids daar.
Arme jongen. Zakdoekje erbij?quote:Op maandag 21 november 2011 14:57 schreef BBQSausage het volgende:
Iedereen haten op UDOWUAls je het zo erg vindt, post / lees daar dan gewoon niet meer. Doe ik ook niet meer.
Triest gedoe om je frustratie te uiten over een topicreeks
quote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef antidood1 het volgende:
De TT is "Excuses UDOWU", de eerste 2 zinnen van de OP zijn dan ook excuses en de rest is alleen maar banbespreking en opnieuw de discussie proberen op de laten waaien
En dan ook nog die link naar je eigen topic![]()
Dit dus. En dit:quote:Op maandag 21 november 2011 14:57 schreef BBQSausage het volgende:
Iedereen haten op UDOWUAls je het zo erg vindt, post / lees daar dan gewoon niet meer. Doe ik ook niet meer.
Triest gedoe om je frustratie te uiten over een topicreeks
quote:Op maandag 21 november 2011 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
Oerbeer heeft zich een nacht lang uit de naad gewerkt om te voorkomen dat een kutuser het hele forum onderspamde. Niks kan zijn reputatie als mod meer schaden.
Nee, hij heeft weldegelijk een punt.quote:
Als het zo makkelijk was zou er ook nooit oorlog zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 16:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, hij heeft weldegelijk een punt.
Daarnaast; waarom al die haat? Wat mij betreft gaat iedereen gewoon normaal met elkaar om.
Oh ja, dat was het probleem!quote:Op maandag 21 november 2011 16:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was zou er ook nooit oorlog zijn.
Dan wordt het zo'n saaie boel hier.quote:Op maandag 21 november 2011 16:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat iedereen gewoon normaal met elkaar om.
ik doe normaal, maar oerbeer is heel erg pedant!quote:Op maandag 21 november 2011 16:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, hij heeft weldegelijk een punt.
Daarnaast; waarom al die haat? Wat mij betreft gaat iedereen gewoon normaal met elkaar om.
Je stelt je best wel aan dame.quote:Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik doe normaal, maar oerbeer is heel erg pedant!
Ligt er aan hoor, "normaal met elkaar om gaan" is een heel ruim begrip.quote:Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dan wordt het zo'n saaie boel hier.
alleen omdat je het ergens niet mee eens bent ga je je zo aanstellen, serieusquote:Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik doe normaal, maar oerbeer is heel erg pedant!
helemaal niet hij doet tegen meer mensen erg pedantquote:Op maandag 21 november 2011 16:45 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Je stelt je best wel aan dame.
ik deed dat nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:48 schreef muhahaha het volgende:
*Ja meester zij begonnen boehoe snik snik*
Je had al een eigen reeks en nu vernaggel je een andere reeks.
Ik zal er verder geen worden meer aan vuil maken.
welk deelquote:Op maandag 21 november 2011 16:50 schreef muhahaha het volgende:
Je doet het hier toch? Zogenaamd om vergiffenis vragen, ik heb je posts gezien in het laatste deel en dat bevestigde mijn oordeel over je.
Gast.quote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef pl4kkie het volgende:
UDOWO, grootste kanker SC van FOK! De meest infantiele autisten posten daar. INB4 een slotje. Iedereen besmet elkaar met aids daar.
Ongenuanceerde flikker die je bent. Als je er niet mee eens bent, prima, maar ventileer die mening dan op een andere manier.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef pl4kkie het volgende:
Het is maar een SC hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 17:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Heet niet voor niks UDOWU. Zullen we die users daar laten en ze vooral negeren ergens anders.
wie is we ?quote:Op maandag 21 november 2011 17:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Heet niet voor niks UDOWU. Zullen we die users daar laten en ze vooral negeren ergens anders.
ik had niks fout gedaan toch !?quote:Op maandag 21 november 2011 17:59 schreef Rezania het volgende:
Oh ja TSA, je hebt dit op jezelf gebracht, ga de schuld nou niet op anderen afschuiven.
Tuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 18:06 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik had niks fout gedaan toch !?
Dat komt door je gedrag, je overmatig gebruik van capslock bijvoorbeeld. Logisch dat mensen gaan haten.quote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
heb je het wel gezien ze gingen dik haten man!
met kapitalen zet je je post kracht bij!quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat komt door je gedrag, je overmatig gebruik van capslock bijvoorbeeld. Logisch dat mensen gaan haten.
Nou nou, als ik dat zo hoor, van al die enge ziektes, en dat gescheld over en weer, en van die mensen die elkaar niet aardig vinden, zelfs soms een beetje elkaar de kop inslaan, dan denk ik van, dat kan toch ook wel een beetje minder?quote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef pl4kkie het volgende:
Nee, dat doe je doe de juiste woorden te gebruikenquote:Op maandag 21 november 2011 18:12 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
met kapitalen zet je je post kracht bij!
CC smilies, altijd +1.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ongenuanceerde flikker die je bent. Als je er niet mee eens bent, prima, maar ventileer die mening dan op een andere manier.
En dat is dan mod geweest
ook weer zo ja.quote:
Dit dus, moet je nagaan. Je hebt baggerusers, zoals ik enzo. En je hebt Baggerusers, mislukte trollen die alleen maar andere lopen te zieken en gaan janken als ze kritiek krijgen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Baggeruser met hoofdletter nog wel.
ban aanvraag ban voor jou dus! Voor de rest praat je onzin!quote:Op maandag 21 november 2011 18:37 schreef Ongedierte het volgende:
Toch best wel triest dat ze hier helemaal pissig op reageert, vraag me af of ze haar bed al heeft ondergejankt. Als je je excuses aan zou bieden, mooi. Maar nu krijg ik een verlept topic met nog meer ge-''Ja maar'' Ik zeg: Slotje en ban voor TS. 4ever.
[..]
Dit dus, moet je nagaan. Je hebt baggerusers, zoals ik enzo. En je hebt Baggerusers, mislukte trollen die alleen maar andere lopen te zieken en gaan janken als ze kritiek krijgen.
Hij heeft juist een hartstikke goed punt.quote:Op maandag 21 november 2011 18:39 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ban aanvraag ban voor jou dus! Voor de rest praat je onzin!
Altijd.quote:Op maandag 21 november 2011 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft juist een hartstikke goed punt.
nee hoor!quote:Op maandag 21 november 2011 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft juist een hartstikke goed punt.
quote:Op maandag 21 november 2011 18:45 schreef Haifisch het volgende:
als ik homo was zou ik een poster van Computerprobleem op mijn kamer hebben.
ga nou eens weg kudtkindquote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef utopie het volgende:
1x ¤,- voor dit topic.
Spaart u ook zegeltjes?___
Mag ik ze anders voor mijn kleinzoon?quote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef utopie het volgende:
1x ¤,- voor dit topic.
Spaart u ook zegeltjes?___
Leer eens typen, trutquote:
QFTquote:Op maandag 21 november 2011 18:37 schreef Ongedierte het volgende:
Toch best wel triest dat ze hier helemaal pissig op reageert, vraag me af of ze haar bed al heeft ondergejankt. Als je je excuses aan zou bieden, mooi. Maar nu krijg ik een verlept topic met nog meer ge-''Ja maar'' Ik zeg: Slotje en ban voor TS. 4ever.
[..]
Dit dus, moet je nagaan. Je hebt baggerusers, zoals ik enzo. En je hebt Baggerusers, mislukte trollen die alleen maar andere lopen te zieken en gaan janken als ze kritiek krijgen.
Ik haat op jou, je omgeving, je vrienden, je familie, je huis, je kleding, je spullen en je dieren.quote:Op maandag 21 november 2011 18:56 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik dacht dat je mij geblokt had kom niet haten
Hihi, opFOKken.quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Laat je toch niet zo opfokken ....
Ze doet het zelf door dit topic te openenquote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Laat je toch niet zo opfokken ....
quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja hallo, hou deze zwakzinnige troep gewoon in die inteelt-SC
Nee, bedankt.quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja hallo, hou deze zwakzinnige troep gewoon in die inteelt-SC
Ook dat heeft een slotje nodig.quote:Op maandag 21 november 2011 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, bedankt.Ze moet gewoon lekker ik dat verlepte dagboektopic blijven.
Eens, eigenlijk moet ze gewoon een permban krijgen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:58 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ook dat heeft een slotje nodig.
Nee, dan was het opFOK!ken.quote:
Ze moet gewoon een perm ban krijgen. Het zou me niks verbazen als ze het zusje is van plastic zakquote:Op maandag 21 november 2011 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, bedankt.Ze moet gewoon lekker ik dat verlepte dagboektopic blijven.
Wat een josti familie is dat dan.quote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ze moet gewoon een perm ban krijgen. Het zou me niks verbazen als ze het zusje is van plastic zak
Kinderen van Yvonne en Tong, maar bij de geboorte in een weeshuis gedropt omdat ze wisten dat het toch baggerusers werden, maar Yvonne heeft een zwak voor ze vandaar dat ze nog niet ge-permband zijn. Helaas.quote:Op maandag 21 november 2011 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een josti familie is dat dan.
Laat me raden.. je bent nu botergeil aan het worden van al die haters?quote:
Aangenaam.quote:Op maandag 21 november 2011 19:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt de 'gewone' users met een IQ boven de 80.
quote:Op maandag 21 november 2011 19:02 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Laat me raden.. je bent nu botergeil aan het worden van al die haters?
Neuken?quote:
boven de 80 man man jij bent downie! Ik heb 128quote:Op maandag 21 november 2011 19:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt de 'gewone' users met een IQ boven de 80.
Ja, ik wel. Maar Zweetteef is stiekem een man.quote:Op maandag 21 november 2011 19:04 schreef pl4kkie het volgende:
Ownee. ik doe geen 15 jarige kleuters. Sorry
19quote:Op maandag 21 november 2011 19:04 schreef pl4kkie het volgende:
Ownee. ik doe geen 15 jarige kleuters. Sorry
Fixed.quote:Op maandag 21 november 2011 19:04 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
boven de 80 man man jij bent downie! Ik heb 28
hilarisch garpjenquote:Op maandag 21 november 2011 19:04 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
boven de 80 man man jij bent downie! Ik heb 128
Sorry schat, die 8 hoort daar niet te staan.quote:Op maandag 21 november 2011 19:04 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
boven de 80 man man jij bent downie! Ik heb 128
Ze is zo dom dat ze het niet doorheeft.quote:Op maandag 21 november 2011 19:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ook echt blijven volhouden dat je niet volledig zwakxzinnig bent he
hboquote:Op maandag 21 november 2011 19:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ook echt blijven volhouden dat je niet volledig zwakxzinnig bent he
waar brandt ik andere users af?quote:Op maandag 21 november 2011 19:09 schreef Ongedierte het volgende:
Oke Zweetzak, het grote probleem is dit: Je maakt een topic genaamd Excuses, om vervolgens niet je Excuses aan te bieden en andere users af te zeiken, dus stik de dievenmoord, en verbrand. Slotje, en permban. Einde discussie.
Hier komt het wel op neer ja. Leuk een topic aanmaken en dan de hele tijd 'Ja, maar...' zeggen.quote:Op maandag 21 november 2011 19:09 schreef Ongedierte het volgende:
Oke Zweetzak, het grote probleem is dit: Je maakt een topic genaamd Excuses, om vervolgens niet je Excuses aan te bieden en andere users af te zeiken, dus stik de dievenmoord, en verbrand. Slotje, en permban. Einde discussie.
''Ja het is de schuld van pim en Pizza bla bla bla bla bla''quote:Op maandag 21 november 2011 19:10 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
waar brandt ik andere users af?
ja maar . . . Oh wachtquote:Op maandag 21 november 2011 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier komt het wel op neer ja. Leuk een topic aanmaken en dan de hele tijd 'Ja, maar...' zeggen.
quote:
daar brandt ik ze niet af toch!quote:Op maandag 21 november 2011 19:11 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
''Ja het is de schuld van pim en Pizza bla bla bla bla bla''
Sorry, 5 letters maar nee hoor.
brandt ikquote:Op maandag 21 november 2011 19:12 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
daar brandt ik ze niet af toch!
Nou dan, we moeten haar meer uitschelden!quote:Op maandag 21 november 2011 19:12 schreef pl4kkie het volgende:
Je weet dat de F(A)'s dit topic strak in de gaten houden? Hoe meer je gaat janken hoe langer je upcoming ban is.
Ja en jij nietquote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
kijk jij met je mbo je kan spellen
Grammatica, en jij kan het niet.quote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
wat lul jequote:Op maandag 21 november 2011 19:12 schreef pl4kkie het volgende:
Je weet dat de F(A)'s dit topic strak in de gaten houden? Hoe meer je gaat janken hoe langer je upcoming ban is.
Oke, dit is gewoon te makkelijk. Doe je het er nou om of ben je echt zo zwakzinnig als een dode hond met aids.quote:
jij kan nog niet eens een woord spellen als het in koeienletters voor je neus staat.quote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dode hond met aidsquote:Op maandag 21 november 2011 19:14 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Oke, dit is gewoon te makkelijk. Doe je het er nou om of ben je echt zo zwakzinnig als een dode hond met aids.
quote:
Maar kijk Zweetzak, ik ben vooral pissig (en ik denk dat jij je hier wel kan inleven) omdat mijn favoriete reeks is gesloten (Ja, ik leesde altijd mee. stfu.) en het topic heet: Excuses en je je Excuses niet aanbied! Dat is het zelfde als zeggen dat iemand een chocolade reep krijgt, en hem hondenpoep in een zakje geven!quote:
"Leesde" zegtie!quote:Op maandag 21 november 2011 19:16 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
[..]
Maar kijk Zweetzak, ik ben vooral pissig (en ik denk dat jij je hier wel kan inleven) omdat mijn favoriete reeks is gesloten (Ja, ik leesde altijd mee. stfu.) en het topic heet: Excuses en je je Excuses niet aanbied! Dat is het zelfde als zeggen dat iemand een chocolade reep krijgt, en hem hondenpoep in een zakje geven!
ik leesde?quote:Op maandag 21 november 2011 19:16 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
[..]
Maar kijk Zweetzak, ik ben vooral pissig (en ik denk dat jij je hier wel kan inleven) omdat mijn favoriete reeks is gesloten (Ja, ik leesde altijd mee. stfu.) en het topic heet: Excuses en je je Excuses niet aanbied! Dat is het zelfde als zeggen dat iemand een chocolade reep krijgt, en hem hondenpoep in een zakje geven!
quote:Op maandag 21 november 2011 19:16 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
[..]
Je kent zelf ook geen Nederlands. Busted.quote:Op maandag 21 november 2011 19:16 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
[..]
ja kunnen is ook iets anders dan kennenquote:Op maandag 21 november 2011 19:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je kent zelf ook geen Nederlands. Busted.
busted big time! Yeaahhhh buddy!quote:Op maandag 21 november 2011 19:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, ik stuiter een beetje in rl, dus dan gaat dat niet lekker.quote:Op maandag 21 november 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik leesde?![]()
je aanbied?![]()
het zelfde?
Dan nog, het was gesloten door jou. Nu is het weer open, maar het gaat om het principe. Je kon gewoon sorry zeggen, dan dat hele gezeik over Pizza en pimmetjequote:Op maandag 21 november 2011 19:17 schreef Zweetteef het volgende:
[..]doe je nou dom of ben je dom
. Die reeks is al lang weer open
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/480/quote:Op maandag 21 november 2011 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja kunnen is ook iets anders dan kennen
ok, sorryquote:Op maandag 21 november 2011 19:19 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ja, ik stuiter een beetje in rl, dus dan gaat dat niet lekker.
[..]
Dan nog, het was gesloten door jou. Nu is het weer open, maar het gaat om het principe. Je kon gewoon sorry zeggen, dan dat hele gezeik over Pizza en pimmetje
Ik ben moe ja! En me spelling is nog steeds beter dan de gemiddelde FOK!ker, correctie: De gemiddelde PUB/ONZ/KLBerquote:Op maandag 21 november 2011 19:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
hmm okey sorryquote:Op maandag 21 november 2011 19:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/480/
vragen naar de bekende weg.quote:Op maandag 21 november 2011 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn jullie allemaal niet helemaal jofel in je bovenkamer? Stel je allemaal eens niet zo aan.
Dat waag ik te betwijfelen. Ik zie veel fouten voorbij komen, maar "leesde" zie je echt niet iedere dag.quote:Op maandag 21 november 2011 19:20 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ik ben moe ja! En me spelling is nog steeds beter dan de gemiddelde FOK!ker, correctie: De gemiddelde PUB/ONZ/KLBer
vooral die ongedierte heeft een fikse aandoening!quote:Op maandag 21 november 2011 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn jullie allemaal niet helemaal jofel in je bovenkamer? Stel je allemaal eens niet zo aan.
Whehequote:Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ik krijg steeds vaker het idee dat bepaalde mods reacties posten, maar vergeten voor "Gesloten" te kiezen.
Die ongedierte?quote:Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
vooral die ongedierte heeft een fikse aandoening!
Ga je nou weer mensen beschuldigen?quote:Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
vooral die ongedierte heeft een fikse aandoening!
Apart. Malle mods.quote:Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ik krijg steeds vaker het idee dat bepaalde mods reacties posten, maar vergeten voor "Gesloten" te kiezen.
Het is een naam, geen de, het, een of die dus.quote:
niet beschuldigen. Feiten!quote:Op maandag 21 november 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je nou weer mensen beschuldigen?
Feit is dat jij gewoon een irritante aandachtshoer bent.quote:
Ik was nog niet bekend met de user Ongedierte. Daarom even een hoofdletter gebruiken, want ik dacht dat je het gewoon over ongedierte had, als in:quote:
dat is een mening swaquote:Op maandag 21 november 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Feit is dat jij gewoon een irritante aandachtshoer bent.
quote:Op maandag 21 november 2011 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was nog niet bekend met de user Ongedierte. Daarom even een hoofdletter gebruiken, want ik dacht dat je het gewoon over ongedierte had, als in:
[ afbeelding ]
Onbegrijpelijk ja, helemaal als je nagaat dat wanneer je een topic als deze doorleest, en dan "Normaal" als status ziet staan, je sowieso al onraad moet ruiken, want daar klopt iets niet aan.quote:
Oh, moet ik het doorlezen? Zegmaar.. helemaal?quote:Op maandag 21 november 2011 19:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja, helemaal als je nagaat dat wanneer je een topic als deze doorleest, en dan "Normaal" als status ziet staan, je sowieso al onraad moet ruiken, want daar klopt iets niet aan.
Zweetteef opent topic -> vuige reacties -> vuige reacties terug, het is het waard!quote:Op maandag 21 november 2011 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, moet ik het doorlezen? Zegmaar.. helemaal?Iemand een samenvatting?
Ja.quote:Op maandag 21 november 2011 19:38 schreef Oerbeer het volgende:
Zijn we klaar?
Iedereen zijn zegje gedaan enzo?
Ga het eens helemaal doorlezen en vertel het mij.quote:Op maandag 21 november 2011 19:38 schreef Oerbeer het volgende:
Bij de baard van jezus, wat is dit allemaal?
neequote:Op maandag 21 november 2011 19:38 schreef Oerbeer het volgende:
Zijn we klaar?
Jaquote:Op maandag 21 november 2011 19:38 schreef Oerbeer het volgende:
Zijn we klaar?
Jij hebt al helemaal niks te vertellenquote:
Kom jij ook nog ff aankakken. Leef je onder een steen?quote:Op maandag 21 november 2011 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar UDOWO is weg? Waarom?
Is niet weg.quote:Op maandag 21 november 2011 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar UDOWO is weg? Waarom?
Sorry SwJquote:Op maandag 21 november 2011 19:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee echt, als je per sé users je excuses moet aanbieden (excuses aanbieden op een forum, how sad), stuur dan gewoon een pm/dm in plaats van jezelf zo onbeschrijfelijk belachelijk te maken.
pm/dmquote:
amenquote:Op maandag 21 november 2011 19:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee echt, als je per sé users je excuses moet aanbieden (excuses aanbieden op een forum, how sad), stuur dan gewoon een pm/dm in plaats van jezelf zo onbeschrijfelijk belachelijk te maken.
En met deze wijze woorden blazen we het verhaaltje uit.quote:Op maandag 21 november 2011 19:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |