Dat komt door je gedrag, je overmatig gebruik van capslock bijvoorbeeld. Logisch dat mensen gaan haten.quote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
heb je het wel gezien ze gingen dik haten man!
met kapitalen zet je je post kracht bij!quote:Op maandag 21 november 2011 18:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat komt door je gedrag, je overmatig gebruik van capslock bijvoorbeeld. Logisch dat mensen gaan haten.
Nou nou, als ik dat zo hoor, van al die enge ziektes, en dat gescheld over en weer, en van die mensen die elkaar niet aardig vinden, zelfs soms een beetje elkaar de kop inslaan, dan denk ik van, dat kan toch ook wel een beetje minder?quote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef pl4kkie het volgende:
UDOWO, grootste kanker SC van FOK! De meest infantiele autisten posten daar. INB4 een slotje. Iedereen besmet elkaar met aids daar.
Nee, dat doe je doe de juiste woorden te gebruikenquote:Op maandag 21 november 2011 18:12 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
met kapitalen zet je je post kracht bij!
CC smilies, altijd +1.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ongenuanceerde flikker die je bent. Als je er niet mee eens bent, prima, maar ventileer die mening dan op een andere manier.
En dat is dan mod geweest
ook weer zo ja.quote:
Dit dus, moet je nagaan. Je hebt baggerusers, zoals ik enzo. En je hebt Baggerusers, mislukte trollen die alleen maar andere lopen te zieken en gaan janken als ze kritiek krijgen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Baggeruser met hoofdletter nog wel.
ban aanvraag ban voor jou dus! Voor de rest praat je onzin!quote:Op maandag 21 november 2011 18:37 schreef Ongedierte het volgende:
Toch best wel triest dat ze hier helemaal pissig op reageert, vraag me af of ze haar bed al heeft ondergejankt. Als je je excuses aan zou bieden, mooi. Maar nu krijg ik een verlept topic met nog meer ge-''Ja maar'' Ik zeg: Slotje en ban voor TS. 4ever.
[..]
Dit dus, moet je nagaan. Je hebt baggerusers, zoals ik enzo. En je hebt Baggerusers, mislukte trollen die alleen maar andere lopen te zieken en gaan janken als ze kritiek krijgen.
Hij heeft juist een hartstikke goed punt.quote:Op maandag 21 november 2011 18:39 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ban aanvraag ban voor jou dus! Voor de rest praat je onzin!
Altijd.quote:Op maandag 21 november 2011 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft juist een hartstikke goed punt.
nee hoor!quote:Op maandag 21 november 2011 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft juist een hartstikke goed punt.
quote:Op maandag 21 november 2011 18:45 schreef Haifisch het volgende:
als ik homo was zou ik een poster van Computerprobleem op mijn kamer hebben.
ga nou eens weg kudtkindquote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef utopie het volgende:
1x ¤,- voor dit topic.
Spaart u ook zegeltjes?___
Mag ik ze anders voor mijn kleinzoon?quote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef utopie het volgende:
1x ¤,- voor dit topic.
Spaart u ook zegeltjes?___
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |