Altijd.quote:Op maandag 21 november 2011 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft juist een hartstikke goed punt.
nee hoor!quote:Op maandag 21 november 2011 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft juist een hartstikke goed punt.
quote:Op maandag 21 november 2011 18:45 schreef Haifisch het volgende:
als ik homo was zou ik een poster van Computerprobleem op mijn kamer hebben.
ga nou eens weg kudtkindquote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef utopie het volgende:
1x ¤,- voor dit topic.
Spaart u ook zegeltjes?___
Mag ik ze anders voor mijn kleinzoon?quote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef utopie het volgende:
1x ¤,- voor dit topic.
Spaart u ook zegeltjes?___
Leer eens typen, trutquote:
QFTquote:Op maandag 21 november 2011 18:37 schreef Ongedierte het volgende:
Toch best wel triest dat ze hier helemaal pissig op reageert, vraag me af of ze haar bed al heeft ondergejankt. Als je je excuses aan zou bieden, mooi. Maar nu krijg ik een verlept topic met nog meer ge-''Ja maar'' Ik zeg: Slotje en ban voor TS. 4ever.
[..]
Dit dus, moet je nagaan. Je hebt baggerusers, zoals ik enzo. En je hebt Baggerusers, mislukte trollen die alleen maar andere lopen te zieken en gaan janken als ze kritiek krijgen.
Ik haat op jou, je omgeving, je vrienden, je familie, je huis, je kleding, je spullen en je dieren.quote:Op maandag 21 november 2011 18:56 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik dacht dat je mij geblokt had kom niet haten
Hihi, opFOKken.quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Laat je toch niet zo opfokken ....
Ze doet het zelf door dit topic te openenquote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Laat je toch niet zo opfokken ....
quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja hallo, hou deze zwakzinnige troep gewoon in die inteelt-SC
Nee, bedankt.quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja hallo, hou deze zwakzinnige troep gewoon in die inteelt-SC
Ook dat heeft een slotje nodig.quote:Op maandag 21 november 2011 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, bedankt.Ze moet gewoon lekker ik dat verlepte dagboektopic blijven.
Eens, eigenlijk moet ze gewoon een permban krijgen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:58 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ook dat heeft een slotje nodig.
Nee, dan was het opFOK!ken.quote:
Ze moet gewoon een perm ban krijgen. Het zou me niks verbazen als ze het zusje is van plastic zakquote:Op maandag 21 november 2011 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, bedankt.Ze moet gewoon lekker ik dat verlepte dagboektopic blijven.
Wat een josti familie is dat dan.quote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ze moet gewoon een perm ban krijgen. Het zou me niks verbazen als ze het zusje is van plastic zak
Kinderen van Yvonne en Tong, maar bij de geboorte in een weeshuis gedropt omdat ze wisten dat het toch baggerusers werden, maar Yvonne heeft een zwak voor ze vandaar dat ze nog niet ge-permband zijn. Helaas.quote:Op maandag 21 november 2011 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een josti familie is dat dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |