Dan wordt het zo'n saaie boel hier.quote:Op maandag 21 november 2011 16:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat iedereen gewoon normaal met elkaar om.
ik doe normaal, maar oerbeer is heel erg pedant!quote:Op maandag 21 november 2011 16:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, hij heeft weldegelijk een punt.
Daarnaast; waarom al die haat? Wat mij betreft gaat iedereen gewoon normaal met elkaar om.
Je stelt je best wel aan dame.quote:Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik doe normaal, maar oerbeer is heel erg pedant!
Ligt er aan hoor, "normaal met elkaar om gaan" is een heel ruim begrip.quote:Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dan wordt het zo'n saaie boel hier.
alleen omdat je het ergens niet mee eens bent ga je je zo aanstellen, serieusquote:Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik doe normaal, maar oerbeer is heel erg pedant!
helemaal niet hij doet tegen meer mensen erg pedantquote:Op maandag 21 november 2011 16:45 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Je stelt je best wel aan dame.
ik deed dat nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:48 schreef muhahaha het volgende:
*Ja meester zij begonnen boehoe snik snik*
Je had al een eigen reeks en nu vernaggel je een andere reeks.
Ik zal er verder geen worden meer aan vuil maken.
welk deelquote:Op maandag 21 november 2011 16:50 schreef muhahaha het volgende:
Je doet het hier toch? Zogenaamd om vergiffenis vragen, ik heb je posts gezien in het laatste deel en dat bevestigde mijn oordeel over je.
Gast.quote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef pl4kkie het volgende:
UDOWO, grootste kanker SC van FOK! De meest infantiele autisten posten daar. INB4 een slotje. Iedereen besmet elkaar met aids daar.
Ongenuanceerde flikker die je bent. Als je er niet mee eens bent, prima, maar ventileer die mening dan op een andere manier.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef pl4kkie het volgende:
UDOWO, grootste kanker SC van FOK! De meest infantiele autisten posten daar. INB4 een slotje. Iedereen besmet elkaar met aids daar.
Het is maar een SC hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 17:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Heet niet voor niks UDOWU. Zullen we die users daar laten en ze vooral negeren ergens anders.
wie is we ?quote:Op maandag 21 november 2011 17:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Heet niet voor niks UDOWU. Zullen we die users daar laten en ze vooral negeren ergens anders.
ik had niks fout gedaan toch !?quote:Op maandag 21 november 2011 17:59 schreef Rezania het volgende:
Oh ja TSA, je hebt dit op jezelf gebracht, ga de schuld nou niet op anderen afschuiven.
Tuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 18:06 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik had niks fout gedaan toch !?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |