Wat denkt hij wel nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ga je nou serieus met mij in discussie?
ik.miest het op mijn tablet maken dus dan moelijk moelik allemaal SORRY COBAN!!quote:Op maandag 21 november 2011 13:36 schreef coban het volgende:
Ik zag mijn naam niet in de OP, dus ik accepteer niks
Excuses geaccepteerd. Maar dan ga je voortaan lief doen hequote:Op maandag 21 november 2011 13:38 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik.miest het op mijn tablet maken dus dan moelijk moelik allemaal SORRY COBAN!!
heel liefquote:Op maandag 21 november 2011 13:39 schreef coban het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd. Maar dan ga je voortaan lief doen he
ban aanvraag dus voor jou een ban!!quote:Op maandag 21 november 2011 13:36 schreef knoffel het volgende:
is dit indirect ban bespreken?ik zeg opnieuw een ban
quote:
en jij bent?quote:Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef Ouqz het volgende:
Ik heb een topic aan jou gewijd, diepvoerende gesprekken over de DM en niet eens een referentie naar mij als persoon. Voel mij gebruikt.
ik ken je alweer na even onderzoek te hebben gedaanquote:
Nee, te laat.quote:Op maandag 21 november 2011 14:18 schreef Zweetteef het volgende:
ik ken je alweer na even onderzoek te hebben gedaanmaar je bent zo onopvallend dus was ik je even vergeten
quote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef pl4kkie het volgende:
UDOWO, grootste kanker SC van FOK! De meest infantiele autisten posten daar. INB4 een slotje. Iedereen besmet elkaar met aids daar.
Arme jongen. Zakdoekje erbij?quote:Op maandag 21 november 2011 14:57 schreef BBQSausage het volgende:
Iedereen haten op UDOWUAls je het zo erg vindt, post / lees daar dan gewoon niet meer. Doe ik ook niet meer.
Triest gedoe om je frustratie te uiten over een topicreeks
quote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef antidood1 het volgende:
De TT is "Excuses UDOWU", de eerste 2 zinnen van de OP zijn dan ook excuses en de rest is alleen maar banbespreking en opnieuw de discussie proberen op de laten waaien
En dan ook nog die link naar je eigen topic![]()
Dit dus. En dit:quote:Op maandag 21 november 2011 14:57 schreef BBQSausage het volgende:
Iedereen haten op UDOWUAls je het zo erg vindt, post / lees daar dan gewoon niet meer. Doe ik ook niet meer.
Triest gedoe om je frustratie te uiten over een topicreeks
quote:Op maandag 21 november 2011 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
Oerbeer heeft zich een nacht lang uit de naad gewerkt om te voorkomen dat een kutuser het hele forum onderspamde. Niks kan zijn reputatie als mod meer schaden.
Nee, hij heeft weldegelijk een punt.quote:
Als het zo makkelijk was zou er ook nooit oorlog zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 16:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, hij heeft weldegelijk een punt.
Daarnaast; waarom al die haat? Wat mij betreft gaat iedereen gewoon normaal met elkaar om.
Oh ja, dat was het probleem!quote:Op maandag 21 november 2011 16:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was zou er ook nooit oorlog zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |