Exact.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die vooral zichzelf van werk voorzien. "Oh, dat werkt na 6 maanden trainen niet voor je? Goh, weet je zeker dat je het goed hebt gedaan... O ja? Nou, ik heb hier een nieuw schema voor je".
Allemaal commerciële troep, jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Exact.
Ik mis gewoon de echte liefhebbers, mensen die echt leven voor deze shit.
Of het nou puur bodybuilding of Crossfit is, gewoon veel kennis, zelf een super fysiek, en niet omdat de juf op school zei dat dit het enige vak is waar je zonder studie zo kon beginnen.
Voetbalbenenquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:00 schreef Stereotomy het volgende:
Heb korte hamstrings, dus voor mij ook moeilijk om veel verder te gaan. Kan m'n tenen ook niet aanraken als ik vooroverbuig en m'n benen recht hou. Scheen iedereen bij gym vroeger raar te vinden.
Dat heb ik nooit van m'n leven gekund, ook niet toen ik intensief volleybaldequote:Op zaterdag 26 november 2011 10:27 schreef Autobandje het volgende:
Ik dacht eerst ook dat ik korte hamstrings had, maar na weekje of 2 dagelijkse rekoefeningen kan ik echt al veel verder buigen en de grond gewoon raken met mijn vingers met gestrekte benen.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:25 schreef ZetaOS het volgende:
Ja. Ik dacht via m'n sportschool een goed voedingschema te kunnen krijgen zonder er zelf iets voor hoeven te doen (gold membership en alles, jwt). Wie weet komt die instructeur (met al zijn expertise) wel met iets veel beters dan wat ik in elkaar flans. Zegt die gozer met droge ogen "Jaaa.. daar moet je dan wel voor betalen, he".quote:Op zaterdag 26 november 2011 08:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zat toevallig bij een f4f waar een meisje die zelf bodybuild werkte( gaat ergens in mei wedstrijd doen). Zij heeft me wel goed geholpen. En ik train nog steeds met haar. Maar de meeste fitness instructeurs bieden je een schema aan waarvoor je moet betalen. En dan ook nog eens zon schema dat je je abonnement moet upgraden ofzo.
De beste optie is dan een echte BB gym te zoeken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Exact.
Of het nou puur bodybuilding of Crossfit is, gewoon veel kennis, zelf een super fysiek, en niet omdat de juf op school zei dat dit het enige vak is waar je zonder studie zo kon beginnen.
Flash Gym in DB.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:49 schreef Ganzz het volgende:
Je ziet op youtube filmpjes wel vaker van die diehard gyms, maar in reallife ben ik die eigenlijk nog nooit tegen gekomen. Ik denk dat het voor mij best motiverend werkt.
Hier trouwens ook iemand die meet squat dan deadlift, bij deadlift ga ik mijn onderrug voelen als ik zwaarder ga. Ik heb gekeken naar filmpjes of mijn houding goed was, maar volgens mij voer ik hem goed uit. Ik kan mijn rug niet recht genoeg houden met meer gewicht. DL gaat nu op 85, terwijl SQ op 110 gaat, al dan niet helemaal atg.
Zeg me waar ze/je woont en ik vertel je een fatsoenlijke gym in de buurt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Allemaal commerciële troep, jammer inderdaad.
Mijn vriendin wil graag naar een gym waar ze tenminste een rack hebben en losse stangen enzo. Er zitten iets van 6 gyms in haar omgeving, allemaal soort healthgyms, varierend in prijs van 15 euro p/m tot 40 nogwat euro. Alleen bij de duurste is er een rack met een Olympische stang. Voor de rest zijn er overal alleen maar dumbbells en benchpress bankjes waar je de stang niet van af mag halen, en een heleboel machines dus. Daarnaast van die agressief kijkende mensen die alleen maar banken en curlen, en niet weten wat squatten of deadliften is. Schamper lachen en 'Dat doen wij niet', en 'meisjes moeten maar cardio gaan doen'.
Ze kwam dus met dat verhaal en ik kon me niet voorstellen dat je in zo'n grote plaats meteen 45 euro moet betalen om goed te kunnen trainen.Ben dus gaan zoeken op internet en het blijkt dat zo'n buffel van DBB.com er zo'n tent runt.
Meer dan een tent is het niet, er is een rack, bankje, stangen, gewichten, vier cardioapparaten en nogwat. Het ruikt er naar rook, ziet er niet uit en de ruit is ingegooid enzo. En er zijn amper mensen, het gaat echt om het trainen. Toch betaal je er 25 euro per maand en je zit er meteen een jaar aan vast. Die kerel zelf zit aan de AAS en liep met 100 kg 6% shows enzo, heb ook zijn DBB gallery gezien en wat een poten heeft hij.
'Het is wel een viespeuk hoor maar hij was heel aardig'.Ik zou met liefde in die tent die tent trainen, maar voor meisjes is dat natuurlijk anders. Toch gaat ze het proberen, je kan gratis 1 proefles doen en als je het dan nog niet weet, 'dan neem je er nog maar een'.
Vanuit Hoogvliet, vind ik het ook te ver. Maar alsnog bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:05 schreef Snakey het volgende:
Voor degenen die in Rotterdam wonen, volgens mij is http://www.classicgymrotterdam.com/ wel de moeite waard om eens te checken.
Het is voor mezelf (vanuit Krimpen a/d IJssel) net effe iets te ver ivm reistijd.
Almerequote:Op zaterdag 26 november 2011 11:42 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zeg me waar ze/je woont en ik vertel je een fatsoenlijke gym in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |