abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104818221
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ja, als je flink wilt worden moet je deadliften en squatten, en als je dat niet wilt ook. _O_ En als je 'het bij een beetje fitness houdt'... tja, lees de TT :')
Ik hou het niet bij fitness maar idd, dan zou je hier verkeerd kunnen zitten ;)
pi_104818349
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef ThomasV. het volgende:
Waarom heb je m überhaupt geadviseerd om push-ups te doen? Naar weten zijn die te licht om maximale hypertrofie mee te bereiken of om kracht op te bouwen. Tenzij het een duursporter is die langdurig spanning op zijn rug moet hebben, zou ik het nooit adviseren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104818664
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:56 schreef 16meter het volgende:

[..]

oh please :')

mooiste zijn de trolls die om de zoveel tijd zelf gaan klagen over anderen, zoals jij. hypocriet gedoe.

"waarom moet je squatten en deadliften, ik train niet om groot te worden alleen beetje toned" hoe wil je daar uberhaupt serieus op reageren?
Ach ach hoor hem dan. 1x getrolld en gelijk hypocriet? Ga toch weg man.

Er zitten mensen in deze thread die vaak alleen komen om te bashen op onwetende. Als iemand een vraag stelt en jij vindt het dom dan reageer je niet er zijn genoeg mensen die zichzelf niet te goed voelen om vragen wel te beantwoorden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ambrosius op 25-11-2011 22:11:40 (doe normaal, als je kunt) ]
If not now, then when.
pi_104819306
Ik denk dat het de toon is waarop het gevraagd wordt. Het klonk meer als; ''ik heb nog nooit gesquat, ben dit ook niet van plan ooit te gaan doen; dus overtuig me maar dat dat ergens goed voor is''. Tja, dan hoef je niet op veel sympathie te rekenen.

Had hij het zo gevraagd; ''mensen, ik wil gaan squatten en deadliften; alleen weet ik niet waarom en hoe ik het moet doen; hebben jullie links voor mij waar dit uitgelegd wordt'' of ''google heeft me niks opgeleverd, dus vraag ik jullie welke spiergroepen je pakt met squats of DL's.'' of als hij enige blijk van enthousiasme had getoond, was het andere koek geweest.

Het zegt al genoeg dat hij al meer dan een jaar bezig is; maar nog nooit deze oefeningen heeft gedaan :{w
pi_104819519
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:46 schreef Weissman het volgende:
Ik denk dat het de toon is waarop het gevraagd wordt. Het klonk meer als; ''ik heb nog nooit gesquat, ben dit ook niet van plan ooit te gaan doen; dus overtuig me maar dat dat ergens goed voor is''. Tja, dan hoef je niet op veel sympathie te rekenen.

Had hij het zo gevraagd; ''mensen, ik wil gaan squatten en deadliften; alleen weet ik niet waarom en hoe ik het moet doen; hebben jullie links voor mij waar dit uitgelegd wordt'' of ''google heeft me niks opgeleverd, dus vraag ik jullie welke spiergroepen je pakt met squats of DL's.'' of als hij enige blijk van enthousiasme had getoond, was het andere koek geweest.

Het zegt al genoeg dat hij al meer dan een jaar bezig is; maar nog nooit deze oefeningen heeft gedaan :{w
Jij kraakt sowieso iedereen af die geen Ronnie wilt worden.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_104819783
Velen van ons waaronder ik zelf heb nooit Squats of deadlifts gedaan voordat ik wist dat het zo goed is. En onthoudt dat wij hier bij elkaar over meer kennis beschikken dan als je gaat zoeken op Google, mensen die er niks van weten, weten niet waar ze moeten zoeken en wat ze moeten geloven.
If not now, then when.
pi_104819912
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:50 schreef da_unfuckwithable het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Velen van ons waaronder ik zelf heb nooit Squats of deadlifts gedaan voordat ik wist dat het zo goed is. En onthoudt dat wij hier bij elkaar over meer kennis beschikken dan als je gaat zoeken op Google, mensen die er niks van weten, weten niet waar ze moeten zoeken en wat ze moeten geloven.
SPOILER
pi_104820978
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:36 schreef Panzermaus het volgende:
Wieltjes.
SPOILER
Van mij hoeven ze op dit moment niet groter te worden, gewoon meer definitie erop en kuiten voller. Alleen ik heb het idee dat dat laatste heel lang kan duren bij ecto's. :')

Ik zag hier laatst trouwens zo'n foto van zo'n sporter in zo'n strakke broek, zo'n Rus volgens mij. Zijn er hier mensen die naar zulke legs streven eigenlijk?
je bedoelt stoitsov?

de buitenkanten van je dijen worden al flink, nu nog de binnenkanten. Hoe? Front squats *O*

Niet te vergeten dat die Rus Bulgaar opstond en naar bed ging met front squats dag in dag uit
pi_104821090
Leuk om te zien dat ik zo'n discussie los heb gemaakt bij jullie. En nee ik train niet per definitie om de grootste te worden, maar ik wel graag een volledig schema. Zoals ik al eerder aangaf heb ik de oefeningen deze avond geprobeerd en ik moet zeggen dat het wel beviel.
pi_104821679
Ach die discussies zijn er maandelijks. Alsof we ongesteld zijn.
If not now, then when.
pi_104821855
Spreek voor jezelf a.u.b.
pi_104824395
quote:
5s.gif Op maandag 21 november 2011 22:47 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er trouwens hier meer mensen met diastasis van hun buikspieren? Dat ze zegmaar uit elkaar staan, waardoor het zelfs als je ripped bent lijkt alsof je een buikje hebt?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hier heb ik echt zo'n enorme teringhekel aan. Het komt vooral voor bij vrouwen na de bevalling, maar mannen kunnen het dus ook krijgen vanwege teveel crunchen ofwel aangeboren. Zover ik weet, is het enige wat je eraan kunt doen een operatie die niet vergoed wordt (cosmetisch). Heb een tijd lang dagelijks stomach vacuums geprobeerd om de onderliggende spier (de TVA - transverse abdominus) aan te trekken, maar daar heb ik weinig resultaat mee behaald. Overweeg de Tupler Technique, maar dan mag ik dus 6 weken de gym niet in en moet ik een tijdje een soort gordel dragen :')
Ik snap hoe vrouwen na een zwangerschap hieraan komen, maar ik mis even hoe crunches deze afwijking kunnen veroorzaken.
pi_104824655
Wel typisch dat hier allemaal van die deadlift adepten zitten terwijl ik dat in de realiteit vrijwel nooit iemand zie doen in mijn sportschool.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_104824815
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:07 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ik snap hoe vrouwen na een zwangerschap hieraan komen, maar ik mis even hoe crunches deze afwijking kunnen veroorzaken.
Nou als je Crunches lekker verkeerd doet zoals de meeste beginners, en u de buik lekker naar buiten drukt en dan fanatiek aan de gang gaat, dan gebeurd dit.
pi_104825295
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Wel typisch dat hier allemaal van die deadlift adepten zitten terwijl ik dat in de realiteit vrijwel nooit iemand zie doen in mijn sportschool.
wat is de realiteit?

waar bestaat jouw sportschool uit? Uit voornamelijk losse gewichten of voornamelijk cardio apparaten ?
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:23:45 #266
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_104825335
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Wat wil je nu zeggen?
pi_104825836
Muscle system pro 2 interessante app.
pi_104826194
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:50 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

wilt :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En onthoudt dat wij hier bij elkaar over meer kennis beschikken dan als je gaat zoeken op Google, mensen die er niks van weten, weten niet waar ze moeten zoeken en wat ze moeten geloven.
Wat een onzin zeg, alsof er hier iemand is die ook maar in de buurt is gekomen van het lezen van alle tienduizenden artikelen op internet die raakvlak hebben met deze sport.

Google herbergt 100.000.000 maal meer informatie dan al onze kennis samen en dat keer honderd.

[ Bericht 23% gewijzigd door 16meter op 25-11-2011 22:41:44 ]
pi_104826208
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:23 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Wat wil je nu zeggen?
IDK het is een constatering
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:23 schreef Kroc het volgende:

[..]

wat is de realiteit?

waar bestaat jouw sportschool uit? Uit voornamelijk losse gewichten of voornamelijk cardio apparaten ?
Het zit wel een beetje in de healthcenter sfeer maar er zijn "grote jongens" bij en er is de mogelijkheid om te deadliften. Ik vind het alleen typisch dat hier word gezworen bij deadliften terwijl ik dat in de praktijk niemand zie doen. Maar oke het zal wel met het type publiek van mijn sportschool te maken hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door RandyMcRanderson op 25-11-2011 22:54:49 ]
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_104826562
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:36 schreef 16meter het volgende:

[..]

wilt :')

[..]

Wat een onzin zeg, alsof er hier iemand is die ook maar in de buurt is gekomen van het lezen van alle tienduizenden artikelen op internet die raakvlak hebben met deze sport.

Google herbergt 100.000.000 maal meer informatie dan al onze kennis samen en dat keer honderd.

Tuurlijk maar wij weten ze te onderscheiden. Nieuwkomers hebben geen flauw idee welke info betrouwbaar is.
If not now, then when.
pi_104827852
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Tuurlijk maar wij weten ze te onderscheiden. Nieuwkomers hebben geen flauw idee welke info betrouwbaar is.
Sowieso. En ook dat 5 verschillende mensen zeggen dat je dit/dat/zus/zo moet doen. In het begin best verwarrend en nu doe ik gewoon waarbij ik me het beste bij voel.
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:36:47 #272
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_104829364
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:05 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Sowieso. En ook dat 5 verschillende mensen zeggen dat je dit/dat/zus/zo moet doen. In het begin best verwarrend en nu doe ik gewoon waarbij ik me het beste bij voel.
Dat is het beste inderdaad. Je krijgt hier bijna nog meer antwoorden dan je via Google kan vinden. :D

Daarbij is iemand vragen stellen IRL gewoon veel beter, zeker als beginner. Ik kan me de irritatie over vragen van newbies die hier binnen komen met een, relevante vraag, maar makkelijk te vinden antwoord, wel voorstellen. Maar het lijkt me 100x makkelijker hem of haar vriendelijk te verwijzen (of misschien zelfs gewoon antwoorden :o ) ipv op zijn/haar nek te springen en een topic weer eens totaal te laten ontsporen.
pi_104830303
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:36 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat is het beste inderdaad. Je krijgt hier bijna nog meer antwoorden dan je via Google kan vinden. :D

Daarbij is iemand vragen stellen IRL gewoon veel beter, zeker als beginner. Ik kan me de irritatie over vragen van newbies die hier binnen komen met een, relevante vraag, maar makkelijk te vinden antwoord, wel voorstellen. Maar het lijkt me 100x makkelijker hem of haar vriendelijk te verwijzen (of misschien zelfs gewoon antwoorden :o ) ipv op zijn/haar nek te springen en een topic weer eens totaal te laten ontsporen.
Zeker en de meeste mensen reageren wel relaxed als je om advies vraagt. Hier niet.
pi_104832133
Ik wou nog even melden dat PT`s en andere sportschool medewerker een stel back stabbers zijn.
Ze lachen in je gezicht, maar steken je van achter neer met de ongein die ze verkondigen.
  zaterdag 26 november 2011 @ 00:52:08 #275
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_104832333
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 00:44 schreef ZetaOS het volgende:
Ik wou nog even melden dat PT`s en andere sportschool medewerker een stel back stabbers zijn.
Ze lachen in je gezicht, maar steken je van achter neer met de ongein die ze verkondigen.
Dat zijn mensen die vooral zichzelf van werk voorzien. "Oh, dat werkt na 6 maanden trainen niet voor je? Goh, weet je zeker dat je het goed hebt gedaan... O ja? Nou, ik heb hier een nieuw schema voor je".

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')