ja dus? ik ben gevoelloos remember, idcquote:
tis fok jonge, we doen niet aan tekons.quote:Op maandag 21 november 2011 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja dus? ik ben gevoelloos remember, idc
ik wil er ook 1, kan ik bij jou bestellen?quote:
en dat inderdeedquote:Op maandag 21 november 2011 00:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tis fok jonge, we doen niet aan tekons.
no shit sherlockquote:Op maandag 21 november 2011 00:24 schreef DrBiemel het volgende:
Creme brulee betekent verbrandte creme !
NOUUUUUU :$quote:Op maandag 21 november 2011 00:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dit is waarom ik van Rokje hou
quote:Op maandag 21 november 2011 00:26 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
<3
Dacht ik, laat m'n slimheid zien word ik afgekraakt...
ik zie jou al met je tong uit je mond snorren op mensen tekenen in een tijdschrift ofzoquote:
nogal voordehandliggend hequote:Op maandag 21 november 2011 00:26 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
<3
Dacht ik, laat me slimheid zien wordt ik afgekraakt...
zo dan hequote:Op maandag 21 november 2011 00:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zie jou al met je tong uit je mond snorren op mensen tekenen in een tijdschrift ofzo
Jigglypuffquote:Op maandag 21 november 2011 00:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo dan he
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 21 november 2011 00:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
*pakt stift*quote:Op maandag 21 november 2011 00:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
*begint in slaap te vallen*
wat heeft datermee te makenquote:
ze gaat snorren tekenenquote:Op maandag 21 november 2011 00:34 schreef Seraphine het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik jou dat moet uitleggen
een een duistere vlinder van het kwaad op je wangquote:Op maandag 21 november 2011 00:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oh nu krijg ik een snoroh jeetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
dit ben ik met mn snordit is mijn reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
oh wat leukquote:Op maandag 21 november 2011 00:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een een duistere vlinder van het kwaad op je wang
eeeeeeeeeeeeeeeeeenig gaat t wordenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
okeeee tot morgennn en slaap lekkerquote:Op maandag 21 november 2011 00:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dat geloof ik meteenik ga FOK! afsluiten, doei liefjes en tot later
Slaap zacht schatjequote:Op maandag 21 november 2011 00:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dat geloof ik meteenik ga FOK! afsluiten, doei liefjes en tot later
quote:Op maandag 21 november 2011 00:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 21 november 2011 00:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:42 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 00:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
of een por van achterquote:
see what i did there?quote:
k moest zelf lachen erg hequote:
quote:Op maandag 21 november 2011 00:56 schreef Moeraskat het volgende:
oke ik ben te bedsee youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 00:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
see you![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morge eendjequote:
hey morgequote:
wat zal volgende week maandag dan leuk wordenquote:Op maandag 21 november 2011 09:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
De maandag is een straf voor wat we in het weekend gedaan hebben.
oh jeetjequote:Op maandag 21 november 2011 09:23 schreef utopie het volgende:
[..]
wat zal volgende week maandag dan leuk worden![]()
ik heb dit weekend 2 feesjes gehad, maar geen straf hoorquote:Op maandag 21 november 2011 09:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
De maandag is een straf voor wat we in het weekend gedaan hebben.
liegert!quote:Op maandag 21 november 2011 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb dit weekend 2 feesjes gehad, maar geen straf hoor
quote:Op maandag 21 november 2011 09:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
NBT is gianni niet tegengekomen
Daar wil ik foto's van zienquote:Op maandag 21 november 2011 09:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
En ze had nog wel een glitterbroek aan
Beter dan dat hij gejat is...quote:Op maandag 21 november 2011 09:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn fiets staat nog steeds op het station, faal
Ah, dan vraag ik het wel per pmquote:Op maandag 21 november 2011 09:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Volgens mij zou ze ze maken, weet alleen niet of ze ze gaat posten
Ja, vaak als station en fiets in 1 zin staan, staat gejat er ook bijquote:
heb je ook last van hijgers ?quote:
ja altijd hequote:Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je ook last van hijgers ?
Ja, dat is dan wel gelukkigquote:Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol, mijn zus zei dat als ik kinderen zou krijgen metdat dat een hele leuke combo zou worden.
Dan eisen die kinderen gucci en chanel xboxen ofzo![]()
![]()
![]()
Gelukkig wil ik geen kinderen
ja dat zou me toch een drama zijnquote:Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol, mijn zus zei dat als ik kinderen zou krijgen metdat dat een hele leuke combo zou worden.
![]()
![]()
Wel een gat in de markt, designer xboxenquote:Op maandag 21 november 2011 10:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat zou me toch een drama zijn
haha zullen vast wel mooi zijnquote:Op maandag 21 november 2011 10:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel een gat in de markt, designer xboxen![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 10:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is deze?quote:Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
![]()
Dank je, maar ik heb geen iPad...quote:Op maandag 21 november 2011 10:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je krijgt de groetjes van je iPad
ja wie wil dat nou nietquote:Op maandag 21 november 2011 10:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gaat ie weer jagen op een ban...quote:
dan komt ie hier weer volop posten want ohjeetje wat hebben we hem gemistquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 10:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan komt ie hier weer volop posten wan ohjeetje wat hebben we hem gemist
dat denk ik ook jaquote:Op maandag 21 november 2011 10:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wie het wel wil
is dit nu sarcasme?quote:Op maandag 21 november 2011 10:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan komt ie hier weer volop posten want ohjeetje wat hebben we hem gemist
sowieso dat ik het wilquote:Op maandag 21 november 2011 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat denk ik ook jazowieso wie er uberhaupt een xbox wil haha
nou dan ben je de 1e klantquote:
lekker , doe maar een frikadel speciaal aubquote:
quote:
Hehe, uitverkochtquote:
ik vind het ook niet leuk om de 5e klant te zijn, wie weet welke 4 je voor zijn gegaanquote:Op maandag 21 november 2011 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan ben je de 1e klant
zwanger ?quote:Op maandag 21 november 2011 10:31 schreef Seraphine het volgende:
[..]
we hebben hier geen frituur dus waar het vandaan komt weet ik nieten ik ben al zo misselijk
mja die rooie uit boxtel kwam langsquote:
Gingers have no soulquote:Op maandag 21 november 2011 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja die rooie uit boxtel kwam langs
waarom is een vrouw meteen zwanger als ze misselijk is.quote:
laat hem da maar nie horequote:
Je bent in je slaap meegenomen in een UFO en daar hebben aliens je bevrucht dmv kunstmatige inseminatie.quote:Op maandag 21 november 2011 10:33 schreef Seraphine het volgende:
[..]
waarom is een vrouw meteen zwanger als ze misselijk is.
en ik zou niet weten hoe want heb geen relatie.
dat is voor WL geen bezwaarquote:Op maandag 21 november 2011 10:33 schreef Seraphine het volgende:
[..]
Tja, omdat de reactie van de vrouwen altijd zo leuk is...quote:Op maandag 21 november 2011 10:33 schreef Seraphine het volgende:
[..]
wat is er nu leuk aan kunstmatige inseminatie. dat is als bier zonder alcoholquote:Op maandag 21 november 2011 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je bent in je slaap meegenomen in een UFO en daar hebben aliens je bevrucht dmv kunstmatige inseminatie.
dat komt waarschijnlijk door de chloroform , dan weet je niets meerquote:Op maandag 21 november 2011 10:33 schreef Seraphine het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 10:38 schreef Seraphine het volgende:
[..]
wat is er nu leuk aan kunstmatige inseminatie. dat is als bier zonder alcohol
Terechte klacht.quote:Op maandag 21 november 2011 10:38 schreef Seraphine het volgende:
[..]
ohquote:Op maandag 21 november 2011 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, omdat de reactie van de vrouwen altijd zo leuk is...
Ah, netjes dat het bij jou geen optie is als je geen relatie heb
ik had het liever wel willen wetenquote:Op maandag 21 november 2011 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt waarschijnlijk door de chloroform , dan weet je niets meer
Oe, je bloostquote:
Ga je dan een design xbox aanschaffen?quote:Op maandag 21 november 2011 10:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
HELP SPACEINVADERS DE WINTER DOOR
geef nu aan bankrekening nr xxxxx
mooi gezegdquote:Op maandag 21 november 2011 10:38 schreef Seraphine het volgende:
[..]
Nee een iPad 2quote:Op maandag 21 november 2011 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ga je dan een design xbox aanschaffen?
wil jij weer alle details, Vuige Sletquote:Op maandag 21 november 2011 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oe, je bloost
En als ik het moet weten... dan moet je het maar vertellen, hier of per pm/dm
quote:Op maandag 21 november 2011 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wil jij weer alle details, Vuige Slet
jij wilt anders ook graag alles weten hoorquote:Op maandag 21 november 2011 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wil jij weer alle details, Vuige Slet
Ben je me nou weer aan het aanstaren? Ik word er zenuwachtig vanquote:Op maandag 21 november 2011 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]zij zegt dat ik het moet weten...
quote:Op maandag 21 november 2011 10:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
HELP SPACEINVADERS DE WINTER DOOR
geef nu aan bankrekening nr xxxxx
mwahquote:Op maandag 21 november 2011 10:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ben je zo'n vuige losbol ja?
ik dacht dat jij altijd keihard afwees ?quote:
nietes, ben een onschuldig lammetje !quote:Op maandag 21 november 2011 10:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij wilt anders ook graag alles weten hoor
quote:Op maandag 21 november 2011 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben je me nou weer aan het aanstaren? Ik word er zenuwachtig van
als mannen sleazy openingszinnen of kansloze opmerkingen makenquote:Op maandag 21 november 2011 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat jij altijd keihard afwees ?
quote:Op maandag 21 november 2011 10:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]tenzij je nu weer een half uur naar mn foto's zit te kijken...
lekker hoorquote:Op maandag 21 november 2011 10:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nietes, ben een onschuldig lammetje !
quote:
jajaquote:Op maandag 21 november 2011 10:45 schreef Seraphine het volgende:
[..]
ik ben heel netjes hoor. kom uit een christelijk gezin![]()
Dan vinden wel veel mensen mij lekkerquote:
Kim Holland ookquote:Op maandag 21 november 2011 10:45 schreef Seraphine het volgende:
[..]
ik ben heel netjes hoor. kom uit een christelijk gezin![]()
psssttquote:Op maandag 21 november 2011 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
Een spees, je hebt een eervolle vermelding gekregen in mn fobo...
niet met shoarmakruiden en op een rol. normaal lamsvlees vind ik ook niet echt lekker, maar de kruiden verhullen een hoop. bovendien is denk alles vd grill wel lekkerquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
pssstt
Met dank aan spees, dus als je het idee dat ik aan het lurken was:
moet nog 'hebt' tussen idee en dat
je fobo wordt mede mogelijkgemaakt door GRTDquote:Op maandag 21 november 2011 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
Een spees, je hebt een eervolle vermelding gekregen in mn fobo...
quote:
Kan ik hier niet zien, maar mag er blij om zijn dus?quote:
is een pizza met patat en 3 broodjes hamburger erop gepletquote:Op maandag 21 november 2011 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Kan ik hier niet zien, maar mag er blij om zijn dus?
quote:Op maandag 21 november 2011 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is een pizza met patat en 3 broodjes hamburger erop geplet
dat meisje van 14 bedoel je ?quote:Op maandag 21 november 2011 10:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
die pizzamogen jullie houden... geef mij het blondje maar
kan ze grasmaaien ?quote:Op maandag 21 november 2011 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat meisje van 14 bedoel je ?
ja tieten mogen niet meer toch ?quote:Op maandag 21 november 2011 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
is het smerig eten post uurtje ofzo...
voor een breezer en wat chloroform doet ze alles wat je maar wiltquote:
klopt...quote:Op maandag 21 november 2011 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja tieten mogen niet meer toch ?
ik dacht zelf meer aan GHBquote:Op maandag 21 november 2011 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor een breezer en wat chloroform doet ze alles wat je maar wilt
je hebt net een taart op ? WTF ?quote:Op maandag 21 november 2011 11:04 schreef Crazy-M het volgende:
hier net een taart op, dus jah, even geen eten hier
mja, en ligt nog 5 kilo aan pepernotenquote:Op maandag 21 november 2011 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt net een taart op ? WTF ?
dat kan ook, mits verkrijgbaarquote:
zeg, kan ik niet bij jou komen werken.quote:Op maandag 21 november 2011 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, en ligt nog 5 kilo aan pepernoten
heb nog wel wat connectiesquote:Op maandag 21 november 2011 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan ook, mits verkrijgbaar
dan zijn de pepernoten helemaal snel opquote:Op maandag 21 november 2011 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg, kan ik niet bij jou komen werken.
feestbeestquote:
quote:
NBT!!quote:
Ik niet!quote:
ja, ik ook.quote:
eensquote:
glitterbroek?quote:
haha ja ze had een glitterbroek aanquote:Op maandag 21 november 2011 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
glitterbroek?
godver, dan heb ik je volgens mij wel gezien
quote:Op maandag 21 november 2011 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
glitterbroek?
Faalquote:Op maandag 21 november 2011 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
glitterbroek?
Ah, klinkt als een echte GRTD meetquote:Op maandag 21 november 2011 11:15 schreef NBT het volgende:
dw was er ook niet..... Ik stond linksvoor bij podium, met glitterbroek
had dat dan ff van te voren gezegtquote:Op maandag 21 november 2011 11:15 schreef NBT het volgende:
dw was er ook niet..... Ik stond linksvoor bij podium, met glitterbroek
waar is het zadel ?quote:Op maandag 21 november 2011 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
De politie in het Amerikaanse Miami heeft vrijdag een nepdokter aangehouden die ervan wordt verdacht een patiënte te hebben geïnjecteerd met cement, olie, superlijm en een bandenplakmiddel. De patiënte was uitgekomen bij de zogenaamde arts na een zoektocht naar een betaalbare plastisch chirurg.
De patiënte, een vrouw die in een nachtclub zou gaan werken en wat meer rondingen in haar lichaamsvorm wilde laten aanbrengen, betaalde mei vorig jaar 700 dollar (ruim 500 euro) voor een reeks injecties in en rondom haar billen.
De behandeling door de 30-jarige Oneal Ron Morris leverde niet het gewenste effect op. Toen ze klaagde over pijn, stelde Morris haar gerust met de woorden: 'Maak je geen zorgen, het komt in orde. We blijven je gewoon inspuiten met het spul en dan komt het vanzelf voor elkaar.'
WTF!!!
quote:
je zal haar vriend maar wezen. blok beton op je.quote:
ik kon niet achter je aan de dameswc op lopenquote:
lekkere reetquote:Op maandag 21 november 2011 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
De politie in het Amerikaanse Miami heeft vrijdag een nepdokter aangehouden die ervan wordt verdacht een patiënte te hebben geïnjecteerd met cement, olie, superlijm en een bandenplakmiddel. De patiënte was uitgekomen bij de zogenaamde arts na een zoektocht naar een betaalbare plastisch chirurg.
De patiënte, een vrouw die in een nachtclub zou gaan werken en wat meer rondingen in haar lichaamsvorm wilde laten aanbrengen, betaalde mei vorig jaar 700 dollar (ruim 500 euro) voor een reeks injecties in en rondom haar billen.
De behandeling door de 30-jarige Oneal Ron Morris leverde niet het gewenste effect op. Toen ze klaagde over pijn, stelde Morris haar gerust met de woorden: 'Maak je geen zorgen, het komt in orde. We blijven je gewoon inspuiten met het spul en dan komt het vanzelf voor elkaar.'
WTF!!!
nu even een serieuze reactie... ik heb medelijden met het vrouwtje.quote:Op maandag 21 november 2011 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zal haar vriend maar wezen. blok beton op je.
uhm, daar weet ik niks vanquote:Op maandag 21 november 2011 11:18 schreef NBT het volgende:
ja gianni, jij zei dat je me wel zou herkennen, had ook braaf mijn roze ketting om, wat ik volgens mij wel gezegd heb!
*kuch* pics van je broekquote:Op maandag 21 november 2011 11:18 schreef NBT het volgende:
ja gianni, jij zei dat je me wel zou herkennen, had ook braaf mijn roze ketting om, wat ik volgens mij wel gezegd heb!
jajajaja, wacht ff, zat mobiel....quote:
* MaleDuck wacht rustig... iemand koffie?quote:
Wtf haha, lekker dan.quote:Op maandag 21 november 2011 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
WTF!!!
eenden kunnen toch overal pissen ?quote:Op maandag 21 november 2011 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
ik moet pissen, maar heb geen zin...
luilakquote:Op maandag 21 november 2011 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
ik moet pissen, maar heb geen zin...
Niet beschikbare treinquote:Op maandag 21 november 2011 11:26 schreef NBT het volgende:
ooohwwwww, cc heb heel geen pic gemaakt, kan ik nu wel doen maar dan krijgen jullie alleen een foto van me benen in de broek, mijn bovenkant van gister heb ik wel op de foto
pics van je bovenkant en pics van je broek.quote:Op maandag 21 november 2011 11:26 schreef NBT het volgende:
ooohwwwww, cc heb heel geen pic gemaakt, kan ik nu wel doen maar dan krijgen jullie alleen een foto van me benen in de broek, mijn bovenkant van gister heb ik wel op de foto
Ja dat vond ik ook stom!!!!!quote:Op maandag 21 november 2011 11:28 schreef gianni61 het volgende:
maar NBT: waarom hebben ze improper dancing niet gespeeld?
haha, das wel relaxedquote:Op maandag 21 november 2011 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
Omg er bestaan nog aardige buschauffeursm'n bus had een half uur vertraging dus redde ik m'n aansluiting niet die buschauffeur toen andere bus ingeseind dat ik er aan kwam die bus heeft op me gewacht k had net te weinig geld omdat k niet kon pinnen ivm vertraging is hij langs een pinautomaat gereden voor mij lol !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:Op maandag 21 november 2011 11:30 schreef NBT het volgende:
mooi pinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
PEACE.. and love natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
bij de bar aan de zijkant. ongeveer halverwege.quote:Op maandag 21 november 2011 11:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook stom!!!!!
maar waar stond jij dan?
Inderdaad als hij had gezegd jammer voor je pak de volgende maar dan had ik twee uur kunne wachten en dan duurde deze reis vijf uur en een halfquote:
ohh niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
wel vriendelijk bedankt neem ik aan ?quote:Op maandag 21 november 2011 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad als hij had gezegd jammer voor je pak de volgende maar dan had ik twee uur kunne wachten en dan duurde deze reis vijf uur en een half
je bent bij de merch geweet???? daar stond ik de hele tijd naaast!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 november 2011 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij de bar aan de zijkant. ongeveer halverwege.
ik was al blij dat hij op het laatst nog dance commander speelde
vond het sowieso te snel afgelopen. en ze hadden verdomme de t-shirts niet meer groter dan L
als je die pet nou op had gehad, dan had ik je zeker wel gevondenquote:Op maandag 21 november 2011 11:32 schreef NBT het volgende:
jaaaa, en dan een glitterbroek eronder voorstellen....
iets met eindhovenquote:Op maandag 21 november 2011 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Waar zijn jullie naar toe gegaan ?
Electric Sixquote:Op maandag 21 november 2011 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Waar zijn jullie naar toe gegaan ?
Ik had hem op !!!!! naja, halverwege niet meerquote:Op maandag 21 november 2011 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je die pet nou op had gehad, dan had ik je zeker wel gevonden
ah okequote:
ja, wel pas toen het afgelopen was. weet niet of je er toen nog stondquote:Op maandag 21 november 2011 11:33 schreef NBT het volgende:
[..]
je bent bij de merch geweet???? daar stond ik de hele tijd naaast!!!!!!!!!
Uiteraard ik heb gezegd dat hij heel erg bedankt is en m'n held van de week toen moest ie lachenquote:Op maandag 21 november 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel vriendelijk bedankt neem ik aan ?![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uiteraard ik heb gezegd dat hij heel erg bedankt is en m'n held van de week toen moest ie lachen
neem je dan wel spannend op?quote:Op maandag 21 november 2011 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, wel pas toen het afgelopen was. weet niet of je er toen nog stond
maar ja. nu moet je 13 maart maar naar PUSA komen, dan meeten we dan
hihiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |