ja dus? ik ben gevoelloos remember, idcquote:
tis fok jonge, we doen niet aan tekons.quote:Op maandag 21 november 2011 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja dus? ik ben gevoelloos remember, idc
ik wil er ook 1, kan ik bij jou bestellen?quote:
en dat inderdeedquote:Op maandag 21 november 2011 00:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tis fok jonge, we doen niet aan tekons.
no shit sherlockquote:Op maandag 21 november 2011 00:24 schreef DrBiemel het volgende:
Creme brulee betekent verbrandte creme !
NOUUUUUU :$quote:Op maandag 21 november 2011 00:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dit is waarom ik van Rokje hou
quote:Op maandag 21 november 2011 00:26 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
<3
Dacht ik, laat m'n slimheid zien word ik afgekraakt...
ik zie jou al met je tong uit je mond snorren op mensen tekenen in een tijdschrift ofzoquote:
nogal voordehandliggend hequote:Op maandag 21 november 2011 00:26 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
<3
Dacht ik, laat me slimheid zien wordt ik afgekraakt...
zo dan hequote:Op maandag 21 november 2011 00:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zie jou al met je tong uit je mond snorren op mensen tekenen in een tijdschrift ofzo
Jigglypuffquote:Op maandag 21 november 2011 00:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo dan he
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 21 november 2011 00:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
*pakt stift*quote:Op maandag 21 november 2011 00:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
*begint in slaap te vallen*
wat heeft datermee te makenquote:
ze gaat snorren tekenenquote:Op maandag 21 november 2011 00:34 schreef Seraphine het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik jou dat moet uitleggen
een een duistere vlinder van het kwaad op je wangquote:Op maandag 21 november 2011 00:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oh nu krijg ik een snoroh jeetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 21 november 2011 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
dit ben ik met mn snordit is mijn reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
oh wat leukquote:Op maandag 21 november 2011 00:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een een duistere vlinder van het kwaad op je wang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |