quote:
NBT!!quote:
Ik niet!quote:
ja, ik ook.quote:
eensquote:
glitterbroek?quote:
haha ja ze had een glitterbroek aanquote:Op maandag 21 november 2011 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
glitterbroek?
godver, dan heb ik je volgens mij wel gezien
quote:Op maandag 21 november 2011 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
glitterbroek?
Faalquote:Op maandag 21 november 2011 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
glitterbroek?
Ah, klinkt als een echte GRTD meetquote:Op maandag 21 november 2011 11:15 schreef NBT het volgende:
dw was er ook niet..... Ik stond linksvoor bij podium, met glitterbroek
had dat dan ff van te voren gezegtquote:Op maandag 21 november 2011 11:15 schreef NBT het volgende:
dw was er ook niet..... Ik stond linksvoor bij podium, met glitterbroek
waar is het zadel ?quote:Op maandag 21 november 2011 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
De politie in het Amerikaanse Miami heeft vrijdag een nepdokter aangehouden die ervan wordt verdacht een patiënte te hebben geïnjecteerd met cement, olie, superlijm en een bandenplakmiddel. De patiënte was uitgekomen bij de zogenaamde arts na een zoektocht naar een betaalbare plastisch chirurg.
De patiënte, een vrouw die in een nachtclub zou gaan werken en wat meer rondingen in haar lichaamsvorm wilde laten aanbrengen, betaalde mei vorig jaar 700 dollar (ruim 500 euro) voor een reeks injecties in en rondom haar billen.
De behandeling door de 30-jarige Oneal Ron Morris leverde niet het gewenste effect op. Toen ze klaagde over pijn, stelde Morris haar gerust met de woorden: 'Maak je geen zorgen, het komt in orde. We blijven je gewoon inspuiten met het spul en dan komt het vanzelf voor elkaar.'
WTF!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |