je zal haar vriend maar wezen. blok beton op je.quote:
ik kon niet achter je aan de dameswc op lopenquote:
lekkere reetquote:Op maandag 21 november 2011 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
De politie in het Amerikaanse Miami heeft vrijdag een nepdokter aangehouden die ervan wordt verdacht een patiënte te hebben geïnjecteerd met cement, olie, superlijm en een bandenplakmiddel. De patiënte was uitgekomen bij de zogenaamde arts na een zoektocht naar een betaalbare plastisch chirurg.
De patiënte, een vrouw die in een nachtclub zou gaan werken en wat meer rondingen in haar lichaamsvorm wilde laten aanbrengen, betaalde mei vorig jaar 700 dollar (ruim 500 euro) voor een reeks injecties in en rondom haar billen.
De behandeling door de 30-jarige Oneal Ron Morris leverde niet het gewenste effect op. Toen ze klaagde over pijn, stelde Morris haar gerust met de woorden: 'Maak je geen zorgen, het komt in orde. We blijven je gewoon inspuiten met het spul en dan komt het vanzelf voor elkaar.'
WTF!!!
nu even een serieuze reactie... ik heb medelijden met het vrouwtje.quote:Op maandag 21 november 2011 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zal haar vriend maar wezen. blok beton op je.
uhm, daar weet ik niks vanquote:Op maandag 21 november 2011 11:18 schreef NBT het volgende:
ja gianni, jij zei dat je me wel zou herkennen, had ook braaf mijn roze ketting om, wat ik volgens mij wel gezegd heb!
*kuch* pics van je broekquote:Op maandag 21 november 2011 11:18 schreef NBT het volgende:
ja gianni, jij zei dat je me wel zou herkennen, had ook braaf mijn roze ketting om, wat ik volgens mij wel gezegd heb!
jajajaja, wacht ff, zat mobiel....quote:
* MaleDuck wacht rustig... iemand koffie?quote:
Wtf haha, lekker dan.quote:Op maandag 21 november 2011 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
De politie in het Amerikaanse Miami heeft vrijdag een nepdokter aangehouden die ervan wordt verdacht een patiënte te hebben geïnjecteerd met cement, olie, superlijm en een bandenplakmiddel. De patiënte was uitgekomen bij de zogenaamde arts na een zoektocht naar een betaalbare plastisch chirurg.
De patiënte, een vrouw die in een nachtclub zou gaan werken en wat meer rondingen in haar lichaamsvorm wilde laten aanbrengen, betaalde mei vorig jaar 700 dollar (ruim 500 euro) voor een reeks injecties in en rondom haar billen.
De behandeling door de 30-jarige Oneal Ron Morris leverde niet het gewenste effect op. Toen ze klaagde over pijn, stelde Morris haar gerust met de woorden: 'Maak je geen zorgen, het komt in orde. We blijven je gewoon inspuiten met het spul en dan komt het vanzelf voor elkaar.'
WTF!!!
eenden kunnen toch overal pissen ?quote:Op maandag 21 november 2011 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
ik moet pissen, maar heb geen zin...
luilakquote:Op maandag 21 november 2011 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
ik moet pissen, maar heb geen zin...
Niet beschikbare treinquote:Op maandag 21 november 2011 11:26 schreef NBT het volgende:
ooohwwwww, cc heb heel geen pic gemaakt, kan ik nu wel doen maar dan krijgen jullie alleen een foto van me benen in de broek, mijn bovenkant van gister heb ik wel op de foto
pics van je bovenkant en pics van je broek.quote:Op maandag 21 november 2011 11:26 schreef NBT het volgende:
ooohwwwww, cc heb heel geen pic gemaakt, kan ik nu wel doen maar dan krijgen jullie alleen een foto van me benen in de broek, mijn bovenkant van gister heb ik wel op de foto
Ja dat vond ik ook stom!!!!!quote:Op maandag 21 november 2011 11:28 schreef gianni61 het volgende:
maar NBT: waarom hebben ze improper dancing niet gespeeld?
haha, das wel relaxedquote:Op maandag 21 november 2011 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
Omg er bestaan nog aardige buschauffeursm'n bus had een half uur vertraging dus redde ik m'n aansluiting niet die buschauffeur toen andere bus ingeseind dat ik er aan kwam die bus heeft op me gewacht k had net te weinig geld omdat k niet kon pinnen ivm vertraging is hij langs een pinautomaat gereden voor mij lol !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |